Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

PSC – Hardcore Mecha nyereményjáték

PlayStation 4-re. *SORSOLVA*

A PlayStation.Community új nyereményjátékában a PlayStation 4-es Hardcore Mecha című lövöldéből – tesztünk itt – sorsolunk ki 1 példányt EU letöltőkód formájában. Ha meg szeretnéd nyerni a szoftvert, mindössze egy lépést kell megtenned:

  • Írd be ide, e hírhez, pár épkézláb mondatban, miért érdekel a game.

A játék vasárnap – 2020. november 8. – 22h-ig tart.

5 hozzászólás

Hozzászólás

  1. koszonom a nyeremenyt

  2. Az utóbbi időben kezdtek el érdekelni a 2D-és játékok főleg a Dead Cells miatt,a robotokat meg mindig is imádtam 😀 ,tetszik a teszt alapján a játék világa.

  3. Szivesen kiprobalnam hisz eleg jopofa japan mechas anime beutesu lovoldenek tunik, ami mindig jo parositas es klassz ez a 2d-s kinezet is nekem bejon

  4. Nem vagyok mecha rajongó, de Metal Slug stílust szeretem. Elovastam a tesztet, aztán videót is néztem. Az ürben lévő rész nagyon retszik. El lennék vele.

  5. A képek alapján a Mercenary Kings és Strider jutott eszembe – mindkettő kellemes emlék, mindkettőt kiplatináztam. Az előbbiben volt egy-két túl sok darálást igénylő trófea, de a Hardcore Mecha listáját elnézve talán nincs ilyen (a rejtetteket nem lőttem le magamnak), és a kiplatinázás után lehet, hogy nem csak “középszerűnek” látom majd. Nem mondom, hogy BANDAGE_520 nem tett bele elég időt, de többször megtapasztaltam már, hogy nem feltétlenül lehet egy játék mélységeit és a fejlesztők alaposságát egy végigjátszás során feltárni, tipikusan ilyen volt – ha már mechák – a Transformers: Devastation, amiről egy végigjátszás után szinte semmit nem tudsz. Én a képek alapján szívesen tennék vele egy próbát. A beágyazott videót megnézve látom, hogy nagyon animés, letagadhatatlanul japán, de mindenevő lévén ez nem riaszt el, noha nem rajongok a stílusirányzatért.