Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

NiOh – adatok a demóról…

A múlt hónapban limitált ideig elérhető [b]NiOh[/b] demót 850 ezren töltötték le világszerte. A játékosok visszajelzéseinek köszönhetően a Team Ninja az idén PS4 exkluzívként megjelenő játékban különféle változtatásokat fog végrehajtani. Könnyebb lesz például a játék eleje, lesznek oktatórészek, és javítani fogják a grafikai teljesítményt, a használói felületet, a kamerát és a vezérlést. A kiküldött kérdőívek alapján az amerikai játékosok 14%-a gondolta úgy, hogy a játék nehézsége és egyensúlya rossz vagy nagyon rossz, szemben az európaiak 19%-ával, és az ázsiaiak 45%-ával.[i]Forrás: [a http://teamninja-studio.com/nioh/us/demo.html]Team Ninja[/a][/i]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. nálam már késő, ritka szar volt a demó

  2. Nekem nagyon félkész, kissé igénytelen Souls utanzatnak tűnt, de nyilván lehet még faragni rajta sokat.

  3. Inkább kukázzák._.

  4. A nehézség még mehet feljebb, a 2 boss annyira nem volt nehez, a gfx-ot lehet csiszolni, nekem nem volt gondom a kameraval, de a frame nem volt stabil.A sok csira sir, hogy nehez pedig csak meg kell tanulni jatszani, de persze konnyebb azt mondani, hogy nehez es legyen pu$$y fokozat. Jobban varom, mint az U4et vártam. Ha én lennék a góré akkor nem hallgatnák néhány puha pöcsre. Egyszerubb lenne, ha nehezsegi fokot raknanak bele, akkor mindenki orulne.

  5. sztem a nehézséggel nem volt baj, kezelhetőséggel meg a kamerával volt itt gond, ami nekem nem igazán tetszett azaz, h 5 percenként ruhát fegyvert kellett cserélni stb, remélem a véglegesben ezt megoldják.többet szarakodtam a menüben mint amennyit játszottam, nagyobb hud kell mert sokx nem vettem észre, h mennyi KI maradt és elfáradt a karakter, na meg ez, h elfárad, közben azért lehessen mozogni mert teljesen megtöri a játékot.grafika az fos, még eksön módban sem volt stabil a frame.de, ha ilyen állapotban jelenne meg akkor is megvenném mert tetszik a világa hangulata, szal várom szeretettel!

  6. A nehézség csökkentésének nem igazán örülök, de mit bánom én, csak még idén jelenjen is meg.

  7. “””Könnyebb lesz például a játék eleje”” : WTF minek ? Már eleve könnyű volt, akár törött fegyverrel is végig lehet vinni szintlépés nélkül.””lesznek oktatórészek”” :Minek ? Hiszen már eleve van benne tutorial, el lehet olvasni és a special támadásoknál még animáció is mutatja, hogy mit csinál a harcos és milyen gombkombinációt kell végrehajtani.””javítani fogják a grafikai teljesítményt”” :Akkor szerintem új engine-t is szerezhetnek mert ez “”PS3 eleje”” generáció a grafika.””a használói felületet, a kamerát és a vezérlést.”” :ezzel nem sok gondom volt, a menü és az irányítás elég jó volt.A kamera viszont nem volt elég jó, a falnál pl. teljesen rosszul van beállítva a kamera.”” A kiküldött kérdőívek alapján az amerikai játékosok 14%-a gondolta úgy, hogy a játék nehézsége és egyensúlya rossz vagy nagyon rossz, szemben az európaiak 19%-ával, és az ázsiaiak 45%-ával.””Én úgy válaszoltam, hogy jó a nehézség, azzal semmi gond sincs.”

    • Rengetegen panaszkodtak, hogy nehéz. Nekem különösebb gondom nem volt vele miután megszoktam a rendszert. De hát ez az átka a nyilvános kérdőíveknek, mert még azok is kitölthetik akik 10 perc után törölték a demót, vagy csak trollkodnak. Ez van. Remélem lesz NG+, vagy valami nehézség választási lehetőség stb.

      • Lesz ami lesz, majd meglátjuk milyen lesz a végleges.

        • ezt én sem értem. egyáltalán nem volt annyira nehéz, sőt. inkább jó kihívás volt amíg az ember bele nem tanult a rendszerbe de utána már mondhatni könnyű is lett. a grafika az tény hogy okádék, de nekem még ha így néz ki a végleges is kelleni fog. talán egy picit még világosíthatnának a környezeten mert minden túl sötét volt benne.