Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Mit tud a vadiúj CryEngine 3?

A GDC 2009-en nagy figyelmet kapó CryEngine 3 [A http://playstationlive.hu/note/928]videón[/A] és [A http://playstationlive.hu/note/1138]képeken[/A] már nálunk is szerepelt, most pedig a TheSixthAxis.com jóvoltából újabb érdekes és biztató infók kerültek napvilágra.Mark Atkinson, a Crytek technikai rendezője az EDGE magazinnak adott interjút:[I]”Mindenki azt mondta, hogy ezt nem tudjuk megcsinálni konzolokon. Hát megcsináltuk. A CryEngine 3 PS3-as és X360-as változatának tudása valahová a szerényebb felsőkategóriás PC-k magasságába tehető, és ugyanazokat a dinamikus effekteket plusz rombolhatóságot hozza, mint a nagytestvére. Nagy elvárásaink vannak az első olyan játékokkal szemben, melyek a mi motorunkat használják majd.”[/I]A multiplatformos fejlesztés nehéz ügy volt, árulta el Atkinson.[I]”Nem volt egyszerű menet, de most egy nagyon erős PS3-as motorunk van, melyben az összes alrendszer SPU-kon fut. Egy ilyen fejlesztői környezet megvásárlásakor az az elvárás a vevő részéről, hogy a fejlesztő a játékkészítésre tudjon koncentrálni. Mindkét konzol engine-je nagyjából egyenlő sebességet nyújt – bár nem mindegy, hogy a motoroknak éppen mit kell éppen számolnia. Ha egy játék erősebben operál mondjuk a shaderekkel, az X360 verzió gyorsabb. Ha viszont komoly számolási feladatokról van szó sok fizikával, a PS3 SPU-i veszik át a munkát, tehát ez meg ott fut jobban.[/I][7104]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. sőőőt az Xbox360-on is rosszab grafika van mint PS3-on .. 🙂 ezt az Xbox360-osok csak maguknak mondják h x-en jobb , mert magukat nyugtatják , kérdezem én .. miért is drágább a PS3 ?? :)x-en a cd repedések , a led-ek bedöglése , a hűtés , és a túlmelegedés előbb kijön , HD alapból nincs sok x-en.. :S érdekes..

  2. csak úgy hozzászólnák a hülyeségeken kívül egy normális mondattal.pc-n soha nem lesz ilyen grafja senkinek mint a képeken , egyértelmű h PS3-on jobb és szebb grafikai felbontások vannak HD-ba , mint pc-n .. na a többi hülye hozzászólásokat , figyelmen kívül hagyom .. bosszantó h vki milyen zseninek tartja magát.. :S

  3. “A Dunia Engine -t átpakolták PS3 -ra és gyönyörű lett ( FarCry 2 alatt furó motor ) . Az pedig nem sokkal gyengébb mint a CryEngine 2 ( gyönyörű Afrikai vidék ) . Ez most meg a CryEngine 3 ami -ha jól értem- CryEngine 2 Konzolra optimalizálva.Ja és le lettünk hűtve :””A CryEngine 3 PS3-as és X360-as változatának tudása valahová a szerényebb felsőkategóriás PC-k magasságába tehető.”””

    • Nem. Ez egy teljes új motor. Kb annyi köze van a CryEngine2-höz mint a Duniank a CryEnginehoz. Szal pc-n is ilyen lesz a CryEngine3.

  4. és akkor ha jol néz ki már meg kell venni?szer.mögé kéne rakni valami történetet .de mondjuk még csak 13 éve játszom lehet hogy tévedek.

  5. ja észre vettem, nekem tetszik csak kíváncsi voltam erre a látótávos dologra, hogy csak én látom-e így vagy más is, de kösz

  6. Haze 2-t csináljanak ezzel a motorral. Bírnám.

  7. jó mindegy de a crysisba nem volt nagyobb látótávolság mint a cryengi 3-ba van vagyis mint ezen a képen? mintha abba a hegyen látszódtak volna a fák is rendesen… vagy lehet hogy csak én emlékszem rosszul?

    • Fullon valszeg nagyobb volt de ez konzolra optimalizált és a Crysis alatt CryE2 volt. Ez azért más ha láttál már belőle videót.

  8. Hát bakker..játszottam a Crysis-al énis atom gépen, minden full, sőőt! …bocs, de nem estem hasra tőlle. Szép volt, de ennyi.Semmi hűű elcsöppenek hatás..Báár egy-két mmorpg-t elfogadnék ezzel a motorral.

  9. a cryengine 2-be nem volt nagyobb látótávolság? ott mintha a hegyen lettek volna fák… na mind1 de azért faszásan néz ki:)

  10. Aki arról beszél, hogy ez steril, vagy oylan mint a valóság, még nem látta a játékot. Nagyon szépen néz ki, de egyik sem igaz, igazából nem is értem mi ezen steril? És a valóság közeli látványtól is nagyon messze van élesben. Magáról a Crysisról pedig annyit, hogy tényleg nem volt egy tökéletes játék, de azért mindenképpen átlagon felüli, és semmiképp sem tucat fps, mert már a táj változások és a nano ruha hozott bele annyi változatosságot, hogy ne lehessen tucat fps. Én kíváncsi vagyok a végeredményre, és ha tetszik élesben is, akkor várom Cryengine 3-mal készülő játékokat.

    • “Egyetértek, nem értem miért mondják a Crysis-t “”tucat FPS””-nek, meg “”techdemo””-nak. KZ2-ben mennyi újítás van?”

  11. Kell 🙂 szeretem a Crysis játékokat.

  12. nagyon szépnek tűnik!

  13. “most hogy legyen igazán “”szép”” a játék vagy lássak el 10 méterrel tovább egy árnyalatnyival jobb fizikával . . inkább az X verziót választom majd legyen az bármi is.”

