A Williams autók, kiváltképp Nico Rosberg rendre jól szerepelnek a szabadedzéseken, de az időmérőedzéseken és a versenyen már koránt sem nyújtanak olyan jó eredményt.”Két különböző üzemanyagszinttel megyünk, és elvégezzük a házifeladatunkat. Gyakran használunk új szett gumikat alacsonyabb üzemanyagszint mellett, főleg Nakajima miatt, mert számára nagyon fontos az időmérő. De sohasem körözünk annyi benzinnel, mint a kvalifikáción” – mondta Patrick Head a csapat technikai igazgatója.”Mások minden bizonnyal végig a futamon használt üzemanyag-mennyiséggel mennek. Mi betekintést akarunk nyújtani a pilótáknak, várhatóan milyen lesz az autó azokban a nagyon fontos pillanatokban, amikor megpróbálnak túljutni a Q1-en és a Q2-n.” A lényeg, hogy ez a taktika eddig nem vált be. Hiába szerepelnek a Williamsek nagyon jól a szabadedzéseken, időmérőn már halványak és ez megpecsételi a versenyüket is. Talán ideje lenne taktikát váltani, mert ez sehová sem vezet. Ezt Rosberg is így gondolhatja, mert azt mondta: “…elképzelhető, hogy hamarosan módosítanak a haditerven….”
Nico Rosberg a szabadedzés-menő
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
AlexGKz
tiszta trulli a gyerek
Pufi_HUN
Agent, Wallace, ezt mind-mind értem, nem is így gondoltam. Azt nem értem, ha üres autót be tudják lőni, akkor értik az autójuk működését-beállítását. Egy fajta körülményhez be tudják állítani, hiszen gyors. Ha megváltozik a körülmény (benzin kerül az autóba, felkerül a kemény gumi, stb), ahoz miért nem tudják beállítani? Az összes körülményt ők változtatják meg, ergo így is be kéne tudni állítani! Minden csapat be tudja, ők miért nem? Értitek mi a gondom?
Agent
Nono, a Ferrari sem tudja… 🙂
Pufi_HUN
Ezt sosem értettem. A szabadedzéseken jól szerepelnek, tehát a sebességük megvan. Időmérőre, versenyre mindig elvesznek valahol a sűrűben. Mi változik?
Agent
Az autót nem tudják a mérnökök rendesen beállítani. Baj van a balance-al. Ha belekerül a benya, az autó stabilitása nem megfelelő, nem irányítható megfelelően. Illetve a gumik is jobban kopnak ha több súlyt cipelnek.
wallace
Nem beszelve a masik 50 uj beallitasrol sem. Megvaltozott korulmenyekhez, megvaltozott futomubeallitas dukal, amihez mas felfuggesztes-geometria, mas szarnyallas, es meg lehetne sorolni. Es eloszor ugye csak a benzin mennyisege valtozott.:)
szabolcs_89
szegényke kihozza a kocsiból azt amit tud szabadedzésen és csak néz széjjel, hogy a többi csapat direkt nem megy gyorsan nehogy feltűnőek legyenek:)
pethodavid
Figyelgettem az eddigi szabadedzéseket én nekem is feltűnt, hogy Rosberg rendszerint az élen van aztán az időmérőn épphogy befér a Q2-be. Először voksoltam is rá, de azóta mind1 mit csinál rá nem rakok…
Agent
Nem értem miért mennek száraz tankkal néhány gyors kört. Azért, hogy az élre állhassanak? Max annyit érnek el vele, hogy edzésmenők lettek. És?! Inkább arra kellene koncentrálni, hogy időmérőn és versenyen érjenek el eredményt.
josecsicso
ja
Gacas
Ideje lenne, de nem csak nekik…vannak még csapatok akik összeszedhetnék magukat. De azért így is izgalmas szép versenyeket láthatunk.
westZsolt
hát nem ártana