Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Kojima és az ő speckó MGS4 kontrollere

Kenichiro Imaizmu, az MGS széria egyik producere a Kojima Productions részéről egy videointerjúban egy olyan érdekes történetet osztott meg a nézőkkel, amiről korábban még senki sem beszélt. Imaizmu elárulta, hogy Hideo Kojima a Metal Gear Solid 4 fejlesztése során egy nagyon speciális kontroller kifejlesztésén is gondolkodott, ám a terv végül megmaradt “poénszinten”, és nem valósult meg.Kojima saját MGS4 irányítója legalább annyira fura – és talán kissé bizarr – lett volna, mint a mester sok más egyedi ötlete. A csapat egy ártalmatlan “áramütős” funkciót és pulzusmérőt is bele akart tenni a perifériába, valamint egy olyan szerkezetet, ami figyelte volna, hogy a játékos milyen erővel szorítja a kontrollert. A sok ötlet között felmerült még egy “átalakulós” joystick ideája is… Kojima mindig is szószólója (és úttörője) volt annak, hogy a videojátékoknak nem csak a képernyőn keresztül, de fizikailag is kapcsolatban kéne lenniük a gémerekkel és a külvilággal – elképzelése szeint ez az irányító azt a célt szolgálta volna, hogy a player jobban átérezhesse Snake megpróbáltatásit, valamint a szoftver lekövette volna a fizikai reakciókat, amire akár reagálhatott is volna.(A kukában landolt Kojima-elképzelések közül egy végül mégis megvalósult: a Nintendo megcsinálta a pulzusmérőt a Wii-hez.)

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Beteg, biztos hogy nem véletlenül nem lett ebből semmi…

  2. Még szerencse hogy nem lett belőle semmi…A Project Natal is egy nagy kalap sz*r ( http://www.youtube.com/watch?v=r12ccfK_vxY )Rúgj körívest a Mortal Kombatban ha tudsz, és akkor majd győzöl (röhej).

  3. Én azt várom amikor mondjuk ha eltalál egy lövedék egy kis tű belédszúr, és te felnyőgsz. Ezzel meg lehetne spórolni pár könnyen elvesztett életet, és megtanítana a tiszta átgondolt játékmenetre. 😀

  4. Ja, nem most. Foznom kell, mert a darling vasarnapi ebedkeszites helyett pokot rajzol. Es enne.Szal’ konyha.

  5. Ja, nekiesek a harmadiknak. Most.

  6. Nem érdekelt, nem érdekel és nem is fog érdekelni az MGS és Kojima…

  7. Ha Kojima IGAZÁN kreatív ember lenne, akkor az első Metal Gear Solid lett volna egyben az utolsó is. Pénz beszél.

  8. pont azt az embert kritizáljátok, aki talán az egyetlen talpon maradt designer a japánok közül, rajta kívül már nincs senki

  9. Megint csak azt tudom mondani, ez a krapek egyszerüen ZSENIÁLIS! Így kell ezt csinálni, menni előre, keresni és kiaknázni az újabb lehetőségeket, nem leragadni, nem vegetálni!

  10. