Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Middle-earth: Shadow of War – a Warner Bros. bejelentette a folytatást

[i]A Warner Bros. Interactive Entertainment ma bejelentette a Middle-earth: Shadow of War™-t, a kritikusok által elismert, több mint 50 szakmai, köztük a Game Developers Conference ’Game of the Year’, a D.I.C.E. Awards ’Outstanding Innovation in Gaming’ és a BAFTA ’Game Design’ díjait elnyert Middle-earth: Shadow of Mordor™ folytatását. A Monolith Productions fejlesztésében készülő Middle-earth: Shadow of War egy eredeti történettel várja a játékosokat, amiben visszatér Talion és Celebrimbor, akiknek az ellenséges vonal mögé kell kerülniük, hogy sereget gyűjtve egész Mordort a Sötét Nagyúr, Sauron ellen fordítsák. A hivatalos Middle-earth: Shadow of War Bejelentő Előzetes itt tekinthető meg: [youtube]-MAGs7rf8jQ[/youtube] A Middle-earth: Shadow of War keretében a játékosoknak a Ring of Power erejét bevetve kell szembeszállniuk a leghalálosabb ellenfelekkel, köztük Sauronnal és a Nazgulokkal egy monumentális harcban Középföldéért. A nyílt világú akció-kalandjátékban kibővül a díjnyertes Nemesis rendszer. Az első játék robosztus személyre szabása már az egész világra érvényes, ahol a környezetet és a karaktereket a játékos tettei és döntései alakítják, egy személyes, egyedi világot alkotva minden játékos számára. A Middle-earth: Shadow of War 2017. augusztus 25-én fog megjelenni Xbox One, Project Scorpio, PC (Windows Store és Steam), PlayStation 4 és PlayStation 4 Pro platformokra. A Middle-earth: Shadow of War Xbox Play Anywhere támogatással érkezik. „A Monolith Productions folytatja az innovációt még mélyebb és személyesebb játékélmény és autentikus történetmesélés bemutatásával” – mondta David Haddad, a Warner Bros. Interactive Entertainment elnöke. „A Middle-earth: Shadow of War a műfaj zászlóshajója a Nemesis rendszer új szintre emelésével, aminek köszönhetően a játékosok átélhetik saját személyes utazásukat Középföldén.” „A Middle-earth: Shadow of Mordor lenyűgöző fogadtatása után rendkívüli mértékben kibővítettük a játék minden elemét, köztük a világot, a történetet, az RPG rendszert, a játékmenet alapjait és természetesen a Nemesis rendszer személyes játékos történeteit” – mondta Michael de Plater, a Monolith Productions Kreatív Alelnöke. „Középfölde rajongóiként megtiszteltetésnek vesszük, hogy életre kelthetjük a valaha volt legbámulatosabb fantasy világot új módon, az új generáción. Már alig várjuk, hogy hallhassuk a játékosok által tapasztalt és megosztott bámulatos történeteket a Middle-earth: Shadow of War keretében.” Az innovatív Nemesis rendszerrel a játékosok egyedi, személyes történeteket alkothatnak az procedurálisan generált ellenfeleken keresztül, amik minden összecsapást megjegyeznek és más-más személyiséggel, erőkkel és gyengeségekkel rendelkeznek. A Middle-earth: Shadow of War továbbfejleszti ezt az innovációt a Followers bevezetésével, amik teljesen új történeteket teremtenek a hűségről, árulásról és bosszúról. A Nemesis rendszer kiterjesztése egy egyedi és személyes világot teremt a Nemesis Erődökön keresztül, amelyek segítségével a játékosok különböző taktikákat bevetve hódíthatják meg a dinamikus várakat, és megalkothatják saját világukat Ork seregükkel. A Hobbit és az A Gyűrűk Ura cselekményei között játszódó Middle-earth: Shadow of War folytatja a Middle-earth: Shadow of Mordor elbeszélését. A játékosok egy jóval gazdagabb, személyesebb, kibővített világban merülhetnek el, tele epikus hősökkel és gonoszokkal, emlékezetes helyszínekkel, eredeti ellenfél típusokkal, még több személyiséggel és új karakterekkel, új történetekkel. Xbox Play Anywhere címként a játékosok a Middle-earth: Shadow of War egyszeri digitális megvásárlását követően PC-n és Xbox One-on egyaránt játszhatnak vele. Onnan folytathatják, ahol abbahagyták egy másik Xbox One-on vagy PC-n, összes mentésüket, kiegészítőjüket és eredményüket magukkal hozva plusz költségek nélkül. További Middle-earth: Shadow of War információkért látogass el a www.ShadowofWar.com oldalra, keress meg minket a Youtube, Facebook, Twitter, Instagram és Twitch felületein, valamint Lithium Közösségünkben.(sajtóközlemény)[/i]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Tehát aki alaposan figyel játék közben megért mindent:)a God Of War egy másik kategória nem is lehet össze hasonlítani a két játékot:)Minden több részes játék alapja a figyelés,többszöri végig játszás:)

