Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Pachter mondja – Halo-gyilkos game készül””

Aki rendszeresen olvassa a PSC hírrovatát, az már tudja: a Modern Warfare játékokat jegyző Infinity Wardból kilépett/kirúgott/lefarolt két főember, Jason West és Vince Zampella [A http://playstationcommunity.hu/note/3267]Respawn Entertainment[/A] néven alapított új stúdiót, miután összevesztek az Activisionnel, és az Electronic Arts szárnyai alá menekülve dolgoznak egy – minden bizonnyal – shooter játékon. Bár a stuffról egyelőre semmit sem tudunk, hisz a game nem villant az E3 2010-en, Michael Pachter, a híres videojátékos “előrejelző-elemző” úgy gondolja, a duó vélhetően multiplatform (tehát Playstation 3-ra is jöhet) programja egy “Halo gyilkos” sci-fi FPS lesz. A kifejezés nem félrefordítás: az úr pontosan ezeket a szavakat használta, a mikor a sztárcsapat új játékáról vizionált.Pachter úgy gondolja, nem helytálló az a megállapítás, hogy az FPS-ek általában egy kaptafára készülnek. Szerinte a zsáner olyan, mint a labdajátékok: több különböző sportot, pl. a kosárlabdát, a focit és az amerikai focit is lasztival játsszák, mégis teljesen más téma mindhárom. Az úr valamiért biztos benne, hogy a Respawn nem modernkori lövöldét hegeszt, hanem tudományos-fantasztikus FPS-t, ami vetélytársa lesz majd a zsáner egyik királyának mondott, konzolos vonalon Xbox exkluzív Halo játékoknak.A helyzet többek között azért is nagyon érdekes jelenleg, mert a Halo programokat készítő Bungie meg az [A http://playstationcommunity.hu/note/3339]Activisionnel szerződött le[/A] exkluzív formában. Tőlük is valami nagy multiplatform durranást vár a szakma.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Én amikor először találkoztam a Halóval, majdnem befordultam az ágy alá, kezdésnek az a gregorián zene, gyenge sci-fi körítéssel.Idő kellett neki, és igazán akkor kaptam rá, de akkor nagyon, amikor elkezdtünk meccselni multiban. De először az se mutatott sokat. Aztán valahogy elkezdett zavarni, hogy kikapok. Nem értettem, egy sz*r játék miért izgat ennyire. Elkezdtem gyakorolni a single-vel, és legközelebb nagy nehezen, de nyertem. Na innentől elkezdődött a Halo pályafutásom, és megértettem hogy mitől különleges játék.A designját, a grafikáját, sőt úgy egyáltalán az egész Halo világot a mai napig nem tartom sokra, de ebben a játékban benne van az, amiért jobb akarsz lenni egy játékban. A világ egyik legjobban játszható shooterének tartom.

  2. Sohasem fogom elfelejteni azt amit anno a HALO nyújtott nekem / nekünk, emiatt vettem Boxot ahogy kipróbáltam egyik haveromnál 1 perc nemkellet, hogy beleszeressek.Átmultizott éjszakák minden fokozaton végigtolt szingli kampány, egy mestermunka volt az első. Eléggé más mint a szokványos fps-ek sokaknak monoton volt mégis ebben a monotonitásában rejlett az egyik szépsége.A kettes is döbbenet jó volt viszont az már közel nemhagyott akkora élményt, első végig játszásra volt igazán elsöprő hangulata.A 3-as rész is iszonyatosan jóra sikeredett szerintem de valami ebből is hiányzott.. egy kicsi szikra. Viszont szvsz mai napig az egyik legprofibb multival és leghangulatosabb coop-al rendelkezik.Odst meg egy hangulatos scifi fps de közelében nem jár annak amiért szerettem a HALO-t.

