Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

PlayStation Vita – itt a vége

Japánban hivatalosan is véget ért a [b]PlayStation Vita[/b] gyártása, ezzel pedig egy korszak záródott le. A [a https://www.jp.playstation.com/psvita/product-lineup/]hivatalos PlayStation weboldalon erősíti meg a hírt[/a] a Sony Interactive Entertainment Japan Asia is, a A [a https://www.jp.playstation.com/psvita/hardware/pch2000za11.html]PCH-2000 ZA11 (PS Vita Black)[/a] és a [a https://www.jp.playstation.com/psvita/hardware/pch2000za23.html]PCH-2000 ZA23 (PS Vita Aqua Blue)[/a] modelleknél pedig a “kiszállításuk véget ért” felirat áll – ez volt a maradék még gyártott típus.[103609] [i]PlayStation Vita2011.12.17 – 2018.03.01Nyugodjék békében[/i]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Eddig az se tudtam, hogy létezik gamer telefon.Amit írtok nem is győzött meg arról, hogy ennek van értelme, és létjogosultsága. Közlekedéshez szerintem teljesen felesleges gamer telefon, mivel azt a 10-20 perc szórakozást simán megoldja a normál okostelefon. Otthon meg nem fogok telefonozni, ha ott a nagy képernyő, meg a konzol.Szegény Vitám a polcon figyel mióta visszatértem a fizikai formában létező könyvek fogatásához (értsd nem ebook olvasó) utazásnál.Amúgy értelmetlen vitázni, hogy gamer telefon, vagy sem. Hasonló érzésem van ezzel kapcsolatban, mint a konzol háborúnál. 🙁

    • Nyilván nem mindenkinek szükséges egy gamer okostelefon, mivel egy normál okosteló is elég lehet a játékhoz. Azonban vannak olyan játékosok mobilon, akik komolyan veszik a játékokat, és szeretnék, hogy az 60 FPS-sel fusson, ne akadjon stb… A gamer mobil akkor jön képbe, ha fontos az irányítás, mert ezek analóg karral is fel lehetnek szerelve. Jobb hűtéssel rendelkeznek és ki vannak hegyezve a játékokra. Aztán ott vannak azok, aki versenyszerűen űzik a játékokat mobilon (twitchen minap volt a Clash Royal döntő komoly pénzdíjjal).

  2. Nem tudom említette-e valaki, de a Darkest Dungeont én nem tudom abbahagyni.Állati jó, hogy megkapod a játékot PS4 és PSVitara is egy vétellel és a van cross-save. Ilyen játék kéne még 1000 :)RIP Vita

  3. Csak idő kérdése, és jönnek androidra is a ps címek

  4. Csoda, hogy eddig húzta. Nindedo is be fogja adni a kulcsot. A jobb okostelefonok, mint Black Shark állva hagyták a gépet.

    • Dehogyis, te valamit félre néztél. Soha nem lesz olyan egy telefon, mint egy hordozható kézikonzol, a vita azért nem volt sikeres, mert nem volt rá játék.

      • A gamer mobilok jobbak, mint bármelyik handheld, legyen az a Vita vagy nindedo. Jobb kijelző, fényévekkel erősebb hardver, irányítás szintén megoldott analóg karokkal vagy kontival. És miért nem jöttek rá játékok? Mert a mobil piac megölte az egész handheld sztorit.

