Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Naughty Dog – társelnök lett a The Last of Us-játékok írója és rendezője, Neil Druckmann

A túlélő kaland második része spoileres új előzetest is kapott.

A Naughty Dog kétségtelenül a Sony egyik legismertebb, legelismertebb és legsikeresebb stúdiója, és általában az ipar krémje. Munkatársainak felfelé ívelő pályáját pedig mi sem szemlélteti jobban, mint hogy Neil Druckmann, a The Last of Us játékok, valamint az Uncharted 4: A Thief’s End egyik írója és rendezője most már társelnöke a cégnek, Evan Wellsszel együtt. Eddig alelnök völt, amely pozíciókat most Alison Mori, a stúdió műveleti rendezője, valamint Christian Gyrling programozási társrendező töltik be.

Druckmann gyakornokként csatlakozott a csapathoz még 2004-ben, és a Jak 3 játékmenetét, valamint lokalizációs eszközeit programozta. Az év végére már álláslehetőséget kapott, és például ő programozta a Jak X: Combat Racing menüképernyőit. Az elkövetkező években a tervezési csapatban akart dolgozni, de tapasztalat hiányában Wells nem támogatta az ötletet – beleegyezett azonban, hogy átnézi Druckmann kreatív alkotásait is, ha azokat szabadidejében készíti el. Druckmann meggyőzte Wellst, és tervezési pozíciót kapott a Jak and Daxter: The Lost Frontiernél, de pár hónappal később a problémákba ütköző Uncharted: Drake’s Fortune-hoz helyezte át, ahol Amy Henniggel együtt találták ki a történetet. Az Uncharted 2: Among Thievesnél már vezető játéktervező volt, és jobban kivette a részét az írásból. Nagy lehetőségét a 2013-as The Last of Us jelentette, amelynek Bruce Straley-vel együtt voltak kreatív rendezői. (Érdekesség, hogy eredetileg egy új Jak and Daxterbe vágtak bele, de abból nem lett semmi.) Az alkotás masszív sikere után az akkor problémákba ütköző Uncharted 4: A Thief’s Endet vette át a páros, majd az azóta az iparból kilépő Straley nélkül kreatív rendezője volt a Naughty Dog legfrissebb projektjének, a szintén hatalmas sikerű The Last of Us Part II-nek, amelyet Halley Grosszal írt együtt.

Sikereihez a PlayStation.Community is gratulál, és sok sikert kíván neki a továbbiakban!

A Nauhty Dog következő projektje még nem ismert, de nagy eséllyel az eredeti The Last of Us többjátékos szegmensének, a Factionsnek készülhet egy különálló változata.

A stúdió egyébként egy elég spoileres előzetest is kiadott a folytatásról, amelyet ITT tekinthetsz meg. A videó a kaland egyik főszereplőjére összpontosít, de ha nem játszottál még a mókával, akkor nem ajánlom, hogy megnézd.

Hozzászólás