Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Metal Gear Rising: Revengeance – tudnivalók

A Hideo Kojima rendező által anno bejelentett Metal Gear Solid: Rising annak ellenére ígéretes projektnek tűnt, hogy egyértelműen látszott: a játék szakít az eddigi MGS-hagyományokkal és egy új csapást nyit meg a franchise-ban. A szoftvert Kojima fiatal tehetségekből verbuvált csapata készítette volna, a lopakodós-lövöldözős-bunyózós akciót kaszabolós-lopakodós stílusra cserélve, Snake ikonikus figuráját Raidennel helyettesítve, ugyanakkor a legfontosabb külső stílusjegyeket megtartva.Nos, ez a terv valamiért dugába dőlt. [I]Valami bűzlik Tokióban[/I], és ez egyértelműen kiderült akkor, amikor a hétvégi VGA2011 rendezvényen bejelentették, hogy a fejlesztést a Kojima Productions-től a bayonettás Platinum Games vette át. Ennek megfelelően az új stúdió – értelemszerűen – saját, markánsan körvonalazható stílusát húzta a játékra, bizonyos kötelező elemek nyilvánvaló megtartásával. Az internet villámsebesen lett tele különféle információkkal az új körülményekre vonatkozóan.- Kojima állítólag saját maga kérte, hogy a Platinum legyen a game-et elkészítő új külsős csapat. Ez egyértelműen a Bayonetta feltűnően sikeres ázsiai-nyugati szereplésének köszönhető.- Miután a Platinum átvette a stafétát, a sztoriba is belenyúltak.- A Rising Kojima szerint “nagyon Metal Gear” játék volt, azaz a szériába tökéletesen beleillő, komplex irányítással. A Platinum a kötődést lazábbra vette és a kezelést is egyszerűbbre kalibrálta.- A Rising 30fps sebességgel futott. A Revengeance 60fps-t tud majd. Ettől az akció gyorsabb és folyamatosabb lesz, de mindenképpen kompromisszumot kell kötni a grafika minőségét illetően. A galériában van egy screenshot összehasonlítás, melyen jól látszik, hogy a Platinum nem azt a látványt szállítja, ami a legelső Rising trailerben is volt.- Kojima belement abba is, hogy a játék címének karakterkészletét és annak színét is lecseréljék. Eddig teljesen MGS-es volt, most ez is változott.- Kojima azt kérte a Platinumtól, hogy a szoftver gyors legyen, jól irányítható és szép.- Korábban már volt egy olyan pletyka, miszerint Kojima kiadja egy külsős csapatnak a Risingot. A Platinum jött szóba, de ők akkor tagadtak. Ez lehetett kamuzás is, vagy az történt, hogy a megállapodást akkor még nem kötötték meg.- A szoftver félkész, de sajnos szanálás előtti állapotban volt, amikor a Platinum átvette. Ők azt kérték, tűnjön el a “Solid” a címből, mert nem akarnak MGS játékot készíteni. Ez valószínűleg a rajongói elvárások és kritikák tompításának egy módja. Ez volt az ára a cím megmentésének részükről. Szintén a Platinum feltétele volt a történet időben való áthelyezése az MGS4 utánra.- A Rising azért került volna kukába, mert Kojima fiatal emberei nem tudták egyértelműen kidolgozni a stuff lényegét adó “lendületet”. Források szerint a Kojima Productions elveszett a “dinnyeszeletelős” részletekben, és a játék tulajdonképpeni mondanivalója nem volt elég világos.A következő mozgóképekben csekkolhatod a változásokat:Metal Gear Solid: Rising – E3 2010 trailer[YOUTUBE]k4alUVgvJsA[/YOUTUBE]Metal Gear Solid: Rising – TGS 2010 gameplay[YOUTUBE]sEsBzBq9V3I[/YOUTUBE]Metal Gear Rising: Revengeance – VGA2011 trailer[YOUTUBE]5SNo8h-KfAU[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Sajnálom, hogy a régi változat már nem valósul meg, de nekem valahogy ez is bejön.

