Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Middle-earth: Shadow of War – kiváló lesz újoncoknak is

Egy az IGN-nek adott interjúban Michael de Plater a Monolith Productionstől beszélt a legújabb kalandról Középföldén. Fontos a csapatnak, hogy azok is élvezzék, akik nem ismerik [i]A Gyűrük Ura[/i] világát, így ennek fényében hozták létre a történetet is.Megemlítette azt is, hogy az első részt a rajongók egy része „túl könnyűnek” találta: a megoldás – legalábbis részben – a nehézségi szintek kiépítése. Az [i]Easy[/i] mód az elődhöz hasonlítható majd, ahol a játék végére már gyakorlatilag mindenkit könnyedén legyőzhetünk. A [i]Normal[/i] ezzel szemben egy dinamikus fokozat, így állandóan a toppon kell lenni. Végül a [i]Hard[/i] már tudatosan megnehezíti a helyzetet.Ezen felül kiderült az is, hogy önmagában is értelmezhető játékot akartak egy sima [i]Shadow of Mordor 2[/i] helyett.A [b]Middle-earth: Shadow of War[/b] augusztus 25-kén jelenik meg PlayStation 4-re.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Sok szőröstalpúnak meg azért nem tetszett, mert nehéz volt xD (csak , mert balf…)

  2. Sztem nem konnyu volt, hanem hasznosak voltak a kepessegek, es a vegere tenyleg ugy erzodott, h konnyu lett.