Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

No Man’s Sky – küzdj és kereskedj az új előzetesekben

A PS4 konzol exkluzív [b]No Man’s Sky[/b] két újabb előzetessel bővült, amelyek a harcot és a kereskedést állítják középpontba. A Hello Games ambiciózus indie alkotása egyébként már [a http://playstationcommunity.hu/note/15021]teljesen kész[/a] van, és bár [a http://playstationcommunity.hu/note/14939]több[/a] akadályba is [a http://playstationcommunity.hu/note/14784]ütközött[/a], úgy néz ki, augusztus 9-én végre megjelenik. Egy biztos: a rajongók – [a http://playstationcommunity.hu/note/14803]fanatikusok[/a] és átlagosak – tárt karokkal várják.[youtube]4dOk2uBTYAE[/youtube][youtube]S_Oaf6Ol8U4[/youtube]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Szerintem nagyobb ennek a füstje, mint a lángja..ColdHand, ha tudnád amit nem tudsz, akkor valszeg okosabb lennél a készítőknél is 😀

  2. Árulja már nekem el vki, h ennek a játéknak van vmi célja, vagy csak fel alá kell mászkálni a világokban és ennyi?

    • Bocs, hogy kérdéssel válaszolok, de kell egyáltalán, hogy a készítők bármiféle célt tűzzenek ki? Nem elég ha csak megadják az eszközöket és a játékos megélheti a saját kalandját és/vagy teljesíti a saját maga által kitűzött célt?Csak mert pl. engem rohadtul nem érdekel, hogy mi a sztori, vagy hogy mi a cél. Felfedezni akarok és megélni a saját kalandomat, nem pedig másét.Jó, tudom, mindenkinek más az igénye, de szerintem ez a játék erről fog szólni. 🙂

      • Az a bajom ezzel a céltalan játékstílussal, h hosszútávon nálam hamar unalomba fullad. Itt van ez a játék, fedezem fel a világokat, szedem a loot-ot, fejlesztem magam, harcolok, császkálok… de minek? Ha nem látom azt, h honnan hova haladok ezekkel a dolgokkal, egyszerűen megunom a dolgot. Pl. ott a Minecraft, nekem nem azzal van bajom, h kocka, hanem, h nem látom értelmét annak, h építkezek, túlélek mert hova minek? Persze értem, h vkinek ez kell, a céltalan bóklászás, de én az ilyet hamar megunom. Kinek a pap kinek a papné ugye. 🙂 De legalább már tudom a kérdésemre a választ, h nincs célja a játéknak, egy nagy kirándulás az egész. 🙂

        • “Nincs olyan (nem is írtam olyat), hogy céltalan a játék. Cél mindig van! Ha nem a készítők tűzik ki, akkor a játékos. Minecraft jó példa, akik játszanak vele általában az a céljuk, hogy felhúzzanak egy építményt, egy gigászi kastélyt, a munkahelyüket, vagy akármit. ehhez farmolnak, bányásznak, fát vágnak, stb.Vagy ott van a Skyrim (tudom, van történet, fő és mellékküldetések), ahol megint csak azt csinálhatsz a virtuális fantasy világban, amit csak akarsz (kis túlzással). De mindig van cél, ami egy másik, nagyobb cél elérésében segít. Mint az életben.De ahogy írtam, a No Man’s Sky-ban is lesz cél (pl. elérni a galaxis közepét), amit ha nem a készítők, akkor a játékosok tűznek ki maguk elé.Most komolyan, ha nincs egy sztorikampány, egy főküldetés sorozat, akkor már nem tudunk mit kezdeni a lehetőségekkel, mert meg kell nekünk, mondani, hogy mit csináljunk? Ennyire rabszolgalelkűek vagyunk, hogy mindig kell egy parancs, ami utat mutat és célt ad? Magunk nem választhatunk?””A man chooses, a slave obeys”””

