A [b]Prey[/b]-t fejlesztő Arkane Studios már a kezdetektől egyjátékos élményt akart faragni, derült ki Ricardo Bare fő tervező a [a https://fenixbazaar.com/2017/05/01/prey-interview-arkane-talks-about-its-open-space-station-game/]Fenix Bazaarnak adott interjújából[/a]. Bare elárulta, hogy amikor a Bethesda megkereste az Arkane-t, ők már dolgoztak egy „nyílt struktúrájú” sci-fi játékon és ebből lett a [i]Prey[/i].A [i]multiplayer[/i] egyébként hatalmas feladat, és sokkal nagyobb csapatot igényel, illetve rengeteg időbe telt volna. Nem igazán esett szó róla, hiszen a tematikai elképzeléseikkel sem passzolt.Az új sci-fi FPS május 5-étől kapható PlayStation 4-re.
Prey – szó sem volt többjátékos módról
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
mentoloshypo
Minden játékba bele lehet erőltetni a multit, de ebben szerintem nem kell. Igazából nem is tudom hogy működne jól ezzel a játékmenettel.