        • És vannak olyan játékok, amelyek ki is használják ezt a fényévekkel jobb hardvert és kontrollerrel jól irányíthatók? Van olyan mobilos cím, mint az Uncharted: Golden Abyss, a Killzone: Mercenary vagy a Legend of Zelda: Breath of the Wild? Vagy hogy egy régebbi példát mondjak: egy Skyrim vagy ahhoz hasonlóan nagy és komplex játékkal tudok játszani jelenleg gamer mobilon?Ezt tényleg őszintén kérdezem, mert ennyire nem látok bele a piac állásába: ezekből a bizonyos gamer telefonokból elment egyáltalán annyi, mint amennyi mondjuk a PS Vitából fogyott? (15-16 millióra becsülik.) Mert oké, hardverileg egy iPhone XS vagy egy hamarosan érkező Samsung Galaxy S10 is befogható játékra, de nem biztos, hogy ezeket a készülékeket az emberek ezért veszik elsősorban. Míg egy gamer telefonnál azért eléggé nyilvánvaló, hogy kiket akar vele megszólítani a gyártó. Ezért is kérdezem, hogy ha szerinted ennyire a gamer mobilok okozták a handheld piac halálát, akkor ezt alá is tudnád támasztani valamivel a nyers specifikációkon kívül?Ahogy némileg az is érdekes, hogy egy kalap alá veszed a Vitát és a Nintendo-t is, mint azokat, akiket kinyírt a mobil piac. Azt ugye tudod, hogy a Switch-ből 2 év alatt már 30+ millió ment el, ami nem csak, hogy a PS Vita teljes életciklusára rádupláz, de még időarányosan leosztva még a PS4-nél is nagyobb mennyiséget jelent?https://wccftech.com/nintendo-switch-vs-ps4/Ezt én mindennek látom, csak éppen nem bukásnak. Lehet, hogy rövidebb-hosszabb időn belül alábbhagy a konzol lendülete és persze, várjuk ki a végét, de a dolgok jelen állása szerint én nem igazán látom azt, hogy a Switch-csel az utolsókat rúgná a Nintendo. Ráadásul úgy, hogy a hardvere még az Xbox One szintjét sem üti meg.Ettől függetlenül ne érts félre, mert abban igazat adok neked, hogy a mobilpiac alapos változást gyakorolt a dedikált handheld gépekre. De hogy kizárólagosan(!!) ezek miatt bukott volna meg a a PS Vita, azt hülyeségnek tartom.

          • Razer Phone 2Kijelző: 1440p 120Hz-es mozgásmegjelenítéssel. (Még a legtöbb PC játékosnak sincs 120Hz-es monitorja)Snapi 845 és 8GB RAM Játékokról: RR3 60FPS-sel fut rajta, és annak nincs párja Vitán, sem Nintendon. Grafikailag, irányításra és tartalomra sem a műfajon belül.PUBG és Fortnite nem tudom van e nindedora, de ha van is, borzalmas minőségben lehet.Star Wars Galaxy of Heroes az egyik legnépszerűbb játék androidon. AvP és az NFS MW szintén az a minőség, ami nincs a két kézikonzolon. Kontrollerrel irányíthatók OTG-n keresztül.

          • Az a baj, hogy szerintem te egy eleve egy vak foltról próbálod megközelíteni ezt az egész dolgot. Mert amiket te felhozol mindig, azokra nagy ívben sz.rik egy olyan játékos, aki Switch-et vesz vagy PS Vitán játszott. Ezeken a gépeken ugyanis sohasem a látvány és a felbontás, meg az FPS dominált és sohasem ezek jelentették a fő húzóerőt. Erre ott vannak a (gamer) PC-k és az asztali konzolok. Handheld masinákon az FPS és a pixelek számolgatásának sohasem volt akkora kultusza, mert hardverben mindig legalább egy generációval le voltak maradva, ami gondolom szükségszerű lépés volt annak érdekében, hogy hordozhatóvá tudják tenni őket.Másrészről eleve azért is tartom irrelevánsnak a Razer Phone-os példádat, mert rendben, hogy leírtad, hogy mennyivel bikább hardvere van, mint a Switch-nek (vagy mint a 7 éves PS Vitának……), csak közben azt kifelejtetted, hogy a nyitóára 200 000 Ft környékén van, amiből, akárhogyan számolok, de tudnék venni egy Switch-et, egy Slim PS4-et és ha még nagyon alkudozok, akkor még lehet egy használt PS Vita is beleférne. Szóval ott vagyunk, hogy egy gamer telefon árából van egy, a jelen generáció legjobb felhozatalával rendelkező asztali konzolom, egy egyedi fejlesztésű, szintén rengeteg minőségi exkluzív címmel ellátott hibrid platformom és egy 7 éves handheld-em, amire ugyan nincs túl sok kiváló játék, de azért van rá 1-2 must have cím így is, amikért érdemes kiadni azt a pár tízezer Ft-ot.A felhozatallal kapcsolatban pedig: az általad felsorolt címek közül 1 olyan van, ami fizetős, az összes többi ingyenesen letölthető játék. Rendben, hogy látványban oda, meg vissza verik a Nintendo-t, de arra meg ott van a Skyrim, a Diablo III, a Doom vagy az L.A. Noire. Ezek mind multiplatform portok, ráadásul ebből rögtön 2 egy PS3-as generációból származó remaster. Szóval ha a nyers specifikációkat nézzük, akkor a Razer-en ezek is röhögve kellene, hogy elszaladjanak, sőt. Viszont mégsem lehet ezekkel ott játszani, mert nem adták ki őket Android-ra. És itt jön az, amit GrayFox szerintem abszolút, de tökéletesen leírt a 22-es kommentben. Mert ha valaki szintén azon a felfogáson él, mint te, hogy a Real Racing 3-al vagy az Android-os NFS MW-el nála elérték a plafont, a büdös életben nem fog soha Switch-et venni, ahogy egy Mario-n és Zelda-n nevelkedett játékos is inkább ezerszer fogja előnyben részesíteni erre a célra a Nintendo platformját, mint egy kétszer annyiba kerülő gamer telefont.

