Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Metal Gear Solid: Rising – MGS4 előzmény

A Konami tegnap saját rendezvényén kiemelten foglalkozott a Playstation 3-ra is érkező [B]Metal Gear Solid: Rising[/B]gal. Megtudhattuk, hogy a game története kvázi előzménye lesz az MGS4-nek, hisz a Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty után, de a Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots előtt játszódik. A sztori arra fókuszál, hogyan lesz az MGS2 kezdő, kissé visszafogott Raidenjéből egy tökéletesen kiképzett kiborg-nindzsa gyilkológép.Minesh Kimura rendező szerint a Rising, bár hack’n slash, azaz kaszabolós stuff, azért valamennyire túlmutat a zsáner jelenlegi képviselőin, mert a vadiúj Zan-Datsu szisztéma mellett a szériára jellemző lopakodós elemek is jelen lesznek a programban. Fontos megemlíteni, hogy a sunnyogás most “gyorsabban” működik, mint eddig, hogy ne lassítsa le a Rising pörgős játékmenetét. A lopakodásba beleépítik Raiden akrobatikus tudását, így ebből egyfajta nagyon izgalmas “levadászós” játékstílus kerekedik.Shigenobu Matsuyama producer, akire Hideo Kojima “rábízta” a projektet elmondta, hogy a trailerben is látott gerinckitépés fontos szerephez jut Raiden kalandjai során. A nindzsa így szerez majd magának energiát, “életerőt”, de ez kell a tárgyakhoz és bizonyos információkhoz is. A gyűjtögetés során oda kell figyelni, mit veszel fel és milyen mennyiségben, de az is nagyon fontos, mit vágsz el és hogyan, hol – azaz “célozni” sem árt a kaszabolás közben. Erre utalt a trailer “dinnyés” bemutatója. Ez egy kis stratégiai érzéket is megkíván majd a playertől. A vagdosás közben meg is öletsz valakit, de akár meg is sebesítheted ellenfeled. Raiden “mindent vágó” kardja mellett lesznek más, másodlagos fegyverek is a játékban.Rising trailer:[GT]101271[/GT]Rising sajtótájékoztató első rész:[GT]700208[/GT]Rising sajtótájékoztató második rész:[GT]700210[/GT]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. ez a játék mindem mgs-osnak kötelezö lessz. Szerintem

  2. ez nagyon kemény lesz ez derca minden képen be fogom szerezni majd

  3. A téglaoszlopot azért nem kellene átvágnia egy sz*ros kardnak, de amúgy nem rossz, lehet megveszem majd.

  4. Hmm ,egy kis gerinc velő:D

  5. Jajj de csinossak-szépek ezek a képek 🙂

  6. Amúgy felettébb érdekes, hogy a legutolsó (doboz) képen bal kézben fogja a kardot, lehet, hogy tükrözve van? Mert a többin jobbkezesnek tűnik. Meg az MGS2-ben is jobbkezes volt.

    • Szerintem a kép erejéig átdobta a másik kezébe a kardot, hogy így a jobb kezében tudjon pózolni azzal a robot gerinc féleséggel 🙂

  7. Úgy tudtam…A box nem is bírna többet

  8. Ez a játék csak az enyém lesz, felvásárolom mindet. Senna exclusive! xD

  9. Ezz…nagyon…nekem valo jatekocska! ^^

  10. A Legjobb játékok között lesz!!!!Már ott van!!!!

  11. Jájj de dinnye! Ez nagyon dinnye!Más szóval nagyon durva, hogy ennyire fel lehet darabolni valamit. :O Vajon ez a maximum ahány darabra lehet vágni valamit? Vagy csak nem vágta többre direkte? 🙂

  12. Most írhatnám, hogy milyen és mennyire egy Metal Gear Solid fan vagyok, de ezek a mondatok akkor sem éreztetnék veletek azt, amit én érzek eme kimagasló sorozat iránt. A lényeg az, hogy meghatározó számomra Kojima Mester remekműve, ezért amikor a pici, drága, édes Feleségem hív, akkor a The Best Is Yet To Come című utánozhatatlan melódia szólal meg a telefonom. Szerintem ez elmond mindent…

  13. Utolsó képet le kell rajzolnom. :O A játékot pedig nagyon várom.

  14. Ígéretesnek hangzik, remélem lesz olyan erős sztorija, mint a korábbiaknak.

