Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Raikkönen motivált

A tavalyi év nem Kimi Raikkönené volt, de nem is a Ferrarié. Sok olyan amatőr hibát vétettek, amelyek J. Todt, R. Brawn és M. Schumacher idején elképzelhetetlenek lettek volna. Nem is csodálom, hogy az utolsó futamot követően kijött a csapatból a feszültség. Bizonyára mindenki emlékszik a 2008-as szezon utolsó futamára, ahol a legvégső kanyarban dőlt el a világbajnokság sorsa, és ahol pár száz méteren múlott Felipe Massa világbajnoki győzelme. Nem is bírta cérnával a csapat, ugyanis amikor Lewis Hamiltont leintette a kockás zászló, az egyik szerelő rögvest széttörte az egyik televíziókészüléket. De ez még mind semmi Luca di Montezemolo reakciójához képest. A Ferrari elnöke ugyanis otthonában nézte az eseményeket, de nem bírta cérnával és ripityára törte a tévéjét. Egyes források szerint még ugrált is rajta idegességében. Szóval mindenkinek forró és kitörölhetetlen emlékeket okozott a tavalyi év. [I]De mi lesz idén? Vajon Kimi Raikkönenben lesz annyi akaraterő és motiváció, hogy megszerezze a második világbajnoki címét?[/I]A finn pilóta állítása szerint igen, ugyanis a Ferrari idei F60-as kódnévvel ellátott modellje sokkal jobban fekszik neki, mint a 2008-as, és úgy gondolja az F60-assal minden esélye megvan, hogy bezsebelje az idei címet.Majd meglátjuk mit hoz a jövő, az mindenesetre biztos, hogy a Ferrari nem felejtett el autót építeni, ahogy Raikkönen sem autót vezetni. A hétvégén minden kiderül.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Az utolsó futam nagyon jó volt.Öröm volt nézni, ahogy a ferrari és a mclaren is örült egyszerre.

  2. Alonso!!!:))

  3. Remélem, hogy szárnyalni fog Rai idén. Massa gyors de forrófejű, Kimi jóval hidegvérűbb. Érdekes, hogy Alonso is Kimit tartja a leggyorsabbnak a mezőnyben, mondjuk az a gond, hogy hiába ő a leggyorsabb, ha néha megáll alatta a kocsi…

  4. Hajrá Kimi!

  5. Forza Ferrari!!!

  6. Nemtudom, de nekem érthetetlen volt mikor kezdődött tavaly Monteze kijelentette hogy nincs elsőszámú pilóta. Pislogás……Más csapatnál nyert volna valaki vb-t 100%-ék őt támogatták volna.

  7. Remélem, hogy idén a Ferrari fel tud nőni a feladathoz és idén nem fog olyan amatőr hibákat elkövetni, mint tavaly, és Räikkönennek is összeáll az év. Tavaly még az ág is húzta. Szerintem a legnagyobb szerepe a tavalyi szokatlanul sok esős futamnak volt abban, hogy olyan rosszul szerepelt. Ha idén nem lesz olyan sok esős futam világbajnok lehet újra.

    • Nagyon jol megy pedig esoben, de a tavalyi auto egy igazi vezethetetlen szornyeteg lett. Miutan Schumi kiprobalta, rogton el is mondta, hogy csak egy nagyon szuk, nagyon kihegyezett savban lehet az autot hasznalni, a legkezelhetetlenebb auto amivel valaha talalkozott. Latszott peldaul a tavalyi Belga nagydijon, mikor Kimi szarnyalt az eso kezdeteig, aztan ahogy leesett, es Hamilton elkezdte uldozni, ahogy elkezdett visszavaltani (a fekre meg nem is lepett ra), mar allt keresztbe a Ferrari, a McLaren (ami aero miatt sokkal jobban bant a kemeny keverekkel, plussz esoben – hidegben – konnyebben vezetheto volt) meg ugy vette a fektavot, ugy talalta meg a kigyorsitasi pontot, mintha zsinoron huznak. Ez, barmennyire is hulyen hangzik, az autok csataja volt, nem a pilotake.

