Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Kowloon Nights – 23 új játékot pénzelnek

Fejlesztőközpontú finanszírozás olyan csapatoknak, mint a Thunder Lotus vagy a Night School.

A videojátékok befektetéséért létrejött alap, a Kowloon Nights bejelentette, hogy 23 új játékot finanszíroz több olyan elismert független fejlesztőtől, mint a Kaizen Game Works, a Massive Damage, a Mimimi Games, a Night School, a Roll7, a Sabotage, a Sloclap és a Thunder Lotus. A Kownloon Nights a megszokott kiadói és fejlesztői dinamikán kívül finanszíroz stúdiókat és projekteket, hogy “valódi alternatívát kínálhasson”. Ennek a fejlesztőket előtérbe helyező megközelítésnek a lényege a következő:

  • A fejlesztők már az első pár forintnyi bevételből részesedést kapnak, és nem kell előbb a teljes befektetés 100 százalékának megtérülnie ehhez
  • A fejlesztőké a szellemi tulajdon, a folytatáshoz való jog, és ők döntenek arról, hogy mit kezdenek ezzel
  • Rugalmas a fizetési menetrend, és nem merev, a mérföldkövekhez kötött
  • A fejlesztő brandingje kerül az előtérbe, minden marketingtevékenység a stúdióra és a játékra, és nem a Kowloonra összpontosít, hogy ők a saját brandjüket és közösségüket építhessék
  • Teljes a fejlesztők kreatív kontrollja, és a Kowloon támogatja a stúdió kreatív elképzeléseit
  • A stúdiók építik fel saját hosszútávú kapcsolataikat a platformokkal: a fejlesztő kezeli a megjelenési dátumokat, a platformokat, az exkluzivitást, az előfizetéseket, a kedvezményeket és minden mást
  • Minden bevételi forrás közvetlenül a fejlesztőhöz kerül, kiikatva a fizetési késedelmeket
  • Egyszerű és egyenes az egyezség: csak három oldalas

A Kowloon Nights a következő 23 játékot finanszírozza majd:

