Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Mindenki Buttont akarja,

Jelen pillanatban nagyon úgy áll a helyzet, hogy a fél éve még visszavonulását pletykált Jenson Buttonnak nem kell még nyugdíjba vonulni, és még jóideig várathat magára a Nyírfaliget Öregek Otthona vendégszeretete, és kedvezményes ágytál akciói.Történt ugyanis, hogy időközben – eddig is méltánytalanul alulértékelt – pilótánk, az évben eddig megrendezett hat futamból ötöt megnyert anélkül, hogy komolyabban igénybe vette volna az Old Spice izzadásgátló mágikus erejét, ezzel toronymagasan vezetve az idei VB ponttáblázatot, abszolút esélyesként a végső diadalra. Naná (kezdené mondatát Dustin Hoffmann az Esőemberben) hogy a csapatok jó része már a saját autóinak valamelyikében szeretné látni az új [S]latin[/S] angol sztárpilótát, és nem is lenne a média média, ha erről már most nem kezdene el vadul cikkezni. Mi pedig itt a PS oldalon imádjuk a bulvárt is, ezért néha szolgálunk ilyennel is [S]meg Zámbó Árpival is[/S], mert hisszük: néha kell.Visszakanyarodva népmesénkhez, és a szegény fiú történetéhez, az egész sztori onnan indult, hogy a Daily Mail brit sajtóorgánum meginterjúvolt egy neve elhallgatását kérő csapatfőnököt, aki a következőket nyilatkozta a lapnak: “Több hely is megüresedik az év végén, és biztos, hogy Jenson több helyen is a lista élén szerepel. Mi is szeretnénk megszerezni őt, de biztos, hogy ezzel nem vagyunk egyedül.” Én is úgy gondolom hogy több csapat is meg akarja őt szerezni, marketing szempontból nem hátrány ha az újdonsült világbajnok vezeti az autódat, és az sem baj ha ezzel megkapod az 1-es rajtszámot is. De ne szaladjunk ennyire előre, az évnek még nincs vége, ezzel a Brawn is és Button is tisztában van, ám ettől függetlenül nőtt Jenson ázsiója, abszolút megérdemelten. Egyébként időközben a csapatának igazgatója, Nick Fry már elhintette a sajtónak, több évre szóló szerződésük van a brit pilótával, és egy komolyabb fizetésemelést is kilátásba helyeztek számára, tehát a pletykák igaznak tűnnek. Hiába, ha egy üzlet egyszer beindul…

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. de ha sutil ülne a brawnban akkor ő kellene mindenkinek

  2. Én már úgy hallottam, hogy felemelték a fizetését és több évre aláirtak vele a Brawn GP-vel…

  3. Nem megy el, a többi csapat is bizonytalan jövöre (eröviszony)

  4. Jó hogy akarják, most jól megy a szekér. Azt meg mondani sem kell, nagyszerű pilóta.

  5. Nyilvánvaló, hogy az idei nagy esélyest akarják, de hülye lesz otthagyni a legjobb csapatot:) Hajrá Brawn GP!

  6. érdekes 😀

  7. Van egy olyan érzésem, ha bajnok lesz idén Button és a csapat, akkor esze ágában sem lesz elmenni….

    • Kapni fog o a Brawn-tol is komoly zsetont, raadasul a jelenlegi legjobb csapatnal van, szoval hulye lenne elmenni. De majd ev vegen ugyis kiderul, jol okoskodtunk-e.:)

    • Alondonak sem volt annyi esze. Ő is a pénz-szag után pitizett. A nagyobb csapatok sokkal többet tudnak kínálni, és ha Buttony is van olyan dinnye, akkor ő is megszívhatja..

      • Ezt az Alonso-s peldat nem ertem igazabol.

        • “ja. 2007 legjobb istállójához “”pitizett”” egy nagy rakás pénzért.a balek. :)”

          • “Ja. 2007 “”legjobb istállójához””. Oszkár bácsi meg nem gyütt. :DMagyarul 2005-2006-ban világbajnok lett a Renault-val. Miután átment a mézesmadzagot a kezében tartó, pénzes-zsák Mercihez,.. valahogy mégsem nyert bajnokságot. Most visszatáncolt a Renaulthoz, “”de már késő””.Kinek nem világos még? :)”

          • szerinted melyik volt 2007 legjobb istállója?esetleg még a Ferrari, de nem kérdéses h azt az évet a Mclaren vesztette el.az Alonso-Hamilton párharc egy egészen másik történet, alapvetően 2006ban jól döntött,arra nem számíthatott h egy csapat által 100%ban támogatott szupertehetség lesz a csapattárs.ha BÁRKI más lett volna Alonso csapattársa már 3-4x es VBajnok.a Mclarennel.

