Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

PlayStation VR – külső egység tolja a kakaót

A Sony új konzoljának nevezett [B]PlayStation VR[/B] fejegység közvetlenül a szemeink elé vetít egy térhatású virtuális világot. Az érzékeinket megdelejező készség gyakorlatilag holttér nélküli 3D képernyőként funkcionál, teljes látómezőnket kényeztetve, a külvilágot kizárva. A hardvert a PlayStation 4 hajtja, azonban most kiderült, hogy van ott valami más is a konzol mellett: egy [B]Processing Unit[/B] (PU) nevű dobozka, mely segít az adatok kezelésében.A PU egészen pontosan a PS4-ből érkező 120Hz-es jelet osztja a PlayStation VR és a televízió között (többek között). Ez azt jelenti, hogy a headsetben megjelenő képet a tévén is nézni lehet – nyilván a virtuális valóság térérzete nélkül. A PSVR 1920 X RGB X 1080 látványt prezentál saját OLED képernyőjén.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. 3 forintot nem ér…

  2. Az Oculus teszteket olvasva, még szimulátorra nem elég a szemüveg felbontása. Az Oculus végleges verza is csak 1200 vízszintes sort fog tudni. Itt a szemüveg 1080-at fog tudni. Kiváncsi leszek az első tesztekre, hogy mennyire tudja a sunyi optomalizálni. Szerintem az Oculus 2 vagy a PS VR 2 lesz használható. Addig csak egy szűk rétegneg egy pár játékra lesz élvezetes.

    • Egyértelmű hogy ez psvr nem lesz oculus vetélytársa ahogy pc vs ps harcban is port nyeli ps ami nem baj kinek lenne annyi pénze bika pcre. De viszont másik oldala meg az hogy akik ps játékosok azok is megtapasztalják vr élményt ami önmagában is egy teljesen más műfaj lesz . Szóval lehetőséget kell ezekben látni nem azt ami jelenleg van hanem mit tudnak majd ebből kihozni jövőben .

  3. Technikai jellemzők után hol tudnák nézni, vagy ilyen még nincs közölve ?

  4. Csak én érzem úgy, hogy engem nem győzött meg? 🙁

  5. Mennyi kibaszott kábel. xD

  6. Azért így már mindjárt más a leányzó fekvése. Igaz, kedves szkeptikusok?

  7. na erre kiváncsi vagyok, ez mostantól kezd érdekes lenni….

  8. Na erre kíváncsi leszek, MGSV-t nyomnám rajta, de egyenlőre nem mozgat mert a bejelentett játékok, ha lehet azokat így nevezni, kevesek.

    • Sajnos igen, a legelső címek inkább techdemók lesznek, mint játékok. Igan én már az Uncharted 4-et is szívesen nyomnám rajta. 🙂 Sőt még a Nathan Drake collectiont is ! 🙂

  9. Elég kicsi a dobozka.

  10. Magyarul nem izomból tolja a billegő. Helyes, így legalább nem lehet ráfogni, hogy kevés a vas hozzá.

    • Pont hogy inkább kevés rá amit mindig is tudtak/tudtunk . ps4 lehetetlen hogy magától nyomja 120Hz-t , ez olyan mintha trabantal 200al akarnál menni motor cserre nélkül 🙂

      • Tudod mit jelent a 120Hz?

        • képfrisités de ezt most miért kérdezed ?.

          • Nézz utána mert nagyon nem vagy képben. A Hz = Herz az a rezgésszám és nem a képfrissítés….

          • Hangnal es egyeb vibracional igen, de kepmegjelenitesnel nem.A cikk egyebkent nem tul pontos, de az lehet, hogy az eredeti cikk hibaja.A Hz ugyanis nem a PS jellemzoje, hanem mindig a kepmegjelenito eszkoz frissitesi rataja. A szignal, ami a gepbol jon, ettol teljesen fuggetlen. Ez osszekeverve tobb mint megteveszto.A PS dolga az, hogy a kepkockakat kitolja a megjelenitore, az pedig ezeket lathatova teszi. A PS-bol kijovo szignal jellemzoje az FPS, mint forras jel, ez tegyuk fel 60. A kepet megjelenito eszkoz jellemzoje a kepfrissitesi rata, amit a Hz szam kepvisel. jelen esetben 120.Ez azt jelenti, hogy a kepernyo masodpercenkent 120X jeleniti meg a beerkezo szignalt, ami 60 kepkozka masodpercenkent, igy egy kep ket frissitesi cikluson at marad megjelenitve.A kepfrissitesi ciklus pedig az, amikor a megjelenito scenneli a jelet es megjeleniti.Szoval ne keverje senki a dolgot, amit a PS kitol az az FPS, azert, mert erre van gyartva, a megjelenito pedig fogadja a jelet, majd attol fuggoen, hogy hany hertzes, annyiszor megjeleniti ezeket masodpercenkent.Emlitette itt vbalazs, hogy o 400Hz-n jatszik, pazar, az o teveje egy 30FPS-l mukodo jatek eseteben bizony kihagy egyes megjelenitesi ciklusokat, ugyanis a TV keptelen nem egesz kepkockat kirajzolni.

          • Kösz hogy kifejted mire gondoltam kb. Mennyivel másabb mikkor nem bunkozol 🙂

      • Ugye nem kevered össze a 120Hz-t a 120 fps-el? 🙂 Mert ha nem, akkor nem tudom mit nem értesz.

      • Ha saját erőből tolnál a PS, akkor nem kellene a dobozka, így egy idő után elfogyna a gép, mivel a számítási kapacitásának jelentős részét lefoglalná a csatlakoztatott VR. A dobozka azt a célt szolgálja, hogy egy bizonyos mértékig tehermentesítse a gépet. Legalábbis én így látom logikusnak.

        • Ez az osszes eddigi VR cuccnal megvan.Nem szamol ez semmit, de van funkcioja. A legfontosabb az, hogy senki az egvilagon nem venne meg a fejest, ha 5-6 kabelt abba kellene beledugni.Igy bizonyos feladatok erre a dobozkara vannak egyszerusitve.De magat a szoftvert a PS-nek kell futtassa, es kepesnek kell lennie, hogy kitolja a 120Hz-t.

        • Olvass utána ps4 nem bírná vr-t egyszerűen gyenge hozzá max az ilyen fosok mennének el rajta ps2 grafikája sincs8amit mutattak be mostani sowban ) . Ezét kell ez tuning cucc hozzá szvsz . Gondolj bele szerencsétlen gép 1080p 60 fps alatt nyög hogy tudná ezt teljesítmény vrba letolni nagyobb képfrissitésel