Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Marvel’s Avengers – nehezebb lesz a szintlépés, mert túl gyorsan fejlődtek a játékosok

A Crystal Dynamics útjai kifürkészhetetlenek.

A játékosok jelentős része valószínűleg amellett érvelne, hogy a Crystal Dynamics és a Square Enix maga ássa a Marvel’s Avengers sírját, ugyanis a két cég bejelentette, hogy hamarosan megnehezítik a fejlődést a játékban.

A fejlesztők kinyújtják a szintlépési görbét, így időigényesebb lesz a magasabb szinteket elérni, így kb. a 25. után több tapasztalati pontot kell összeszedni a haladáshoz. A Crystal Dynamics szerint erre azért van szükség, mert eddig túl gyorsan kapták a pontokat, ami az új játékosokat összezavarhatja. A céljuk az is, hogy jelentőségteljesebbnek hasson minten szintlépés és pontosztási döntés. A már 50-es karakterekre ez nem lesz hatással, de aki gyorsan szeretné kimaxolni harcosait, annak még pár napja van. Többen is felhívták a figyelmet arra, hogy mennyire bizarr ez a döntés, ugyanis a játékosok inkább újabb tartalmakat várnak, nem beszélve arról, hogy maguk a fejlesztők ösztökélik őket arra, hogy húzzák fel hőseiket.

“A játék alapvetően egy élő szolgáltatás, amely alig bírja megtartani a játékosait, ezért még több monoton tevékenységgel próbálja feldobni az élményt? És megnehezíti a szintlépést? És a fejlesztők figyelmeztetik a játékosokat, hogy még most húzzanak bele? Mi történik ezzel a játékkal???” – írja Jason Schreier újságíró a Twitteren. Greg Miller videojátékos médiaszemélyiség pedig nem érti, hogy miért a következő generációs változat előtt szólnak erről, ahelyett, hogy hagynák a játékosokat még szórakozni a jobb gépen – így azt érik el, hogy mindenki kiégjen még az új változat előtt. A fejlesztők a Redditen próbáltak magyarázatot fűzni döntésükhöz, azzal érvelve, hogy kétszer vagy háromszor is lehetett szintet lépni egy 10-20 perces menet alatt, ami ahhoz vezetett, hogy több pontja lett az embernek, mint amennyit fel tud dolgozni, alkalmazni, és amely képességekhez hozzá tud szokni. A Crystal Dynamics szerint 3-5 órával több lesz így elérni a maximum szintet karakterenként, és bár lassul a későbbi szintlépés, az elején valamennyivel gyorsabb lesz.

Az új rendszer egy napon érkezik a PlayStation 5-ös változattal, valamint Clint Barton (Sólyomszem) ingyenes karakterrel, így a mester íjászt már a nehezített feltételek mellett lehet fejleszteni. A játékért egyébként sem a kritikusok, sem a játékosok nem rajonganak, és a tavaly szeptemberben kiadott alkotás novemberben még nem hozta be fejlesztési költségeit. Arról már korábban mi is írtunk, hogy a feltételezhetően 170-190 millió dollárból készült játékból alig fogyott 3 millió darab, és hogy a tervezett szám 60 százaléka fogyott csak el, ami összesen 65 millió dolláros veszteséget eredményezett. Az élő szegmens haldoklásáról is beszámoltunk, amely szintén a teljesítményéről árulkodik.

A kaland már kapható PlayStation 4-re, a PlayStation 5-ös változat, illetve a sólyomszemes bővítmény – plusz a furcsa frissítés – pedig március 18-án érkeznek. Aki rendelkezik a játékkal PS4-en, ingyen megkapja PS5-re. Tesztünket ITT olvashatjátok róla. A tervek szerint még egy PlayStation-exkluzív Pókemberrel is bővül majd a gárda valamikor, de az már biztos, hogy ő az “év eleje” intervallumban nem lát napvilágot.

4 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Hm ez jól hangzik. Hol egy Deluxe edition had rendeljek vagy kettőt..:)

  2. Minden karakterrel felfejlődni maxra, még így is nem kis idő.
    Ezek meg növelni akarják. 😀
    Háááát szerintem inkább ássátok el.
    Szerencsére már ki lett platinázva, így abba ez nem szól már bele.

    Ui: Kell egy utolsó szög a játék koporsójába. 😀 😀 😀

  3. Az a jó, hogy a fejlesztők ilyen jól felismerik, hogy milyen feljesztésekre van szüksége a játéknak.