Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

RAGE – friss id Tech 5 engine képek

Az id Software egyik programozója 37 oldalas, kőkemény [A http://s09.idav.ucdavis.edu/talks/05-JP_id_Tech_5_Challenges.pdf]szakmai prezentációval[/A] készült a SIGGRAPH konferenciára azt bemutatva, mit is tud pontosan grafikailag a [B]RAGE[/B] alatt duruzsoló [i]id Tech 5[/i] játékmotor. Az anyagban volt pár fantasztikus screenshot is, melyeket galériánkban csekkolhattok.(Mielőtt bárki hanyatt vágódna: a motor lehet, hogy tudja ezt a minőséget, a jelenlegi konzolok viszont… ezt döntsétek el ti. Multiplatform játékról van szó, amivel egyelőre adathordozó és optimalizálási problémák is vannak. A megjelenés után minden kiderül.)

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Tisztára a Warhawk jut róla az eszembe 🙂 … Szép RENDERELT képek !

  2. Jó lenne ez a minőség de ha ehhez közeli lesz konzolon én már akkor is elégedett leszek a látvánnyal. Az id Software nagy kedvencem és már most tudom, hogy a RAGE -nekem- egy nagyszerű játék lesz.

  3. a PS3-al nem lesz gond és ez a lényeg, simán el fog menni rajta!

  4. A QuakeCon 2009-en állítólag lesz RAGE demo.

  5. Chrome engine 4 – nállam most ez a tuti

  6. mozgásban nyílván nem ilyen lesz(mint ahogy egy játék sem néz ki úgy mint a shootokon:( )

  7. Egyertelmu,h pc-re hajaznak!

  8. Átlagos:D

  9. Mikor kijöttek a gépek, én azt vártam hogy ilyen lesz egy év múlva egy szebb játék. Reménykedem hogy tudják.

  10. Lehet, hogy az én monitorom koszos, de ezeken a képeken nem tükröződik semmilyen ultra grafikai színvonal. A Rage trailer jobban behatott…

    • A trailert felejtsd el.. 🙂 Egyértelmű volt hogy ennél nem lesz szebb,az engine 2 éve nagyon szépnek számított de mára sajna felnött hozzá a legtöbb játék,így ez nem számít már ultrának.. 🙂

  11. Kíváncsi vagyok rá nagyon

  12. varjuk szeretettel

  13. Szep ! de ugy sem lesz ilyen!

  14. nem rossz a Batman én is most toltam vele kicsit, mondjuk én még mindig azt mondom, hogy ha grafika akkor az Uncharted viszi nálam a prímet.. De a Batman-nek a játszhatósága nagyon jó… sztem nálam is tuti vétel lesz.

  15. A felhő közül kiszűrődő nap nagyon szépen néz ki a harmadik és ötödik képen.

  16. Ha valakit érdekel az engine kicsit mélyebb bemutatása John Carmack tolmácsolásában (HD-ben kötelező):http://www.gametrailers.com/video/tech-5-id-software/23275?type=flvA saját véleményem a motorról:Alapvetően a textúrák gyönyörűek! De valahol ez és a CryEngine közötti középutat kellene elérni. Az hogy látványilag kapok 3D-t nem rossz csak ez inkább 2.5D. Véleményem szerint az Unreal motor a piacon lévő legjobb engine. Vegyük csak alapul az új Batman demót!!! Aki tudja töltse le nézze meg, mert nagyon jó. Mind az engine tudása, mind a game maga. Nem vagyok egy nagy Batman fan de ezt a játékot tuti megveszem.

    • pont msot toltam végig a demot, valóban, csak ámultam-bámultam a grafon 🙂

    • “Ez nem az eredeti 3-as Unreal Engine. A batman-t már egy feljavított “”3.1″”-es Unreal Engine hajtja. Valóban jelentős a javulás,és állítólag ennél még többet ki fognak hozni az UE3 pofozgatásával :)”

      • Szerintem nagyon sokat tud még a motor (akár csak a ps3, ebben is vannak még rejtett lehetőségek). Csak ki kell hajtani belőle. A Naughty Dog motorja is gyönyörű, bár én inkább az UE-re szavaznék. Azt is meg kell hagyni, hogy a Cryengine 2 demonstráció terén a legerősebb, csak legyen vas ami eltolja :PHa már említés szinten tartunk akkor én nem hagynám ki a Source motort se. Kissé idejétmúlt már (bár a HL1 motorra is nagyon sokáig adtak ki játékokat) de a fizika ami benne van még a mai napig az egyik legkiválóbb. És azt se felejtsük el, hogy amikor kijött a HL2, akkor a Source-ot le kellett butítani, hogy fusson a gépeken!!!

