Liam Robertson YouTube felhasználó (másik nevén [a https://www.youtube.com/channel/UCanmNTwIegw9sjD9gzBlupQ]Game History Guy[/a]) kutatást végzett és állítólag kapcsolatban volt Capcom alkalmazottakkal, ennek köszönhetően pedig beketintést nyerhetett a nemrég megjelent [b]Marvel vs. Capcom: Infinite[/b] problémás fejlesztésébe. A gondok legfőbb oka a meglepően alacsony költségvetés volt.Robertson forrásai szerint a játék teljes büdzséje kevesebbel volt több, mint a [i]Street Fighter V[/i] DLC-k felének szánt összeg. Tehát nem a teljes játékról van szó, hanem a kiegészítő tervekről.Konkrét számokrol nem esett szó, de kiindulva abból, hogy a DLC-knek szánt összegek jóval alacsonyabbak, mint az alapjátéknak, elég potom pénzekről lehet szó.Az anyagi- és időtakarosság érdekében az alkalmazottak korábbi anyagokat alkalmaztak, főként a [i]Marvel vs. Capcom 3[/i]-ból, és alig érték változások ezeket a dolgokat – ha egyáltalán eszközöltek módosításokat. Gyakran a művészeknek csak annyit mondtak, hogy a [i]shader[/i]eket variálják az új stílusnak megfelelően, aminek az eredménye például a furcsa arcú Chun Li.Ezen felül az [i]Infinite[/i] DLC karaktereit a teljes játékból vágták ki annak érdekében, hogy a megjelenés után külön eladhassák. Például a [a http://playstationcommunity.hu/note/17956]hamarosan érkező[/a] Black Panther, valamint Monster Hunter már hónapokkal a projekt vége előtt készen álltak és könnyedén belekerülhettek volna a programba.Ha érdekel a teljes videó, megtekintheted itt, illetve [a a http://playstationcommunity.hu/note/17868]IDE KATTINTVA[/a] elolvashatod tesztünket is a bunyós folytatásról, ami már megjelent PlayStation 4-re.[youtube]3kanICweLFM[/youtube]