Splash Damage fejlesztőcég (Enemy Territory: Quake Wars) alapítója és Kreatív igazgatója, Paul Wedgwood kinyitotta a száját, és beszélt.Az úr szerint: [U]”Egy PC-s környezetből érkező fejlesztőnek X360-ra dolgozni sokkal könnyebb. Sőt, még annál is egyszerűbb, mint magára PC-re, mert nem kell hardveroptimalizációt eszközölni minden nagyobb hardvergyártó – Intel, AMD, ATI, Nvidia – óhaja alapján.”[/U]”Megvan a kódunk, ami X360-on tök jól fut, raknád át a másikra, erre… a PS3 komoly kihívás.”
PS3-ra programozni szívás””
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
KROTCHY
Dolgozzatok lusta banda … mit kell itt rinyálni …
martin
Az utóbbi 7 napban azért nem kevés fejlesztő lépett igen látványosan, hírértékűen a PS3 felé, figyelitek?
s_muffin
ezt én is hallottam
renz
Mert 2008 a ps3 éve! Vagy a 2009? Vagy a 2010? Vagy a …Uggggggyanmár!
martin
Akinek már van gépe, annak akár minden napja is lehet PS3-é.
NeloAngelo
Eddigis minden év a PS3-é volt..
Csipi
Ez még csak előjáték. 😀
westZsolt
“A másik fele nem láttam még “”csóró”” fejlesztőket, tessék Dólgozni :D”
Ponty_88
szegény fejlesztők… gondolkodni kell…. nahát…. a DreamCast-ra is azt mondták sokkal könnyebb rá kódólni mint ps1re vagy ps2re. a ps2-t leírták, mert nehéz rá programozni. mégis volt egy életútja. jahhjde milyen!
westZsolt
Az élet nem habostorta 😀 Amínőségért meg kellszenvedni 🙂
kiswech
Hát ezt ne a Enemy Territory: Quake Wars fejlesztője mondja, ami egy rakás sz@r 🙂
Kerub
Bizonybizony! Van itt MGS4, meg minden földi jó, szal’ nem basic-ben programoznak. Haladni kell a korral.
NeloAngelo
Programozási nehézségek ide vagy oda ez akkoris 486-os minőség minden platformon.Aki nem hiszi szedje le a demot és meglátja miről van szó.
NEXUS0001
Várjatok már, he!A cikk második fele meg lemaradt, az meg arról szól hogy már el is kezdtek valami új gámet, de tanulva az előbbiekből azt már PS3-on kezdik!!!!http://play.tm/wire/click/2217195/
pdw
Hehe, hat vazz, ha brainfuck-ban tudnak programozni nehanyan akkor nehogyman a ps3 nehez legyen 😀
kryss777
Bmeg, ez a dolguk. 🙂
Béci
Annó a PS2-vel is szívtak. Már igazán megszokhatták volna hogy ez van. 🙂
Motorstorm lover
Programozó urak:Jó lesz ez csak tekerjétek keményen, kitartással.
Gergő
Annyira jó hogy kb. minden hónapban benyögi egy fejlesztő, hogy mennyire nehéz programozni PS3-ra… kedves Kreatív igazgató 😛 😀 😀
Sippie
“ki mondta nekik amikor programozni tanultak hogy “”fiaim amit most megtanultok, az örök életekre elég lesz, a technika nem fejlődik, a fejlesztői környezetek sem változnak, sosem lesz szükségeket önfejlesztésre”” ?mert szerintem senki, sőt pont az ellenkezőjét nyomják a fejükbe, akkor mit csodálkozik? Jó hogy már nem dosra akar fejleszteni baz+”
Geri
Az uncharted drake miért lett olyan jó játék, ha nem lehet programozni?Enemy Territory: Quake Wars egy olyan játék amiért egy ezrest sem adnék ki.Splash Damage? Bekel zárni. Ilyen sz*r programozókra nincs szükség.
hunsquall
És akkor mi most sajnáljuk őket?