  2. Aki játszott Shadow Mordorraal érti miért van Sauronnak teste ott világosan kiderül.Talion neve a Gyűrű ura filből ismerős ő vágja haza Sauront mikor levágja az ujját és ott az 1-gyűrű.Big Lord Legolas apjának apja,Sauron is tündér volt csak gonosz lett meg bolndította a hatalom de ez a játékból világosan kiderül kár hogy filmen még nem készítették el.Én várom a folytatást.

  3. Királyság, végre nem 1 homokos széria folytatása jön!

  4. Hoppá, már a 10. másodperben ott a feka tünde. Végül is a filmekben egy csomó volt.

  5. “Az első résszel nem játszottam, imádom a Gyűrűk Urát, a könyveket és a filmeket is, de valahogy a Shadow of Mordor nekem elég erőltetettnek hatott, “”csináljunk egy játékot a LOTR világában valami gagyi történettel, mert úgyis viszik majd mint a cukrot”” érzet fogott el valahányszor olvastam vagy jeleneteket, játékmenetet láttam a játékból. Ez a trailer viszont nagyon ütős, Sauron jelenléte, a Balrogok, stb. nagyon ütnek. Mondjuk a történetet megint kiizzadják magukból, érthetetlen hogyan lehet Sauronnak teste ha a Hobbit és a GyU közötti időben játszódik.”

    • “A sztorit csak megközelítésekben lehet gyengének nevezni sztem, sok “”nagyra tartott”” játéknak kisebb a tartalma, mondandója.Ez olyan mint pl A God Of Wart elmondani 2 mondatban…. el lehet, de, akkor nem is figyelt az ember.Hasonlóan Darksiders és még sorolhatnám…DE ízlések és pofonok, én ajánlom az 1. részt… főleg, ha valaki tervezi ezt is megvenni.”

  6. Nem játszottam az első résszeé, nem is tervezem a gyenge sztori miatt, de ez a trailer rendesen lázba hozzott, felkerült a listámra a játék. Itt lesz Sauron, igaz nem tudom, hogy van alakja, de mindegy.. aztán itt egy balrog.. EGY BALROG! Hát itt fostam be először, aztán megláttam a Nazgul-t és rájöttem, hogy ez lesz a 3. játék a Last of Us és a Batman Arkham Knight után, amit előrendelek.. Szerintetek az előzetes végén a Nazgul-on az Angmari Boszorkánykirály ülhet és mellete a 9 tagjai?

  7. Ez is kell . Ennyi . 🙂

  8. Nézzétek meg a gyűjtői kiadását.bitang jó.Remélem jön EU ba is

  9. Isteni!!!

  10. Most játszom éppen a Shadow of Mordort, nagyon jó kis game! Örülök hogy jön a folytatása!