Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Mass Effect 2 – ME3 motorral szerelve PS3-on

A BioWare bejelentése értelmében a 2011 januárjában debütáló [B]Mass Effect 2[/B] Playstation 3 verziója azért lett láthatóan szebb, mint a korábbi X360-as változat, mert már a nemrég bejelentett Mass Effect 3 vadiúj engine-je dübörög alatta. Emellett a fejlesztők tető alá hoztak egy nagy “hibavadászatot” is, ami azt jelenti, hogy a korábbi kód minden problémás elemét kigyomlálták. A PS3-as ME2 természetesen egy a Sony kontrollerére szabott irányítást kap, de lehetőség lesz választani az X360-as kiosztást is.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Na erre kiváncsi vagyok ( amúgy meg simán elvárható , hogy szebb legyen ) . Beszerzendő darab .

  2. Megjelenéskor után úgy is kiderül, hogy mégiscsak az x-es lesz szebb, jobb.

  3. Én már nagyon várom.

  4. LoL, miért választanám az X-es kiosztást?

  5. Szerintetek lesz hozzá magyar felirat?

  6. Hihetetlen mik nem bonyolódnak egy ilyen kurta hír kapcsán. :DÖrülök azért h a mai legerősebb géppel rendelkezem 😛

  7. Húúú basszus átmentünk konzol vs pc-be, ezt hogy hoztuk össze egy ME-es hírnél?:D

  8. Lehet, hogy a Black Opsból többet eladnak, mint a Halo: Reachből és a Killzone 3-ból együttvéve, de ez nem azért van, mert jobb lenne náluk, vagy többet adna.Ez csak azért van, mert az Activision áll mögötte.

  9. És nem kell köpködni az esetleges akadozásért, az első rész pontosan ugyanezt csinálta, és nem volt zavaró. Ez az első külön ps3-ra készített cuccuk ebben a formában, nyilván nincs még meg a gyakorlat. A harmadik részre jó lesz ez. (A Dragon Age konzolos portjait nem ők csinálták, hanem az Edge of Reality)

  10. ezt gondolom úgy kell értelmezni, hogy az ME3 ettől függetlenül boxon fog jobban kinézni.

  11. ez az egyik ami érdekel x box tol.másik a gears of war.

    • A Gears of War-t én is megnézném! Mondjuk a 3. részt…bár az Epic nem lesz akkora epic, hogy kidobja PS3-ra is 🙁 eMeSéék megharagudnának rá nagyon. XD

      • Nemhogy megharagudnának, de eleve nem az Epic-ék dobálják ki a játékokat bárkinek is. Ők fejlesztőcsapat. A játékaikat valakinek ki kell adnia, és a Gears of Wart a Microsoft adja ki.

        • “Jó, egy szó. Kezdjük! Első menet. XD Piacra tényleg az MS dobja, de már az Infinity esetéből is tudjuk, hogy lehet “”csencselni”” a kiadók közt is. Az EA megvesz mindent ami az Activision eldob a SONY meg lenyúl mindenkit aki eddig az MS táborát erősítette. Idén és még jövőre is lesz rá példa, hogy vándorolni kezdenek a csapatok már fejlesztés alatt levő játékkal vagyis arra gondoltam, hogy közben nem merik vállalni az EPIC-nél, hogy PS3-ra is elkészítsék.”

          • Azért remélem hogy PS3-as fejlesztő csapatok (Naughtí dog, Guerilla stb) nem kezdenek majd el boxos gammákat készíteni!:pA fordított eset annyira nem baj!:D

          • “A Sonynak nem kell különösen lenyúlnia senkit, azok a csapatok, akiket úgymond “”lenyúltak””, korábban is függetlenek voltak, csak azért nem adták ki játékaikat PS3-ra, mert akkor még megérhette nekik az exkluzívitás, ma meg már egyáltalán nem. Az EPIC-nél pedig nem láncra verve rettegnek, hogy mit szólna a gonosz Bill Gates nagyúr, ha kiadnának egy GOW-ot PS3-ra, mert szépen elvannak ők exkluzív kiadóként, felteszem, szép summákat kapnak azért, hogy azok, ahogy a Naughty Dogék is ugyanígy elvannak a Sonyval. A Sonynak is vannak olyan csapatai, akik belsősök (Sucker Punch, Insomniac games, Naughty Dog, Guerilla Games, satöbbi), a Microsoftnak is megvannak a sajátjai, és ez nem is baj. Nekem meg már pláne mindegy, mert van X-em is, meg PS-em is. :D”

