Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

MOTORSTORM: APOCALYPSE (PLAYSTATION 3)

Meg kell, hogy mondjam, rendkívül megörültem Martin jó pár nappal ezelőtti telefonhívásnak, melyben tudatta velem, hogy már birtokában van a PlayStation exkluzív versenyjáték sorozatnak, a [b]MotorStorm[/b] szériának legújabb, március 16-án megjelenő, [b]Apocalypse[/b] alcímmel rendelkező részének tesztváltozata. Mivel a kedvenc játékaim közé tartoznak az MS részek, azonnal kaptam az alkalmon, hogy elsők közt játszhassam a produktummal, és persze elsők közt oszthassam meg veletek az élményeimet.Az már az előzetes videókból és információkból is kiderült, hogy a fejlesztést végző Evolution Studios merőben más irányba vitte el a szériát, ám azt magam sem gondoltam volna, hogy a haladás jócskán túl fog mutatni a már megszokott helyszín- illetve terepváltoztatáson. Pedig így lett. A kietlen sivatagok és hatalmas kanyonok, a buja dzsungelek és hófödte hegyek után a MotorStorm szervezői ezúttal egy földrengés sújtotta nagyvárosba vitték a fesztivált, ezzel együtt pedig a készítők a játék alappilléreit is jócskán átformálták. A 3D támogatással is bíró progi alábbi átfogó ismertetőjéből többek közt az is kiderül, hogy pontosan mik is ezek a változtatások.[GT]101782[/GT]A brutális verseny helyszíne ezúttal Kalifornia nyugati partvidékére terelődött, a Bay Area nevű, földrengések sorozatától romokban álló részre. A játék bevezető képsorai is azonnal tudtomra adták, hogy stílusban és hangvételben is merőben más játékkal lesz dolgom, mint amit eddig megszokhattam. Képregényes, leginkább az inFAMOUS-ban alkalmazott átvezetőkre hajazó animáció nyitja a parádét, ami egyben a game történetét is felvázolja.Igen, a történetét. A sorozat életében először tapasztalható úgymond „rendes körítés” is az észvesztett hajszákhoz.Adva van egy katasztrófa sújtotta, háborús övezetté vált zóna. Az utcákon és a romok közt a hadsereg próbál meg rendet teremteni a megmaradt túlélők fellázadt, vagy inkább megőrült hadával szemben. És itt jön a képbe egy újabb frissítés az anyagba, vagyis az élő, a versenyt akár befolyásolni is képes NPC karakterek felsorakoztatása. A korábbi PS3-as Pacific Rift, illetve a PS2-re és PSP egyaránt megjelent Artic Edge-ben ugyan már megvillant a terepdeformálódás, ám az Apocalypse kifejezetten erre épít. Továbbá beépítésre került egy rettentő sokrétű jármű átalakítási opció is, illetve az FPS játékok online részében már kötelezőnek számító perk-rendszer, ami itt a sztori módban is érvényesül. A fentieken felül több kisebb, a gameplay-t azért mégiscsak érintő frissítés is került, mint például a HUD átalakítása, a nitro fecskendezés sebessége, a gépjárművek irányításnak és viselkedésének újratervezése, illetve a felhevült motorok most már a levegőben való hűtésének lehetősége is. A fentieket összegezve levonatható a konzekvencia, miszerint egy merőben más játékkal lesz dolgotok, mint korábban, és akkor meg sem említettem azt, hogy vizuális tekintetben is nagyon erősen érezhető a játék motorjába való belepiszkálás, amit feltételezem, a terepdeformálódás kívánt meg. No de lássuk részleteiben az anyagot![29220]A fesztivált három nehézségi szinten indíthatjátok el. A kezdőknek Mash történeti szála adja a száguldáshoz a körítést, 14 futammal biztosítva a versenysorozatba való betanulást. A haladók Tyler sztorijával vethetik bele magukat a halálos hajszába, 15 versennyel. Végül az igazán profik a MotorStorm sorozat fenegyerekével, Big Doggal zárhatják a játék e részét, 11 futammal. Számomra nem túl pozitív irányú változtatás lett az, hogy már nem a játékos választhatja ki az adott futamra a számára tetszőleges járművet, hanem minden menethez a gép osztja