Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Lost Soul Aside – eszméletlen egyszemélyes projekt

[a https://www.facebook.com/yagnbing]Yang Bing[/a] pár napja leleplezte Final Fantasy XV ihlette projektjét, amelyen egyedül szorgoskodik már két éve. Az Unreal Engine 4-ben készülő játék eszméletlenül néz ki, és elsőre úgy tűnik, a Devil May Cry rajongóknak is kedvezni fog. Arról még nincs szó, hogy a [b]Lost Soul Aside[/b] milyen platformokra érkezik, de reménykedni még szabad.Egyébként az alkotót már a Sony és az Epic Games is felkereste több nagy vállalattal együtt, de egyelőre még nem beszélt együttműködésről. Bizonyos terveket szeretne megvalósítani, és csak utána foglalkozik majd a fejlesztés ezen részével. A legfőbb dilemmája, hogy elfogadja-e az anyagi erőforrást, és egy kisebb csapattal folytassa kereskedelmi alkotásként projektjét, vagy maradjon minden úgy, ahogy eddig.[youtube]z5El-yYNUwU[/youtube]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Az Epic takarodjon a picsába.

  2. hatalmas grat-ot a srácnak, minden elismerésem. Kedves Capcom, a DMC5 és/vagy az új Onimusha legalább ilyen jól és élvezetesnek nézzen(ek) ki!!! elég a sok HD remakekből csináljon egy igazi next-gen Hack n Slash-t, természetesen PS4-re:)

  3. Grat ! Ügyes .

  4. Azt is elhittem volna, ha az áll a hírben, hogy 100-an dolgoznak rajta…

  5. Ragle… Facepalm.

  6. …akárhogy is nézzük, ez egy fain cucc 🙂

  7. Ez ám a jó magyar szokás… Valaki elmondja a saját vélményét, és azt rögtön elhordjuk mindennek. :/

  8. Baromira tetszik amit összehozott a srác!

  9. Nekem nagyon bejön!

  10. Klasszul néz ki, simán megvenném.

  11. Elismerésre méltó, ha ezt tényleg egyedül hozta mind össze, még akkor is, ha nyilvánvalóan nem nulláról indult. Viszont ettől a játék még nem lesz jó, egyelőre ez még max egy demo. Lehet benne kaszabolni, és mutatja a szám, hogy hányszor nyomtuk meg az -ot. húdejó. 😀

    • Termeszetesen te tudod, hogy ezt nem egyedul hozta ossze, termeszetesen te tudod, hogy ez egy szar lesz. Nem lesz jo. A legellenszenvesebb fasz vagy akit valaha ezen az oldalon olvastam.

      • “Nézd, a játék alatt futó grafikus motort (meg még valószínűleg rengeteg mást is) nem ő hozta össze. Én csak erre utaltam. De ha neked ebből az következik, hogy “”ezt nem egyedul hozta ossze””, akkor ügyike vagy.Ugyanez igaz a “”te tudod, hogy ez egy szar lesz””-re.Én azt írtam, hogy csak azért, mert egyedül dolgozik rajta, még nem kellene előre agyon dicsérni, mert amit eddig láttunk belőle, az csak egy keret nélküli demo. De még annak is kevés.”

        • Na picit belekavarodtam. A lényeg, hogy állítom nem az emberünk felel a játék mögött található kódhalmaz 100 százalékáért. És ha te másképp gondolod, akkor hülye vagy, és kész 🙂

          • Szerintem senki sem gondolt arra, hogy ez az egy ember felel a játék mögött található kódhalmaz 100 százalékáért. Főleg, hogy ki is írták, hogy Unreal 4-gyel készült, tehát egy olyan szoftverrel, amit mások programoztak le, olyan programokkal, amit megint csak mások kódoltak és ezt vissza lehet fejteni egészen a szilícium bányászokig. :)Ettől függetlenül ritka szép eredmény egy ilyet összehozni és nálam fel is veti azt a gondolatot, hogy ha egy ember egyedül két év alatt erre képes, akkor más hivatásos fejlesztőcsoportok hatalmas büdzsével sokkal, de sokkal többet, szebbet, jobbak kell(ene) kiadniuk a kezeik közül, mint, amit láthatunk a polcokon.

