Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

No Man’s Sky – szerver-reset lesz megjelenéskor

Videojáték fejlesztőnek lenni nem egyszerű feladat, hisz kritikusaid száma nagy, nyelvük pedig éles, mint a penge. De ez talán eltörpül amellett a kényelmetlen lehetőség mellett, hogy kemény, gyakran évekig tartó munkád egyesek képesek egy szempillantás alatt tönkretenni, vagy népiesen szólva [I]telibe szarni[/I] – mindezt azért, mert megtehetik, és egyébként is, hadd döntsék el már ők, bla, bla…Valószínűleg valami ilyesfélét érezhetett a PS4-re is megjelenő [B]No Man’s Sky[/B] űrfelfedezős kaland mögött álló Hello Games is, amikor úgy döntött, hogy az idő előtt kiszivárgott példányok miatt nem csak egy Day #1 patch-csel rendezi az áldatlan állapotokat, de szerver-resettel is. Ez azt jelenti, hogy egyfelől kijavították túl gyors haladás lehetőségét az in-game galaxisban (ez mondjuk az ő hibájuk volt), másfelől hiába törték egyesek kezüket-lábukat azért, hogy a megjelenésre övék legyen a virtuális univerzum legalább fele, és az újonnan érkezőket már szupergazdag Rotschild-Szulejmánként csicskáztathassák, a “nagy indulásra” visszaáll a rendszerben az alapállapot.Augusztus 7-én tehát overkill, aztán jöhet a debüt 9-én.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Alig várooooom…

  2. Jó ötlet . Sajna nekem kimarad .

  3. na ennyi, most legalább beszívja a sok puncsos, akik megkapják napokkal előbb egy-két boltból!!

  4. Ezért kell első nap megvenni. Mert fél év múlva jó sokat kell majd utazni egy felfedezetlen bolyóért. Vagy mindenki máshol kezd a galaxisban?

  5. psc teszt kellene már ,csak mondom szólok .

  6. “Steam, GoG “”Single Player””-t ír csak. Leírásokból annyit tudtam kihámozni, hogy választani 2 mód közül. Egyikben tök egyedül fedezhetsz és nevezhetsz el mindent, a másikban meg bővül az univerzum ismert térképe a többi játékos által és általad. IGN-en említenek elnevezési szabályokat. Tehát a szerver a felfedezéseket tárolja, mondjuk az se kevés, mert állítólag minden élőlényt elnevezhet az, aki először botlik bele. Olyat sehol nem írnak, hogy másik játékossal lehetne üzletelni, vagy bármi mást csinálni.”

  7. Így is kell. 🙂

  8. Nekem az is uj hogy tud találkozni ket ember. Azt hittem annyira nagy es random hogy esély se lesz ra.

  9. Azért tegyük hozzá, h készítők mondták, h csomó mindent javítanak amit észre vett a gyerek szóval azért az, h előbb játszotta az jót tett aki premierbe veszi.

  10. Az ilyen korai kiszivárgásokat simán lehetne kezelni, pl. egy day1 aktiváló patch letöltésével. Amíg ez nincs leszedve, nem indul a játék, kész. Persze nem értek hozzá, de nem tűnik olyan hű de bonyolultnak a dolog.

  11. Kellemetlenül érintheti azokat akik több százezret kifizettek csak azért, hogy 2 héttel előbb játszhassanak vele. Viszont abban is biztos vagyok, hogy ha ezt tudják akkor is megveszik, mert megtehetik. Akkor meg miért ne?

  12. Valahogy megoldhatnák ezt az összes többi játéknál is. Mire megkapja az ember a hivatalos megjelenés napján a kis előrendelt motyóját, már egy hete fent van a végigjátszás a tecsőn.

  13. Most akkor ez multi lesz? Vagy miféle csicskáztatásról van szó?

  14. Már csak két nap. El se hiszem. 🙂

  15. Ennyi. Így kell ezt csinálni.