Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Monster Hunter World – a producer szerint nem lesznek mikrotranzakciók

A tavalyi év egyik meghatározó problémája volt a mikrotranzakciók és a [i]loot box[/i]ok fokozott elterjedése, amire a videojátékos közösségeken kívül mások is felkapták a fejüket, továbbá nőtt a feszültség a fejlesztők/kiadók és a játékosok között is.Most Ryozo Tsujimoto, a [b]Monster Hunter World[/b] producere nyilatkozta a [a http://www.trustedreviews.com/news/monster-hunter-world-shuns-loot-boxes-microtransactions-player-harmony-3369600]Trusted Reviews[/a]nak, hogy a mikrotranzakcióknak nem látja értelmét az új játékban, és csak problémákhoz vezetnének, megzavarva a szörnyvadászat élményét.[i]”Ez egy co-op játék, és akár négyen is neki lehet vágni. Az elképzelés az, hogy harmónia legyen a négy játékos között, és együtt jól működjenek. Ha úgy érzed, hogy valaki nem érdemelte ki azt, ami nála van, vagy csak azért van jobb fegyvere, mert fizetett érte – míg te megdolgoztál a sajátodért -, az feszültséghez vezet.”[/i]Kitért arra is, hogy azt szeretné, ha az ügyesség határozná meg a játékot, és nem a pénz. [i]”Még egy olyan co-op játéknál, amely nem pay-to-win és mindenki egy oldalon áll, még ott is problémát okozhat az, hogy nem érdemeltél ki valamit vagy nem tudod használni. Mi nem szeretnénk ezt. Határozottan nincsenek ilyen terveink, nincs a játékban véletlenszerű doboz, amiből szuper fegyvereket vagy tárgyakat szedhetsz ki.Szeretnénk tisztázni a dolgot, mivel olyan játéknak tűnhet, amelyben lehetnek loot boxok. De határozottan nem olyan. Szeretnénk, ha a játékosok élveznék a játékmenetet, és sikerélményük lenne a nehéz kihívások után is. Megtanulni játszani és egyre jobbnak lenni jelenti majd a sikert.”[/i]Végezetül hozzátette, hogy fontos a stratégia és a változatosság, ahelyett, hogy a pénz oldaná meg az akadályokat.[i]”Még akkor is, ha nem tudsz továbbjutni, és azt mondod: ‘OK, tíz órája nyomom, és itt egy szörny amit nem tudok legyőzni.’ Ilyenkor sem úgy működik, hogy ‘nesze, itt egy kis pénz és kapok jobb felszerelést’. Azt akarjuk, hogy visszavonulj, és azt mondd: ‘Nos, eddig ezt a nagy kardot használtam, talán a dupla pengékre lenne inkább szükségem’.Játssz, és a játékmenet által jöjj rá, hogy miként juthatsz tovább. Akárhányszor sikerül valami, az szuper érzés. Miért akarnánk, hogy ez kimaradjon, csak azért, hogy egy kicsivel több pénzt keressünk? Ennek nincs értelme. Semmiféleképp nem szakítanánk meg ezt a folyamatot.”[/i]A sorozat legújabb játéka január 26-án jelenik meg PlayStation 4-re.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Majd lesz helyette évenkénti season pass. 😀

  2. Az a 26.-a jöhetne gyorsabban.

  3. Nocsak, mégis lehet lootbox-ok nélkül játékot kiadni? Manapság ez eretnekségnek számít.

  4. LÁJK!