          • Ezt magyarázom én is, hogy nyilvánvalóan nem nulláról indult. De Doku szerint igen. Vagyis szeretné azt hinni, vagy mittudomén. Ez a játék nincs kész. Lényegében csinált pár üres pályát, belepakolt pár ellenfelet, leanimált pár mozdulatot, felvette videóra, és megpróbálja most eladni magát.

          • Óriási meló ez egyetlen embernek. Érdemes megnézni pár videon hogy pl a Killzone-on hány ember dolgozott. Minden kis apróságra külön ember volt…. vagy ott az Alan Wake azt is kb 25-en csinálták mégis atomkirály lett. Mondjuk készült vagy 4-5 évig…..

          • 1) Ez még egy demonak is kevés. Ne hasonlítsuk össze egy kész AAA játékkal.2) Szoftverfejlesztő vagyok, fel tudom nagyjából mérni, hogy mi mekkora meló 🙂

          • Termeszetesen te szoftver szoftverfejleszto vagy.(anyam)

          • Már miért ne lehetne szoftverfejlesztő? Azt hiszed, mindenki a tsz-nél kapál, vagy mi van?

          • Termeszetesen lehet. Szoftverfejleszto, film es zene eszteta, filozofus, penzugyi szakember, gazdasag es politikai szakerto, pc es konzoljatek magus es ha az ideje engedi meg neha ember is. Mindez O. Dicsertessek. Amen.

          • Szoftverfejlesztő, játéktesztelő, filmkritikus, közgazdasági szakember, pénzügyi tanácsadó, és kereskedelmi konzultáns egy személyben.

          • LOL. 😀

          • Voltam már tesztelő is, de nem feltétlen az a fajta, amire te gondolsz.

          • Én csak viccelek, nem gondoltam semmire.

          • Ez csak 1 demo? Te tudod hol jár a srác a munkában? Tán minden teaseröl levágod hol jár egy fejlesztés? Minden elismerésem!

          • Az atomfizikust, a NASA-szakértőt, és a rakétatudóst kihagytad.

          • Akkor meg mit kattogsz, ha tudod mekkora meló. Le a kalappal előtte… csinálj jobbat, a lehetőség adott (pláne ha tényleg programozó vagy).

          • Szoftverfejleszto!

          • Nem a meló nagyságáról beszéltem. Hanem csak leírtam, hogy a belefektetett energia nem feltétlen egyenesen arányos a játék jóságával. Láttunk már sok-sok ellenpéldát. Egyelőre én ebben sem látok sok extrát azon a tényen kívül, amit leír a cikk is, hogy jórészt egy ember munkáját látjuk.

          • Ebben neked nincs semmi extra? Milyen szép helyeken játszódik a sztori és nem mellesleg jónak tűnik a fizika egy kis hack ‘n slash mókához. Sokszor nagy stúdiók nem hoznak ki ilyen trailert.

          • “Meg maga a fejleszto sem, hiszen ha figyelmesen elolvassatok a forrast, akkor le van irva, hogy:””杨冰 @yagnbingIt takes 2 years but actually it’s still on prototype stage, and I used many assets from marketplace, that’s why I can work it out alone2:32 AM – 31 Jul 2016″”Tehat van ott nem keves implementalt cucc, de a programozas, a karakter es szint dizajn (ami egy picit tul inspiralt az ffxv altal) , a jatekmenet (szinten) na meg a harcrendszer es az atvezetok is ( amik szinten nem tul eredetiek, mert van ott Kingdom Hearts, Devil May Cry 3, stb.) az o munkaja. Ez egy koreai muki. Ugyes. Es nagyon sok studio ajanlott neki melot, csak az nem ahol a Ragle dolgozik. Az olyan mint Csepel, oda szuletni kell.”

          • “a facebook alapján a srác kínai, meg Yang Bing “”tipikus”” kínai név, a koreai Kim-ekhez képest:) amúgy a videó alapján nekem nagyon tetszik a cucc, igaz egy Hack n Slash-nél a játszhatóság a legfontosabb, remélem hamarosan lesz belőle demo.”

          • Dél-koreában tanul a srác jelenleg, bár nem ezen van a hangsúly:) inkább az, hogy nem akármit hozott össze, alig várom a további fejleményeket…

  12. Igen jónak tűnik.