          • Szerintem egy fejlesztő cégen a pénzen kívül nem gyakorolhatnak befolyást máshogy, bár ez is éppen elég persze. Nyilván vannak olyanok is ahol úgymond belsős emberek készítik a játékokat. A Naughty dog és a Guerilla kifejezetten PS3-ra specializálódott fejlesztő cégek, nem kell őket megvenni.

          • Ha a Guerilla és a ND kifejezetten PS3-ra specializálódott fejlesztő cégek, akkor szerintem nem olyan hihetetlen, hogy az Epic, Bungie, meg még páran, kifejezetten X360-ra szakosodottak.

          • Nem, persze!:)Minden gépnek megvan a maga fejlesztői érdekeltsége + a multis cégek akik mindkettőre fejlesztenek, nyilván ők vannak többen.A szakosodás nagyon jó dolog, mert így lehet a legjobb éás legminőségibb stuffokat elkészíteni.

          • “Azért az EPIC GAMES egy kicsit más téma, minthogy egy “”mezei”” belső fejlesztőhöz hasonlítsuk (pl. kicsivel régebb óta működnek, mint a Microsoft Games az XBOX-ról pedig nem is beszélve, hogy nem ez első és egyetlen platformjuk). Ott más okból lehet Redmond felé állítva az imaszőnyeg. Persze jól mondod, hogy a pénz a Bibliájuk de egy olyan stúdió esetében ami a világ egyik legnagyobb videojáték engine készítője, forgalmazója, ellátója, stb. pórázon tartani nem lehet könnyű dolog, és mégis úgy lihegnek az MS rendezvényein, mint a leghűségesebb kutyusok. Szóval nem értem egyelőre a dolgot, hogy egy cégnek, aminek érdeke lenne, hogy a lehető legtöbb platformon bemutassa a belső, saját fejlesztésű játékát ami in house kapja meg az engine legmagasabb szintű támogatását miért adnak ki csak 1 konzolra holott ez lenne nekik az ingyen reklám. Az exkluzív játékokra mindig is olyan stúdiók voltak akiket a legtöbb esetben maga a konzolhoz tartozó kiadó alapított meg vagy vásárolt fel az EPIC pedig se nem tulajdona, se nem exkluzív fejlesztője a Microsoft-nak.Ezért így csak olyan youtube videókat kapunk, hogy az ugyan abban a programban készült játékok mennyire eltérnek egymástól a két konzolon. A Crytek így pár éven belül lesöpri őket pedig nekem nagy kedvencem az EPIC. A stúdiók és kiadók egyre jobban tolódnak el a multiplatform fejlesztés és kiadás felé. Régebben ami Nintendo-n volt az nem nagyon jött ki SEGA-ra. Csak tényleg a jéghegy csúcsa. Ahogyan ez megvolt az összes többi konzol esetében. PS2 és XBOX közt sem volt még akkora átfedés, mint most a PS3 és X360 közt pedig akkor még a PC-s piac is jócskán beleszólt a dologba.”

          • A PC-s piac már nem hiszem hogy sokmindenbe beleszól, ezelőtt 10 évvel még igaz lett volna. Mond egy épkézláb kifejezetten PC-s autós vagy FPS játékot! A tendencia már egy ideje megfordult, mostmár konzolról portolnak PC-re és ezt se minden esetben.

          • Mondok inkább mást. Három havonta 12 millió ember kicsengeti egy teljes játék árát a Blizzardnak (Activisionnak), hogy WOWozhasson. Mellette persze már rendelkeznek az alapjátékkal és annak két (három) kiegészítőjével.Az egész mmo piacot, ami egy kurva nagy piac a pc tartja távol a konzoloktól.