  14. Jol néz ki,de ahol ennyire rá vannak állva a grafra,ott mindig szar a játék

    • Miért, a Killzone2 szar?

      • az.

      • “Pár hete volt fenn egy kis demó a jutubon ott is a Cryenginevel csináltak egy Killzone szerű részt. Meg kell adni hogy tényleg szép volt.Az ellenfelek viszont olyan tök hülyék, hogy az fájdalmas volt!:)A KZ2-nél néha érdemes Skirmisht csinálni, amúgy soxor jobban játszanak a botok, mint a hús vér játékosok.Ha visszaraknák az online multiba is a botokat az kircsi lenne!Sokszor Skirmishhel melegítek be és van úgy hogy azon gondolkodom, hogy már beléptem-e az onlineba!:)))(Még jó, hogy az SPU-k mivel “”nem képesek elágazás vizsgálatra”” igy a cell nem alkalmas, normális AI futtatására sem).”

  15. ha választanom kell, hogy szebb legyen-e a játék viszont kevésbé interaktív, avagy szép és full interaktív, akkor inkább az utóbbit választanám… 🙂

  16. Nekem továbbra is tetszik, jöhetne egy trópusi környezetben játszódó FPS.

  17. “Jaj, csak ne legyen egy 3. “”sírós”” trópusi fps…Egyébként megéri ez így nekik? Mert tudtommal a Crytek-en kívül nem sok cég kéri kölcsön, hogy ez dübörögjön a kicsinyeik alatt. Az megint más lenne, ha egy játék miatt fejlesztett motorról lenne szó, de egyértelmű, hogy ha Crytek, akkor a motor a főfogás és a játék a másodlagos, egyfajta bemutató. Lényegében majdhogynem egy demó amiért fizetni kell. Jó kicsit sarkítva, de kb. nekem ez jön le.”

  18. zikszbokszon úgyis szebb lesz….

  19. “Hát ez nagyon nem jön be. A szokásos döglött steril pc-s a grafika.Ez a Mark Atkinson maki egyébként tudathasadásban szenved, vagy mi? “”Mindenki azt mondta, hogy ezt nem tudjuk megcsinálni konzolokon. Hát megcsináltuk.””Bazze hát ezt ők állították, hogy nem lehet. Mindenki más csak röhögött rajta. ^.^”

  20. ez érdekes pedig az elsö videon a belsö térbe annál az izénél a shaderek jobban nésztek ki ps3on

  21. Nekem randa es steril. Kiveve az erdot….minden mas randaaaa.

  22. én az mmorpg-k re vagyok kíváncsi amiket majd ezzel a motorral csinálnak.Kb egy hónapja láttam e z első videót róla.ott Cevat Yerli azt mondta ,hogy mmo-k és platform játékok alapjáué is tökéletesen megfelel majd.Ja, és nem utolsó sorban ez már , végre ps3 ra és boxra is portolható engine.

  23. próbáld ki a crysis első részét és megtudod.szerintem mint már oly sokszor , csak egy grafikai demo azt kész.első részben elsőre azt hinné az ember hogy nem hülyék az npc-k…..de azok.amúgy ez sosem változik már.

  24. Nem tudom, ez mind biztos szép meg jó, meg le lehet tőle az arcot tenni a földre, de én valamiért úgy vagyok vele, hogy jobban tetszik egy játék ha játéknak is néz ki. Én valahogy sosem kerestem a valóságot vagy a valódihoz hasonlót egyik játékban sem. Többször előfordult, hogy álmomban egy-egy játék színhelyén jártam, amelyek ott is úgy néztek ki, mint a játékban. A leggyakrabban az N64-es Top Gear Rally első pályáján jártam, ami szerintem úgy jó ahogy van, egy játéknak ilyennek kell lenni. Aztán még a Turok egyik színhelyén, ilyen kőházak közt a ködben. Szóval biztos szépek lesznek a játékok majd egy ilyen motorral, de azt az élményt számomra nem fogják újra nyújtani mint tették az elődei.

    • Én egy dologra vagyok még kíváncsi. A graf totál életü, ahogy az ember arcok is. Vajon milyen mesterséges inteligencia lesz benne? Az is totál élethü lesz? Annak kéne lennie….

      • Jó meglátás…Reméljük egyszer tényleg lesz olyan is. Bár most is vannak játékok amiről ez elmondható, de nem kell sok idő és annyira kiismered, hogy mit fognak cselekedni…

      • Kb az eddig megjelent CryEngine-es játékokban mindig balfaxok voltak az ellenségek 😀

  25. Még mielött elkezdi fényezni a Crysist, csak halkan jegyzem meg hogy a játékmenete NEKEM borzasztóan gyenge….

  26. Nekem az Uncharted jobb an tetszikk Grafra. Valahogy jobban összerakott.:)

  27. Ps3 mennyivel gyengébb, mint egy csúcs Pc?

  28. Javítanék ez csúcs PC-ken talán fest így:DMár nagyon várok vele valamilyen játékot.

  29. Na erre leszek nagyon kíváncsi. Remélem az engine alatt futó game-ük nem egy Crysis-hoz hasonló tucat fps lesz.

  30. Predator-t akarok, olyan dzsungeleset min az 1-ben Kalifornia kormányzójával!:D

  31. azért remélem nem lesz szaggatás

  32. Nagy ámulás lesz itt a közeljövőben. 🙂 Én már PC-n is hanyatt vágtam magamat, olyan szép volt a Crysis…

    • Amúgy gépen én is lestem… fél évig gyűjöttem egy atomgépre, amin maxon futott… 😀 Örültem mint majom a farkának xD

  33. akkor lehet ezért mutogatták a tájat PS3on, míg X360on a belső tereket …