    • “””…mégis ebben a monotonitásában rejlett az egyik szépsége.””nekem azért ez kicsit sok(k), h már 1 rajongó is ezt mondja :D”

      • Ahogy Kobe is írta a világ egyik legjobban játszható shootere, én pl imádtam menni és lőni benne anyira intenzív egy játék, hogy még a sokak által utált Library is iszonyatosan bejött minden egyes percét élveztem a hentelésnek, szinte tökéletes.Abban az időben amikor kijött meg szvsz nemvolt nála szebb játék technikailag is majdnem tökéletes volt a maga idejében, a zene a főhős a fegyverek a kékvérű prüntyögő gruntok.. stb engem beszippantot a világ elég könnyen, de rajtam kívül van még egy pár millio ember akivel ígytett 🙂

  3. Pachter-gyilkos játék,mikor készül?

  4. Ó hát itt már lassan minden Halo gyilkos lesz, csak épp senki nem akar HC, akció orientált onlinera kihegyezett FPS-t készíteni.Akkó meg hogy, hö? 🙂

  5. Mivel egy kiegeszito, amit legtobben kb. csak a reach beta miatt vettek. Nemcsoda, h rakat fos a single resze, multija viszont annak is joo (azt mondjak legalabbis:D).

  6. Ez most nem valami épitö, értelmes, àtgondolt hsz. lesz, de kikivànkozik belölem.A HALO EGY FOS.ès igen sajnos jàtszottam vele.

  7. a Halo jó játék, de szerinetm már sok más fps lelőtte

  8. “””Halo-gyilkos game készül””Nem mintha olyan nehéz lenne:PA Halonak nagyobb a füstje mint a lángja szerintem”

    • “Igen, tök könnyű “”Halo-gyilkos”” játékot csinálni, hiszen minden 2. FPS sikeresebb a Halonál… :P”

  9. süket duma már nagyon unalmas. Nekem akármelyik rpg halogyilkos, mivel szarok a halora boxtulajként is.

  10. “Hála az égnek, hogy nem “”modern, katonásdi”” lövöldét csinálnak, már a könyökömön jön ki az összes.”

  11. Pachter meg is alkotta az a ket ujjabb `nagy rivalist`.

  12. Megneztem megint a videot, telleg mondta, oregszem:D Sry.

  13. Nekem pont az elso resz tettszett legjobban, masodikkal csak egy kicsit jatszottam, a harmadik viszont nem jott be, unalmas volt a single resze, multiban fps-ek pedig sosem erdekeltek (ennel a jateknal nagy hatrany). De az elso resz meg multi nelkul is nagyon bejott. Am. Pach attackben nem azt mondta, h halo gyilkos lesz, hanem azt, h olyan tipusu mint a halo. Mondott v.mit mashol v. csak siman hulyesegnek forditotta v.ki azt a videot?

  14. “Lassan 10 éves a Halo franchise és ennek megfelelően komoly hardcore rajongótáborral rendelkezik… Nyilván majd jön szinte a “”semmiből”” valami és legyilkolja mindezt, hát persze, általában ez így szokott lenni.”

  15. nálam egy sci-fi shooter álljon közelebb a killzone-hoz mint a halo világáhozvagy mint a w40kgolyók röpködjenek és ne lézernyalábok ,az a lényeg és akkor már okés a világ nekem

    • Ööö… vannak benne golyók ÉS lézernyalábok is. 🙂

      • golyó is van benn? akkor rossz videókat néztem eddig.De ahogy kluft is írja, a fegyverek kinézete nekem se tetszik.

