Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

PixelJunk SideScroller – tesztbotrány

Kisebb botrány zizzent végig a neten a napokban, amikor az IGN.com videojátékos magazin a világon elsőként tesztelte le a Playstation 3 exkluzív, PlayStation Network verziós [B]PixelJunk[/B] széria legújabb tagját, a [B]SideScroller[/B]t. A cikket Daemon Hatfield IGN Senior Editor készítette, melyben 6.5 ponttal díjazta a programot, ami Dylan Cuthbert PixelJunk stúdiófőnöknél verte ki a biztosítékot.Cuthbert nem a pontszámot kritizálta: azt mondta, a szerkesztő egyértelműen a csirke casual fokozaton rohant végig a játékon az “elsőzés” miatt, a normal szint akkurátus tesztelése helyett, és konkrétan le is írta, hogy a casual/normal fokozatok semmiben sem különböznek.Hatfield – finoman gizdán – válaszolt is a beszólásra: a PixelJunk széria rajongójának vallotta magát, de azt mondta “bocsika, ez az új felvonás egyszerűen nem jött be”.Igen ám, de az IGN-palacsintába egy kis kaki került. A SideScroller ugyanis a normal fokozat legyűrése után egy extra bónuszpályát nyit meg ajándékként, a tesztben ugyanakkor az volt olvasható, hogy a végefőcím után a szoftver egyszerűen visszadob a kezdőképernyőre, és ez milyen snassz.Hatfield a blamát elkerülendő azonnal kivágta a kérdéses részt a tesztből, azonban nem volt elég gyors: valaki megelőzte és screenshotot készített a cikk mindkét verziójáról, majd ezt fel is pakolta a netre.Cuthbert ezt a kozmetikázást később “amatőr húzásnak” titulálta. Hatfield ezek után még megpróbálta mosdatni a szutykos gyereket, mondván ő mindkét nehézségi fokban játszott, és a fejlesztő “félreértette” az írást…

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. “Casual játékosról tudom, hogy léteznek meg sajnos találkozok is velük.De casual tesztelőről nem igen hallottam. És ilyen kaliberű “”tesztelő”” ír véleményt egy játékról ami meghaladja a tudását:D”

  2. Blama . Röhejes idióta .

  3. Soha nem szerettem az IGN-t. Szerintem sokat kóklerkednek.

  4. IGN = Ignorant Geek Nerds

  5. “Hamar ki lehet szúrni, ha egy teszt “”5perces””.Nem egyel találkoztam már… Monster Hunterből is van ilyen, de másból is.(Volt egy játék aminél eddig csak egy oldalon találkoztam értelmes teszttel a többi oldal mind csak egy felületes semmit mondó 5 percest dobott össze. Mondhatni ugyanazt a sablont átírta. Ha játszott az ember a játékkal, annál hamar lejön melyik az ilyen teszt.(Címet nem írok.))”

  6. “Most ettől az esettől függetlenül én eleve utálom ezt az “”elsőként kell a cikket megírnom”” mentalitást, ami a játék újságírásban van.Emiatt soha nem azt kapod vissza egy cikktől, ami a játék valódi értékeit fedi, és erre tucatnyi példát tudnék hozni, akár erről az oldalról is. De világviszonylatban még többet.”

  7. Attól még, hogy normálban bead egy plusz pályát, ugyanúgy 6.5 pont marad… Mindkét fél amatőr. A tesztelő és a játékfejlesztő is.

  8. Az IGN az alapból egy gyökér banda 😀

  9. Az IGN-nél birkák a tesztelők !

  10. Szánalmas ez az egész.

  11. mindkét álláspont érthető hisz verseny van itt is ott is, de azért ciki hogy nem ismerte el hogy ő hibázott és még el is akarta tusolni

  12. Mekkora vesztes….

  13. LOL!