Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Midway – Szebb játékunk lesz, mint a Gears of War 2!””

Simon Woodroffe, a Midway-es Wheelman rendezője a VideoGamer.com-nak adott friss interjújában úgy gondolta, hogy megpróbál David Jaffe tollaival ékeskedni, és gerjeszt egy kis hype-ot – amire a cégnek éppen szüksége is van, hisz nem igazán állnak fényesen üzletileg.(Ez most egy olyan diplomatikus megfogalmazás akart lenni.)”Láttam egy új, még fejlesztés alatt álló, bejelentés előtti Midway játék demóját. Nem igazán beszélhetek róla, de annyit elmondok, hogy 3 hónapja hegesztik, és már most legalább úgy – ha nem jobban(!) – néz ki, mint az X360-as Gears of War 2. Ez a minőség kizárólag azért jöhetett csak létre, mert embereink megosztják egymással tapasztalataikat.”Nem véletlen, hogy az úr az Ureal motor erejét legjobban demonstráló Gears 2-t válaszotta ki, hisz az Epic játéka valóban fantasztikusan néz ki (az már más kérdés, hogy egyszer elaludtam egy fedezék mögött benne – még jó, hogy a társaim minden ellenfelet lelőttek, mire megébredtem).”A game nagyon hasonlít a Gears 2-höz, de teljesen más az alaphelyzete. Azt mondom, ha összeszedjük a jelenlegi nextgen csúcsjátékokat, és kicsípjük belőlük azt, amitől jók, majd ezt felhasználjuk, nagy dolgot hozunk majd össze, egy topkategóriás címet, ami a legjobbak között lesz. Komolyan mondom, ez egy nagyon érdekes koncepció.”Tiszta, egyenes, őszinte beszéd! Nem kertel, nem ködösít: ami jó, azt átveszik máshonnan, aztán megpróbálják homogén egésszé gyúrni. Jó példából “okulni” bölcs dolog, a “lopás” szót meg felesleges hangoztatni, hisz a videojáték-iparban ritkán látunk eredeti ötleteket. A végeredmény a lényeg, hogy szórakoztató és minőségi programot kapjunk készhez.”A játék már most olyan jól néz ki, mi nt a Gears 2, de a mechanizmusa azért eltérő. Komoly és fontos cím lesz belőle, én mondom. Tudom, előfordul, hogy az ember lát egy jó ötletet, és kiszáll tőle a feje – de ebben az esetben a hype-nak tényleg van alapja.”A mi David Jaffe-ünknek nem saját fejlesztőstúdiót kéne végre nyitni, hanem hype-iskolát, jobban megélne belőle. [I]Tanait, stílusát[/I] átadhatná a feltörekvő rendezőknek és PR managereknek, akik pár “b*szdmeg” és “anyád egy ribi” közbeszúrásával ügyesen felkorbácsolhatnák a kedélyeket olyan játékok körül, melyekből még screenshot sem létezik.Nem ez az egyetlen készülő titkos Midway játék azonban. Woodroffe azt is elmondta, hogy látott egy másik programot is, amely a cég Chichago-i stúdiójában formálódik a “megosztott technológiák” segítségével, 2010-es megjelenéssel datálva.A Midway korábbi Unreal Engine 3 használatával összehozott játékai itt-ott technikai problémákkal küzdöttek, viszont Woodroffe szerint munkatársai most már elég tapasztalatot gyűjtöttek ahhoz, hogy végre valami nagyot alkossanak.”…tudjátok a legfontosabb dolog a játékfejlesztésben az információcsere. 600-700 alkalmazottunk van jelenleg, mindegyik Unreal tapasztalattal, egy cég zászlaja alatt, egy célért küzdve, napi kapcsolatban. Ha bármiféle probléma merül fel, azonnal összedugják a fejüket, és megoldást találnak rá. Baromi sok adatot gyűjtöttek össze. Minden korábbi problémát ki tudunk immár küszöbölni. Durvajó játékokat akarunk végre csinálni, nem techdemókat.”Ezzel nem mond hülyeséget az úr. A nextgen játékfejlesztés már rég nem csak a jó ötletekről szól, hanem arról is döntő mértékben, ki és hogyan tudja azokat materializálni. Talán végre fény derül arra is, hogy a francba lehetséges, hogy az Unreal 3 motorral vajon miért csak kizárólag az Epic tud normálisan dolgozni, a licencelő fejlesztők játékai pedig miért vannak rendre tele bugokkal…

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. “Oszt’ ha szebb akkor mi van? Tudják a bácsik mire harap a közönség. Én mindenesetre nem kaptam fel rá a fejem. Ha kölcsönvesz ötletet az nem baj abban az esetben, ha utána leszarjuk majd a Gears of War-t. Addig meg: “”Fogja be a gombáját!”””