ki a vasat. Egyébiránt a géppark jelentősen bővült: immáron 13-féle járműosztály, osztályonként 3 gépjárműtípus áll rendelkezésre. A versenyek közt nem túl mély mondanivalóval bíró átvezető filmecskék peregnek le, a fentiekben említett képregényes formában. A hangvétele a bevezetőnek és magának a futamokat összekötő animációknak a megszokottól eltérően nagyon más lett, amik nekem személy szerint nem igazán nyerték el a tetszésemet. Miért is mondom ezt? Nos, a széria összes epizódja egy atomdurva, zúzós CG intróval hozta hangulatba játékosát, ami ezekkel a képregényes megoldásokkal sajnos teljesen odaveszett. Valahogy nem illik bele a „Brutal Off-Road Racing” stílusmegnevezésű játékba ez a bugyuta megvalósítás… Ezen túllépve azonban belevethetitek magatokat a versenyzésbe. [29221]Búcsút lehet inteni a festői tájaknak, a művészi érzékkel megálmodott terepnek. A versenyeknek helyt adó város, romokban. A szeizmikus rezgések gyakorlatilag szétdarabolták a metropoliszt. Égő, romokban álló és düledező házak, felszakadt útburkolatok, autóroncsok, kisebb és nagyobb törmelékek, füst és hamu, amerre csak a szem ellát. Versenyjátékban soha nem látott környezetben kell rajthoz állnod ebben a virtuális poszt-apokaliptikus világban. Az utcákon zavarodott túlélők és felfegyverzett katonák űznek sportot abból, hogy egy-egy jól irányzott RPG-lövéssel vagy géppuskatűzzel térítsék ki járgányodat az útvonalról. Sőt, az égből helikopterek és vadászgépek is megnehezíthetik a koncentrálást. Az Apocalypse-ban ismét nagyon sok, megítélésem szerint jóval több alternatív útvonalról beszélhetünk, mint amennyit a széria eddigi részeiben megszokhattatok. Akár három szinten, egy halom, elsőre fel sem tűnő mellékút áll rendelkezésre, amiket kiismerve komoly előnyre tehettek szert. Bár a kiismerés nem lesz ám olyan könnyű, mint aminek elsőre hangzik, sőt! A hozzávetőlegesen 16 pályával és azok különböző módozataival előrukkoló versenyszéria helyszíneinek legalább a kétharmada folyamatosan változik a futam közben, de valami elképesztő módon! Megkezdődik az őrületes tempójú verseny, majd pár másodperc múlva a szó legszorosabb értelmében rád dől egy ház, megnyílik előtted a föld, hihetetlen mértékű káoszt generálva a képernyőre. Ez csak kettő, mondhatni átlagosnak tekinthető incidens a játékban, de folyamatosan ilyen és ezekhez hasonló események sorozatával kell szembenézned, ami biztosítja azt, hogy bizony sok-sok megtett kör után leszel csak képes megjegyezni a meglévő és majdan megjelenő útlerövidítéseket. Persze vannak nyugodtabb terepek is, amelyeken nem folyamatos a deformálódása az útvonalnak, hanem inkább a háttérre terelődik a figyelem, például egy tengerparti tornádónak köszönhetően. A helyszínek közt megtalálhatóak külvárosi negyedek, raktár telepek, kikötők, és felhőkarcolóknak otthont adó metropolisz is, ahol a háztetőkön zajlik a futam![GT]708401[/GT]Erről is érdemes pár szót említeni, mert kifejezetten üde színfoltja az egyébként igen változatos környezeti repertoárnak. Repülőrajt lévén egy helikopterről dobnak le járműveddel, éppen egy összeomló épület tetejére. A futam kezdeti másodpercei szó szerint a túlélésről szólnak: földrengések közepette omlik össze alattad az út, vagyis a ház, aminek a tetején repesztesz! Átugratva egy másik háztetőre azt gondolod, hogy már nem érhet nagy baj, de nem így lesz… Ám, ha szerencséd van, akkor egy égimeszelő szétrombolt irodahelyiségébe sikerül beugratnod, majd átgázolva a berendezésen és kirepülve a romokban álló szobából ismét egy roskadozó épület tetején találod magad. Az előbbiekben vázolt incidensekre külön felhívja a program a figyelmet, és döntésedtől függően akár ráközelítve és belassítva tekintheted meg