Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

PlayStation – nem elég csak pénzt vágni a fejlesztőkhöz

Attól még nem fejlődnek és lesznek jobbak a Sony fejese szerint.

Jim Ryan, a Sony Interactive Entertainment vezérigazgatója arról nyilatkozott, hogy a belsős stúdiók fenntartása és fejlesztése nem olyan egyszerű, hogy csak pénzt vágnak az alkotókhoz – engedni kell, hogy szabadok legyenek a csapatok és tudjanak kockáztatni.

A PlayStation vezetője Stephen Totilo újságírónak adott interjút, és részletezte, hogy cége miként tudta kiemelkedővé tenni a PlayStation 5 első félévének alkotásait, ami szerinte annak a kultúrának az eredménye, amely a stúdiókat nem csak az anyagiakkal próbálja “táplálni”. Felhozta példaként a Sucker Punch Ghost of Tsushima játékát: “Nem ilyen játékra számítottunk, de nem vagyunk merevek vagy túl vállalatiasak tehetségeinkkel. Szeretnénk, ha hardverünket keratív palettaként alkalmaznák”. Ryan külön felhívta a figyelmet arra, hogy mennyivel több és jobb játék jelent meg a PS4-hez képest a PS5 megjelenési idősávjában. “Igen, kiváló alkotások születtek PS4-re, de azok inkább a ciklus második felében” – mondta. “Tudatosan fejleszteni akartuk ezt, és amit eddig látsz azt mutatja, hogy határozottan javultunk. Csak pár hónap alatt lenyűgöző játékokat adtunk ki, és még rengeteg érkezik. A fejlesztők pedig csak most kezdik kihasználni a PS5 technológiáját. Alig várom, hogy mire viszik majd. Ha a Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, a Returnal és a Ratchet & Clank: Rift Apart példái annak, hogy mit tudnak elérni a készítők a PS5 első hat hónapjában, akkor képzeljük el, hogy mi lesz a második vagy harmadik évében.”

Ryan korábban arról beszélt, hogy PS5-ön több exkluzív lesz mint valaha, mivel a cég “csendben” befektetett több saját gyártású projektbe amellett, hogy további csapatokat is felvásárolhatnak: utóbbira három új példa is született a múlt héten: a cég megvette Returnalt készítő Housemarque-ot, a Demon’s Souls remake-ért felelős Bluepoint Gamest és a PC-s portokra szakosodott Nixxest. A belsős csapatokat magába foglaló PlayStation Studios egyébként 25 játékon dolgozik, a tervekről pedig ITT tudhatsz meg többet.

1 hozzászólás

Hozzászólás

  1. 😂😀😃 Micsoda meglepő megállapítás. 😂😀😂