          • Igen az MMORPG játékok valóban csak PC-sek (szerencsére)Más stílust tudsz még mondani? Mert az MMO koránt sem nevezhető annyira közkedveltnek mint például az FPS.Saját magamból indultam most ki, tőlem borzasztóan távol áll a stratégiai és a szerepjátékok.

          • Nem…lehet, hogy a hc konzolos rétegben nem annyira közkedveltek, de én több embert ismerek, aki fizeti a wow havidíjat, mint aki eredeti konzoljátékot vesz.

          • Nekem is van egy ismerősöm aki fizeti a havidíjat viszont 20szor annyi ismim van aki megveszi (vagy írja….)az adott konzolra a legújabb autós vagy lövöldés játékokat.Nekik még van életük!:D

          • “Kulonfele mmo-kal azert jatszanak egy par(szaz millio)an, en az elegge kozkedveltnek neveznem. Autos cucc? A legdurvabb szimulatorok nem konzolon futnak, megha nem is neznek ki ugy mint pl. egy gt5 es nincs bennuk annyi minden, fizikara “”enyhen”” komolyabbak.”

          • például?

          • Tod, google-t neha hasznalhatnad… iRacing, rFactor, regebben GTR-ek (nemtom van-e uj beloluk) stb. Nem annyira halott a PC mint azt gondolod.

          • “Nem halott…más. Ott már a lemezes disztribúció amit mi begyöpösödött gémerek még mindig a videojátékok csúcskategóriájának tartunk enyhél szólva is max a COD, MOH, NFS és FIFA címeknél maradtak meg az “”észrevehető”” szinten. Ritkábban jön egy régi nagy RTS új része, aztán a SIMS amit még visznek és agyő. A többi lemez ha jól megy neki, kb úgy fogy, mint egy átlagos App Store játék. A Diablo III-on kívül most nem is tudom, hogy mi az ami megrengeti a PC-s piacot… (Na jó, én még az új Shogun Total War-t várom). Konzolra meg csak jan-feb hónapokban 3-4 olyan cím jön, amitől már most magunk alá vizelhetnénk PC-n meg az új Wow kiegészítő az ami “”átütött”” a hírportálokon a PC-vel kapcsolatban.”

          • És az összes cím exkluzív, hol vannak akkor még a multisak!:p

          • Google a barátom!

          • De pont az lenne az EPIC-nek a fontos, hogy az Unreal Engine minden konzolon szép legyen és nem az, hogy az egyiken jó, a másikon meg elfut. Szerintem így sokkal több pénztől esnek el, mint amit az MS leperkál a Gears of War-ért. Már rég jobb lehetne ha az elejétől fogva koncentrálnak a PS3 támogatására is és nem csak egy UT3-at dobnak ki rá, amiben az AI olyan buta, mint a csizmám talpa és a külső tereken ha nem lennének magas sziklák förtelmesen nézne ki…mintha így se lenne ocsmány pár pálya benne. (Kivétel azok amikben sok az épület).Más: A WoW bevételei nem az Activision-hoz csorognak. Az Activision és a Blizzard egy cégként van összeolvadva valamilyen gazdasági megfontolásból, bár lényegében külön tekinthetőek mert nem szólnak egymás dolgába bele… -> Ennek az egésznek a Vivendi a tulajdonosa. Szóval az Activision bevételei ugyan úgy a közösben landolnak, mint a Blizzardéi, csak a Vivendi ugye nem játékkiadó hanem egy multinacionális cég aminek telefontársaságtól kezdve a TV csatornán át még zenei kiadója is van. Az érdekessége még az a dolognak, hogy az Activision-Blizzard igazgatótanácsának 11 tagja van szóval ott nem Kotick a nagykutya, mert a Vivendi-s igazgatók többségben vannak az Activision/Blizzard által delegált tagokkal szemben arról nem is beszélve, hogy a Vivendi-nek is saját igazgató tanácsa van akik szintén Kotic főnökének tekinthetőek.