az eseményeket. Persze egy idő után már nem tud újat mutatni ugyan azon épület leomlása, és a győzelem érdekében inkább a versenyre fogsz koncentrálni. Itt azonban valamit el kell, hogy mondjak. Imádom a MotorStormot! Jelen generáció egyik legjobb játékainak tartom kivétel nélkül az összes részt, ám nem egyszer kívántam golyó általi halált a stuff AI programozójának. Az első részben még nem szállt el teljesen a kolléga, amikor megírta az ellenfelek viselkedését vezérlő rendszert, ám a Pacific Riftben már sportot űzött a játékosok szívatásából. Azt gondolom, hogy aki valamelyest is belemerült az említett anyagba, az pontosan tudja, hogy miről beszélek. Szinte lehetetlen volt megnyerni a futamok jelentős részét. Természetesen nem állítom azt, hogy képtelenség lett volna a feladat, de egy magamfajta átlagjátékosnak a mesterséges intelligencia pofátlan csalásai miatt mégis az volt. Ez pedig hibapont.[29218]Nos, az Apocalypse már ezen a téren is más lett. Srácok, lehet nyerni! Alien fórumtársunk a game előzetes verziója kapcsán éppen arról írt, hogy még a megszokottnál is jóval agresszívabbak az ellenfelek, és csak nagyon-nagyon nehezen tudott elöl végezni. Nos, az általam tesztelt, véglegesnek mondott változatban ennek a jelenségnek már nyoma sincs. Mind a három nehézségi szinten teljesíthető a game. Azért azt hozzá kell tennem, hogy ez nem azt jelenti, hogy dögunalmas lesz a játék – mert mindenkit magad mögé utasítva robbansz majd be a célba pl. –, épp ellenkezőleg! Arról van szó, hogy a fesztivál 100%-ra való teljesítéséhez nem feltétel az első helyezés, továbbá sokkal jobban ki lettek balanszírozva az ellenfelek. Sokkal jobban érvényesül a nitro is a játékban. Már nem arról szól a történet, hogy ugyan nyomod az extra sebességnövelőt, de szinte nem is érzed a hatását. Itt bizony jelentősen meglöki a járgányt a befecskendezett vegyület. Továbbá az ellenfelek sem mennek kifogyhatatlan nitróval, vagy nem mennek nitro nélkül olyan sebességgel, ami csalásra engedne következtetni. Az első hely elérése azonban azért is ajánlott, mert ezzel megnyithatóvá válnak a mazochistáknak készült Hardcore Festival versenyszámai, szám szerint 33 darab, amit a „Wreckreation” menü „Special Events” pontja alatt érhettek el. És itt meg is ragadnám az alkalmat, hogy ismertessem a stuff többi játékmódját és további lehetőségeit. [GT]703916[/GT]Érdemes már a fesztivál futamai közben ellátogatni a főmenüből elérhető My MotorStorm lapra, ahol többek közt az Artic Edge-ben megjelent jármű átalakításra lesz lehetőségetek. Irdatlan mennyiségű opció áll itt rendelkezésre. Optikai tuningtól a karosszéria teljes átalakításáig szinte minden megváltoztatható a járművön. Szintén itt választhattok játékos ikont, illetve sofőrt is. Rengeteg matrica, jelvény, és sofőrtípus nyitható meg, de alapból csak néhány áll rendelkezésre. A többi megnyitása különböző ranghoz kötött, amiket az online futamokban lehet elnyerni. Továbbá ugyanitt állíthatjátok be a perkeket is a gépekre. A perkeket illetően ötféle összeállítást lehet elmenteni, három kategóriából mazsolázva, hétféle képességgel kombinálva. E képességek közt szerepel pl. felrobbanás esetén extra detonáció vagy éppen pulzuslökés, melyekkel a körülötted lévő ellenfeleket is hátráltathatod, amíg téged vissza nem tesz a gép. Van jobb tapadás, lassabb nitro fogyás, gyorsabb motorhűlés, stb. A fent taglalt kosztümizáció és perk-rendszer használata elsősorban a multiplayerhez ajánlott, ám a stuff sztori módjában is aktívak az itt elvégzett változtatások és beállítások. Amennyiben teljesítettétek a játék gerincét jelentő „Festival” módot, érdemes betekinteni a már felmerült „Wreckreation” menüpontba. Itt indítható azonnali verseny, amiben a futamot érintő összes paraméter beállítható lesz. Itt válik elérhetővé a Hardcore Festival is a maga 33 futamával, régi szép, szinte teljesíthetetlen, Pacific Riftes időket visszaidéző időlimites versenyekkel. Aki csak szimplán körözgetni akar, és saját maga rekordjait kívánja döntögetni, annak a Time Trial mód fog ebben alapot nyújtani.