  15. eddig csak dícsérni tudom ezt a játékot

  16. Én számítok Vamp-re is egyik bossnak 🙂 Mivel vele a 4ben elég komolyakat harcolt Raiden, és nem ott találkoztak először.

  17. hú de várom OMG!!!

  18. Csak azt furcsálom, hogy ha az 51-es körzetben átszabták a patrióták és ezt mutatja be a játék. Hogy a fákba rohangál szrabb páncéllal, cuccokkal a 4-ben, ami időrendben ezután játszódik… meh

  19. he he pont erre a történetre vártam.:)

  20. Kíváncsi vagyok Snake feltűnik e majd a történet során 😀 szerintem igen….

    • És tényleg 🙂 Ez jó kérdés. Gondolom csak… Vagy lehet, hogy csak a PS3 verzióban eszluzív’ extra ként :DÉn még a Boss karakterekre leszek kíváncsi.

      • Szerintem tuti lesz Snake valamilyen formában, nem hiszem, hogy kihagynák ezt a ziccert.A boss karakterek meg… Az a rossz ezekben az utólag kitalált melléktörténetekben, hogy bekerül 4-5 húdeerős boss, de sem a korábbi, sem a későbbi részekben nincs semmilyen utalás rájuk, így hiteltelenné válik az egész.

        • Majd látjuk, hogy alakul. Mondjuk többet már nem akarok nézni ( / látni ) a játékból megjelenés napjáig. Nekem ez ilyen MGS szokás. Első trailert mindig megnézem, utána semmi. Se kép, se infó, se semmi 🙂 És így fog igazán ütni ^^

      • Tuti robotok lesznek, csak a változatosság kedvéért. 😀

        • “Igen. Ide valószínű azok passzolnának. Pedig egy két erős emberi küllemmel megáldott jellemet el tudnék viselni… Nem mintha sok esélyük lenne egy ilyen “”kettévváglakazanyád!”” pengével szemben… :D”

  21. Pont ilyen cuccra vágytam. Egy álmom teljesül. Várós nagyon brühühü.

  22. Ez az egyetlen baj az E3-al! Bemutatnak csomó F@szájos játékot! Mi meg nem győzzük kivárni a megjelenést!:):) De a Rising-ra, azt hiszem megéri!!! Én várom nagyon!:)

  23. Király game!!!!!

  24. jó lesz ez!

  25. A vége :DDTetszik, pedig nem vagyok MGS fan, Raidennel viszont mindig is szimpatizáltam 😛

  26. wilkinson logó a kardon?:D

  27. Ezazzzzzzz! Reméltem, hogy ez lesz, már a címe alapján is! 🙂

  28. Egyik szemem sír, a másik meg nevet, mert király, hogy lesz egy ilyen 2 és a 4. közti rész, de hagyományos, eredeti MGS játékmenetben jobb lenne (vagy inkább megszokott).Félek, hogy nagyon árkádosra sikeredik.

    • ne aggódj, sztem ugyanolyan jó MGS lesz mint a többi, csak Raidennel és kicsit pörgősebb játékmenettel 🙂

    • Nem véletlen RISING a játék főcíme. 🙂 Én egyenlőre elégedett vagyok, az eddigiekkel kapcsolatban. ^^

      • Neked mi jön le az alcímből?

        • Hova akarsz ezzel a kérdéssel kilyukadni? 🙂

          • Nem kell mindent kitekerni, csak egy egyszerű kérdést tettem fel.

          • “Most olyan hlyének érzem magam, hogy el mondom mindazt amit mindenki tud, de egye fene :DHát ha az alcím, a “”Lightning Blot Action””, akkor ebből kiderül, hogy egy új iránya az MGS sorozatban, egy új megközelítésből mutatja be a történéseket ( a jelenlegi divatos hekkenszless-en keresztül ), a Rising, meg egy új kezdetre, egy új szériára utal az MGS-en belül ( szerintem ). Nem tartom kizártnak, hogy lesz Rising 2 is amennyiben sikeres lesz. Márpedig sikeres lesz.A Metal Gear Solid pedig jelzi hogy az MGS szériához szorosan kötődik. :DValamit kihagytam esetleg? :)”

          • Szerintem a Rising cím Raidenre utal, hogy hogyan lesz a zöldfülű kis hülye Jackből überepic karakter.

