Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

No Man’s Sky – technikai és tartalmi tuningolás

Majdnem pont egy éve látta meg a boltok polcait a Hello Games PlayStation 4-es, galaxisfelfedezős játéka, azaz a [b]No Man’s Sky[/b]. Sokan – mit sokan, rengetegen – amiatt hisztiztek anno, hogy egy rakás dolgot kivettek a végleges programból, amik anno az első trailereken még láthatóak voltak. Épületek, lezuhant teherhajók, meg hasonlók. Sajnos a botránnyá fajult dolog elintézte a program sorsát, és sokáig semmi hír nem volt a fejlesztők háza tájáról.Aztán jött a [i]The Foundation[/i] update, amivel bázisokat építhettünk a bolygókra, majd a [i]The Path Finder[/i], ami elhozta a guruló járművek használatát, valamint hogy több hajót birtokoljunk, és specializáljuk azokat.Ezen a héten pedig elérkezett az idő az 1.3-as update eljövetelére, ami az [b]Atlas Rises[/b] nevet viseli.Az újdonságok dióhéjban:[i]- kb. 30 órás történetalapú küldetésrendszer- gazdaság, és konfliktus szintek jelölése a naprendszereknél a csillagtérképen- új élőlényfajták, a variációk, és a látvány növelése- lezuhant teherhajók, amiket kifoszthatunk- küldetésrendszer négy fajta feladattal (szkennelés, felfedezés, kereskedés, harc)- mélyebb kereskedési-rendszer- újrakalibrált analizátor (több infót mutat, több pénz jár a felfedezésekért)- átalakított menüfelület- depth of field effekt (gyk: mosott háttér a karakter mögött) a kommunikációnál- magasabb felbontású textúrák- átalakítható bolygófelszín a multi-tool segítségével- a portál kapuk aktiválhatóvá válnak- űrcsatáknál fejlettebb AI, új nehézségi fokozat, finomabb kezelés, rakéták használata, új HUD- fejlettebb repülés a felszín felett- a játékosok érzékelhetik egymást, ha egy helyen tartózkodnak, és kommunikálhatnak egymással- új űrhajók (Class S)[/i]Ezeken túl még számtalan apró változtatás, illetve javítás kap helyet az ingyenes update-ben. A teljes listáért kattints [a https://www.nomanssky.com/atlas-rises-update/]IDE[/a].[YOUTUBE]M9Ei17ytyMA[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Megveszem megint….m úgy is levan árazva,annyit meg megèr! Azèrt az mindent elárúl h nagybb az update mint maga a játèk megjelenèskor 🙂

  2. Ez a grafikai tuning sima ps4-re is vonatkozik vajon, vagy csak ps4 pro-ra?

  3. Nagyon szépen kikalapáltak sok dolgot az tény! DE most eltünt egy két dolog a cuccaimból! Pl. Már tudtam voltaric cell heggeszteni ami ugye kell a járgányhoz most ez eltünt!!! Az összes technikusom eltünt és a space stationon sem tudok felkérni senkit! Valaki tapasztalt hasonlót??

  4. na, még vagy 2 ilyen update, aztán újra belenézek.