  2. Nekem tetszett a Trailer. Főleg, hogy én úgy veszem a 4-el vége lett az MGS-nek.

  3. Nem tudom mit sírtok. Hála a jó égnek, hogy a Platinum Games csinálja a fejlesztést. Ha Kojima is mér kénytelen volt belefolyni a fejlesztésbe akkor valami már tényleg kula volt.

  4. Megnézem a 2010-es E3 trailert és sírok… Miért kellett kidobni a kukába? MIÉÉÉRT?????? :'(

  5. Am, amennyire szét voltam csúszva, amikor bejelentették, hogy multiplatform lesz az MGSR (akkor még ugye MGS volt), most pont annyira nem érdekel ez így, mint mellékszál.

  6. “Fáj érte a szívem, de legalább eggyel kevesebb játékot kell megvennem. Lehet – sőt biztos -, hogy jó játék a Bayonetta, de nem az én világom. Ezt az új trailert végig sem néztem, már most tudom, hogy még “”ócsóé”” sem fog kelleni.”

  7. “Ueda is átadta a TLG-t, Kojima a Risinget, a DmC is elég taknyos lett, amúgy a Rising egyébként is multiplatform (Xbox,PC,PS3), a Final Fantasy-k is mennek X-re csőstül.Egy konzolt az exklúzív MINŐSÉGI címek tartanak el.Ez jelenleg még talán a Gran Turismo 5 lenne (ha nem lenne tele fűrészes recével és v-sync hibával).Egyébként az egész dolog lefelé ívelését jelezte, a””HD”” kollekciók rohamos megjelenése, előkapjuk és leporoljuk a régi ötleteket, majd az eltartja a PS3-at.Az új ötleteket meg elb*sszák.A Sony helyében nemigen mernék álmodni PS4-ről, ha ezt a generációt se tudják kihúzni.Ha már a hardvert sikerült elcseszni (mivel jelen állás szerint egy középkategóriás pc-n futó gamek is nextgennek tűnnek a ps3-hoz képest) legalább ötleteket várnék, amelyek ideragasztanak a ps3 elé… de nincsenek.”

  8. “Ez a Revengeance kb. olyan erőltettettnek és blődnek hangzik, mintha az lenne, hogy “”Halálos halál””…”

  9. Nekem felejtős, nem csípem a hekkendszlesst….Amúgy nem értem miért kell Bayonettát meg DMC t csinálni az MGS ből, nemsokára lesz MGS Cart is….

  10. Hát az új videóval egészen addig nincs gond amíg el nem jutunk az ingame jelenetekig…

  11. Csak engem érdekel az hogy mit keres ott egy Gekko . Amikor (spoler) már snakeék tönkre a GW-t

    • Van ott gekko, ray, Vamp, minden kutya f*sza… Szerintem még maguk a készítők sem tudják mi ez.

    • Hát végül is a vízbe pottyant a végére.Nem lehetetlen hogy egy unatkozó halász véletlenül kihúzta. (ha már godzilla-val egyszer megtörtént 😀 )

  12. “””- A Rising 30fps sebességgel futott. A Revengeance 60fps-t tud majd. Ettől az akció gyorsabb és folyamatosabb lesz, de mindenképpen kompromisszumot kell kötni a grafika minőségét illetően.””Na ennek nagyon örülök. Ha egy Bayonetta szintű harcrendszere lesz + rengeteg extra és kihívás, akkor akár meg is veszem. Az MG univerzum teljesen hidegen hagy, így egy kicsit azért fájó pont, hogy a PG nem a Bayonetta 2-n dolgozik.”

  13. Inkább maradtak volna az eredeti koncepciónál.

  14. Hol van már az a zűdfülü Raiden, akit olyan sokan utáltak az MGS2-ből. Most legalább annyian visszasírják.

  15. metal gear? Devil my cry- God of war- Final fantasy-stb ami kapásbol eszembe jutott a videók láttán. remélem jó lessz.

