Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Project Morpheus – bemutatva az új prototípus

[B][i]A SONY COMPUTER ENTERTAINMENT BEMUTATJA A PROJECT MORPHEUS LEGÚJABB PROTOTÍPUSÁT – A VIRTUÁLIS VALÓSÁG RENDSZERÉT, AMELY KITERJESZTI A PLAYSTATION®4 (PS4™) VILÁGÁTAz új prototípus egy lenyűgöző virtuális világba invitálja a játékosokatA Project Morpheus végleges verziója 2016-ban várható2015. március 4.,Tokió – A San Fransiscoban tartott játékfejlesztői konferencián a Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) bejelentette a “Project Morpheus” (Morpheus) – a virtuális valóság (VR) rendszer új prototípusát, mely egészen új szintre emeli a játékélményt.A Morpheus egészen új játékélményt ígér a játékosok számára, ami révén a játékos úgy érzi, hogy a játék virtuális világában jár. Az egyedülálló VR élmény hatalmas érdeklődést váltott ki mind a felhasználók, mind a játékiparban dolgozók részéről, amikor 2014 márciusában bemutatták az első terveket. Az elmúlt évben az SCE azon dolgozott, hogy a felhasználók és fejlesztők visszajelzéseit felhasználva tovább fejlessze rendszerét, mely kitágítja a játékok határait. – OLED panelAz új Morpheus VR 5,7 colos, RGB jelátvitelű OLED panellel rendelkezik, full HD-s, azaz 1920*1080-as felbontású. Ez az új kijelző kiterjeszti a látómezőt, csökkenti a homályosságot és vibrálásokat, ezzel is növelve a felhasználói élményt.- 120fps képfrissítésA Morpheus már támogatja a 120fps képfrissítést, amelyet a rendszerfrissítések révén minden PS4 konzol támogatni fog, amikor a Morpheushoz csatlakoztatjuk. Azáltal, hogy kombináljuk a gyorsan frissülő OLED panelt és a PS4 erejét, a Morpheus-szal elképesztő élményekben lehet része a játékosoknak, akik a vizualitás egy új szintjét élhetik át.- Pontosabb nyomon követés és csökkentett késedelemAhhoz, hogy a mozgások nyomonkövetése még pontosabb legyen a PlayStation® kamera segítségével az új prototípushoz még három LED csatlakozik a kilenc mellé. A Morpheus továbbra is támogatja a 360 fokos nyomonkövetést és a további LED-ek révén pedig sokkal stabilabb és strapabíróbb az eszköz. A teljes rendszert úgy alkottuk meg, hogy csökkentsék a késedelmet a játékos fizikai mozdulatai és az eszközön megjelenített képi mozdulatok között. – Felhasználóbarát kialakításA Morpheus prototípusa megőrizte az eredeti szemüveg azon tulajdonságát, hogy a játékos arcára alacsonyabb nyomást gyakorol, emellett az egyetlen pánt és a gyors kioldó gomb segítségével könnyebb le- és felvenni az eszközt. Minden egyéb fejlesztést is azért végeztünk, hogy a termékünk könnyebb, kényelmesebb és komfortosabb legyen a felhasználók számára.A fejlesztők az új prototípussal Morpheus tartalmakat készíthetnek majd a PS4-re, egy robusztus és jól körülhatárolt platformra, amiből már több mint 20,2 millió darab fogyott a megjelenéstől számított 16 hónapban. A fejlesztések mellett a prototípus továbbra is támogatja a 3D audio és közösségi képernyőt, amely ugyanazt a játékmenetet továbbítja a TV-re, ami a Morpheus headsetben is van, így további játékosok tudnak bekapcsolódni a játékba. Továbbá a SCE olyan szoftver fejlesztői eszközöket biztosít, amik a 60fps képeket 120 fps-re konvertálják, így a fejlesztők a korábbi fejlesztéseiket módosítani tudják az új Morpheusra.Az SCE a továbbiakban is folytatja a Morpheus fejlesztését azért, hogy megjelenhessen a fogyasztói piacon 2016 első felében.“A prototípus technikai jellemzőinek megvalósítása mellett egy lépéssel közelebb kerültünk ahhoz, hogy elérjük azt, hogy csodálatos VR élményt teremtsünk PS4-re, és egyedülálló valóságot jelenítsünk meg a játékosoknak.” – mondta Shuhei Yoshida, a Sony Computer Entertainment elnöke.“Hisszük, hogy a legújabb technológia, melyet a Morpheusban megvalósítottunk a PS4 erejével együtt egy olyan alap lesz a játékfejlesztőknek, ami hozzásegíti őket ahhoz, hogy kreatív ötleteiket felhasználják VR játékok és élmények fejlesztésében.”Az új “Project Morpheus” prototípusának jellemzői- Tartozékok: Processzor egység, VR headset- Kijelző: OLED- Panel méret: 5.7 inch- Panel megoldások: 1920×1080 (960×1080 szemenként) RGB jelátvitellel- Képfrissítési sebesség: 120Hz, 60Hz- Látómező: kb. 100 fok- Szenzor: Accelerométer, giroszkóp – Kapcsolati felület: HDMI + USB Kiegészítő funkciók: 3D audió, teljes képi világ(*A tulajdonságokat és megjelenést a prototípust tervei tartalmazzák, melyek változhatnak.)(sajtóközlemény)[/i][/B][YOUTUBE]8rYwFR5KhrI[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. arról volt szó max annyi lesz mint egy ps4… annyiért kell is

