Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Nico Rosberg a szabadedzés-menő

A Williams autók, kiváltképp Nico Rosberg rendre jól szerepelnek a szabadedzéseken, de az időmérőedzéseken és a versenyen már koránt sem nyújtanak olyan jó eredményt.”Két különböző üzemanyagszinttel megyünk, és elvégezzük a házifeladatunkat. Gyakran használunk új szett gumikat alacsonyabb üzemanyagszint mellett, főleg Nakajima miatt, mert számára nagyon fontos az időmérő. De sohasem körözünk annyi benzinnel, mint a kvalifikáción” – mondta Patrick Head a csapat technikai igazgatója.”Mások minden bizonnyal végig a futamon használt üzemanyag-mennyiséggel mennek. Mi betekintést akarunk nyújtani a pilótáknak, várhatóan milyen lesz az autó azokban a nagyon fontos pillanatokban, amikor megpróbálnak túljutni a Q1-en és a Q2-n.” A lényeg, hogy ez a taktika eddig nem vált be. Hiába szerepelnek a Williamsek nagyon jól a szabadedzéseken, időmérőn már halványak és ez megpecsételi a versenyüket is. Talán ideje lenne taktikát váltani, mert ez sehová sem vezet. Ezt Rosberg is így gondolhatja, mert azt mondta: “…elképzelhető, hogy hamarosan módosítanak a haditerven….”

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. tiszta trulli a gyerek

  2. Agent, Wallace, ezt mind-mind értem, nem is így gondoltam. Azt nem értem, ha üres autót be tudják lőni, akkor értik az autójuk működését-beállítását. Egy fajta körülményhez be tudják állítani, hiszen gyors. Ha megváltozik a körülmény (benzin kerül az autóba, felkerül a kemény gumi, stb), ahoz miért nem tudják beállítani? Az összes körülményt ők változtatják meg, ergo így is be kéne tudni állítani! Minden csapat be tudja, ők miért nem? Értitek mi a gondom?

  3. Ezt sosem értettem. A szabadedzéseken jól szerepelnek, tehát a sebességük megvan. Időmérőre, versenyre mindig elvesznek valahol a sűrűben. Mi változik?

    • Az autót nem tudják a mérnökök rendesen beállítani. Baj van a balance-al. Ha belekerül a benya, az autó stabilitása nem megfelelő, nem irányítható megfelelően. Illetve a gumik is jobban kopnak ha több súlyt cipelnek.

      • Nem beszelve a masik 50 uj beallitasrol sem. Megvaltozott korulmenyekhez, megvaltozott futomubeallitas dukal, amihez mas felfuggesztes-geometria, mas szarnyallas, es meg lehetne sorolni. Es eloszor ugye csak a benzin mennyisege valtozott.:)

  4. szegényke kihozza a kocsiból azt amit tud szabadedzésen és csak néz széjjel, hogy a többi csapat direkt nem megy gyorsan nehogy feltűnőek legyenek:)

  5. Figyelgettem az eddigi szabadedzéseket én nekem is feltűnt, hogy Rosberg rendszerint az élen van aztán az időmérőn épphogy befér a Q2-be. Először voksoltam is rá, de azóta mind1 mit csinál rá nem rakok…

    • Nem értem miért mennek száraz tankkal néhány gyors kört. Azért, hogy az élre állhassanak? Max annyit érnek el vele, hogy edzésmenők lettek. És?! Inkább arra kellene koncentrálni, hogy időmérőn és versenyen érjenek el eredményt.

  6. Ideje lenne, de nem csak nekik…vannak még csapatok akik összeszedhetnék magukat. De azért így is izgalmas szép versenyeket láthatunk.

  7. hát nem ártana