  16. Hmm-hmm… a rising koncepciója jobban tetszett, ez az új egyelőre csak egy butitott Ninja Gaiden klónnak tünik, de még csak 1 trailer jött ki, szóval megvan még a lehetőség arra, hogy ebből akár valami jó is kisüljön (bár a PG-től nem tom mit várjak, a Bayonettától nem voltam annyira elájulva).Raiden miatt tuti végigjátszom, de ritka nagy mellényúlás lenne, ha a sztori valóban időben az MGS 4 után következne. Abban már szépen lezárták Raiden történetét, most sokkal érdekesebb lenne megtudni, hogy lett belőle kiborg, és hogy mit kellett megtennie/elszenvednie Olga lányának megmentéséért.

  17. “Az új gameplay (is) tetszik, könnyen emészthető, gyors, adrenalin az egekben. Olyan amivel szívesen játszanék, még élvezném is ideig-óráig. Ha lesz lehetőségem rá, ki is próbálom majd.Viszont, ha nem akarnak MGS játékot készíteni, akkor miért kellett Raiden-t, mint főszereplőt megtartani? Simán kreálhattak volna egy másik “”jópáncélú”” cyborg karaktert. Valószínűleg úgysem annak mélységén és a történet mondanivalóján lesz a hangsúly. Azt olyan szépen lezárták az MGS4-ben… (Feltéve, ha az ott tényleg ő és nem valami Raiden-t cosplayező ninja. :P)Az eddigi infók alapján az eredeti ötlet mindenben jobban tetszett. Fényévekkel jobban. Az egy “”komoly, egyedi kaszaboldának”” indult, ez pedig egy “”tömeg kaszabolda”” eddig.”

  18. jól el cseszték már nem azért…egy fasza kaszabolós szét darabolós játékból lett egy bottal verős DMC/Bayonetta keverék.(persze nem azt mondom,hogy azok rosszak,de ez végre valami új lett volna az élethű kaszabolás végett)nem értem miért kellett elcseszni.Olyan jól nézett ki az a darabolás benne meg,hogy mindent szét lehetett vágni ahogy akartál.

  19. Nekem bejön az új is bár a régi jobban tetszett 😀

  20. 1000% hogy nem az igazi Raiden a főszereplő, klónja viszont lehet…a trailert láttán én csak azt sajnálom, hogy Grey Fox-nak nem volt ilyen jó cyborg páncélja REX ellen. A sztori meg gondolom majd összekapcsolódik MGS5-tel.

  21. Amúgy meg ha valaki kimondja ezek után Kojima-ra hogy mester azt szálba kéne rúgni .

    • Akkor sok szájba rúgást kellene intézned itt ( már nem nekem – én elismerem munkáit, és alázatosságát, de az MGS1-en és a 3-on kívül a többi munkájától nem estem hanyatt – persze ettől független lehet megérdemelne egy piedesztára emelést ).

  22. Egyet tudok mondani , elbaszák ez olyan biztos hogy itt ülök .

  23. Röhögtetek rajta régen, de csak meglesz az a Metal Gear Kart…

  24. Gondoltam egyébként, hogy ez lesz a gond, hogy dinnyét is lehet szeletelgetni és már ott látszott, hogy pályadizájnra túl sok mindent nem csináltam, látszólag az MGS4 területeit hozta volna vissza, de az új koncepcióban meg mééég sokkalta rosszabb a környezet, szegényes erre akarok rávilágítani, ezer más játékkal tudnék játszani, nem is ez a bajom, hanem az, hogy a Rising-ot azért én vártam, meg Raiden sztoriját stb, ennek meg előre tudom, hogy kb sztorija se lesz.. még feka Smith ügynökök, mi ? Meg feltámadt Vamp… hóógyne 😀

  25. Bennem még él a remééééény. Jó lesz ez….igen jó lesz…. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:'(

  26. “-_-“” KIRÁLY!”

