Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Monster of the Deep: Final Fantasy XV – rengeteg információ a pecázásról

A Kuala Lumpurban megrendezett PlayStation Experience South East Asia során Wan Hazmer vezető tervező számos részletet elárult a PSVR exkluzív alkotásról, megosztva képeket is.Elárulta, hogy a malajziai Studio Streamline segített a kezelőfelület, valamint 3D effektek létrehozásával.Kifejtette azt is, hogy a “felhasználói élmény” tette naggyá a [i]Final Fantasy XV[/i]-öt, így a [b]Monster of the Deep: Final Fantasy XV[/b] fejlesztésénél a csapat nem csak azt akarta, hogy a játékosok beleéljék magukat a környezetbe, hanem azt, hogy részt is vegyenek benne. A PSVR által azt szerették volna, ha a környezettel is keletkezne egyfajta interakció, a válasz pedig a horgászás lett. Azonban többről van szó, mint szimpla “pecázásról”.Ennek egyik megnyilvánulása a vezérlés. A kutatás érdekében a [i]team[/i] elment a Yokohama öbölbe horgászni, konzultánsként pedig Kazuaki Iwasawa, a [i]Kingsglaive: Final Fantasy XV[/i] karakter felügyelője szolgált – elvégre ő profi a témában, saját horgászbotokat készít, és kapásai magazinokban is megjelentek.[youtube]8qRv6c3cFqE[/youtube]Természetesen a nyugalom és a természet is létfontosságú, aminek kidolgozásá szintén kulccsszerepet játszott. Megjelenik a halak csapkodása a víz felszínén, de olyan kulturális tényezők is, mint a “zsákmány” mutogatása: sőt, még [i]selfie[/i]-ket is lehet készíteni.Hamzer tisztázta, hogy egy önmagában értelmezhető játékról van szó, nem egy egyszerű [i]spin-off[/i]ról – a fejlesztőcsapat utazásai során megszerzett teljes élmény megtalálható a játékban, leszámítva a hosszas várakozást. Plusz fontos aspektus az “ösztönszerű, stresszmentes” vezérlés.A játékos egyébként nem Noctis, hanem önmaga, aki Noctisszal és a többiekkel lóg, gyakorlatilag ötödik tagként. Számos mód közül választhatnak a résztvevők: lesz sztori mód, szabad mód és szörnyvadászat. Utóbbival pénzt lehet szerezni a felszerelés fejlesztéséhez. (Egyébként más játékmódok is lesznek, csak ezeket még nem jelentették be.)PSVR-on 60fps-sel fut a program, továbbá számos egyéb, az E3-on bemutatott pályán kívüli helyszín is megtalálható. Sőt, mászkálni is lehet, kutatva a tökéletes pecapontot. Lesznek titkos helyszínek is, még jobb halakkal.A kaland pedig nem lenne az igazi főgonoszok nélkül, így azokból is bemutattak hármat. Mindegyik jelentősen és egyedi módon befolyásolja a játékélményt, így lesz mivel szórakozni majd.Egyébként a horgászbot mellett egy nyílpuskát is lehet alkalmazni a halak szedálásához, ráadásul nem mindegyik hal úszik.Az előadás végén Hamzer megkérte a rajongókat, hogy várják ki az infókat és ne csak az E3-as bemutató alapján ítéljék meg az alkotást.A [i]Monster of the Deep: Final Fantasy XV[/i] szeptemberben jelenik meg, kizárólag PlayStation VR-ra.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Ez elég szánalmas fejése a franchise-nak 🙁 Hasonlóan a A New Empire nevű mobilos borzadályhoz.