[29219]A fenti játékmódok kivétel nélkül az egyszemélyes játékra építenek, ám ebből a részből sem hiányozhat a MotorStorm sorozatra jellemző igen erős többjátékos opció. Offline, osztott képernyőn akár négyen, internetes kapcsolattal rendelkezők akár 16-an is nekimehetnek a halálos száguldozásnak. A versenytípusok közt szerepel a sztori módban is a váltakozva megjelenő „Race”, „Eliminator”, „Chase” és „Duel”. Az online versenyek során lehetőség lesz virtuális zsetonokkal fogadni, melyek a szintlépéssel állnak kapcsolatban. Mivel szerencsém volt az Evo-s arcokkal játszani egy-két órácskát, elmondhatom, hogy rendkívül élvezetesre és stabilra sikerült ismét a játék e része is. Igazi kihívás azt gondolom, leginkább az online felületen várható, ellenben a játék Festival módjával, amit nagyjából két délután alatt 100%-ra teljesítettem (igaz, nem lettem mindenhol első). Ebbe persze nem beleértendő a Hardcore Festival, ami megjegyzem inkább csak egy rettentő nehéz Time Trialnak tűnt számomra, mintsem egy teljes értékű, akár második fesztiválnak. [GT]706023[/GT]A beszámolóm végére hagytam tisztán személyes meglátásomat az anyagról. Nos, a MotorStorm széria a korábbi részeivel egy igazán tökös, kőkemény árkád versenyszériává, a játékosok túlnyomó része által rendkívül kedvelt játéksorozattá nőtte ki magát. Bevezetett olyan elemeket, amik úgymond elengedhetetlen és elvárt részeivé váltak az Evolution Studios sorozatnának. A monumentális természeti formákat mind a három előző epizódban megvillantotta a játék, mi több, ezekre épített. Sajnos nem egy elem teljesen elveszett a játékból, helyükre pedig olyan megoldások kerültek, amik nem illenek, vagy nem tökéletesen illenek bele a képbe. Le kell szögeznem, hogy a játék kifejezetten jó lett! Olyan látványossági elemekkel operált, amiktől konkrétan nem egyszer az álam kerestem a padlón, ám mégis azt kell, hogy mondjam, a nagy egészet tekintve egyszerűen nem lett elég [i]motorstormos[/i] az Apocalypse.[i]Valami mássá vált.[/i]A képregényes átvezetőket abszolút nem tudtam hova tenni, a járművek kezelése, még inkább viselkedése Burnout utánérzést keltett bennem. Utánérzés egy másik alkotással kapcsolatban is felszínre jött, ami nem más, mint a Carmageddon. Elgázolva a stuffban szereplő katonákat illetve túlélőket, vegyítve ezzel a világvégi helyszínnel, azonnal a botrányos autós játékra asszociáltam. Sajnos az anyagban szereplő zenék is némileg más irányba mentek el. A széria leggyengébb albumát hallhatjátok az Apocalypse versenyei alatt. A hanghatásokkal nincs gond, azok nagyot ütnek.Zárszóként elmondanám, hogy a változtatások ellenére – amiknek egy részét negatívumként éltem sajnos meg –, a piacon lévő egyik legprofibb árkád versenyjáték, igazi hangulatbomba lett a MotorStrom: Apocalypse, amelyből egy példányt a széria szerelmeseinek kötelező, a sorozattal most ismerkedőknek pedig erősen ajánlott beszerezni. Ez itt a PlayStation.Community történetének legerősebb nyolcasa!(A játékot partnerünktől, az Sony Computer Entertainment-től kaptuk meg tesztelésre. Köszönjük! Mivel a kiadó ezúttal nem küldött valódi in-game screenshotokat, a szoftver kinézetét és működését a beillesztett gameplay videókból csekkolhatod. A játékot keresd támogatónk, a [A http://www.platinumshop.hu]Platinum Shop[/A] üzleteiben, illetve webshopjában. Említsd meg nekik a PSC-t. Köszi.)