          • Közelítsük meg a témát a legegyszerűbb oldalról. A Sony miért hagyta magára a Vitát? Szerintem azért, mert az okostelefonok az android előretörésével felfalták a mobil játékpiacot. A legtöbb ember nem akar még egy hordozható kütyüt, ha van egy telefonja, amire ráadásul ingyen tölthet le játékokat óriási választékból. Ez ölte meg a vitát. A PSP azért tündökölhetett, mert akkor még nem volt andoridos okostelefon, a symbianos rendszer meg nem érte el a PSP szintjét, a telefonok sem. A Switch viszonylagos sikere sem olyan, amire a nintendo számított. Elviszed és 2 óra alatt lemerül, még egy átlag mobil is tovább bírja. Biztos vagyok abban, hogy a nintendo utolsó hordozható konzolja, nem lesz több.

          • “Szerintem ez a tényállás sem ennyire egyszerű, mint ahogyan te gondolod!Mert szerintem a Sony nem azért hagyta magára a Vitát olyan hamar, mert berezeltek volna az évről évre egyre erősebbé váló okostelefonoktól (szvsz akkor nem egy 6-7 évre lefixált hardverű eszközzel jöttek volna ki, hanem inkább az Xperia Play koncepcióját gondolták volna tovább), hanem mert ott volt nekik egy másik konzol generáció váltás is a PS4 személyében, amit muszáj volt felfuttatniuk, hogy nehogy megint egy PS3-hoz hasonló flaskóba ütközzenek, amibe sokak szerint amúgy is majdnem beletört a bicskájuk. A PS4-nek muszáj volt abszolút sikeressé válnia, különben simán elképzelhető lett volna, hogy a Sony teljes gaming részlegét magával rántotta volna. Ehhez pedig a jó kezdés mellett (elbaltázott MS marketing + 100 dollárral olcsóbb nyitóár) elengedhetetlen volt az, hogy valamennyi belsős csapatuk az új asztali konzolra álljon rá és arra fejlesszék a system seller-eket, ne a Vitára. Ezenkívül szerintem elég nyilvánvaló, hogy a Sony sohasem tulajdonított akkora jelentőséget a handheld részlegének, mint mondjuk a Nintendo. A nagyobb franchise-aiknak a handheld spinoffjait is sohasem az eredeti csapattal rakatták össze, hanem felbéreltek valami külsős korrekt iparosmunkát végző fejlesztő brigádot (pl. PSP-s God of War-ok: Ready at Dawn) vagy egy teljesen más csapatot bíztak meg vele (pl. Uncharted: Golden Abyss – Bend), akiknek nem sok közük volt egyébként hozzá. Az akkora koponyákat, mint a Naughty Dog, a Guerilla, a Santa Monica, a Quantic Dream vagy a Polyphony Digital, sohasem engedték a platform közelébe, azoknak ki volt adva, hogy csak asztali konzolon bizonyíthatnak. Ebből adódóan soha nem is tudott a Sony két platformra egyformán koncentrálni, az egyikre jellemzően mindig komolyabb figyelmet szentelt és ez jellemzően mindig az asztali gépek voltak. Gondolom felmérték, hogy abból sokkal több bevétel csúszik be nekik.De, hogy ezeket az állításokat valamennyire alá is tudjam támasztani: nézd meg a PS Vita játékok megjelenési katalógusát! Az összes olyan játék, amit ma, 2019-ben a platform legjobb címeiként emlegetünk (pl. Uncharted, Killzone, Tearaway, Gravity Rush, LittleBigPlanet, Assassin’s Creed III Liberation, Rayman Legends, Persona 4 stb.) gyakorlatilag mind 2012-2013-ban jelentek meg. 2014-től kezdve huszárvágás szerűen megszűntek az ilyen kaliberű AAA-s fejlesztések a platformra. Nyilván azért, mert akkor már piacon volt a PS4.Tehát, ha így nézem, volt 2 éve a gépnek, ami alatt olyan játékok érkeztek rá, amelyek valóban építkeztek a benne lévő hardverre és kínáltak egy PS3-tudású élményt a zsebedben. Ha ez az ütem nem állt volna meg és jöttek volna továbbra is a komolyabb Vita játékok a nyugati fejlesztőktől is, jött volna egy még kiforrottabb Uncharted, egy God of War, egy Metal Gear, egy GTA, egy teljes értékű COD, egy jó Star Wars játék, egy ütős Gran Turismo és még jó néhány olyan új, egyedi IP, mint a Tearaway vagy a Gravity Rush, a bejelentett Bioshock-ot sem húzták volna le, hanem kiadták volna stb. stb., akkor egészen biztos, hogy nem ennyinél álltak volna meg a Vita eladások és messze sikeresebb lett volna, okostelefonok ide vagy oda. És erre a legeslegjobb példa továbbra is a Switch. Tudásban nem sokkal erősebb egy PS Vitánál, mégis történelmi siker jelenleg, mert a Nintendo szorgosan felhúz rá egy olyan felhozatalt, amit ha ki akarsz próbálni, nem tudsz mit csinálni, venned kell egy konzolt. Ez az, ami nem volt meg a PS Vitánál, ez az, ami miatt a PS4 is jelenleg a legsikeresebb konzol ebben a generációban. “”A legtöbb ember nem akar még egy hordozható kütyüt, ha van egy telefonja, amire ráadásul ingyen tölthet le játékokat óriási választékból. “”Na pont ez az, amit én is írtam az előző kommentemben. Aki sajnálja kiadni a pénzt a játékra és inkább a Play Áruházból szedi le az ingyenes címeket, mert az neki bőven megfelel erre a célra, az soha az életben nem fog egy dedikált játékplatformot vásárolni. Nem csak Vitát vagy Switch-et, de PS4-et sem. Ahogy az a játékos sem fog mindent sufniba dobni és csak Android-on játszani a továbbiakban, aki eddig is kész volt odaadni egy heréjét is egy új Zeldáért vagy Mario-ért. Egyszerűen én úgy gondolom, hogy teljesen más kategória jelenleg az, aki mobilon játszik és az, aki konzolon. Ettől függetlenül, mint írtam, abban igazat adok neked, hogy az okostelefonokkal együtt alaposan megváltozott a handheld gépek piaca (150 millió DS + 80 millió PSP vs. 75 millió DS + 15 millió PS Vita), de azzal továbbra sem értek egyet, hogy csak(!) emiatt bukott meg a Vita vagy ezek “”nyírták ki”” a Switch-et vagy a 3DS-t.””Biztos vagyok abban, hogy a nintendo utolsó hordozható konzolja, nem lesz több.””2 éves konzol a Switch, abszolút korai még ilyeneken agyalni.”