        • sztem – most már így több év fórumozás után kijelenthetem – a Halo azoknak nem tetszik, akik úgy tekintenek az FPS-ekre mint valami élethű katonai szimulátorra, ahol a fegyvereknek és az egyéb beállításoknak különleges súlya vande ez ugyanolyan játék, mint bármelyik másik, teljesen mindegy mi van benne

          • “Egy FPS esetében szerintem igenis fontos és különleges súlya van annak, hogy lehetőleg szerethető fegyverekkel legyen telepakolva, nekem ilyen szempontból vegyes az egész Halo univerzum. Számomra a “”human”” fegyverek tetszetősek leginkább, ezeket tényleg mind nagyon jól megtervezték. A “”covenant”” és egyéb idegen létforma gyilkolóeszközei meg néha olyanok, mint a már említett színes műanyagdarab ( plasma pistol, needler ), de az is lehet, hogy az illető egy Hofmann bélyeg eltolása után kezdte el ezek tervezését…Egyébként a spartan laser mennyire realisztikus, esetleg mennyire erősít rá egy élethű szimulációra? Semennyire, mégis nagyon jó és odaillik. Úgyhogy a “”human”” fegyvereket jól átgondoltnak és egységesnek érzem, a “”covenant”” és “”brute”” cuccok meg vegyes összképet mutatnak.”

          • minden fegyver olyan amilyen a hatásaamúgy az idegenek fegyverei nekem se tetszenek, de nem is kötelező velük lenni

          • “Általában tényleg nem kötelező azokat használni de nem mindig lehet human eredetű fegyvereket találni vagy azokba lőszert, amúgy meg ott van a H2 amikor felváltva kell Master chief és Arbiter bőrébe bújni, ez utóbbinál sokszor rá van kényszerítve a játékos a covenant fegyverek használatára. Oké, ez legyen a legnagyobb “”problémám””, ezzel együtt is jól játszható.”

          • Tény, hogy a Covenant fegyverek egy része nem pofás, de mindnek megvan a maga helye a kínálatban, mindegyik használható. Igen, furán néz ki a plazma pisztoly, mégis az egyik leghasznosabb fegyver az egész játékban. Például.

          • Pont ezért nem is írtam olyat, hogy bármelyik használhatatlan lenne, csupán nem tudtam azokat igazán megkedvelni, ennyi. Mondjuk azért van néhány ami kifejezetten tetszik: a covenant carbine az nagyon jó.

          • Volt pár idegen fegyver, amit nem szerettem (pl. a brute spiker), de idő közben mindegyik használhatónak bizonyult. Néhányuk kinézetének kritizálása teljesen érthető, én már megszoktam őket. 🙂 És igen, a carbine nagyon is fasza.

          • Nekem pont az a tüskés idegen pisztoly működött jól, meg persze a normál humán katonai fegyver.

        • “A gerjeszthető lézeren kívül minden emberi fegyver “”hagyományos””. Persze ott van a kínálat másik fele, az idegen fegyverek.”

    • Röpköd ott vegyesen fémgolyó és lézer is, nekem nem ezzel van problémám hanem az zavar, hogy néhány fegyver úgy néz ki mint egy színes műanyag vízipisztoly.

  16. “Amúgy nem értem, mit jelent a “”Halo-gyilkos””. A multiplayerben jobb lesz? A single mód M.I.-jét verik? Jobbak a fegyverek? Mindig ilyesmiket emlegetnek, miközben a Halo (persze a multi mellett) művészi dizájnban, a méreteiben, a zenéiben és az elkapós történetvezetésében igazán kiemelkedő. Meg eleve mi az, hogy valami valamit legyilkol? A Halo sz@rabb lesz attól, hogy a Half-Life 2 szinglije köröket ver rá, vagy mert technikai szempontból a Killzone 2 megeszi reggelire?Tényleg rohadt értelmes ez az egész fájtolás…”

  17. Elég lett volna ha a Brink megjelenik szeptemberben 🙂

  18. Majd meglátjuk , de én a Bungie játékára jobban várok .

  19. Te martin döntsd màr el hogy Pachter vagy Patcher.

  20. Egyébként lehet tudni, hogy egyáltalán FPS-t csinálnak-e a Respawnosok? A halo olyan mint a mostani CoD-ok, az egészet a multi viszi el meg a hype… Scifi cucc meg jöhet!