8/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

74 hozzászólás

Hozzászólás

  1. hnap meglessz!

  2. lehet be fogom szerezni!

  3. Nálam a Burnout mellett még Split second utánérzés is volt. Kár, h nincs túl nagy egyedisége ennek a játéknak a többivel szemben.

  4. Tetszetös!

  5. Ezt nem értem, USA-ban április 12.én jelenik meg, de nálunk már kapható 1 hónappal előbb?

  6. Demó alapján nem tetszik.

  7. “ja az esti célbaérésem motorral (demó)Első helyen ráfordultam a “”célegyenesre””. Leesett elém a busz. Beletrafáltam. Az ürge leesett. A 2. helyen lévő autós nekicsapott a busznak. Onnan vissza és a 3. helyen jövő autó bevágott a célba:))”

  8. demó alapján nem tetszik

  9. Szerintem a többi rész melett ez is jól fog sikerülni,köszi a tesztet ^^

  10. “Egy valamit azért sikerült elérni a “”rajongóknak””.A nehézséget lerinyálták óvodás szintre.2 délután alatt kipörgetni…ez fáj”

  11. Ahogy olvasom jól megosztotta a közönséget ez az új rész. Nem csodálkozom, aki a régit szereti annak ez határeset, nekem ráadásul ez egy eredeti ötlet nélküli olcsó zúzás. Szerintem elbafták a sorozatot.

    • Nem baszták el,csak minden résznél megújulnak,új témát választanak,és szerintem eddig mindegyik telitalálat,beleértve ezt is.A hangulat maradt a régi(a demo ezt nekem bebizonyította) és csak ez számít.

  12. A Naild zenéihez hasonló zúzós metál kellene ennek a játéknak, nem ilyen buzi tuc-tuc zene!

  13. Nekem a demo bejött. Zúzda, tetszik.

  14. Egyébként, szerintem az Arctic Edge volt a széria eddigi legjobb része – a PS3-as verziók is tetszettek, de valamiért az AE jobban megfogott. Erre az Apocalypse-re pedig nagyon kíváncsi vagyok.

  15. A héten nem nagyon jutottam PS közelbe… Fent van már a Store-on a demo?

  16. A demo alapján nekem nem nagyon jön be, igaza van martinnak mintha már nemis Motorstorm lenne…

  17. Demo alapján ki..szott nagy. Ja, a zenére meg nem is tudtam odafigyelni a nagy káosz közepette.

  18. Japánban most jött ki a cunami edisön.

  19. “:D “” a kocsi melletti levegőbe””:D”

  20. Hát ez a játék demo alapján rosszabb mint a Rift. Illetve gyakorlatilag egy más játék, a melletti levegőbe beleakadó utca embere nem nyerte el a tetszésemet a zenével egyetemben. A verdák személyre szabása viszont biztos pöpec lehet..

  21. Kipróbáltam, szerelem. Változatos, látványos, agyrobbantós!Egyedül a zenék nem tetszenek. Kár, mert az elsö rész OST-jét imádtam.

    • “Nem mondod, h nincs rendes OST? Végig csak ez a “”Zs kategóriás akciófilmeket idéző jajj, de qrva izgalmas jelenetek mindjárt benedvesedek”” zene megy? O.O”

    • Én alapból kikapcsolom a zenéket a futamok alatt, a motor hangok végett is… 🙂

  22. na pont ez szúrt szemet még az első képeknél, mintha nem is MS lenne…:(de majd teszek vele egy próbát, hátha megtetszik!

