Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

PlayStation 4 – a Bend, a Sucker Punch és a Santa Monica mind szorgoskodik…

Scott Rohde, a SCE Worldwide Studios egyik fejese a Kinda Funny Games-nek adott interjút, és kitért a Sony belső fejlesztőire, felcsigázva a közönséget.Megtudtuk, hogy a [B]PlayStation Vita[/B] exkluzív [B]Uncharted: Golden Abyss[/B]-t, valamint a klasszikus [B]Syphon Filter[/B] PS szériát fejlesztő [B]Bend[/B] nagyon is jó úton halad.”Nagyon nehéz, amikor valami újba vágsz bele. A Vita annyira nagy dolog volt számukra… a Golden Abyss még mindig a top öt Vita játékaim közé tartozik. Próbálkoztak azóta rengeteg különböző dologgal, és nagyon sok idő kellett, hogy kiválasszanak valamit, amellyel mindannyian boldogok voltunk. És ne felejtsük el, hogy itt kis csapatról van szó. Ez nem egy 150, 200 fős csapat, mint a Naughty Dog. Ez egy kis csapat. Szóval picit tovább tart egy prototípust olyan pontra fejleszteni, ami után már neki tudnak feküdni. Jelenleg valahol itt tartunk.”A prototípus játszható állapotban van és a fejesek (mint Rohde) lejárnak megnézni, hogy milyen. Rohde szerint a Bend most fog “tündökölni”.Kitért arra, hogy azért is szereti nagyon a Sonyt, mert a cég hajlandó várni amíg egy adott játék “megfelelően kisül”. Rohde szerint ha kikötik egy csapat számára, hogy ekkora összegből ekkorra hozzanak ki egy játékot, az minden alkalommal csak bukáshoz vezet. Néha nagyobb összegeket kell befektetni valamibe mielőtt kiderül, hogy nem éri meg folytatni. Míg a csapatok izgulnak miatta, hálásak azért, hogy időt kapnak valami különleges létrehozásához.A szintén PS klasszikus [B]Sly Cooper[/B] és az [B]InFAMOUS[/B] szériákról ismert [B]Sucker Punch[/B]-ról sem hallottunk túl sokat az elmúlt időben. Rohde azt nyilatkozta, hogy ők a fent említett fázis egy korábbi pontján tartanak, és bár ő maga is, és a nagy főnök Shuhei Yoshida egyaránt kipróbálták az új játékot, az még rengeteget változhat az út során – bár nagyon szórakoztató volt.Azon a kérdésen csak mosolygott, hogy a [B]God of War[/B] játékokról (és különféle [I]indie[/I] címek támogatásáról) híres [B]Santa Monica[/B] vajon min ügyködik. Elmagyarázta, hogy a mosoly jelentése: nagyon izgatott, alig várja, hogy beszéljen róla, de még nem jött el az idő.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Én imádom Kratos kalandjait, még az Ascension-t is bírtam! De! Lehet, hogy hagyni kellene ezt a sorozatot, mert kifullad és csalódás lenne a vége. Az meg elég ciki lenne!

    • Jó volt az Ascension, de nem tett hozzá sokat a már meglévő sorozathoz. Kicsit rókabőr szaga volt. Igazából, ha őszinte akarok lenni, akkor tényleg nem kellene már folytatni. Ellenben egy hasonló koncepciójú kaszabolda bármikor jöhet, esetleg vikinges, vagy egyiptomi környezettel.

  2. Ennyi tökölés után mostmár tényleg lehetne valami.

  3. Tudjátok mi kéne? God of War! De nem feltétlen egy számozott 4. rész Kratossal. Lehetne alcímes, és egy teljesen új mitológiát alapul véve mutatna be egy új főhőst, új kalandot, de úgyanúgy a GoW univerzumban játszódna! Csak másik földrészen. Pl. lenne egy egyiptomi és egy skandináv rész, majd végül a 3 főhős valahogy találkozna egy utolsó játékban. És mittudomén’, például az egyiptomi rész végén a főhős rátalál Kratosra, akit a tenger egészen Egyiptom partjaiig sodort…

    • “””mittudomén’, például az egyiptomi rész végén a főhős rátalál Kratosra, akit a tenger egészen Egyiptom partjaiig sodort… “”Kérlek ígérd meg, hogy ha valaha is munkát kapsz a Santa Monica stúdiónál akkor max portás leszel náluk.”

      • Most miért? :DEgy dolog az ötlet, és megint más, hogy hogyan lehet valamit megvalósítani. Minden a körítés kérdése. És nem lenne rossz más mitológiákat bevonni. A görögöt már kivesézték. David Jaffe eredeti ötlete mennyiben volt jobb, hogy a GoW3-ban Kratos az első 20 percben ledarálja a görögöket, aztán valahogy bevonják a skandináv isteneket?

        • Egyet értek, teljesen új mitológiai irányzat kell a sorozatnak. A görögöt már kár lenne erőltetni, az Ascension se volt valami nagy eresztés a 3-hoz képest. Egy egyiptomi viszont nagyon király lenne, remélem nem csak mi gondoljuk így! 🙂

  4. Bla bla bla bla bla

  5. Behuzott kezifekkel haladnak a komolyabb exkluzivok de legalabb tortenik valami.

  6. “Na meg az Order is “”remekül”” kisült … :(“

  7. Hiába vezett a Sony, mégsincs semmie ! Tudják ezt ők is, gyorsan dobták is ki a Beyond HD-t…meg Bloodborne-t megint ! 😀

  8. Én egy GoW minőségű játékot várok mindenesetre, viszont az is lehet, h mikor bejelentik akkor rá csak fél évre jelenik meg, más játékot meg előtte egy 1-2 évre jelentik be megjelenésig, az előbbi jobban hangzik és nincs az, h várjuk már évekig! 😀