Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Marvel’s Avengers – hatalmas bukta volt

Közel 200 millió dollárba kerülhetett elkészíteni, épp, hogy fogyott belőle 3 millió darab.

A Square Enix 6,5 milliárd japán jenes, azaz körülbelül 65 millió dolláros/19 milliárd forintos veszteséget jelentett nagyfelbontású, HD videojátékos részlegén, amelyeket a Marvel’s Avengers vezetett. A részletekbe nem mentek bele, de azt mondták, hogy a tervezetthez képest 60 százaléka fogyott csak a játéknak – összesen 170-190 millió dollárba/51-57 milliárd forintba kerülhetett az elkészítése, de a becslések szerint alig fogyott belőle 3 millió darab.

Korábban is írtunk egyébként arról, hogy haldoklik a játék “élő” szegmense, és bár az amerikai fizikai eladásokban rekordot döntött, ez nyilvánvalóan nem volt elég. Szintén bizarr, hogy a Square Enix, a Crystal Dynamics és az Eidos Montréal úgy döntött, hogy csúsztatja a következő új karakter, Kate Bishop megjelenését, valamint a játék következő generációs verzióját. Jövőre egyébként Pókember is csatlakozna, bár addigra ki tudja, hogy milyen állapotban lesz az élmény. Jelenleg kevesebb mint ezer játékos játszik rajta például Steamen.

A játék PlayStation 4-re is kapható, PlayStation 5-re pedig valamikor jövőre érkezik – az ingyenes upgrade lehetőségével. Tesztünket róla ITT olvashatod el.

5 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Nekem a béta tetszett, ami igazán nem tetszett az a kezdő csapat.
    Csak az alapító tagok voltak elérhetőek az amúgy hatalmas Bosszúállók team-ből. Ezt sem értettem, de arra kár volt alapozni, hogy majd később szépen mindenkit DLC-ben elérhetővé teszünk, ez így eléggé ronda húzás volt.
    A másik pedig a sok technikai hiba, nálam a challenge-k alatt mindig kifagyott az utolsó előtti hullámnál így gyakorlatilag képtelen voltam befejezni.
    Szomorúan olvastam, hogy a teljes verzió szinte 1:1-ben a béta hibáit és kezdetlegességét tartalmazta így nevezz el egy játékot bétának és véglegesnek.

  2. A Square Enixnek mar nagyon kellett a pofon. Ebben a generacioban keves maradandot tettek le az asztalra, es bealltak a lusta kiadok soraba. Remelem, ez a bukta into jel lesz nekik a jovore nezve.

  3. meg is érdemlik. egy ennyire izgalmas karakterekből álló alapanyagból egy hulladék live service típusú hulladékot csinálni, hogy a kedves játékos minden pénzét kifacsarja. hát itt most visszanyalt a fagyi. én ennek spec örülök, mert legalább elgondolkodnak azon érdemes e még ilyenfajta játékot csinálni.

  4. Nagyon érdekel ez a teljes támogatás leállása most mit eredményez.
    Lesz belőle később valami vagy ennyi volt?
    Foltozgatják a jelenlegi rendszert, hogy jobb legyen vagy teljesen alapjaiból építenek egy újat?

    A játék eleje, ahol Sztori van és lineárisa a sztori vezetése addig nekem nagyon tetszett. Az már már Sony szint volt… de amikor “megnyitották a teret”… onnan elveszett. Ha végig olyan lett volna, mint a játék eleje és vége, akkor egy bitang jó játék lehetett volna. Ezzel a megnyitott világban tapasztalható ismétlődés ami baromira megölte az egészet. Abban különböztek a küldetések, hogy a pálya egy másik pontján kezdtél, de kb. végig ugyanazon mentél végig. Még arra se vették a fáradtságot, hogy a színekkel játszanak kicsit.

    Nekem még itt van a polcomon, várom mi sül ki belőle.
    Remélem a No Man’s Sky útjára lép és a bukásból siekresen felemelkedik, mert van benne lehetőség, csak ki kellene értelmesen aknázni. Mert azért nekem ne hozzanak be új karaktert, hogy az eddig kívülről fújt unalmas pályákon ugráljak vele ugyanazon szobákba, ugyanazzal a kihívással nem szenvedve.

    • Szerintem még kiadják a beígért DLC-ket, aztán ennyi. Ahhoz, hogy ez a játék még valamennyire sikeres lehessen, és visszahozzon pár embert az érdektelenségből, gyökeres változtatásokra lenne szükség.

Advertisements