Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Reich – a soha el nem készült FPS

A videojátékos híreket rendszeresen olvasók bizonyára néha elgondolkoznak azon, hogy egy-egy kifejezetten ígéretesnek tűnő szoftver fejlesztését mi okból lövik le a kiadók. Ugyanakkor az is fura, hogy más, minden téren gyatrán szereplő játék pedig hogyan jut el a boltok polcaira, hisz 10 perc próba után világossá válik: még a nyers lemezért is kár volt, amire rányomták a gyárban. Nos, az esetek 90%-ában financiális problémák állnak a háttérben, de furamód nem mindig a pénzéhes főnökök a hibásak.Valami hasonló történt az Ignitionnél is… legalábbis egy friss szóbeszéd szerint. A cég floridai stúdiójában egy komolyabb csapat dolgozott egy olyan FPS-en, ami Playstation 3-ra is érkezett – volna. A projekt [B]Reich[/B] néven futott, és némileg talán a BioShockhoz hasonlítható. Amikor azonban az Ignition anyagi problémákra hivatkozva bezárta az ottani bázist, és több mint 70 embert szélnek eresztett, a Reich is kukába került. Néhány videó persze [I]valahogy[/I] kijutott a netre, így némi elképzelésünk lehet róla, hogy nézett volna ki a feltűnően dinamikus fizikát és nagyban alakítható környezetet alkalmazó futurisztikus horror-lövölde. Talán nem is olyan rosszul…[YOUTUBE]9-M0YaNAJEw[/YOUTUBE]A Reich “halálát” a Develop magazin értesülései szerint a pénzügyeket intéző managerek nemtörődömsége okozta. A nagy elánnal folyó fejlesztés során nem figyeltek az anyagiak koordinálására, így az történt, hogy sikerült 20 millió(!) dollárt elkölteni a 9 pályásra tervezett game első két szintjének befejezésére. A többi 7 nem hogy nem készült el, de még csak nagyjából futtathatóra sem tudták összerakni őket, tehát ezek mindössze a részleteikben léteznek.[YOUTUBE]p0tZiK2e1_U[/YOUTUBE]A Reich további sorsa ismeretlen. Vajon lesz kiadó, aki kifizeti befejezését?[YOUTUBE]g3cpQ2OyXpo[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. A 2. videó odabasz, kicsit Singularity meg Cellfaktor keverék x)

  2. Kár érte, döbbenetesen jó!

  3. Aztadúrva, de kemény… ehhez képest a force unleashed egy szar :D:DRed factionra emlékeztet az első videó,

  4. Én összeszedném az eredeti fejlesztő-brigádot és befejeztetném velük . EA ? :]

  5. Ez jónak tűnik, remélem nem lesz nagyon szörnyes.. 🙂

  6. ilyen fizikája volt a cellfactor nevü játéknak is PCn. Nem semmi és kár érte persze

  7. Pedig szerintem helyt állt volna , kár érte

  8. Áááááááááááá!!!!!4444 négy. 20 milliót?! Rohadjon le a kezük! Adták volna mondjuk a MODDB-n egy kisebb csapatnak. 1000%-ra biztosra veszem, hogy top 3-as játékot hoztak volna össze belőle. Az első videóból megmondtam erről, hogy Unreal Engine hajtja és azt is, hogy bizony a PC-s verzióból készültek a képsorok, mert a PS3-as és BOX-os verziói közel sem tudják még ezt a fizikát és a textúrák minőségét hozni. Erre 20 milliót elkölteni? Gondolom a klotyópapír 500 dolláros volt míg az ülőke 2000 a stúdióban, hogy ekkora szám jött ki. 70 emberrel ma FPS játékot készíteni egy előre legyártott ENGINE-ben egyenlő a pénzlehúzással. 45 000 dolláros átlag évi keresettel amivel egy átlagos, lótifuti amerikai 3D modellező él 444,4 alkalmazottat kellett volna fizetni a 20 millából 1 éven keresztül. 70 ember qrvajnak mondható 65 000-es átlagkeresetben 1 év alatt (na annyi idő alatt nem két pálya készül el) kb. 5,5 milliót visz el. Hová ment 15 milla?

  9. Sztem egy ilyen tételt nem lehet leírni, megérzésem szerint fogunk még róla hallani.

  10. Kár érte….Dead IslandAlien Colonial Marines

  11. a 2. vidi elég zsír a fracture és a psi ops-ot jutatja a eszembe :]

  12. Nagyon fasza game szal remélem vki átveszi!!!

  13. egyértelmű: a német cenzor működött 🙂

  14. Milyen kegyetlen rendrakás van a második videóban! Ohohooo! Force Unleashed mi?:) Ahha, persze. 20 milla két pályára is derék. Igazából itt látszik, hogy nem is a grafikai motor, meg ramok száma az ami visszafogja a fejlesztőket, pénz annál inkább.

  15. Jól hallottam, h az 1. vidibe németül beszéltek?

  16. egy 10-est rá, hogy a ms lehet beszáll. Úgyis kifogyott az exklúzívokból…

  17. Pedig mekkora királyság lenne. Kár ezért a gammáért…

  18. Kár érte, szépen nézz ki