          • Jó példa a Minecraft amit írtál. Felhúzom a kastélyt, a Tesco-t stb. De minek, ettől nekem nem lesz jobb a játékban. A sztori küldetések vagy mellék küldetések azért kellenek (számomra), h tudjam merre halad a játék. Felfedezem a galaxis közepét, de minek ha ez nem jár semmi plusszal. Építek én várat fa kockából 30 órán át, vagy el megyek a térkép egyik végéből a másikban gyalog 5 óra alatt, farmolok 1 hónapot is egy metarial-t akár, ha tudom, h ez a későbbiekben vmit a latba nyom, h a későbbiekben nekem ettől jobb lesz. Pl. ott a Skyrim, csinálom a melléküldiket, pucolom a barlangokat, tolom magam előre a céhekben, h minél erősebb felszerelést kaparhassak össze, h utánna az esetleges boss-t könnyebben legyőzzem. Érted egy olyan cél kell amiért van értelme ezeket csinálni. Ezért hajtják sokan a trófeákat. Mert most minek toljam le a legnehezebben az adott játékot ha semmit sem kapok érte? Itt kapok egy trófeát, ami feljebb tol engem a ranglétrán. De amúgy, h maradjunk a No Man Sky-nál. Ugye random generált világok lesznek, egy idő után már unalmas lesz, mert ugye a gép is adott számú építőelemből teszi ezt össze neked. A felfedezés (ami a játék lényege) egy idő után unalmassá válik, h már ilyet és olyat is láttam, csak ott ez zöld volt, az meg nagyobb. Azért nem merem ezt a játékot bevállalni, mert előre látom, h 2 hétig köt majd le, miután már szinte mindent láttam, és csak az ismétlődő variációk keveréke fogad, kifullad a játék cél nélkül. Hiába gyűjtöm a cuccokat, hiába fejlesztem magam, hiába megyek egy hasonló bolygóra mint amit már ezelőtt 10 bolygóval láttam, ha annak semmi értelme, mert nekem ettől nem lesz se jobb se rosszabb. Nem a kezem kell fogniuk, nem kell behatárolniuk, csak toljanak oda egy célt, h figy te, oda kell eljutni legalább így, és a többit old meg ahogy akarod. Ennyi elég lenne. De mondom ez az én meglátásom, én eleve egy teljesítmény orientált ember vagyok, szval ha nincs célom akkor nincs értelme az adott cselekvésnek. Értem én, h vkinek ez a céltalanság kell hisz minden ember más. 🙂

          • Szerintem teljesen mást értünk céltalanság alatt és innentől ezen kár vitázni. 🙂 Ha nem érzed úgy, hogy ez a játék neked szól, akkor ne vedd meg.De annyiban helyreigazítanálak, hogy NEM véletlen generált bolygók lesznek a játékban! Korábban én is így tudtam. Procedurális generálás lesz benne. Nem a megadott alkatrészekből dobálja össze véletlenszerűen a bolygókat, hanem egy egyenlet alapján számolja ki a dolgokat. Hogy pontosan mit és hogy arról fogalmam sincs, meg hogy tényleg igaz-e, de több helyen belefutottam és emiatt van megint balhé a készítők körül.

    • Folyamatos felfedezés, fejlődés, kalandozás. Nem mindig kell cél egy játékban, a lényeg annyi hogy élvezd 🙂 persze nem mindenkinek kedvező ez a stílus, viszont nem is nekik csinálják.

  3. Én is várom, de a műfajjal fenntartásaim vannak. A szabadság, a sztori, a mmo jelleg, és a látványos grafika olyan ellentmondáso tényezők, amelyeket em sok cégnek sikerült eddig összehozni.

  4. hú basszus, pedig ez jónak ígérkezik valóban!

  5. milyen játék lesz ez? 😀

  6. Várom mint a messiást!

  7. “Most már tényleg marha kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki ebből. A harcolós videóban a címen kívül semmi “”EPIC””-et nem láttam”