Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Nismo PlayStation GT Academy – megvan a bajnok

[I]A francia Romain Sarazin lett az európai Nismo PlayStation GT Academy 2015 bajnokaAz egész életét megváltoztató lehetőséget nyert a PlayStation® játékos, aki így valóra válthatja álmait.Abu Dhabi: A lenyűgöző 2015 NISMO PlayStation® GT Academy European Race Camp a kiváló záró naphoz érkezett Abu Dhabi Yas Marina Circuit díszkivilágítása alatt. A pódium legtetején állt egy büszke és vidám francia Gran Turismo® játékos, aki kezdte felfogni, mit is jelent az életét teljesen megváltoztató lehetőség, amit most nyert el.Romain Sarazin, egy 22 éves közgazdaság és ügyintézés szakos tanuló Meyzieu-ből, Lyon közeléből, megverte az 56 játékosból álló mezőnyt, akik 11 országból jöttek Abu Dhabiba a Race Camp-be. Egész héten remekül teljesített, így Romain lett az Olivier Pla francia mentor és NISMO LMP1-es pilóta egyértelmű választottja, hogy a Nissan 370Z versenyautó kormánya mögé üljön a hat körből álló végső ütközetben. Romain nem hibázott a rendkívül kiélezett versenyben, és győzelmet aratott, a leggyorsabb körért járó és a GT Academy Europe Winner 2015 verseny bajnoki címét nyerte el.(sajtóközlemény)[/I]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Grat Magyar srác!

  2. Szintén gratulálok a teljesítményhez!

  3. Grat nekik! (Azért ez tényleg hátrány lehetett. 🙁 )

  4. Grat Balázsnak, és a francia gyerkőcnek!

  5. Ezúton szeretnék gratulálni Szentpéteri Horváth Balázsnak, aki az utolsó előtti napon esett ki a versenyből. Blogját olvasva leginkább rajta kívül álló okok miatt. A lényeg, hogy hazánkból eddig még senki sem ért el ilyen kiemelkedő eredményt!

    • “Remélem senki nem sértődik meg ha bemásolom. Ezúton is gratulálok Balázsnak az eredményhez, már az élmény miatt megérte!””Sziasztok! Hazaérkeztem. Már páran tudjátok, de azért leírom itt is. Sajnos az utolsó előtti napon kiestem a versenyből. Ahhoz, hogy ez megtörténjen két balszerencsés eset kellett. A legelső még a verseny közepén történt, amikor először mentünk a pályán 370z-vel. Itt azért jártam rosszul, mert a többi versenytársam olyan instruktort kapott aki aktív versenyző én viszont olyat aki nem sőt szerintem soha nem is volt az. Ez azért volt nagyon nagy hátrány, mert bemutatták az instruktorok hogyan kell menni a pályán, miközben mellettük ültünk. Míg a többieknek versenytempót mutattak be, nekem egy teljesen laza kört, néhol rossz ívekkel, mindenhol rossz fékezési pontokkal és a legfontosabb, hogy a célegyenesre ráfordító kanyarban rossz sebességi fokozatot. Tanácsként annyit kaptam tőle, hogy kb. így kell menni valahogy hozzam össze…grin emoticonebből igen nehéz építkezni 3 kör alatt úgy, hogy az autó határait nem ismerem, míg mások sokkal stabilabb alapot kaptak. Még így is körről körre jelentősen javultam. Ezek után Adatelemzés történt és újra meg kellett tenni 4 kört. Az adatelemzés után rengeteget javultam köridőben, de itt ismét balszerencsém lett mivel az utolsó leggyorsabb körömben forgalom jött a pályára azért sajnos lassítanom kellett és oda lett. 1 mp-cel maradtam el a többiektől. persze ebben még mindig benne volt a célegyenesre ráfordító kanyarból történő rossz sebességi fokozatból való kigyorsítás. Utólag kiderült, hogy mit csináltam rosszul amikor a versenyzői licenc raktam le és a mellettem ülő instruktor segített. Ekkor még úgy gondoltam nincs nagy baj fejben összerakom és legközelebb tudok majd bizonyítani úgy is csak benchmark volt az egész. Aztán ahogy telt az idő sajnos realizálódott bennem, hogy a sok forgatás és látványos helyszín miatt nem sok esélyem lesz újra bizonyítani. A következő balszerencsés eset a kiesésem napján történt, amikor buggyval kellett menni a sivatagban homokdűnék közt. Itt a buggyk nem nagyon bírták a megpróbáltatást folyamatosan elszállt valami, motor,váltó, lengéscsillapító és egyéb. Az én csoportom volt az utolsó és nekünk már csak egy össze eszkábált buggy maradt és ránk szóltak, hogy visszafele óvatosan jöjjünk, mert ha bármi elromlik már nem tudják pótolni. Itt az első lengyel srác el is intézte a versenyt ő még ép buggyval tudott versenyezni és, hogy biztosra menjen visszafele is padlóval jött kilyukadt a hátsó kerék majdnem felborult és a buggy is megnyekkent. Így ha akartam se tudtam volna jobb időt menni, mint ő. Ez azért volt baj mivel így nem élvezhettem védettséget a kieséstől ő viszont igen még akkor is ha máshol lassabb volt nálam. A másik lengyel srácnál pedig papír szerint lasabb voltam a 370z-s benchmarkon így sajnos nekem kellett kiesnem. Ami fájdalmas volt az egészben, hogy másnap egész nap gyakorolhattak a pályán a 370z-vel ahol megmutathattam volna, hogy mire is vagyok képes. Úgy gondolom helyem lett volna ott lenni az utolsó napon nem véletlenül voltam én a leggyorsabb a GT-R-es kihíváson jelentősen ahol senki sem kapott instruktori segítséget csak mellettünk ültek vészhelyzet esetén.Összességében azért úgy gondolom nincs miért szégyenkeznem.Sikeresen leraktam a versenyző licenc-t. A régiómban eljutottam a top3-ig a legjobb magyar eredményt értem el. Olyan helyekre jutottam el ahova nem sokan. Hihetetlen csodás élményekben volt részem. És iszonyatosan boldog vagyok, hogy részese lehettem a GT Academy-nek! Ez az ajtó most bezárult, de kitudja még mit hozhat a jövősmile emoticonÉs végül szeretném megköszöni szüleimnek a nem kevés támogatást!A barátaimnak rokonaimnak ismerőseimnek, akik szorítottak értem és gondoltak rám! Nagyon jól esett!Zsolt Maticsnak és Peti Sebestyénnek a Fit4Race-től, hogy felkészítettek amennyire csak tudtak!András Eser-nek A Drive-X Sporttól, hogy tesztelhettem egy M3-as BMW-vel pályán hihetetlenül nagylelkű ajánlat volt tőle!Nagy Daninak, hogy szánt rám időt és rengeteg hasznos tanáccsal látott el vezetéstechnika területén!És végül, de nem utolsó sorban a János Zsinornak, hogy a SimHouse-nál profi szimulátoron készülhettem!Ui.: Ezt a GT-R-t brutális élmény volt vezetni rendesen belenyomott az ülésbe és harmadik sebességi fokozatban is ugyan úgy gyorsult mint elsőben. “””