        • A Source-nál leginkább a sok háttérszámítás emészti fel az erőforrásokat. Viszont az a baj vele, hogy konzolra nem tudják rendesen portolni. Nem csak a híresen elcseszett PS3-as portra, hanem a 360-as verzióra is gondolok. Érdemes megnézni hogy egy közepesebb gépen is mennyivel jobb az Orange Box textúrázása és a színmélység.

        • Na igen.. bár itt azért a ND Uncharted-hez készített engine-je és az UE azért teljesen más kategória.. 🙂 Bár nagyon szép az UE én mindenképp a ND motorját választanám. A vad,dzsungeles környezetet egyértelműen szebben adja vissza,és akkor nem említettem hogy míg a Batman végleges verzájával toljuk addig az Uncharted 2-t még most pofozgatják csak ki,tehát ennél gyanítom még egy szebb lesz. Ráadásul még nem tértem ki rá mennyire dinamikus és szép színek lesznek benne,ami azért az UE3-nál lehetetlen hogy a felét akár vissza tudja annak adni…:) Majd meglátjuk milyen lesz a végleges U2,aztán lehet hasonlítgatni a többi motort hozzá,úgyis utána az megy majd az egész neten.. 🙂

        • nekem az Unreal 3 engine bejött, de annyira nem, hogy leessen az állam. Látvány terén a Cryengine 2 viszi a pálmát(fps-ek közt, bár a KZ motor se szar) de ha mondjuk tényleg az Naughty engine és az UE3 közül kéne választanom, akkor Naughty engine. Ráadásul még majd jön a GoW3 aminek olyan állat grafja lesz(vagyis amit eddig mutattak az kész…) hogy az már egy új szintre viszi a PS3 látványt. És még a Guerilla ami még tartogat meglepetést. amúgy Crysis maga mint játék , nekem nem tetszett…Bocs a sok szövegért!

  17. Az ég gyönyörű 🙂 A víz lehetne jobb is 🙂 Kicsit steril a környezet… PS3 hozza ezt a látványt, szerintem még ennél is látunk szebbet simán, erre jó példa a PS2-es Black 🙂

  18. Hát ez szép. Kicsiben nem számítottam erre, de nagy méretben nagyon jól néznek ki.

  19. nekem bejönnek a képek.

  20. Egy steril pc-s grafika tárul a szemeim elé,amiben nem sok szépséget látok egyenlőre.Mondjuk én az Unreal3 motort is utálom mint a sittet:)

    • Azt lehet is néha-néha. Kivétel most így hirtelen Bioshock, Mirror’s Edge, a két Gow. Ott tud ám duruzsolni gyönyörűen a motor 🙂

  21. Huh, ez nem semmi, de azért valljuk be van benne egy kis utólagos hozzányúlás.

  22. Az égbolton kivül nem tettem le a hajam:/Am meg már látom elöre hogy a 360-as itt-ott szebb lesz,hiába erösebb a ps,multi ez van

  23. A játék nagyon szép, de a vízen tényleg lehetne javítani. Amúgy szerintem simán meglehetne oldani, hogy ne legyen csúnyább Ps3-on mint DX10-en, hisz a Ps3 exkluzív játékok többsége simán adja azt a minőséget mint egy DX10-es játék(elég ránézni az Uncharted-re vagy a KZ2-re, vagy akár a God of War 3-at pedig az még csak demo)

  24. A DirectX hiánya inkább a microsoft liszencből adódik, mert a PS3 készítésének korában már az NVidia belátta, hogy kell a támogatás és nem lehet mindent opengl-re erőltetni (ettől függetlenül az opengl is jó, csak ugye külön kell a két interface-re kódolni). Az RSX egy G7x-es alapra épült, ami DX9c-t tudó kártyákon volt – ha jól tudom (7800).Az következő PS3 firmware frissítésben én egy opengl update-t fantáziálok bele. :)Sajnos gondolom a hűtés miatt anno levették a CPU és GPU sebességet is a végleges PS3 hardverben az előzetesen kiadott specifikációkhoz képest.