  2. Ez nagyon meredek! Remélem áll leejtős lesz!

  3. “Nagyon baba,persze a legtöbb gamer szeretne majd egy ilyet (én is..:)Mikor,mennyiért…….:( 300-400 ezerre ft-ra tippelek megjelenéskor….)Csak ezeknek a videóknak már olyan nehéz hinni,mert így szép és jó,tökéletesnek tűnik,meg minden…..csak amikor a harcos meg veszi,akkor,jönnek a problémók,hogy “”ez még nem olyan,ezt még nem lehet vele elérni,ezt még nem támogatja…….”””

    • Annyi biztos nem lesz, nem lehet annyi. Senki nem venné. Oculus DK2 350 dollár, a végsőt 250-300-ért akarják vesztegetni majd, ez is max annyi lesz. Semmi extra nincs benne ami indokolná a magas árat. Ez lényegében csak egy telefon a hardver nélkül műanyaggal körbevéve.

  4. Miért nem dobnak egy szimpla sisakmonitort mindenféle extra ilyenolyan támogatás nélkül? Akkor lehetne egy fülkében játszani, úgy mintha egy moziban lenne az ember! Pl a slozin!De neeeem. Kell mindenféle biszbasz bele, amit senki sem fog használni, csak, hogy addig eladjanak mindekinek még egy rakás 60colos tv-t, de csak nem jön ki egy fasza kis cucc 100k körül. Mert tudják a kis gecik, minden hárdkór játékos ilyet venne, és nem a baszottnagy tv-ket…

    • ezt én is osztom. Nem értem, hogy miért nem dobták piacra egy kisebb lépcsőfokként az olcsó sisak-tvket. Van a sonynak 200-300 ezerért, aztán semmi. Pedig jól árazva simán belenyúlnának az emberek, főleg ha Imax-közeli élményt adna…btw a Morpheus messze a legteljesebb cucc jelenleg.

  5. “Az a processzor egység “”kicsit”” meg fogja dobni az árát..”

  6. Egy kérdés: Magyarországon hol és mikor lehet kipróbálni? Csak mert először jó lenne tudni, hogy milyen az Oculushoz és a SteamVR-hoz képest.

  7. jo cucnak tünik

  8. Amúgy a Zombie Army Trilogy-ban van stereoscopic 3D támogatás. A fullhd játék ilyenkor 720p60fps-re vált. Szóval trükkösen lesz a Morpheus is 1080p120fps.

  9. Ha minden játékhoz jó lesz, úgy mint az Oculus Rift akkor ez lesz az utolsó lökés a PS4 irányába:) (- ha addig nem kapok hirtelen fényt és rohanok el venni egyet :D- )

  10. Kell egy ilyen!

  11. Csak nehogy ez is el legyen hanyagolva, mint a move

    • Nem hiszem, hogy Order szintu jatekokban is lehet majd hasznalni. Inkabb ilyen Move szintu jatekokban tudom elkepzelni. Esetleg lebutitott grafikaval, felskalazott felbontassal lehet meg tudjak majd oldani.. En orulnek.

  12. A fejlesztők még a 60fps-t is nehezen tudják kipréselni a ps4-ből. Még az order is csak 30fps pedig belső cím és ráadásúl még csak nem is full hd a mozi formátum miatt. Tehát,hogy lesz ebből 120fps???

    • “””Csalással””. 960×1080 a led felbontása. A 120fps is a 60 simán megduplázása lesz. Szóval valójában szerintem 960×1080 és ebből 60fps (a duplázásokat meg valami saját szoftves progi csinálja), azt hiszem a killzone multi is valahogy így jött össze, amit valójában mi játékosok észre sem vettünk :)”

      • Szemenként annyi, elvileg ugye 2 kijelző van benne és a két kijelző közt megfeleződik a kép, hogy valós érzést nyújtson. Oculus is ilyen módon 1080p, szemenként 960×1080.

  13. Kövezzetek meg, de ezt megveszem!

  14. Biztosan naaaaaagyon baró lehet egy vr szemüveggel játszani (mondjuk GTA-t vagy DC-t) de vajon mennyien halnának meg játék közben egy Silent Hill közben???

    • Vagy egy fasza Isolation, en mar siman is osszeszartam magam parszor. PT Demot meg ha kiprobalnam vele, baratno tuti magzatpozban sirva talalna ram a sarokban 😀