    • 😀 Tényleg, hogy döglődik a Nintendo!Ugye azt is megmondtad anno, hogy mekkora bukta lesz a Wii és hogy a PSP oda-vissza veri a DS-t 🙂

    • “Más kérdés, hogy nem mostanában lesznek rá olyan minőségi játékok, mint pl. a Nintendo handheld katalógusában. Ami mostanában “”nagy durranásnak”” számított, azt szépen ki is fikázta a nép (Diablo, Alien).”

      • Mobilra már rengeteg játék van, portok is. Minden stílus, bár az IAP elég erősen jelen van. Mobilra az Alien vs Predator egy nagyszerű játék.

        • Ja, már értem, nem buta vagy csak szar az ízlésed(csak vicceltem, tudom, hogy buta is vagy)

        • “Nagyjából 70 megvásárolt játékom van mobilra, összegyűltek az évek során, ennek pedig kb. 10 százaléka olyan, ami megcsókolhatja esetleg akár a PSP/Nintendo DS címek lába nyomát. Kiforratlan platform a mobil, rapid szórakozásra való jelenleg. Most kezdenek bejönni az első normális hűtéssel és kontroller-opcióval ellátott modellek, de érdemi játékok még nincsenek, amelyek ezeket ki is tudnák használni. Marad a Fortnite vagy majd az Asphalt 37-et nyomja minden második hitelre vásárolt “”gaming smartphone”” tulaj. A remake-eket és portokat okkal nem vettem ide, nem ennek a platformnak a szülöttei.”