  27. Utálom a (japán) hack’n’slash játék stílust, de ha valakinek az a perverziója hogy ezekkel játszik hát tegye, de hogy a Metal Gear név alatt kiadjanak egy ilyen droidoknak való ürüléket…

  28. …én csak azt nem értem ha valaki megszüli a gyermekét miért adja idegeneknek örökbe……..:(

  29. Platinum games hogy szólhat bele a storyba?:S

  30. ez egy nagy rakás…. talán más néven, csak a Metal Gear ne legyen benne!

  31. Visszaesés 🙁

  32. “De basszus, hogy lehet így elcseszni? Az a megalázó vigyor (,,Let’s have some fun””), ami Raidennek van a videóban 1:09-nél az kicsapta nálam a biztosítékot. Soha nem illett bele ez az ölni vágyás a személyiségébe…”

  33. Hulladék!

  34. Melyik az örömteli hír a sok közül, mert én nem találom…

  35. Látványban, nem keveset esett vissza a game!Borzasztó ez a színvilág.. ez így nem nagyon fog kelleni… persze ezt eddigi dolgok alapján mondom, de az biztos, hogy olcsóbbért fogom már csak beszerezni…

  36. Nagyon várom. A Platinum Games hihetetlenül jó cuccokat csinált az utóbbi időben, olyanok a játékaik, mint egy falat kenyér, legalábbis, ha nem videók alapján ítél az ember. Az is igaz, hogy nálam a Metal Gear játékok kimaradtak (megyek kukoricára térdepelni. majd valahonnan az első résztől kéne kezdeni). Majd nem olyan sokkal a megjelenés után bejelentenek egy rendes részt, és akkor mindenki boldog lesz. Ha igazak a hírek, akkor eléggé gyenge Metal Gear részt kaphattak volna a rajongók, lehet jobban jár mindenki egy ilyen cserével, mintha ténylegesen legyalázzák a korábban felépített nívót.(picit félek a Last Guardiantől is, mer’ ott is van honnan pofára esni, és a lecsupaszított, érzelmi töltetetel felépített gémpléjt aligha lehet elterelni egy másik útra)

  37. Hmm…hát a Platinum sem éppen amatőr banda és nekem az új változat is tetszik, viszont a Raiden lábán lévő magas sarkú csizmától hánynom kell! 😀

  38. Bayonetta+Vanquish. Jó lesz ez.

  39. Várjuk ki a végét. Még bármi lehet belőle.

  40. “””azt kérték, tűnjön el a “”Solid”” a címből, mert nem akarnak MGS játékot készíteni. Ez valószínűleg a rajongói elvárások és kritikák tompításának egy módja””Szóval: ez nem fogja megütni a mércét, kiszedjük a solid szót és problem? :DMondjuk azt szögezzük le hogy csúnyának így sem csúnya, csak nem az MGS-hez kell majd mérni. (tudjátok mint a Resi5 sem az a Resi mint a 2-3…)”

  41. Ez nem Metal Gear hanem Bayonetta Gear,csak a ribancot most Raiden játsza…:(

  42. Nagyon elkapkodott koncepció volt ez az egész Rising ügy. Szerintem valaki bekopogott hozzájuk ezzel a dinnyés technikai megoldással, ők meg vérszemet kaptak. Most már csak észhez kéne…

  43. “Hát igen. A Kojimás Rising egyértelműen MGS képi világú míg a Platinumos teljesen más. Most látszik hogy egy cég mennyire át tud formálni egy játékot. Habár azt is megértem hogy ezt a “”mindent szét lehet vágni”” témát egy egész játékon keresztülvinni főleg ha az a játék még tartalmas is eléggé lehetetlennek tűnik. Vagy akkor lett volna az hogy mindent szét tudsz vágni és kaptál volna egy rövid pár órás játékot.”

  44. Amúgy a platinum games-es csókák végigtolták a mgs4-et? Mert számomra ez a vissza cybernetizálás a legfájóbb pont. Inkább klónozták volna Raiden-t, vagy valami mást találtak volna ki.A Patrióták által irányított eredeti ötlet sokkal jobb lett volna….

