Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Ratchet & Clank – fogalma sincs a csapatnak, hogy hová-tovább

A PS4 exkluzív [b]Ratchet & Clank[/b] reboot a kritikusok elismerése mellett a sorozat legsikeresebb tagja is lett, így egyértelműnek tűnhet egy folytatás. A fejlesztő Insomniac Games azonban még nem tudja, hogy merre tart a sorozat. Shaun McCabe, a játék rendezője, és Chad Dezern kreatív rendező az alkotási folyamatról meséltek a [a http://www.gamasutra.com/view/news/272694/Ratchet_amp__Clank_2016_postmortem.php]Gamasutra[/a]-nak.[i]”Pillanatnyilag, fogalmunk sincs. VR headsetekkel az arcunkon mászkálunk fel-alá.De nagyon boldoggá tesz minket az emberek reakciója, egyszerre lenyűgöző és megtisztelő, hogy még van igény Lombax és robot kalandokra három konzolgenerációval később is. Nagyon büszkék vagyunk rá. A leckék, amiket megtanultunk a fejlesztés során segítettek minket abban, hogy hatékonyabban koordináljuk a stúdiók közötti munkát, hogy részletesebben tervezzük meg a jeleneteket, és hogy elegánsabban haladjunk át a fejlesztési és gyártási ciklusokon.Így, ki tudja?Amit tudunk az az, hogy eszméletlen szórakoztató Ratchet & Clank játékokat csinálni. Az Insomniac-nél óriási szenvedély övezi az univerzumot és karaktereit. Vannak elmesélendő történetek, megtervezendő fegyverek, kifaragandó lények, és meglátogatandó bolygók. És ami a legfontosabb, hogy van egy tehetséges emberekből álló csapat itt, akik minden egyes alkalommal élettel és ambícióval teli játékokat hoztak létre. Mindenek felett ez az, amiért életben maradt a széria.”[/i]Forrás: [a http://www.gamasutra.com/view/news/272694/Ratchet_amp__Clank_2016_postmortem.php]Gamasutra[/a]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. A réges-régi játékmenet tetszett, ami a legelső 3 játékban ill. a Tools of Destructionben is volt. >> Adva lenne egy újabb galaxis, benne vadonatúj bolygóval, pályákkal meg karakterekkel.David Bergeaud művei/zenéi pedig fantasztikusak voltak, visszahívhatnák hogy újra készítsen soundtrack-et a játékhoz mert profi munkát végzett a korábbiakhoz is.

  2. Bármilyen formában szívesen látom őket. Imádtam az eddig összes játékot.

  3. folytatást akarok!!!!%!!

  4. Jöjjön csak!!! Ebböl a pàrosbòl sose elèg,egyszerüen nem lehet öket megunni.Jöhetne mèg a Resistance sorozat is.

  5. Jöjjön csak a folytatás!