  25. az állóképek sosem adják át az igazi szépségét egy játéknak. mozgás közben biztos vagyok benne, h sokkal meggyőzőbb lesz. 🙂

  26. Kicsit mintha zajosabbak lennének a képek… vagy az én szemem szokott hozzá a látványhoz?

  27. Vannak nagyon meggyőző elemei, de összességében van még mit javítani rajta és biza a 2 évvel ezelőtti Cryenigne 2 többet tud ennél.(jelenleg) :/

    • Bizony és az még (szerintem) elég nagy szégyen, hogy a Crysis látványát eddig semmi sem tudta überelni, így 2 év után. :S

  28. nem tudom, de még nem vagyok hanyatt vágódva, olyan sterilnek tűnik az egész… az effektek fogják feldobni úgyis, textúra ide vagy oda.

  29. A vízeffekt tényleg gagyi… 😀 Megaztán ez a barna-szürkés szín erőltetése elég nyomasztó,-jah ,hogy ilyen a sivatag… :SSzerintem 90-95%-kát hozza majd a PS3,nem kell félni.Mondjuk én az Uncharted motorral elkészített sivatagra lennék kiváncsi ! 😀 Talán a 2. részben lesz ilyen helyszín ? 🙂 Netán majd a 3. részben ? 😀

  30. Ezt most tényleg nem roszindulatból írom, de szóljon már valaki mikor kellene leesnie az államnak? Szerintem is szép, de az eddig látott PS3 exkluzív címek mellett semmi olyan amitől elszállnék. Persze egy multiplatformhoz képest nem rosz.

  31. Nekem erről a játékról a jó öreg Megarace jut mindig eszembe.:)

  32. Látom : Ps3-on kb ilyen lesz, pc-n meg szebb, csak tegyél 300000-et a vasba:)

  33. Jól néz ki az biztos

  34. Szépnek szép, de a dizájn nekem nem tetszik.

    • “Én is tartok, de nem a dizájntól, hanem ettől az auitókázástól és versenyzéstől. Szokatlan ez az ID Software-től. Ők mindig “”tömény”” (xD) Fps-t csináltak. Na majd meglátjuk mi lesz belőle. Eddig örökké a jól bevált franchise-t folytatták, de most egy új nevet fognak beleírni a videójáték történelembe. Ki tudja, lehet, hogy ez is megér majd több részt.”

  35. Ez annyira nem durva graf.. csak annak tűnik mivel a textúrák távolról látszanak. Közelről majd látszani fog hogy azért jópár elnagyolt részlet van benne. Hozzáteszem hogy ennél sokkal szebb vizet is láttam már… Na de a lényeg hogy bizony nagyon szép lesz,és ha minden összejön nekik akkor tényleg 60fps-en megy a game,de ha 30-ra fixálják a ps3 változatot,az is tökéletes lesz(nekem).

  36. “ööö most ne nézzetek hülyének, csak vhol olvastam: még egy tavalyi elözetesbe arrol volt szó hogy megprobálják “”egybefonni”” a pc-s és a ps3-as tábort online…”

  37. Most mondjam azt, hogy ezt kellene már kapnunk jó ide mint HD anyag?! Igen mondom. (merjünk nagyot álmodni)Nagyon szép. Mihamarabb ilyen játékokat akarok!

  38. A szakmai anyagot átnézte valaki, aki érti? Abból nem derül ki semmi?

    • Túl tudományos ez a prezi így péntek délután, mikor már azt várom mikor húzhatok haza egy jó kis bográcsos kertipartira a barátaimmal…:D

    • A textúrákat úgy tárolják, hogy a fájlban különböző felbontású minták vannak eltárolva, majd ezekből egy sima adattömb (gyak a textúrák sorrendjére, elrendezésére vonatkozó számsor) segítségével mindíg azt töltik be, amire éppen szükség van. Elég jó elérési idejű optikai meghajtóra van szükség, amit gyak állandóan használnak, szal szerintem emiatt kicsit megfog növekedni a behalt gépek száma, a fej szervóját valszeg rendesen megdolgoztatja.A cell miatt újraírták az egész motort, de emiatt skálázhatóbb és univerzálisabb is lett.A doksi nagyrésze arról szól, hogy hogy oldották meg a különböző textura szűrési eljárásokat, illetve az egyes kis textura darabok egymáshoz illesztését.Valszeg a PS3-on is jól fog működni a motor, de sajna nem ez az elsődleges platform, szal valszeg olyan extrákat nem fognak belerakni, amiket viszont csak a PS tud.