Dzson
Ja, PS3 esetében nem jön össze a lightos melóval sok pénz, mi? Az ilyen menjen Wii fejlesztőnek. És még ez az igazgató…
Rambo
Wii-re már épp elég szar van, nem kell ezt még fokozni. :))
slike
Amugy a programozási nehézségek miatt van az, h sok játék, mondjuk picit szaggat ha egy durvább rész van?Mert ez eddig nálam minden játéknál előjött, ha nem is nagyon, de egy pici mindíg volt, míg 360-on egyszer se!
slike
Ez fonstos volna! Pls…
renz
Látom itt mindenki profi szoftverfejlesztő! :)Az okoskodás helyett miért nem lehet szimplán elhinni, hogy nehezebb fejleszteni ps3-ra, mint a többi platformra? Nem lehetetlen, csak nehezebb. Ezáltal drágább is persze.
Norbikkka
Mivel gyökerek 😀 Csak annyi, hogy ki kell ismerni a rendszert és voala 😀 És az tényleg érdekes, hogy aki leült és nyomta, azok mindig azt mondták, hogy jó a gép :DAmúgy meg látszik:D Az enemy territory játszhatatlan olyan lassulások vannak benne 🙂
trinity
Mivel belőlünk élnek, talán némi joggal üzenem nekik, a legtöbb munkahely legtöbb főnökének álláspontját:Ha nem tetszik, nem kötelező csinálni, lehet más megélhetést keresni.
Ar0nka
mégis van aki tud rá programozni………….majd ha Kojima mondja akkor már lehet benne valami……..
Predator0
Ha neked csak ennyi kell, akkor olvasd el ezt… Persze tudjuk, hogy Kojima néha túloz.http://www.verdicts.co.uk/computer_games/articles/article-189.html
Dzsupin
nana , gondolj bele, szivhatnak azer rendesen …
Foxhound
A kérdés azért jóval összetettebb annál, hogy csak így kijelentsük, hogy hülyék meg tanuljanak meg programozni.A Sony supportjától kezdve, létszámon át egész a logisztikáig, földrajzi helyig minden közrejátszik. Jelen esetben azért hangzik azonban kissé érdekesen a nyilatkozat mert ahogy lentebb elhangzott az ET:QW az összes létező platformon kimerítette a szemét fogalmát.
spatz
Itt is látszik miért tartanak ott a fejlesztők, a legkevesebb munkával a legtöbb pénzt kicsikarni a játékosokból. Pedig ha gondolkoznának rájönnének a PS3 játékok fejlesztése jobb befektetés, mivel XBOX már törve van, több lenne a bevétel PS3 játékon….
Foxhound
Annak ellenére, hogy törve van magasan a legjobb az attach rate-je.
Kazama_Jin
meg kellene tanulni programozni, ha már ezért fizetik őket és nem pedig nyavalyogni
SiC
ANnyi pénzért, szerintem beleférne, ha néha túlórázni kell, és gondolkodni! Másrészt ha PS3-mal kezdenék… De ez nekik nem jut eszükbe, csak nekünk?
Rambo
Na de épp ez a baj. Minek dolgozzanak többet, ha X360-on úgyis eladnak jópár darabot és könnyebb is rá programozni. :S
fikusz
Hja baz, dolgozzanak meg a lóvéért 🙁
NeloAngelo
Nem akarom lehangolni a fejlesztőket de ez a Quake wars minden gépen gyengén teljesített..
HUNFRE
Dolgozni kell és nem sírni!!! Azért a Quake Wars elég gyenge volt pc-n is ,nem csak ps3-on.
EmThor
Fordítva kellene. Előbb PS3, utána box, stb. lásd Mirror’s Edge, Burnout…
Foxhound
Így van. Azoknál a projekteknél amiknél úgy jártak el szinte alig észrevehető a verziók közti különbség. Sőt, nüánszokkal ugyan de a PS3 verzió lett a jobb.
HUN_hatrix
Jaja!Mondták anno, hogy sokkal egyszerűbb ha PS3 az elsődleges platform, és arról portolják ét a cuccot X360ra.
mcwolf
Furcsa,de ez azért már jópár külsős fejlesztőnek sikerült.
ssj3_vegetto
Bénák, ennyi.