  2. Most olvastam egy hírt hogy többségi részvénytulajdobosa a Midwaynek (Sumner Redstone) 100000 dolcsiért megvált a pakkettától amit tavaly 30 milláért vett meg.No comment tehát…..

  3. A végén kiderül, hogy az egyik fejlesztő gépén, egy gyönyörű háttérképet látott és azt hitte azon dolgoznak a srácok.Persze kívánom hogy legyen igaza, és tényleg egy jó és szép játékot hozzanak össze.

  4. Nekem is sokkal jobban bejön az Uncharted látványvilága(meg úgy ánblokk az egész), avagy azt is mondhatnám, hogy jobb a grafikája.

  5. hiszem ha látom 😀

  6. Szerintem a Gears 2-nél még az Uncharted is szebb, pedig az egy jóval régebbi darab, namind1^^

  7. A Shadow Hearts sorozat óta a Midway gyakorlatilag SEMMI értékelhetőt nem készített…

  8. Nekem is az az érzésem, hogy nagyot akart mondani Jaffe után, de szvsz ez most nem ütött akkorát, persze próbálkozni lehet meg kell is, csak aztán a játék is jó legyen, mert azért mégis csak az a lényeges 😛 😀

  9. Én szerintem a midway-nek a psi-ops-ot kénne elővenni. Az mekkora játék volt!!

  10. Oh hát persze, nekem meg nagyobb a f*szom mint egy lónak…

  11. az már más kérdés, hogy egyszer elaludtam egy fedezék mögött benne – még jó, hogy a társaim minden ellenfelet lelőttek, mire megébredtem). Csak nehogy ilyen játékot hozzanak össze mint a gears 2! szerintem az u3 motorból nem tudnak többet kihozni főleg nem ps3-mon mer olyan bénák h nem tudják optimalizálni rá!

  12. Persze jó duma. Mutassatok egy kiemelkedő grafikás Midway játékot. Én egyet sem tudok.

  13. Én szurkolok, hogy jó legyen. A Gears is jó, csak egy Warhammer 40K licenc kellett volna alá, sokkal ütősebb lenne.

  14. Én a midway gamektöl sose voltam elájulva, az unreal motor nekem egyáltalán nem tetszett egyik gameba se. Ki probáltam anno az UT3at de szerintem ‘ratyi’ az unreal motor. Egy MGS4nek vagy egy COD4-5 nek sokkal jobb a grafikus motra.

  15. …de az én bátyám erősebb:)(folyik a harc a homokozóban)

  16. hahahahahah XD

  17. “egy időben az ment hogy “”szebb játékot csinálunk mint a turismo””. most akkor a gears lesz az új trend?”

    • A Gears of War 2 egy rohadt szép játék lett, ami szinte mindent kihoz az X360-ból. Miért ne lehetne ahhoz hasonlítani, ha tényleg van olyan szép?

    • Talán nem fogalmaztam elég egyértelműen – a Midway ugyanazt az Unreal motort vette meg, és próbálja csúcsra járatni, mint amit a Gears 2 használ, ezért a párhuzam.

      • volt időszak, amikor a liszenszelt motor egyenlő volt az alacsony költségvetésű, béna játékkal. szemlátomást attól a korszaktól még nem sikerült teljesen elrugaszkodni, tehát az hogy mit mihez hasonlítanak és miért az nagyjából másodlagos.

  18. Nekünk bizonyíték kell nem ígéret.

  19. Legyen igaza és csináljon a Midway egy olyan játékot, amitől mindenki elélvez.

  20. Most ilyen keresztesháborút indít a PSL a hype ellen? Néha jó az sztem. Meg azért józan ésszel, meg egy kis tapasztalattal sztem meg lehet különböztetni hogy most egy shit játékot próbálnak eladni vagy tényleg van mire büszkének lenni.

  21. hát kiváncsi vagyok 🙂