  8. “Remélem is hogy motivált Kimi. Ha nem, mehet a Ferraritól. A tavalyi évben megesett a csorba és “”másodpilóta”” lett az év második felében… Én neki drukkolok. (és Vettelnek, meg Burdaisnak, meg aBrawn GP-nek, stb) :)”

    • Csak az a baj hogy a ferrarin belül vannak olyanok akik egyenesen utálják. És a nagy Montezemolo is! Számomra érthetetlen volt mikor Kimi az év első felében remekelt, mikor Massa csúszkált össze vissza. Még akkor is Massát részesítették előnyben, holott be kellett volna sorolni másodszámúnak! Most is valami ilyesmitől félek.:(Mikor Schumi utodját keresték, akkor Todt Kimit akarta, Monteze meg Alonso-t, de ugye Todtnak nagyobb volt a szava, ráadásul Alo már leszerződött a mekihez, így Kimi jött. asszem Todtnak volt is egy olyan kijelentése, hogy addig míg ő ott lesz a ferrarinál addig Alo nem jöhet oda….

      • Szerintem egyszerűen csak teljesíteni kell. Massa nem tudott élni a lehetőséggel tavaly. Idén ha tud, kicsinálja Kimit a csapatból, de ha Kimi nyer, lehet Massa helyére jön Alonso, vagy Vettel. 🙂

  9. Go Kimi 🙂

  10. Így legyen!!! Csak ne robbanjon le mindíg!

    • Ez volna a fő lényeg:)

      • Olyan évet kívánok neki mint tavaly Hami-nak. 0 műszakihiba!!!

        • Én is,lehetne már egy nyugodt éve,mikor nem romlik el a cucc alatta:)

          • Nem a muszaki hibak miatt bukta a tavalyi evet. Viszont jol jottek neki az idei szabalyok. Az idei slick-ek nagyon gyorsan kopnak, annak fog igazan kedvezni, aki finoman banik az abroncsokkal, ebben Kimi vilagelso. Az autoknak ugyan csokkent az aerodinamikai, viszont ezzel parhuzamosan megnott a mechanikai tapadasuk, maskepp viselkednek a lassabb es a gyorsabb (eddigi aero-t kovetelo) kanyarokban, es Raikkonen nagyon precizen erzi a dinamikus testsuly-athelyezeseket, es a terhelesvaltasokat. Nagyon jo ev ele nez szerintem…

          • Kíváncsi leszek Hamilton alatt, hogy fognak viselkedni az abroncsok, mert az ő vezetési stílusa nem éppen a gumikímélésről szól.

          • “Haat, mivel vilagklasszis pilota, nem lesz gondja szerintem. Kelloen intelligens ahhoz hogy tudjon uj korulmenyekhez, gyorsan alkalmazkodni. Teny hogy agresszivebben vezet mint mondjuk Raikkonen, vagy Vettel, meg a tulkormanyzottsagot sem szereti annyira, de az auto kitoreseit iszonyuan erzi, es hihetetlenul tudja kontrollalni. A csuszasokkal pedig mesterien banik. Korbe tudna menni a Hungaroringen “”keresztbe-autozva””.”

          • De sajna 2005-ben ezért bukta.:((((

          • Akkor igen. Konkretan 2005-ben a technika miatt 41 pontot veszitett. Elete legjobb idenye volt szerintem. A teletankos monza-i pole-ja gyakorlatilag hihetetlen volt. Vagy a suzukai gyozelme a 17. helyrol rajtolva.

          • Igen, egyetértek.:) Az volt neki a legjobb éve.

          • Sokat idegeskedtem annak idején az biztos… Na ezek a hírek bíztatóak!!!

          • Nurburgring, utolso kor? 🙂

          • ÁÁÁÁ!!! Hány pont is nyert vb-t Alonso Kimi előtt? Valami tizenakárhányra emlékszem. Ha akkor beér+ lehet ő lett volna a bajnok. De sajnos nincs ha.