Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward
Videó

PlayStation – részletek a PSVR2-ről, az élő játékokról, PC-ről és mobilról

Stratégiájáról osztott meg részleteket a cég.

A Sony Interactive Entertainment elnöke és vezérigazgatója, Jim Ryan új információkat osztott meg a PlayStation stratégiájáról a Sony vállalati üzleti beszámolójának részeként. A főbb érdekességek a következők:

  • A PS5 eladásai a PS4-hez képest
    • Az amerikai üzletieseményeknél kb. 1000 egységet értékesítettek percenként (80 ezer egységet 82 perc alatt) az első teljes pénzügyi év végén három vezető üzleti esemény alapján. PS4-ből 6 egység fogyott percenként (80 ezer egység 9 nap alatt) a termék életciklusának azonos fázisában.
    • PS5-ből 670 ezer darabot adtak el Kínában korlátoztt kínálat melltt, PS4-ből 250 ezret szabad kínálat mellett a globális megjelenés 72. hetében
  • A PS5 kínálat bővítése az egyik legfőbb prioritás. A PS5-ből több fogyott a PS4-nél első évében, de a második évben a készlethiány miatt nem múlta felül. A harmadik évben behozhatja a lemaradást, és az előrejelzések szerint a negyedik évtől ismét felülkerekedik a PS5 a PS4-en.
  • A PlayStation VR2 “több, mint 20 nagy saját és külsős játékkal” startol majd.
  • A Sony Interactive Entertainment továbbra is szeretne felvásárolni és/vagy magába olvasztani cégeket. A Bungie felvásárlása a következő együttműködési lehetőségeket biztosítja
    • A Bungie nyújtja a Sonynak:
      • Szakértelem biztosítása a PlayStation Studios csapatoknak az élő szolgáltatásos játékok terén
      • Segítség nyújtása a Sony Interactive Entertainmentnek kiváló minőségű élő szolgáltatások kiépítéséhez
    • A Sony nyújtja a Bungie-nak:
      • Kihasználhatja a kiadási és platform lehetőségeket a marketing és a globális működés terén
      • Építhet PlayStation Studios központi szolgáltatásaira
      • Általános és adminisztratív támogatás a jog, pénzügy, könyvelés és emberi erőforrások vonatkozásában
  • A 2019-es pénzügyi évben a belsős PlayStation Studios csapatok 23%-ban új és 77%-ban meglévő szellemi tualjdonokhoz köthető termékeket adtak ki. 2022-ben ez az arány 34% és 66% lesz. 2025-re fele-fele arányra számítanak
  • A Sony Interactive Entertainment alkotásai 90%-ban PS4-en és 10%-ban PC-n voltak elérhetők 2019-ben. 2022-ben a következő arányokra számítanak: 40% PS5 és PS4, 30% PS5, 20% PC, 10% mobil. 2025-re 50% PS5, 30% PC és 20% mobil arányokat terveznek
  • 2019-ben 88%-ban a hagyományos és 12%-ban az élő szolgáltatásokba fektetett a Sony a PS5-be üzleti modellek alapján. 2022-ben 51% és 49% ez az arány, míg 2025-re már 45% lesz a hagyományos és felülmúlva ezt 55% az élő szolgáltatásos befektetési ráta.
  • 2022-ben 3 olyan franchise-a lesz a Sonynak, ami élő szolgáltatás, 2023-ban 6, 2024-ben 10, 2025-ben 12. 2021-ben egy volt, az MLB The Show 22.
  • 2021-ben 80 millió dollárt hoztak a PC-s bevételek, míg 2020-ban csak 35 milliót. 2022-ben 300 millióra vetítik előre a bevételt.
    • A Horizon Zero Dawnból közel 2,4 millió fogyott PC-n
    • A God of Warból 971 ezer
    • A Days Gone-ból 852 ezer
  • “Tisztelt, jelentős és sikeres” mobiljáték-fejlesztőkkel akar partneri kapcsolatot létesíteni a Sony, hogy főbb szellemi tulajdonait és meglévő franchise-ait adaptálják és elérhetővé tegyék több játékos számára. Szeretne emellett belső mobilos stúdiókat és projekteket, kiadni külsős játékokat és, ahol releváns, cross-platformként terjeszkedni.

Hozzászólás