          • Nem ez volt a mondandóm lényege, hanem az, hogy 3 havonta egy teljes játék árát kapják meg minimális befektetéssel. 12 millió embertől (oké, ez kevesebb, de nagyságrendileg hasonló) Legalábbis a szerverek fenntartása és az állandó content updatek kreálásának költségei minimális ahhoz képest, amennyiba egy top game előállítása kerül. Ezért kéne már konzolra is egy definitív mmo.

          • Ezért írtam, hogy akkor még beleszólt, mert nem az MMO uralta. Ma már 10 PC-s fejlesztő nevét fel sem tudjuk sorolni. Amiket igen, azok a kötelező köreikkel futnak PC-n. Pedig a PC-s ipar is virágzik, csak már nincs annyira a középpontban vagy inkább úgy fogalmaznék, hogy annyira szétcincált, hogy már csak a konzolokra figyel mindenki ami még azért zártabb így sokkal jobban követhetőbb. Egy-egy cím nem a semmiből tűnik elő és ugyan ezzel a lendülettel tűnik el. Sok kisebb fejlesztő van még a PC-s piacon. Mennek a böngészőben futtatható játékok, az MMO-k, a független stúdiók szárnypróbálgatásai, stb. A PC-re portolni azért még mindig kicsit húzós kijelentés. Ott pont az van, hogy nem kell optimalizálni annyira. Bőven adhatsz neki, mert max ráírod a borítóra, hogy 4GB RAM és 1GB grafkártya kell mert a PC-ben bőven van kraft.

          • Már akinek olyan vasa van!:p Ezt se hagyd figyelmen kívül, mert ha nincs neki olyan erős gépje akkor cseszheti az egészet. A fix hardvernek sokkal több előnye van, legalábbis szerintem. Az meg megint más hogy a grafikai megjelenítése a PS3-nak sokkal másabb mint számítógépen, csak ezt sokan nem veszik figyelembe és csak néznek hogy mi az a 256 mega ram… :pDe ennyi, stratégia, szerepjátékon kívül már régen haldoklik a pc-s piac, és igen, konzolról portolnak pc-re, lásd: Castlevania. PS3-ra fejlesztették és majd innen megy át Pc-re és biztos van boxos példa is.

          • Azért ne felejtsük el, hogy a legszebb, legjobb, legminőségibb játékok mindkét konzol esetében az exkluzív címek.Az eladás más kérdés.

          • Így van!

  12. Ez hogy fájhat valakiknek! 🙂

  13. Nagyon kíváncsi leszek a játék demojára , remélem az én finnyás elvárásaimnak is meg fog felenni .

  14. Annyira vártam, örültem, hogy végre megint egy jó játék PS3-ra, erre csinálnak egy szaggatós , élvezhetetlen ME2-t. Kösz Bioware, legalább megspóroltam tizenpárezret.

    • Azért egy videóból nem kellene az egész játékra levezetett következtetést levonni. Szerintem várjunk még egy kicsit.

    • Matek….Egy átlagos webes videó frame rate-je vagyis képkocka sűrűsége 14 per másodperc. Webes megjelenítésben monitoron már ezt is bőven folyamatosnak látod, másfelől a stream-elés is gyorsabb. Egy Videojáték esetében ez akár lehet 60 is (vagy még több, csak a hardver bírja. Egyes engine-ek 100+ ot is képesek produkálni). Átlagban 30-at határoznak meg a videojátékoknál. Egy sima LCD monitor/TV max 60-ra van belőve. Szintén minőségtől függő, hogy ez lehet-e nagyobb is. Filmek, TV műsorok pörögnek 30 vagy 24 FPS-el régiótól függően mert ez a szabvány. Az új HD minőségű filmek az LCD és plazma TV-khez igazodnak. Azokat akár 60-ban is nézheted így sokkal folyamatosabb, szebb a kép.Na most egy ingame videót ami alapból többel pörög, mint amit a felvevő program konvertál szabvány tömörítésre még átkonvertálnak egy flash formátumra, hogy a neten is nézhető legyen…nem csodálom, hogy egyes vásott szeműek egyből nekiugranak, hogy akadozik. Szarrá van már így is benne a frame rate túrva. A fölösleget nem úgy veszi ki, hogy az a szemednek is jó legyen, hanem hogy passzoljanak a kulcsképkockák és meglegyen a kellő képkocka sűrűség. Ezt meg még tetőzi, hogy böngészőtől is függ, hogy épp milyen jól kommunikál a flash vagy a többi plugin-el ami mozgóképet képes stream-elni.Amúgy meg megnéztem párszor. Hol a fenében akadozik ez?

