Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

PS3-ra programozni szívás””

Splash Damage fejlesztőcég (Enemy Territory: Quake Wars) alapítója és Kreatív igazgatója, Paul Wedgwood kinyitotta a száját, és beszélt.Az úr szerint: [U]”Egy PC-s környezetből érkező fejlesztőnek X360-ra dolgozni sokkal könnyebb. Sőt, még annál is egyszerűbb, mint magára PC-re, mert nem kell hardveroptimalizációt eszközölni minden nagyobb hardvergyártó – Intel, AMD, ATI, Nvidia – óhaja alapján.”[/U]”Megvan a kódunk, ami X360-on tök jól fut, raknád át a másikra, erre… a PS3 komoly kihívás.”

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Dolgozzatok lusta banda … mit kell itt rinyálni …

  2. Az utóbbi 7 napban azért nem kevés fejlesztő lépett igen látványosan, hírértékűen a PS3 felé, figyelitek?

  3. “A másik fele nem láttam még “”csóró”” fejlesztőket, tessék Dólgozni :D”

  4. szegény fejlesztők… gondolkodni kell…. nahát…. a DreamCast-ra is azt mondták sokkal könnyebb rá kódólni mint ps1re vagy ps2re. a ps2-t leírták, mert nehéz rá programozni. mégis volt egy életútja. jahhjde milyen!

  5. Az élet nem habostorta 😀 Amínőségért meg kellszenvedni 🙂

  6. Hát ezt ne a Enemy Territory: Quake Wars fejlesztője mondja, ami egy rakás sz@r 🙂

  7. Programozási nehézségek ide vagy oda ez akkoris 486-os minőség minden platformon.Aki nem hiszi szedje le a demot és meglátja miről van szó.

  8. Várjatok már, he!A cikk második fele meg lemaradt, az meg arról szól hogy már el is kezdtek valami új gámet, de tanulva az előbbiekből azt már PS3-on kezdik!!!!http://play.tm/wire/click/2217195/

  9. Hehe, hat vazz, ha brainfuck-ban tudnak programozni nehanyan akkor nehogyman a ps3 nehez legyen 😀

  10. Bmeg, ez a dolguk. 🙂

  11. Annó a PS2-vel is szívtak. Már igazán megszokhatták volna hogy ez van. 🙂

  12. Programozó urak:Jó lesz ez csak tekerjétek keményen, kitartással.

  13. Annyira jó hogy kb. minden hónapban benyögi egy fejlesztő, hogy mennyire nehéz programozni PS3-ra… kedves Kreatív igazgató 😛 😀 😀

  14. “ki mondta nekik amikor programozni tanultak hogy “”fiaim amit most megtanultok, az örök életekre elég lesz, a technika nem fejlődik, a fejlesztői környezetek sem változnak, sosem lesz szükségeket önfejlesztésre”” ?mert szerintem senki, sőt pont az ellenkezőjét nyomják a fejükbe, akkor mit csodálkozik? Jó hogy már nem dosra akar fejleszteni baz+”

  15. Az uncharted drake miért lett olyan jó játék, ha nem lehet programozni?Enemy Territory: Quake Wars egy olyan játék amiért egy ezrest sem adnék ki.Splash Damage? Bekel zárni. Ilyen sz*r programozókra nincs szükség.

  16. És akkor mi most sajnáljuk őket?

  17. Ja, PS3 esetében nem jön össze a lightos melóval sok pénz, mi? Az ilyen menjen Wii fejlesztőnek. És még ez az igazgató…

  18. Amugy a programozási nehézségek miatt van az, h sok játék, mondjuk picit szaggat ha egy durvább rész van?Mert ez eddig nálam minden játéknál előjött, ha nem is nagyon, de egy pici mindíg volt, míg 360-on egyszer se!

  19. Látom itt mindenki profi szoftverfejlesztő! :)Az okoskodás helyett miért nem lehet szimplán elhinni, hogy nehezebb fejleszteni ps3-ra, mint a többi platformra? Nem lehetetlen, csak nehezebb. Ezáltal drágább is persze.

  20. Mivel gyökerek 😀 Csak annyi, hogy ki kell ismerni a rendszert és voala 😀 És az tényleg érdekes, hogy aki leült és nyomta, azok mindig azt mondták, hogy jó a gép :DAmúgy meg látszik:D Az enemy territory játszhatatlan olyan lassulások vannak benne 🙂

  21. Mivel belőlünk élnek, talán némi joggal üzenem nekik, a legtöbb munkahely legtöbb főnökének álláspontját:Ha nem tetszik, nem kötelező csinálni, lehet más megélhetést keresni.

  22. mégis van aki tud rá programozni………….majd ha Kojima mondja akkor már lehet benne valami……..

  23. nana , gondolj bele, szivhatnak azer rendesen …

  24. A kérdés azért jóval összetettebb annál, hogy csak így kijelentsük, hogy hülyék meg tanuljanak meg programozni.A Sony supportjától kezdve, létszámon át egész a logisztikáig, földrajzi helyig minden közrejátszik. Jelen esetben azért hangzik azonban kissé érdekesen a nyilatkozat mert ahogy lentebb elhangzott az ET:QW az összes létező platformon kimerítette a szemét fogalmát.

  25. Itt is látszik miért tartanak ott a fejlesztők, a legkevesebb munkával a legtöbb pénzt kicsikarni a játékosokból. Pedig ha gondolkoznának rájönnének a PS3 játékok fejlesztése jobb befektetés, mivel XBOX már törve van, több lenne a bevétel PS3 játékon….

  26. meg kellene tanulni programozni, ha már ezért fizetik őket és nem pedig nyavalyogni

  27. ANnyi pénzért, szerintem beleférne, ha néha túlórázni kell, és gondolkodni! Másrészt ha PS3-mal kezdenék… De ez nekik nem jut eszükbe, csak nekünk?

    • Na de épp ez a baj. Minek dolgozzanak többet, ha X360-on úgyis eladnak jópár darabot és könnyebb is rá programozni. :S

  28. Hja baz, dolgozzanak meg a lóvéért 🙁

  29. Nem akarom lehangolni a fejlesztőket de ez a Quake wars minden gépen gyengén teljesített..

  30. Dolgozni kell és nem sírni!!! Azért a Quake Wars elég gyenge volt pc-n is ,nem csak ps3-on.

  31. Fordítva kellene. Előbb PS3, utána box, stb. lásd Mirror’s Edge, Burnout…

    • Így van. Azoknál a projekteknél amiknél úgy jártak el szinte alig észrevehető a verziók közti különbség. Sőt, nüánszokkal ugyan de a PS3 verzió lett a jobb.

    • Jaja!Mondták anno, hogy sokkal egyszerűbb ha PS3 az elsődleges platform, és arról portolják ét a cuccot X360ra.

  32. Furcsa,de ez azért már jópár külsős fejlesztőnek sikerült.

  33. Bénák, ennyi.