  • Alpha Channel – Tankhead
    • A 2019-ben alapított stúdiót ipari veteránok alapították Torontóban, és gyönyörűen megvalósított, történelemben és képzelőerőben gazdag világokat szeretnének létrehozni. Első projektjük a Metroidvania stílusú TANKHEAD, amely a felfedezésre és az izgalmas, járműves játékmenetre fókuszál.
  • Batterystaple – 30XX
    • A Seattle-ben található Batterystaple 2013-ban indult azzal a céllal, hogy a nyílt fejlesztést és a játékosok hangját felhasználva készítsen újrajátszható, “ropogós”, másokkal is kiélvezhető játékokat. Jelenlegi projektjük a 30XX, amely a népszerű akció-platformer 20XX – teszt ITT – “egy évezrede készülő” folytatása.
  • Brimstone – Még nincs bejelentve
    • A Brimstone egy a svédországi Skovdéből származó független stúdió, amely stilizált, rendszerközpontú játékok készítésére összpontosít. Jelenleg egy még be nem jelentett, fantasy királyságépítős alkotáson szorgoskodnak.
  • Dreamlit – Towers
    • A Dreamlit bázisa Los Angelesben van, de globálisan elosztott tehetségekkel dolgozik. Az hajtja őket, hogy gazdag és ötletes élményeket biztosítsanak, jelenleg pedig a Towersen dolgoznak, amely egy nyílt világú kaland. A középpontjában az ősi Shimu civilizáció újjáépítése áll, és egy diverz ökoszisztéma létrehozása.
  • Fireplace – Még nincs bejelentve
    • A Fireplace Games a franciaországi Montpellier egyik új stúdiója, amely arra törekszik, hogy az ipar dolgozói és színészei mellett a játékosok idejét és intelligenciáját is tisztelje. A csapat célja, hogy karakterközpontú élményeket alkossanak inspiráló helyszíneken, és jelenleg első játékukon dolgoznak, amely egy a spanyol aranykor ihlette izgalmas és extravagáns kaland lesz.
  • Fkkcloud – Project Kafka
    • A Seattle-ből üzemelő Fkkcloud egy független fejlesztési stúdió, amely jól bevált játékmechanikákat és műfajokat vegyítve nyújt egyedi és izgalmas élményt. Első játékuk ezen elképzelés tiszta kifejezése lesz, egy kaszabolós randi szimulátor, amely a Persona és a Devil May Cry sorozatokból is ihletet merít ahhoz, hogy valami igazán új születhessen.
  • Frozenbyte – Starbase
    • A finnországi Helsinkiből működő Frozenbyte 2001-ben alakult, és a színes ügyességi-logikai platformer Trine-ról ismerhető – a Trine 4: The Nightmare Prince tesztünket ITT olvashatod. Jelenleg egy űr témájú MMO-n dolgoznak, a Starbase-en, amely középpontjában az űrhajók és -állomások építése és tervezése, a felfedezés, a nyersanyaggyűjtés, az alkotás, a kereskedelem és a nagystílű csaták állnak.
  • Gathering Tree – TFM: The First Men
    • A törökországi Isztambulban lévő Gathering Tree arról ismert, hogy közösségközpontú, modifikálható, kibővíthető, újrajátszható, stratégiailag mély és tartalomban gazdag játékokat készítettek. A korábbi Overfall és a Battle Commanders játékaikra építve érkezik következő projektjük, a TFM: The First Men.
  • Goblinz Studio – Legend of Keepers
    • A franciaországi Goblinz Studio nem csak fejleszt, de ki is ad szerepjátékokat és taktikai menedzsmentjátékokat is. Következő alkotásuk a Legend of Keepers, amely tökéletes elegye a “kazamatamenedzsment” és a roguelite elemeknek.
  • Kaizen Game Works – Még nincs bejelentve
    • A Kaizen Game Works azért jött létre az Egyesült Királyságban, hogy meglepje az embereket játékaival, és hogy jobbá is tegye a világot általuk. Paradise Killer című alkotásuk pozitív fogadtatása és sikere után izgatottak, hogy új kalandra induljanak a Kowloon Nights által.
  • Massive Damage – Még nincs bejelentve
    • Ken Seto és Garry Seto mobilalkalmazásos úttörők alapították 2010-ben a Massive Damage-t, amely egy büszkén független stúdió Torontóban, amely izgalmas, műfajokat váratlan módon vegyítő élményekre fókuszál. A Halcyon 6 és a Star Renegades sikerei után a stúdió izgatott, hogy következő címük terén együttműködjenek a Kowloon Nights-cal.
  • Metric Empire – Még nincs bejelentve
    • Nicholas Routhier és Pier-Luc Papineau veterán “AAA” rendezők alapították a montréali Metric Empire-t, amely független stúdió küldetése, hogy minőségi, empirikusan tervezett játékokat készítsen. A csapat még be nem jelentett első játékán szorgoskodik.
  • Mimimi Games – Codename Süßkartoffel