  15. Mellesleg eddig is az volt a trend, hogy amelyik gém később jött ki ps-re, az általában jobban mutatott.

  16. A vidió szerint valamivel tényleg szebb. A szaggatás amúgy lehet a videó hibája is.

  17. Fasza, megnéztem róla a preview videót, és tényleg szebb, még ha csak egy kicsivel is. Viszont én ezen a videón kicsit úgy láttam, hogy szaggat a játék. Nem nagyon, és nem zavaróan, de egy kicsit. Jó lesz ez, de én már nem valószínű, hogy megveszem, mert Xbox 360-ra már kölcsönkaptam.

  18. De azért az durva, hogy a PC-s verzió szebb jóval és míg ez a preview videó alapján akadozva fut PS3-on, addig PC-n egy átlag gépen le se ment a fix 60 FPS-ről. Megint nagyon jó az optimalizálás, pedig az Unreal 3 engine kis gépigényéről híres.Itt a videó, láthatóan szaggat a game: http://www.youtube.com/watch?v=1g9F0rgVzuw&feature=player_embedded

  19. “””Sony kontrollerére szabott irányítást kap, de lehetőség lesz választani az X360-as kiosztást is. “”Ezt nem értem. Ugyan úgy vannak a gombok mind2 kontrolleren, csak az analog és dpad van felcserélve az xboxén, érdemi különbség nincs.”

  20. Éljen!!!!

  21. és a pc-s verziónál mért nem szebb? akkor már…kell a flame látom

  22. Miért jó PS3 tulajnak lenni?Lehet hogy pár címek később kapunk meg, de annyi extrával kárpótolnak, hogy elnézzük ezt a kellemetlenséget…pláne, hogy addig is dögivel van mivel játszani.Erre is példa a fenti játék. Hehehe! 😛

  23. még az a pofon amit kapott a másik oldal xDDDD

    • Mondjuk inkább azt, hogy revans, mert ők már rongyosra játszhatták mi meg csak a nyálunkat csorgatjuk még 1 hónapig 😛

    • Milyen pofon? Hogy februárban tudtam, mi az idei év játéka? Vagy hogy egy év késéssel játszhatnám valamivel szebb grafikával, ami huszadrangú dolog ennél a játéknál? Persze ettől még gyönyörű volt így is, meg a DLC-kre se sajnáltam a pontot.

  24. Popcorn és sör…bár utóbbi most nincs a hűtőben. Ha multipaltform oldal lennénk ezen biztos összeugranának páran. Szuper lesz! Nekem előrendelős a dolog. A bugvadászatra is kíváncsi vagyok. A jövő évet végre kezdhetnék egy olyan játékkal, amihez nem jön ki rögtön az első héten egy javítócsomag. :S

    • Cummer van. Én már végigtoltam. XP Szerezd be, mert über nagy a game!

      • Nekem nagyon előrendelős a játék, csak lehessen már tudni, hogy mennyi és hol…na meg kapjam meg a decemberi fizumat 😀

        • Hidd el, életem legjobb játékai közt van. Azt sajnálhatod leginkább, hogy az 1-nek a hangulata kimaradt. Ugyanis az a játék is teli találat volt és a vége epicebb volt, mint a második részé, de ebből a képregény semmit nem fog átadni…

          • Igaz. Az egy története és hangulata jobb volt. Technikailag viszont elképesztő, amit a kettővel műveltek, pozitív értelemben. Így kell fejlődni két játék között.

  25. Így már megvan az esélye,hogy megismerkedek majd ezzel a játékkal.

  26. zsír