          • 2006-ban valóvan jól döntött, hogy ott maradt a Renault-nál. Nyert egy VB-t. 2007-ben döntött rosszul (szerintem). Bárki más lehetett volna Alonso csapattársa? Akkor miért nem Hamilton nyert? 100%-ban támogatott? Ugyanazokkal a feltételekkel indultak. Csak amíg Alonso tutyi-mutyizott, Hamilton nyomta neki mint gerely.De a lényeg még mindig ott van, hogy ha 2007-ben nem ment volna át a Mercedeshez, akkor valószínű, hogy a Renault-nál megint megnyert volna harmadjára is.(Félreértések elkerülése végett a Renault nem azért gagyisodott el, mert pupákok ülnek a mérnöki, főnöki székekben, hanem mert Alonso távozásával mentek a támogatók is. Kevesebb pénz, kevesebb fejlesztés. Egy Fisicella-ra nem alapoztak…)

          • szerintem a Renault 2007es esélyeit teljesen rosszul látod, nem a szponzorok távozása miatt gyengültek. (nyilván sok minden szerepet játszhatott pl a Michelin kiszállása, ami hiresen jól működött a Renault-okon mindig is)2006ban döntött úgy h elhagyja a Renaultot, ezért írtam. illetve 2005 végén Ő már tudta hogy még egy év és hello.Az Alonso-Hamilton vitába inkább most nem merülnék bele.De.Miért nem Hamilton nyert 2007ben ha annyira támogatták?? Láttad az utolsó 3 futamot??? 🙂

          • Természetesen láttam. Izgi volt. 🙂 De a tény a lényeg. Raikkonen nyert. És nem Alonso vagy Hamilton.De visszakanyarodva az eredeti történet fonalára, én még mindig úgy látom, hogy Alonsonak a Renault-nál nagyon jó helye volt és rosszul tette, mikor átment a Mercedeshez. Hiába több pénz, mégsem lett meg a nagy trófea. Ezért bátorkodtam példának felhozni a 4. kommentnél. Ennyi.

          • allright. 🙂 (a lényeg h Kimi nyert persze, de azért ne feledjük: Kimi 110p, Hamilton 109p, Alonso 109p)a 2007es év az egy pont olyan év amit ezerféleképpen lehet magyarázni, így kívülről teljesen szubjektív.

          • Jajjj papa, ez nagyon nem igy van!

          • Ne fogd vissza magad komám. Bökd ki, hogy hogy van. :))

          • “A lenyeg hogy azt ne hidd, hogy ha elmegy par szponzor (megjegyzem kaptak cserebe egy ING FOszponzort), akkor “”sracok holnaptol nem kevlar anyagokat hasznalunk hanem femet, vagy muanyagot, mert nincs zseton.”” Azt alairom hogy “”elment Alonso, oda az igazsag””, vagyis oda a magikus 2-3 tized plussz, koronkent, de nem a penz volt az ok. Raadasul nem is tudtak kire kialakitani az auto karakterisztikajat. Idaig abszolut nem titkoltan Alonso vezetesi stilusanak, igenyeinek megfeleloen fejlesztettek, utana meg? Fisichellara? Tudtak hogy meg 1 evig lesz (amig tart a szerzodese), utan Briataore ugy rugta ki mint a sz.ros macskat. Jott Kova, majd Piquet… Ok is ugyanazt szenvedtek meg tovabba amit iden a McLaren es a Ferrari. 2006 ev vegeig harcban alltak a cimert, presztizskerdes volt legyozni a Ferrarit (raadasul 2005 utan megvedeni a cimet), de ez felemesztette az erejuket, es pofon egyszeruen nem tudtak 2007-re ugy keszulni. Ezek hatvanyozottan es egyuttesen hatottak a Renault-ra. Aztan a tobbit tudjuk, 2008-ban visszatert a tekozlo fiu, am ekkor ujra elkezdtek Alonsora tervezni, ami nem megy 1 ev alatt, de ugye 2009-ben, azaz iden meg jottek a durvan uj szabalyok, slick-ek, uj aero, uj kasztni, KERS, diffuzor, stb. Ujra elejerol az egesz. A Renault-nak es vele egyutt Alonso-nak csak par ev folytonossag kellene. (Jo, nyilvan minden csapatnak.) Nem allando valtaztotasok, es 2 even belul ujra VB-t nyernenek, penzt is tennek rajuk.”