    • A németországi Münchenben operáló Mimimi Gamest Dominik Abe és Johannes Roth alapította 2008-ban. A csapat 2016-ban újra lángra lobbantotta a valós idejű taktikai játékok iránti érdeklődést a Shadow Tactics: Blades of the Shogunnal, amely sikerét követően a csapat elkészítette a Desperados III-at – teszt ITT -, a Desperados: Wanted Dead or Alive kedvelt klasszikus régóta várt előtörténétét, amely pozitív fogadtatásban részesült. Jelenleg első saját kiadású és harmadik valós idejű taktikai játékukon ügyködnek, amely munkacíme: Codename Süßkartoffel.
  • Night School Studio – Még nincs bejelentve
    • A Night School Studio olyan díjnyertes kalandokról ismerhető, mint az Oxenfree és az Afterparty, és játékosközpontú narratíváik a csodálatot, a veszélyt, a humort és látnoki világépítést vegyítik. A csapat keményen dolgozik annak érdekében, hogy következő, még be nem jelentett címével tovább feszítse az interaktív történetmesélés határait.
  • Plethora Project – Common’hood
    • A Plethora Project egy független stúdió a michigani Detroitból, legújabb alkotásuk, a Common’hood pedig egy érzelemteli közösségmenedzselős játék, amely lényege, hogy egy új életteret kell kialakítani egy olyan lakótelep számára, amelyet egy gazdasági válság súlytott.
  • Rogue Snail – Még nincs bejelentve
    • A teljesen távmunkában dolgozó brazil Rogue Snail diverz csapatot alkalmaz. A stúdió olyan sikeres játékokat fejlesztett, mint a Chroma Squad, a Relic Hunters Zero, a Relic Hunters Legend és a Star Vikings, jelenleg pedig legújabb címükön szorgoskodnak, amelyet a Kowloon Nights segítségével finanszíroznak.
  • Roll7 – Még nincs bejelentve
    • A Roll7 egy BAFTA-nyertes londoni stúdió, amely kiváló csapatot alkalmaz a világ egészén, távmunkában szorgoskodva. A team korábbi munkái közé tartozik a gördeszkás OlliOlli és a futurisztikus sportjáték Laser League. Most izgatottan jelentik be első kollaborációjukat – a stúdió egy figyelemreméltó új kreatív tehetséggel ügyködik azon, hogy bombasztikus új térbe juttassák a flow-szerű játékmenetet egy műfaji hibriddel.
  • Rose City Games / Picogram – Garden Story
    • A Rose City Games és a Picogram Oregonban, azon belül pedig Portlandben találhatóak. Olyan játékok ihlették őket, amelyeken felnőttek, és elkötelezettek, hogy olyan fantasztikus történeteket meséljenek el, amelyek megnyerő képi világgal és felejthetetlen zenével teszik lehetővé azt, hogy beleéljék magukat a játékosok. A Garden Story ezekre az értékekre épít pixeles grafikájával és közösségközpontú történetével.
  • Sabotage Studio – Sea of Stars
    • Az öt éve Quebec Cityben alapított Sabotage Studio teljesen elkötelezett amellett, hogy létrehozza azon műfajok meghatározó változatait, amelyeket a csapattagjai gyerekekként szerettek. Jelenleg a Sea of Stars című körökre osztott szerepjátékon dolgoznak, amely egy világban játszódik korábbi alkotásukkal, a The Messengerrel – amiről a tesztünket ITT olvashatjátok el.
  • SIGONO – OPUS: Echo of Starsong
    • A 2013 közepe óta létező SIGONO egy független játékfejlesztő stúdió Tajvanban. Az OPUS: The Day We Found Earth és az OPUS: Rocket of Whispers sikerei után a SIGONO folytatni szeretné az OPUS sorozatot a Kowloon Nights segítségével, és jelenleg az OPUS: Echo of Starsongon ügyködnek.
  • Sloclap – Még nincs bejelentve
    • A 2015-ben Párizsban alapított Sloclapet “AAA” fejlesztési veteránok alapították, és a feszes játékmenet, a precíz és reaktív vezérlés, a kihívással teli élmények és a látványos képi világ elkötelezettei. 2017-ben az online multiplayer harci Absolver jelent meg tőlük, új projektjük pedig izgalmasan csavar egyet a harcművészetekkel kapcsolatos küzdelmeken – az Absolverről ITT olvashatjátok el tesztünket.
  • Studio Zevere – She Dreams Elsewhere
    • Az ohioi Clevelandben 2016-ban létrejött Studio Zevere egy egyszemélyes játék- és filmstúdió, amely stílusos, kulturálisan releváns és érzelmileg gazdag történeteket akar mesélni új szemszögekből teljesen egyedülálló hangon. A stúdió jelenleg keményen dolgozik első alkotásán, a She Dreams Elsewhere-en, amely a tervek szerint 2021-ben kerül ki.
  • Thunder Lotus – Még nincs bejelentve
    • Az “AAA”, független és mobilos fejlesztők által 2014-ben létrehozott Thunder Lotus a kanadai Montréalban van, szenvedélye pedig magával ragadó, kézzel rajzolt interaktív élményeket alkotni, amely egyértelműen látszik az év játéka díjra jelölt Spiritfarerben is. A csapat izgatottan várja, hogy folytassák a következő projektjeiknél is ezt a kapcsolatot a Kowloon Nights adta lehetőségekkel.

Hozzászólás