Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

PlayStation 4 Pro – csak 1% a plusz meló vele

A [b]PlayStation 4 Pro[/b] közelgő megjelenésével újabb információt osztott meg a Sony a konzolról. Mark Cerny, a PS4 tervezője egy a japán AV Watch számára adott interjúban beszélt a „felső kategóriás” gépről. Cerny szerint a cél az, hogy a PS4 Pro támogatás ne igényeljen a játék fejlesztése során többet 1% extra munkánál. Arra is kitért, hogy a teljesítmény növelése nem eredményezte a méret nagyobbodását: a PS4 Pro csak 19%-kal nagyobb a CUH-1200 termékszámú PS4-nél.A PlayStation 4 Pro november 10-étől kapható.[i]Forrás: [a http://av.watch.impress.co.jp/docs/series/rt/1026717.html]AV Watch[/a][/i]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Volt egy nagyon jó fejlesztès amit lebutìtottak, kiadtak egy gyengèbb verziót ,majd a règit elővettèk,hogy nesze neked milyen fa… vagyunk azt dől a lè még a gratuláció!

  2. “Szóval akkor igazak azok a pletykák, hogy a sony-s Development Kit-tek mindig is magasabb paraméterekkel rendelkeztek, mint a boltos / otthoni változataik és a fejlesztés végén “” butítják”” le a játékokat azokra.”

  3. 1 % ? 😀 Annyit is fog érni, de ne legyem igazam. De ha csak 1 % az extra munka, akkor a CD Projeck RED miért ódzkodik a Witcher III konzolos 4K-s polírozásától ? :S Várnak a csekk-re ? 🙂

    • Mert már a cyberpunk játékukkal foglalkoznak.

    • Ha PC-re is megjelenik az adott játék, akkor értem én ezt az 1%-ot – eltolják a részletgazdagságot, effekteket, textúra felbontást szabályozó „csúszkát” a „magasabb” irányba, és kész!! :))Persze amúgy a GT6 autó modelljeit is magasabb felbontásban/részletességgel készítették, hogy újra lehessen hasznosítani, utána lettek butítva (fotómód vs. verseny…). Csodára nem kell számítani, csak mondjuk minden „high”-on fut, ráadásul a mágikus – natív 1080p60 minőségben…

    • Ez nem azt jelenti, hogy ilyen keveset dolgoznak vele, hanem azt hogy nagyon könnyedén lehet magasabb szintre állítani a grafikai részletességet és a felbontást.