          • Ilyen egyszerű választ vártál?! Én meg kiteszem a lelkem, hogy minden egyes szót elemezzek neked a 7 szavas címből?! Hát kössz xDDD

          • Ez csak azért van, mert mindent túlbonyolítasz. 🙂

          • Kabe’ 😀

          • “Meg hogy lenne Rising 2, ha a Rising után az MGS4 jön a sztorivonalon? Ez nem Rocky, hogy 6 részen keresztül risingol meg fallingol megállás nélkül egy helyben:DAmúgy nem hiszem, hogy bevállalnák a Move kardozást, az a megoldás túl egyszerű egy MGS irányításához, ahol minden gombnak van legalább három funkciója, plusz még azok a funkciók, amik több gomb egyszerre történő lenyomásával jönnek elő. Biztos mindenki átélte a “”nyomom a bal kart jobbra, hogy kihajoljak a fedezékből, célzok finoman a négyzettel, nyomom az L1-et, hogy belső nézetben legyek és az L1+L2-t, hogy lábujjhegyre álljak”” szituációt:DTuti, hogy jobb analóg karos megoldás lesz, mint az MGS2-ben, vagy valahogy még beveszik a SIXAXIS mozgásérzékelést esetleg…”

          • Pedig a bemutatószövegből, a te fogod a kardot szintű akosságokból, én is a move-ra aszociálok.

          • “Nagyon “”itatja magát”” a gondolat, de sztem több baj is van a dologgal: egyrészt kijön X360-ra is, ugyan ottvan a Kinect, de az kicsit más technológia, ott hogy oldanák meg a kardozást? Mivel ott nincs semmi a kezedben, hogy ugrálj/menüt előhözz stb. Abba meg nem menénnek bele, ahogy ismerem őket, hogy PS3-on Move-os legyen, náluk meg standard. Aztán a másik meg, hogy az MGS eddigi részeinek (és a trailer) méretaránya olyan, hogy a játékban egy kardsuhintás kb nagyon maximum fél méter, ha elég nagy tévén nyomod, a Move-val meg egy nagyobb suhintás jó két méter, plusz miközben durván, lendületesen vagdalózol magad előtt a varázsbottal, a másik kezeddel precíziós kitéréseket meg ugrásokat csinálsz? A Move az casual eszköz, főleg azoknak, akik utálják a gombokat, “”bonyolult”” irányítókat. az MGS meg egy kifinomult gombszimfónia, kb csak olyanok tudják mondjuk az MGS4-et kihasználni, akik vakon tudják, hol melyik gomb van. A Move-nak teljesen más az ideológiája, mint az eddigi Playstation ideológia, ideértve főleg az MGS szériát, mint eléggé hardcore játékot. De kiváncsi vagyok, hogy ezekhez mit szólsz (ha ideág egyáltalán hajlandó voltál elolvasni:D)”

          • “Ezekben bőven van igazság. De a Killzone 3 is Move játék (leszámítva az X 360 kompatibilitást) javarészt ott is fennálnak ugyanezek a problémák.Szerintem nagyon adja magát a gondolat, a 360-asok meg csak szopjanak nyugodtan, örüljenek, hogy egyálltalán megkapják.””A Move az casual eszköz, főleg azoknak, akik utálják a gombokat,””Szerintem Kojima tipikusan egy olyan ember, aki hatékonyan tudja ledönteni az ilyen előítéleteket.Egyébként az idei E3-as dolgok közül messze ez tűnik eddig a leginnovatívabbnak.”

          • De a Killzone mechanikája más, nagyobbak a méretarányok és belső nézetben vagy, plusz egyszerűbb az irányítás és ott point and shoot van, semmiképpen sem mozgatod ki a képzeletbeli célkeresztet a tévén kívül, a karddal más a helyzet.A X-esek meg persze, hogy szopjanak (:D), ezzel az elvvel nincs gond, de pl az FFXIII-nál is mekkora portolási mizéria volt, ott sem engedtek…Az teljesen igaz, hogy Kojima pont mindig az innovációra hajt, ez az érv szól talán legerőseben a Move mellett. Bár ne felejtsük el, hogy Kojima most csak ilyen supervisor (ami változhat mondjuk, mint eddig mindig:).

          • Hát úgy legyen. valóban ez úgy lenne a szép és kerek, ha az a verzió valósulna meg amit említettél, vagyis, hogy ez egy egy részes kiegészítő szál legyen.

  29. Célzott vágás -> Move. Teljesen szabadon kivitelezhetővé tenné a vágásszöget, vágás sebességét, csapás ismétlését. A másik kézbe meg mehet a kiegészítő kontroller.

  30. az mgs4-hez adnák már ki a trophykat