    • Ezt alátámasztom. Az én ismeretségi körömben is a BOXosok a multi miatt HALOznak. PS3 tulajként pedig elismerem, hogy tényleg fergeteges élményt lehet létrehozni a HALO multi részével. A rengeteg beállítási lehetőség nagyon sokat dob rajta.

  21. De amúgy miért a Halo-t támadja mindenki? Miért nem hallani pl. Final Fantasy, MGS, vagy God of War gyilkos játékok fejlesztéséről?

    • MGS-nél lehetetlen a kategóriájában jobbat csinálni. GoW3-nál nekem jobban tetszett a Darksiders, a 2 remélem még jobb lesz. A Final Fantasy XIII-nál meg van pár jobb is:) (Valkirya, Resonance of Fate stb)

      • azért a darksiders meg a gow3 szerintem nem 1 kategória :)a darksiders nyitott világú fantasy rpg eksün gém, a gow3 meg 1 hack n’ slash.

    • szerintem azért mert ahhoz képest, h mekkora hype-pal indult a halo anno, a nagy microsoft hátszéllel, az első rész közel sem volt olyan jó, mint ahogy azt beharangozták. az első rész bődületesen monoton volt és 2 óra után már unalmas. a single rész legalábbis.és már az első rész is kult státuszba lépett szinte a megjelenése után, én meg néztem nagyokat, h mi a fenét szeretnek ebben az emberek. nálam a 3. rész tűnt egyedül egész jónak, szerencsém volt azt kipróbálni, de túlságosan attól sem estem hasra.szerintem azért utálják legalább annyian a halo-t, mint ahányan szeretik, mert egy túlhhype-ot sz*r (már bocsánat, de szerintem).

      • Próbáltad? Igen, így már valóban érdemben mondhatsz róla bármit… nem mellesleg (szerintem) pont, hogy a Halo 3 a leggyengébb, már ami a single részt illeti.

        • az első részt végigjátszottam pc-n, a 2.-at is elkeztdem, de pár óra után azt mondtam, h inkább ezzel már nem kínzom magam. a 3. résszel meg kb fél órát toltam, de az nem volt olyan rossz.a multiból amit meg láttam neten videókat (főleg 3. rész), azoktól sem estem hasra, mert arcarde az egész. ugrál mindenki mint 1 nemnormális, stb…

    • mert ezeknél a játékoknál nehezebb lenne jobbat csinálni. nem tudom mit vannak hasra esve ettől a halotól. fél órát nem bírtam vele játszani. hatalmas hype az egész gém fanokkal tele. ez sajnos a killzoneról is elmondható volt. jó-jó nem rossz játék de azért annyira nem mint amennyire istenítették

  22. Nem lesz Halo gyilkos játék…A Halo egy kult játék, millió fannal, akik már csak elvből sem mondanak le a játékukról… Halo van, volt és lesz.

  23. A legjobb Halo gyilkos játék az úthenger. Azzal át lehet menni az összes Halo DVD lemezen.

    • “Ez jó. Ez eddig a legjobb. :DDe tényleg? Mi a fene olyan jó a HALO-n, hogy a fél világ meg van érte őrülve? Az ODST-vel játszottam pl. de olyan hulladék unalmas játékot rég láttam. A régi HALO-k meg amúgy is mindig nevetőgörcsöt váltottak ki belőlem, mert az “”UFO””-k többsége úgy nézett ki, mintha a modellezők rosszul másoltak volna le egy tini nindzsa rajzfilmet és még ráadásul a concept artokra ráfolyt volna a kávé is és ezért még szarabbul sikerültek, mint a rajzok. Ha látok belőlük videókat az animációktól, karaktermozgásoktól meg egy diumdisu party jut eszembe, mert ott látni ilyen “”nem emberien”” vonagló embernek látszó izéket.”

      • jól játszható. és ha elkezdesz vele játszani, úgyis csak ez számít.az ODST egyébként tényleg fos

      • Az ODST úgy rendes Halo játék, ahogy a lovaskocsi rendes autó. Elvisz A-ból B-be, de keserves út lesz.

