Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Metal Gear Solid – David Hayter nyilatkozott a szinkronváltásról

David Hayter végigkísérte a Metal Gear Solid szériát, mint a főhős, Snake hangja, azonban a PS4-re és PS3-ra is megjelent [b]Metal Gear Solid V: The Phantom Pain[/b]-nél már leváltották. Hideo Kojima utolsó Metal Gear játékában Snake hangja Kiefer Sutherland lett, és mint kiderült, a váltás nem volt túl baráti. Egy a Game Informernek adott interjúban Hayter elárulta, hogyan is zajlott az egész incidens. Azt is elmesélte, hogy még a Metal Gear Solid 3-nál is újra el kellett mennie meghallgatásra, és azért kapta meg a szerepet, mert mást nem találtak.[I]„Újra kellett jelentkeznem a Metal Gear 3-nál Naked Snake szerepére. Old Snake-nél is ugyanez volt, és végig valaki mást kerestek. Azt hallottam, hogy Kojima megkérte az egyik producert a Metal Gear 3-nál, hogy kérdezze meg Kurt Russell-t, vállalná-e a szerepet. Ő nem vállalta.”„Annál a stúdiónál jártam, ahol felvettük a Metal Gear 4-et és a Peace Walker-t, és ott volt a Metal Gear egyik producere, akit ismertem. Mondtam neki, hogy igyünk meg egy sört, és el is mentünk. Megkérdeztem tőle, hogy ‘akkor készül az új Metal Gear?’ Mondta, hogy igen, én pedig megkérdeztem, hogy szükség van-e rám, megbeszéljük-e a részleteket. Ő azt felelte, hogy ‘jelenleg nincs rád szükségünk. Szólunk, ha bármi változik’. És nagyjából ez volt. Ezután beszéltem Kris Zimmermannel (a Metal Gear angol casting- és szinkronrendezője). Azt mondta, hogy ’haladunk a projekttel, de úgy néz ki, hogy megpróbálnak leváltani.’ Már korábban is próbálkoztak, és nem jött össze. Kerestek hasonló hangú embereket, de soha nem jött össze.”„Zavart, mert úgy gondoltam, hogy rengeteget adtam a sorozatnak, és segítettem népszerűsíteni. Ettől függetlenül, úgy érzem, hogy az egész munkám Snake-kel figyelemre méltó. Ha ez összejön a karriered során, az lenyűgöző. Egyáltalán nem haragszom Kiefer Sutherlandre, semmi ilyesmiről nincs szó. Az egész helyzetet intézhették volna jobban, és egy picivel több tisztelettel, de nem fogok sírni miatta.”„Nagyon idegesített ez az egész Metal Gear V vita, és az emberek kérdezgették tőlem, hogy ’Nem fogsz játszani a játékkal?’ Hát igen. Az 60 órányi megaláztatás lenne számomra, és erre nem vettem rá magam. Nem játszottam az utolsó két résszel, mert túl fájdalmas.”[/I]Arról is kérdezték Haytert, hogy van-e esély arra, hogy együtt dolgozzon Kojimával ismét, most, hogy otthagyta a Konamit.[I]„Szerintem elég rosszul intézte a dolgot. Nem szeretem különösebben Kojimát. Tisztelem, és szerintem briliáns játékkészítő. Nem ismerem emberként, üzletemberként pedig nem vagyok lenyűgözve. Szóval nem, nem érzem szükségét, hogy ismét vele dolgozzak.”[/I]Forrás: [a https://www.youtube.com/watch?v=0Ai1bh-D3K8]Game Informer Podcast[/a]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nekem nagy bajom nem volt Snake hangjával sosem, de Hayterét jobban megszoktam, kicsit furább volt az V-nél, de szerintem valamivel férfiasabb volt.

  2. Sőt fél év múlva kiderűl hogy kojima a sátán

  3. Megértem Hayter felháborodását, és csalódottságát, viszont azt is be kell ismerni, hogy az utolsó néhány részben (különösen a Guns of the Patriots-ban) erősen túltolta már Snake szinkronját. Ettől függetlenül remek munkát végzett az MGS játékokban, de a GZ-ben, és a TPP-ben kellett az a csere. És Sutherland tökéletes volt ehhez. Eleve egy teljesen más Snake-et személyesít meg, aki hatalmas változásokon, és rengeteg traumán ment át, és ezt Kiefer szűkszavúsága, mély orgánuma csodásan érzékelteti.

  4. Az én önérzetemet is birizgálná, ha tizen-x évig én adom valamelyik karakternek a hangomat, aztán parkolópályára tesznek, majd könnyedén picsánrúgnak. Mondjuk aki Hálivudban dolgozik azért az már hozzászokhatott ilyesmihez ennyi idő alatt…(Mindezek mellett azért a váltást időszerűnek tartottam. Kellett a vérfrissítés, és Sutherland kurva jó)

  5. A 4. részben kifejezetten nevetséges volt Hayter szinkronja. Nem a tehetségét vitatom, de ez a szinkron kb. egy SNL epizódba, vagy valamelyik sitcomban megállta volna a helyét. Komikus volt.

  6. “Aki végigvitte a játékot, az érti, hogy miért kellett “”lecserélni”” Hayter-t.”

  7. Jobb nála Sutherland. A játékot meg tuti végigjátszotta,de nyilván azt mondja,hogy nem 🙂 Ha bevallaná,az lenne a megalázó.

  8. Számomra érthetetlen, főleg úgy hogy ugyanolyan orgánumot kerestek. Ezzel a résszel már nem játszottam, nem tudom van-e észrevehető eltérés a két szinkronhang között, de engem kifejezetten zavar, ha nem a megszokott hangon szólal meg egy karakter. Akár film, akár játék. Legutóbb lásd a Destiny ghost-ja.

  9. “””Nem szeretem különösebben Kojimát.””Ezt se sűrűn olvasni.”

    • “Bármilyen fórumon ezt kijelenteni nagyjából olyan, mintha Harlem közepén ledobnád a pulcsit, hogy jól olvasható legyen a pólódon a “”white power”” felirat. Fura ez, tényleg arany, amihez nyúlt eddig, valahogy mindig sikerült neki a zseniális kategóriára is dobni egy lapáttal, meg a neve gyakorlatilag garancia arra, hogy ha érkezik tőle valami, a fotel mintája begyógyul az ember fenekébe… De azért az is árulkodó, hogy húsz éve “”az utolsó”” Metal Gear-eket csinálja, meg ez a Konami hiszti is érdekes.David amit odatett szinkronban, az szerintem újradefiniálta az első osztályú munka fogalmát, abszolút méltó volt a játékokhoz.”