  45. Ez szégyen. Nagyon jónak tűnt pedig.

  46. Nekem azért tetszett pont a régebbi trailer, mert komoly volt. Igyekezett a (lehetőségein belül persze) a realitás talaján maradni. Hogy hogyan lehetne ebből tizenpár órás játékot hegeszteni, rendes és lebilincselő történettel, azt bevallom, nem tudom. De mikor az új videóban megláttam ezt a bazi nagy robotot, meg a metrós ugrabugrát, teljesen érdektelenné, tucattermékké butult szememben a játék.

  47. A kontrasztot látni elég fájdalmas.

  48. Nem vágom, hogy egyesek miért dőlnek annyira kardjukba. Ezt kb. akkora spinoff-nak kell(ene) felfogni, mint a PSP-s MGA-kat (Metal Gear Acid). Azok is minden tekintetben elrugaszkodtak az eredeti vonaltól mégse siránkoztunk, hogy jajj, hova fajult a sorozat.Ez nem MGS!! Hanem MGR, amit lehet szeretni, nem szeretni, megvenni, vagy nem megvenni. Számomra mindenesetre elvesztette azt a két dolgot, ami miatt kíváncsi voltam rá (stílus és az egy csapás egy halál játékmenet), premieres vétel tuti nem lesz, max majd ha 3-4 ezerért vesztegetik.

  49. Még mindig nem tudom megemészteni ezt a pálmafás témát, borzasztó komolyan…dobták volna inkább a kukába az egészet:S

  50. Egy valamire jó volt ez a VGA 2011!Tudom mit nem kell majd meg venni.Ja volt másért is jó majdnem elfelejtettem, amit pedig kötelezően meg fogok venni THE LAST OF US 😀

  51. Én már abban sem vagyok biztos, hogy befejezik.

  52. Szánalmas ekkora frencsájszt így sorsára hagyni, Kojima remélem az MGS5-öt hegeszti csapatával!

  53. Olyan szinten alázza a 2010-es E3 trailer és koncepció a mostani bohóckodást, amire szó nincs.

    • teljesen igazad van, én mikor azt meg láttam teljesen odáig voltam meg vissza, de most ez a 2011es xarság hát inkább dobták volna a kukába az egészet tiszta szégyen Kojima helyébe nem is tudom mit tennék, talán kb miszlikbe aprítanám azt a bandát aki ezt tette a RISING-el 🙁

    • Más volt a koncepció. Műfajukon belül se lehet igazán összemérni a kettőt, teljesen más kategória. A régebbi eredetibb lehetett volna, és dögösebb is, csak ugye mint hallottuk elvesztek a részletekben. Ha igazán belegondolsz, azon túl, hogy mekkora újítás lett volna ez a szabdalj szabadon, hosszú távon annyira unalmassá és értelmetlenné is vált volna ez a funkció.

  54. :'(

  55. “Nem is volt igazán világos, hogy a régebbi “”úgy szeleteled ahogy akarod”” Rising-os mechanika, hogy akart volna kitölteni egy teljes játékot.A régebbi verzió képi világa szerintem nagyon komoly volt. Letölthető formában azért kipróbálnám az eredeti Rising kész részeit, már csak a gameplay miatt.”

  56. “””Így ér véget a világ dicsősége”” .. hát erre mit mondjak.Tuti nem veszem meg. Gyerekkorom kedvenc sorozata ide jutott.”

    • Nyugtával dicsérd a napot Master:)Ott azért tudják mitől döglik a légy. Sajnos a nyú generésön az új hullám itt van beférkőzött már mindenhova.Nekem sem adja annyira, de bízva bízok! és nagy Dynasty Warriors kedvelő cimborám elkezdte dörzsölni a tenyerét:DVan még idő rengeteg….

      • Így visszanézve erre a generációra ami szarul indult az szar is lett. Persze, biztosan voltak kivételek, de a japán studióknak nagyon ritkán arattak sikert. Semmi garancia nincs, hogy a Bayonetta és a vegyesen fogadott Vanquish után ezt is sikerre viszik.Ne legyen igazam…..