        • “Akkor jól mellényúltam, mert nem azzal kellett volna kezdeni a HALO-s ismerkedést. Egyébként a SCI-FI az egyik kedvenc műfajom, de a Halo története és főleg a tálalása nem igazán jött be. Azt meg már sokan tudják amúgy is rólam, hogy nem igazán köt le a multizás, így az “”igazi erősségét”” a Halonak amúgy sem próbálnám ki. De azt még mindig nem értem, hogy láthatóan összetákolt játékot miért lehet ennyire isteníteni, amikor meg tökéletes designer-i munkával büszkélkedő játékok a feledés homályába vesznek…”

          • Nezd meg az elso reszt, van pc-re is, regi jatek, szoval minenen elfut. Csunyanak meg ugyis csunya 3 v. az odst is. Regen mikor 1x jatszottam vele, nagyon megfogott, tenyleg qrva joo jatek volt. A 3-at pedig csak azert fejeztem be, mert koliban szobatarsammal split-screen modban megneztuk milyen. Nagyon nem tudott lekotni. Voltak benne joo pillanatok (quados palyak, vegen azt a 2-3 nagy dogot szetloni stb), de osszesegeben messze van attol mint aminek mondjak Viszont most megjott hozza a kedvem, pedig tudom, h nem fog tettszeni:D

          • H1, H2, H3 a jó sorrend. 🙂

      • Állítólag csak a Halo 3 reklámkampánya 200 millió dollár volt, ilyen mennyiségű pénz elköltése után boldog-boldogtalan tudja, hogy létezik a cucc. Tehát amellett, hogy alapvetően jó játék még rommá is van hájpolva, talán ezért is őrült meg a fél világ.

        • Na nehogy már a 2007-es reklámkampány tehessen arról, hogy a mai napig az egyik legnépszerűbb FPS szingliben és multiban is…Az persze tény, hogy a felhajtás nagy volt körülötte. Szeretem a Halo-kat (bizonyos szempontból az ODST-t nem annyira), de már engem is zavart, hogy még Halo-s Mountain Dew-t is lehetett akkoriban kapni. Amerikának ez kell.Ettől függetlenül középszerűnek semmiképp sem lehetne nevezni a sorozatot (sőt). Nagyon sajnálom, hogy egyesek leakadnak a számukra nem szimpatikus (egyébként hasznos, de nem kötelező) idegen fegyvereknél meg a felbontás kérdésénél, mert ennél azért SOKKAL több van a Halo világában. Remélem senki sem veszi be a maszlagot, hogy a néven kívül semmi más nem fogja eladni az új részt…

  24. jáj ez a Patchter….mégis honnan tudja,hogy jobb lesz a Halo-nál ha még nem is tudni rola semmit?:Daz lehet,hogy tényleg valamien Halo fajta játék lesz de azt honnan tudja,hogy jobb is lesz?főleg hogy még a Reach sem jott ki.

  25. Asszem ez a game se fog kelleni.

  26. Akkor előbb-utóbb számíthatunk egy Call of Duty Future Warfare-ra is.:DHa pedig ezt a témát is lerágja minden stúdió, jönnek majd az őskori FPS-ek…

  27. Ez nekem nagyon nem tetszik én Modern Warfare 3-t akarok sci-fi nekem nem tetszik úgy-hogy a respawn-nél nálam kinyalhatják .

    • A Modern Warfare 3-at amúgyse csinálhatná a Respawn Entertainment.Majd valamilyen kezdő csapatnak odaadja a Activison…

    • a respawn már sosem fog mw3-at csinálni, ahogy Old_Raiden is írta. véleményem szerintem ha van valóságalapja a hírnek, akkor egy új sorozatot akarnak most elindítani. kíváncsi leszek az első infokra és képekre a játékkal kapcsolatban, mert érdekel, h megmarad-e a cod látványvilág, csak sci-fi, vagy valami teljesen újjal rukkolnak elő. remélem az utóbbi. 🙂