    • Bocs, de mind a 2 állításod nagyon mellé ment!

  5. Henkakuzzátok meg, új életet lehel a kis gépbe

  6. mentoloshypo, innen is üzenem, hogy ha megint kétségbeesetten keresnél: nyugi, itt vagyok, olvastam a hírt, de már nem áll szándékomban kommentelni rá!Ahogy a mondás is tartja: halottról vagy jót vagy semmit! (Na jó, igazából azt akartam volna írni, amit Andras_01 írt az első hsz-ben, így most már csak ez maradt!)

    • Lehet kifejtetted már korábban, de a mobil játék piacról mi a véleményed?

      • “Tősgyökeres kontrolleres játékosként el nem tudnám képzelni azt a szituációt, hogy én úgy játsszak egy játékkal telefonon, hogy csak a kijelzőt taperolom, meg esetleg a giroszkópot használom. Viszont elnézve, hogy évről évre egyre brutálisabb hardvert kapnak a telefonok, nagy potenciált látok bennük! Remélem egyszer majd a nagyobb videojáték kiadók is észreveszik és elkezdik a régebbi játékaikat kiadni rájuk (pl. ahogy a Rockstar csinálta a Vice City-vel) és/vagy az újabb fejlesztéseiket is már nem csak PS-re, Xbox-ra, PC-re, meg Nintendo-ra adnák ki, hanem leportolnák őket a hardveri kritériumoknak megfelelő telefonokra/tabletekre is. Nem lenne muszáj atom4K-ig feltornászni a felbontást egy 4-6″”-os kijelzőn, szerintem ekkora méretben a FullHD is tökéletes lenne.Vagy pedig a másik amolyan “”vízióm””, hogy szerintem előbb-utóbb a mobilok is be fognak lépni a hardcore konzol szintű gaming ökoszisztémába, méghozzá szerintem akkor, amikor már olyan szintű lesz a technológia, hogy a játékokat nem csak natívan lehet futtatni az adott hardveren, hanem streamelve is lehetne játszani. Én ezt speciel eléggé várom, mert akkor már megszűnne a hardveri korlát: elkezdeném az adott játékot mondjuk az aktuális PS-en, majd út közben, esetleg a munkahelyre beérve folytatnám a telefonon, majd hazaérve megint az asztali konzolon nyomnám tovább úgy, hogy minden adatom és mentésem közben up to date szinkronizálva lenne. Nem az lenne, mint most, hogy az adott cím csak és kizárólag egy platformon lenne elérhető, hanem egy előfizetéses szolgáltatás (pl. a PS Now) keretén belül valamennyi, a szolgáltatás által támogatott platformon (legyen az PS, PC vagy mobil) tudnám élvezni az adott játékot. Az MS már némileg elindult ezen a pályán, remélem a Sony is ki fogja terjeszteni majd előbb-utóbb a PS Now-ot is és nem csak PS4-en, meg PC-n lesz majd elérhető.Erről én a múlt héten írtam egy értekezést, amit martin volt olyan kedves és ki is rakott, ha érdekel, itt van:http://playstationcommunity.hu/note/21578

        • Hasonlóan gondolom én is, hiába az erős hardver ha a képernyő taperolástól herótot kapok, ráadásul ez a fajta irányítás nem valami komplex. Ami meglepő számomra, hogy ennek ellenére is rengetegen játszanak telefonon, a munkahelyemen is a fiataltól a majd nyugdíjas korúakig játszanak szünetben, munkába jövet-menet stb. Piaca van és valószínűleg lesz is a jövőben.

          • Azok casual játékosok. Ők is egy óriási piac, de ők már eddig is voltak, mióta megjelentek az okostelefonok és nem is fognak váltani komolyabb címre, hanem maradnak továbbra is az ilyen Candy Crush vagy Happy Glass féle unaloműzőknél (mert ők kb. ennek tekintik ezeket a játékokat).

  7. Szilyasztok, érdemes még PS Vitát venni? Lesznek még rá sokáig jó játékok?

  8. Ez a hír szerintem vótmá’

  9. “Pedig jó kis gép. Ha nem hagyta volna magára a Sony viszonylag hamar, akkor több “”nagy”” cím, vagy exkluzív jelent volna meg rá.Így marad PS1 emulátorként, meg a régi címek ezredik újrajátszásaként.Ha már ezt meglépte a Sony, akkor igazán elkezdhetné ingyen adni rá a játékokat… tudom, tudom bilibe lóg a kezem.”

