Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Middle-earth: Shadow of War – a kampány végén a valódi befejezés” is vár”

A Warner Bros. Interactive Entertainment és a Monolith Productions a [b]Middle-earth: Shadow of War[/b] végjátékáról beszélt a [a http://www.eurogamer.net/articles/2017-08-14-shadow-of-wars-endgame-sounds-a-lot-beefier-than-shadow-of-mordors]Eurogamernek[/a], amely a sztori befejezését követően jelentős tartalmat tartogat a játékosoknak.Egyfajta minikampány veszi kezdetét, ahol a régiókat és erődöket kell megvédeni Sauron egyre keményebb seregeitől. Ha egy támadás pedig sikeres, akkor meg kell menteni a vezetőként elhelyezett Orc csatlóst.Ez mind azt a célt szolgálja, hogy a játékos megtekinthesse a folytatás “valódi befejezését”.Egyébként nemrég az is kiderült, hogy ugyan egyjátékos alkotásról van szó, a mikrotranzakciók megjelennek itt is.A [i]Middle-earth: Shadow of War[/i] alapvető fizetőeszköze a Mirian, amit számos helyről szerezhet be hősünk. Ezzel fejleszteni lehet például a felszerelést vagy az erődöket, de ezüst [i]loot box[/i]okat is vásárolhat jobb szerkókért, vagy ezüst ládákat fogyó árukért, illetve Orc követőkért. A következő lépés az aranyládák, amelyek jobb és ritkább dolgokat rejtegetnek és Aranyést vásárolhatóak meg. Az Arany pedig egy prémium fizetőeszköz, ami valós pénzért kaparintható meg.A Mithril ládák a legmagasabb kategória képviselői, amelyek szintén Aranyért vásárolhatóak meg, és legendás kategóriájú felszerelést és követőket biztosítanak. Ha egy ilyen követő elpusztul, akkor cserébe a játékos kap egy legendás szerkót.Ezen felül lesznek időszakosan váltakozó ládák, amelyek konkrét elemekre fókuszálnak.(Egyébként a ládák és dobozok tartalma fellelhető a sima játék során is.)A [i]Middle-earth: Shadow of War[/i] október 10-én jelenik meg PlayStation 4-re.[youtube]OXvqgvx1dqY[/youtube][youtube]sF3G7xV6VgQ[/youtube]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Mivel Single player játék, nem érint ha valaki 10x hamarabb fejezi be a játékot, és előbb szerzi meg a legjobb felszereléseket. Ő dolga.Az én szórakozásomat nem befolyásolja. Az, hogy tetszik-e a mikrotranzakció ötlete, az már más kérdés. De addig amíg mindent meglehet szerezni fizetés nélkül is, nem zavar a dolog.

    • “Arra is hatással van aki egyáltalán nem akar vásárolni játékon belül, mivel valamilyen szinten biztosan nehezítve van a loot-ok gyűjtése. Hiszen valahogy ösztönözni kell a népet arra, hogy vásároljanak… Ha “”normális”” mértékben tudnál gyűjteni akkor senki sem vásárolna és értelmetlen lenne a mikrotranzakció intézménye, de gondolom nem kell ezt tovább magyarázni.”

      • Én csak a saját nevemben beszéltem.Aki pl. türelmetlen/csak trófeákra vadászik/vagy gyenge akaratú stb., arra biztosan hatással van az ilyesmi, és remegni fog a keze.De számomra ez továbbra is jelentéktelen. Az én játékomat nem befolyásolja, még akkor sem ha rajtam kívül mindenki megvesz mindent a mikrotranzakciós listáról. Soha nem vettem semmit ilyen módon, és nem is tervezem, mert felesleges. Előbb vagy utóbb minden meglesz egy játékban, ha eléggé szeretem.Valószínűleg ezzel a hozzáállással a kisebbséget képviselem. Mert manapság mindent minél hamarabb el kell érni, még egy nyomorult videójátékban is. De ez már legyen annak a problémája, aki ilyenekre költ, csak hogy hamarabb végezhessen. :]

        • “Nem hiszem, “”kisebbségben vagy”” mert azért a játékosok többsége nem ugrik rögtön a mikrotranzakcióknak (szerintem) tényleg csak a nagyon türelmetlenek. Multiknál is megvan ugyanez, a Battlefield-ekben például szép összegért kioldhatod egy-egy, vagy az összes kaszt fegyvereit amit persze amúgy is elérsz, csak kis idő kell hozzá de az se veszélyesen sok.”

          • Meglepő de a játékosok többsége nem nagyon költ ilyen nevezzük nevén hülyeségekre.Viszont van egy kis keménymag akiket a kiadók whalenek (bálnáknak) neveznek és rájuk utaznak leginkább.Sajnos vannak olyanok akik képesek irgalmatlanul sok összegeket kidobni ilyen marhaságra, szerencsejáték függőség, komplíció kényszer miatt. De ott van a klasszikus eset amikor úgy van vele az ember, hogy egy-két dollár nem sok, viszont sok pici sokba fog kerülni majd.Érdemes utána olvasni ennek, nagyon sok érdekes dolgot lehet olvasni, undorító dolgokat, de érdekesek.

  2. Undorító…Egyszemélyes játékba mikrotranzakciót rakni felfoghatatlan.Nem elég, hogy ezzel fel lehet rúgni az egész fejlődési rendszert meg a játék menetét, de ezekkel a loot boxokkal még jól meg is célozzák azokat akik szerencsejáték függőségben szenvednek, vagy ne adj én e miatt alakul majd ki valakinél.De mégis mit várunk a Warrnertől? Végül is ez volt az a kiadó aki ahelyett, hogy kijavították volna az Arkham Origin hibáit inkább DLC-ket gyártottak hozzá…

  3. Only single player játékba nevetséges dolog mikrotranzakciókat tenni.Mi több, én semmilyen teljes árú játékba nem engedném.

  4. vicc baszki. mikrotranzakció solo játékba. egyre undorítóbb ez de komolyan. megveszel egy játkot full áron, és ha nem akarsz órákon át agyatlanul farmolni fizess még mert az milyen jó már!!