    • Alapvetően más alapelven (mint az összes többi motor) pakolja ki azt amit látsz az ID tech 5, ezért nézhet ki így. Röviden és velősen a textúrakezelés az amt teljesen máshogy csinál mint eddig az összes motor. Ez sok lehetőséget ad. A Crysis-hoz nem érdemes hasonlítani, mert az a nyers erőre épít főleg, itt meg próbálnak jobbat csinálni ugyanolyan hardwerrel. Ebből meg mindenki profitál.

  39. Amennyiben a Tech 5 Dx9 alapú, úgy bírni fogja a PS3 simán. Úgy tudom a PS3 GPU -ja elvileg nem tudja a Dx10 -et támogatni.Ezt onnan veszem, hogy a Crytek is örökké a Dx10 -ben rejlő lehetőségekről beszélt, amit a Cryengine 2 -vel be is bizonyítottak, hogy mire képes a Dx10.A képekről jól kivehető, hogy a fény-árnyék kidolgozásra nagyon rámentek.A Tech 5 engine keményen fogja állni a sarat a Cryengine 3 -al szemben is akár. Én ebben biztos vagyok.

    • Úgy tudom OpenGL alapú a Tech5. És, igen a PS3 nem éppen Dx barát hardware

      • Mondjuk nekünk ez úgy fog lejönni kb. hogy a 360-as verzió talán egy picit szebb lesz itt-ott. Ez benne van a pakliban. 🙂

        • Semmivel nem lesz szebb a 360-as változat,sőt ott fogják majd a textúrák felbontását csökkenteni hogy rámenjen 2 dvd-re,hivatalos blogban írta Carmack… Annyi hogy a ps3-ra tovább tart az optimalizálás így később érik el a kívánt sebességet.

  40. Ez túl szépek tűnik.

  41. A ps3 biztos 🙂

  42. Csatlakoznék az előttem szólóhoz, én is úgy vélem, hogy a Ps3 megbírkózna a feladattal, valamint az adathordozó is adott. A gond az X360-nal lenne. Ezért lenne jó ha Ps3 exluzív lenne és nem multiplatform.

  43. Az égboltot látva elkapott a sírógörcs örömömben.Nem értek annyira hozzá de szerintem nem lesz vele gond.Mondjuk mozgásban megnézném azért…

  44. Steril. 🙁

    • Ez sajnos nem meglepő. Bár nem annyira mint anno a Doom III motor, de azért látszik rajta hogy Carmack bácsié a motor 😛

  45. Majdnem bármit rátennék, hogy abszolút ugyanígy fog kinézni!Nem látok benne semmi olyat amit egy 360 vagy PS3 nem tudna.Amúgy bírom ezeket, hogy a jelenlegi konzolok talán nem….Emlékszem h a dirt 2nél is mennyien hitetlenkedtek h render.. na azt most meg lehet nézni, h nem az volt….

  46. Sokan mondták h a ps3-nak rengeteg a tartaléka így meg úgy,na ha ezt produkálni tudja élőbe akkor megérte megvenni és támogatni

  47. A vízeffekt lehetne jobb is, az égbolt gyönyörű, a többi tájelem textúráját és a környezet többi effektusát manapság már így illene elkészíteni. Továbbra is az Unchartedet tudnám példának felhozni, annyira jól felépítették a környezetet, a felületek, a fény-árnyék effektusok remek egységet alkottak, a víz megvalósítása is nagyon tetszett és gondolom a folytatás még ezen is túl tesz. Igaz a ND-nek nincs megkötve a keze, nem ütköznek tárkapacitás problémákba, és programozni is tudnak. Effektusokra visszatérve: The Last Guardian…a lényen, ahogy mozognak a szélben a tollai, az hihetetlen gyönyörű.

  48. Ááhhh…ezt a ps3 simán viszi, még kettőt is egyszerre! 🙂

  49. id fejleszti…csak nem lehet baj