  23. Tegnap megvettem! A 3d- je valami iszonyat durva!! Messze messze jobba Killzone 3- nál! Amekkora csalódás a KZ volt, ez akkora meglepi! Alig bírom lerakni 🙂

  24. Eddig tetszett, de a demo elvette a kedvemet … előző részekben sokkal nagyobb volt a zúzás, ebben az autónak semmi súlya nem volt és olyan bénán tört, mintha még soha nem csináltak volna ilyet a fejlesztők. Grafika no komment, környezet is elég gagyi lett. A hangok az valami vicc, kis pukkanások vannak a bazi nagy robbanások helyett, a zenék meg szintúgy no komment … ez nem is zene, hanem csak valami háttérfos, h szóljon valami … demo alapján nekem qrtára ráér a megvétele … első rész a legjobb.

  25. Carmageddon-os és a bUrnout-os utánérzéssel mi a gond??..Ennek a 2-nek a kombinációja pazarrr

  26. Holnap szedem is le a demot:)

  27. Köszönjük a tesztet, a demo alapján már most imádom, de megvárom amíg olcsóbb lesz! 🙂

  28. Ez eci komoly………..:)

  29. “Nekem holnapra jön a Game ( már alig várom ) a korábbi részek is a kedvenceim nem is kicsit… Hisz anno ezért is döntöttem a PS3 mellett na meg az “” Uncharted “” imáron triológiává bővülő részei miatt is !!!”

  30. Nekem tetszeneeee. Irányítás, grafika Zsír De a Demo-ban az a zenének nevezett szar…. pfff.Ilyen zene szokott lenni amerikai filmek akció jelenetei alatt.Ha minden track ilyen fos benne akkor nem tudom…Nekem nagyon elcseszi a játék hangulatát…

  31. biztos ugyanazzal játszottunk??:D:D Sztem szar volt a graf is a demoban, irányitás is szarabb lett:D Hangok is szarok….

  32. Demó alapján nekem tetzsik, bár nem szálltam azért el tőle annyira, hogy egyből megvegyem. Igaz korábbi részeknek csak ademójával játszottam.

  33. Nincs fasza CG intró?Nincs fasza soundtrack?Ezeket imádtam nagyon az eddigi MS-okban erre ezt látom…Azért be fogom szerezni, mert hangulat az maradt, plusz kíváncsi voltam hogy tudnának egy sztorit rakni egy MS-be.

  34. demo alapján egyelőre nagy csalódás, teljesen más mint a pacific rift. Az előző rész eddig mindenben jobb. Demo alapján kb a split second szintjére süllyedt. De nem baj mert a Pacific Rift örök!!!!!!!!!:D:D

  35. Nekem a Pacific Rift jobban tetszik, bár ez sem rossz.

  36. Beszerzem az tuti, mert szeretem a szériát. de félek, h nem lesz annyira változatos ez a városi környezet miatt mint a 2. rész, s emiatt esetleg hamar monotonná válhat. De ne legyen igazam! 😀

  37. Ha nem lett volna a Split/Second akkor azt mondom eredeti ötlet. Így viszont csak másodhegedűs lehet ebben a környezet rombolós autóverseny stílusban.

  38. Kicsit fura a Motorstorm így városi környezetben , de ettől függetlenül lehet hogy ez is nagyon jóra sikeredett , köszi a tesztet !

  39. Most mégis kikerült a teszt 15. előtt?

  40. Demo alapján bejövős ,20 font körül beszerzem.

  41. Végre egy fasza kis zúzás:)Nekem ennyi elég.

  42. remélem a demója közel fog állni a végleges verzához, jobban érdekel mint az előző 2 rész!

  43. egy ideje hanyagolom az eféle gameket

  44. Ha olcsó lesz akkor tuti beszerzem 🙂

    • Szintén :)A motorstorm egy arcade versenyzés ami tényleg jó a maga módján (monsterrel átmenni a motorosokon lol) de valahogy szerintem neméri meg a megjelenési árát.Bár a demót még nem próbáltam ezt a véleményt az első rész és a 2. demoja után írom 🙂

  45. Na akkor ennek a beszerzését sem sietjük el.

  46. Eddig nem érdekelt, de mostmár kiváncsi leszek rá.

  47. Este demo a UK storeon.