    • “Igen sajnos anno elkezdtek rá kiadni címeket, mint Uncharted, Killzone… oszt nyissz. Elképesztően lehetett sajnos szerintem érezni ezt a kihátrálást a gép mögül. Lementek az első exkluzív címeik és utána nem is pörgettek rá semmit. Ami meg ingyenes játékokat illeti. Háááát amennyi címet adott PSPLUS alatt ingyen…. benézek a store-on a VITA oldalra és millióegy játék alatt “”megvan”” felirat ékeskedik.Nem csak sz@rokat, hanem szinte minden nagy címet szinte ideadtak ingyen. Anno mikor egy éve kb. megvettem a kis masinát összeszedtem miket adtak PSPLUS-ba ingyen.Hááát ha akkor elpakolt az ember, akkor most van miből válogatni. Az ingyenes PSPLUS LISTA kiszemezgetve a jobbak 🙂 -Uncharted: Golden Abyss™ – 3.3GB-Killzone™ Mercenary – 3.11GB-Need for Speed™ Most Wanted – 2.46GB -Rayman® Origins – 921.57M -Sly Cooper: Thieves in Time™ – 3.1GB-Soul Sacrifice™ – 1.72GB -The Jak and Daxter Trilogy – 2.97GB -Duke Nukem 3D: Megaton Edition – 451.23MB-HISTORY® Legends of War – 1.33GB -WipEout® 2048 – 1.57GB -Escape Plan™ – 839.75MB-Gravity Rush™- 1.42GB-Unit 13™ – 953.64MB-MotorStorm® RC (PS Vita) – 683.8MB-ModNation Racers™: Road Trip – 1.44GB-Everybody’s Golf® – 1.24GB-PixelJunk Monsters: Ultimate HD – 164.56MB-Oddworld: Stranger’s Wrath HD – GAME – 1.46GB-Reality Fighters™ – 673.64MB-Ninja Gaiden Sigma Plus – 2.08GB -DYNASTY WARRIORS NEXT – 1.44GB -LEGO® The Lord of the Rings™ – 1.77GB -LEGO® Harry Potter™: Years 5-7 – 1.11GB -Mortal Kombat™ – 2.99GB -Dragon’s Crown Full Game – 1.05GB -Spy Chameleon – 404.81MB-Sonic & All-Stars Racing Transformed – 1.43GB-STREET FIGHTER X TEKKEN – 2.11GB-Metal Gear Solid HD Collection – 3.3GB-Oddworld: New ‘n’ Tasty – 1.21GB-RESOGUN™ – 283.76MB-Hotline Miami – 396.84MB-When Vikings Attack! – 591.2MB-MouseCraft – 243.04MB-Pumped BMX + – 269.98MB-Urban Trial Freestyle – 174.6MB-Tiny Troopers Joint Ops – 1.05GB-MotoGP™13 – 1.46GB-BLAZBLUE Continuum Shift Extend – 3.33GB-Sine Mora – 675.03MB-Spelunky – 124.75MB -Treasures of Montezuma Blitz – 167.92MB -Broken Sword 5 – the Serpent’s Curse: Episode 1&2 – 1.69GB-Table Football – 250.43 MB-Ecolibrium™ – 273.32 MB-Bombing Busters – 247.77MB-Geometry Wars 3™: Dimensions Evolved – 74.81MB-Grand Kingdom – 1.45 GB-Wanted Corp. – 1.23 GB -Hustle Kings™ – 393.54MB -Sky Force Anniversary – 248.93MB -Lumines: Electronic Symphony – 716.07MB-Entwined – 834.53MB-The Unfinished Swan™- 994.62MB -HELLDIVERS™ – 1.77GB-CounterSpy™ – 537.56MB -Lemmings™ Touch – 841.4MB-PlayStation® All-Stars: Battle Royale – 1.58GB-Destiny of Spirits™ – 605.47MB-Dragon Fin Soup – 425.97MB-Rainbow Moon – 1.39GB-Joe Danger – 304.65MB-Guacamelee! – 327.02MB-Jet Set Radio – 1.07GB-Touch My Katamari – 665.83MB PSP-God of War®: Ghost of Sparta – 1.12GB-God of War®: Chains of Olympus – 1.1GB-GTA: Liberty City Stories – 810MB”

    • Meg indie gépként. Tele van jobbnál jobb játékokkal, a kérdés, hogy mikkel szeretsz játszani.