Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Red Bull Racing: Monacoban jön az új diffúzor

Talán nem túlzok ha azt állítom, az idei első futam előtt senki nem számolt azzal, hogy a Red Bull Racing világbajnoki aspiránsként, már a harmadik futamon pole pozíciót szerez, futamot nyer, továbbá minden időmérő edzésen benne lesz az első háromban, és a futamokon is az első helyekért fog harcolni. Sebastian Vettel tehetségében már senki nem kételkedett, ismerve a tavalyi évben mutatott teljesítményét, ám a legfiatalabb F1-es futamgyőztes idén még egy fokozattal rákapcsolt, és továbbra is olyan produkcióval szolgál, ami miatt hatványozottan érdemes nézni a sportot. A sikerhez természetesen kellett egy (eddig) tökéletesen megbízható, és gyors autó is, amit Adrian Newey álmodott meg, és amivel a csapat végre harcba szállhat a győzelmekért. Aerodinamikailag hibátlan, lágyan kezeli a gumikat, nem koptatja el túl hamar a lágy keveréket, de kellően rövid idő alatt melegíti üzemi hőfokra a keményebbet. A Renault motor kellően erős, és úgy tűnik teljes összhangban van a sasszéval. Mondhatjuk hogy az autó tökéletesre sikerült, ha a csapat első számú ellenfele nem használná a már ezerszer emlegetett, és idén hatalmas port kavart duplafedeles diffúzort, ami mindenki szerint több tizedmásodperces körönkénti gyorsulást eredményez az adott autón. Miután az FIA Fellebviteli Bírósága szabályosnak ítélte a kérdéses elemet, a többi csapat azonnal hozzálátott a saját “találmányához”. A Force India, a Renault és a Ferrari már be is vetették, ám a Red Bull Racing a soron következő nagydíjon, Monacoban fogja először használni. A csapat természetesen javulást vár az új elemtől, mert ha a céljukat el szeretnék érni idén, ami nem kisebb mint a világbajnoki cím, akkor kell még körönként pár tized, mert a Brawn sem tétlenkedik időközben. Ugyanakkor a helyzet bíztató, ha eddig is ilyen tempót tudtak diktálni, akkor a módosítások után már tényleg záporozhatnak a futamgyőzelmek, ami Sebastian Vettel-en biztosan nem fog múlni. Ezzel pedig mi nézők is nyerünk, ugyanis harc lesz a futamgyőzelmekért, és remélhetőleg nem fullad idejekorán unalomba a 2009-es Formula-1-es évad.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. mint tudjuk most már sikerült

  2. Reméljük,a diffúzorral még tökéletesebb lesz a verda,sem Vettelen,sem Webberen nem fog műlni a siker szvsz.Ideje is volt kijönni a nyú elemmel,mert Button kezd meglógni az élen.

  3. Jó nincs benne kers meg dupla diffuzor, de alapból az a legjobb konstrukció vagy a 2. ha a legjobb Brown de a nyakam nem tenném rá

  4. Kiváncsian várom a Monaco-i futamot valószínű,hogy a Brawn meg lesz fogva!

  5. Nehéz lesz

  6. most meg fogtok kövezni:)Szerintem ha Vettel annyira király pilóta lenne akkor nem ragadt volna be egész futamon Massa mögé, + Bahreinbe se tudott előzni.Szerintem az előzésein még van mit javítani.

    • Nem kovezunk meg, de ez nem ilyen egyszeru. Bahreinben pedig elozott.

    • Nehéz olyan autót megelőzni, amiben van KERS, ha az övében nincs. Hiába éri utól a kanyaroknál, ha kigyorsításkor Massa nyomja a KERS-t. Ő leszakad és kezdheti elölről a felzárkózást. Ez volt a szitu Spanyolországban.És ne felejtsd el, hogy olyan autóval lett idén a harmadik futamán edzés első és futamgyőztes, hogy nincs az autóban se dupla diffúzor, se KERS.

  7. Én szorítok nekik. Vettel nagy favorit, de persze Webber is nagyon szimpatikus. Hájra RBR! 🙂

  8. Szerintem elérik a céljukat. Legalábbis bízom benne.

  9. Kiváncsi leszek.:)

    • En is. Nem Monacora hoztam volna ki a helyukben, de nyilvan ok tudjak.

      • Én sem. Nagyon kíváncsi vagyok a Monacoi versenyre. Ha tényleg nem csak a diffúzortól gyors a Brawn ahogy ők állítják, akkor itt még nagyobb lehet az előnyük, mert ezen a kanyargós, lassú pályán nem sok előnyét veszik a diffúzornak.

        • Ez egy klasszikusan pilota-palya. Aki jol megy, az most egy gyengebb autoval is megmutathatja. Plussz eleg egy pillanatnyi kihagyas, es mar ki is estel. Emiatt szeretem csak Monacot, semmi masert.

          • “Igaz, de az is hogy az egyik legnagyobb “”vonatozós”” pálya.:)”

          • Az időérőn kialakul szinte a verseny végeredménye. Nem igen lehet előzni. De a taktika itt döntő lehet. (Szóval a Ferrari már most bukta…)

          • Az idomero itt most nagyon izgalmas lesz. Altalaban pole-t itt azok mennek akik kesobb vb-cimet nyernek. Ez alol persze Ralf Schumi kivetel volt, de altalaban bejon..:)Verseny kozben az az izgalom, hogy ki koccan a palanknak, es hogy jon-e a safety car.

          • Ja, mint mikor Kimi fennakadt időmérőn a korláton… Azonnal véget ért a hétvégéje.Csak egy apró hiba kellett.