Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Néhány ponton módosulnak a szabályok jövőre

A Nemzetközi Automobil Szövetség nyilvánosságra hozta a 2010-es Sport- és Technikai Szabályzatát, melyben több apró változás van a jövő évet illetően. (Akit érdekel, itt érhető el: [A http://www.fia.com/en-GB/sport/regulations/Pages/FIAFormulaOneWorldChampionship.aspx]FIA Sportszabályzat[/A])Változik kicsit az egy órás időmérőedzés, mivel jövőre már 26 autó rajtolhat. Az első 20 perces etapban 8, míg a második 15 perces etapban szintén 8 autó esik ki. Az utolsó 10 perceb a legjobb tíz körözhet.Mivel jövőre nem lesz verseny közbeni tankolás, az időmérőedzésen nem kell megtankolt autóval körözni. Végre ismét láthatjuk melyik a mezőny leggyorsabb autója, jönnek az “üres” tankos körök!Marad a jelenlegi pontrendszer – nem jön még a Bernie által favorizált.Az autók minimum súlyát 620 kilogrammra növelték azért, hogy lehetőség legyen a hybrid rendszer használatára. (De közben a FOTA megegyezett, hogy ők nem fogják jövőre használni ezt a rendszert, ezért csak azoknál lesz ez akik nem tagjai a szövetségnek.)Az előzetes hírekkel ellentétben a gumimelegítő paplanokat lehet majd használni jövőre is.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Jó lesz ez. Már most várom.

  2. de boxtaktika ugyanúgy lessz nem? az oké hogy nem lehet tankolni,de kereket se lehet cserélni?

  3. Nekem tetszenek az új szabályok! 😀

  4. A gumimelegítőt egybe kell írni.

  5. 26 autó az sok lesz az időmérő így jobb lehet, dde kíváncsi leszek a futamokra lehet hogy több előzést látunk meg a rajtnál sok balesetet

  6. Viszont nekem ez a szabály, hogy nincs tankolás verseny közben, egyáltalán nem tetszik. Nem is értem, miért vették ki, bár biztos van rá magyarázat.

    • “Hát igen, ez a “”nincs tankolás verseny közben”” tényleg érdekes. + akkor ez konkrétan hogyan fog zajlani?”

    • Gondolom az lehet a magyarázat, hogy a ne a boxtaktikákkal versenyezzenek a csapatok. Kíváncsi leszek mi fog változni, de én nem nagyon bízok benne.

      • Hát, én sem vagyok bizakodó.A boxtaktikákkal ment a matek, plusz izgalom, de ha ezt megölik, nem tudom mennyire lesznek élvezetesek a versenyek,,,

      • A költségek csökkentése miatt nem lesz tankolás verseny közben. Nem kell fentartani 2 tankoló berendezést csapatonként. Ezen kívül veszélyes üzem is a járó motorba tankolás – erre volt már példa – de egyértelműen kimondták, hogy a költségeket akarják csökkenteni azzal, hogy megszüntetik a verseny közbeni tankolást.

  7. Az időmérő így már kicsivel jobb lesz, de szerintem kétszer 25 perc lenne az igazi, 10 perc pihenővel. Az elért legjobb köridőket összeadják és megszületett a rajtsorrend. Talán az első felében lenne pár perc üresjárat, de a második fele biztosan pörögne, mert mindenki látná, h kit tud lenyomni, menyit kell gyorsulnia, hol tud javítani.Nagyon sajnálom, h a KERS kikerül a FOTA autókból. Hasznos dolog ez.

    • Túl sokan lennének a pályán. Az első 20 perc így is nagyon zsúfolt lesz. Sokszor fognak kiesni olyanok, akik jobb időt is tudnának, de nem volt soha üres előttük a pálya…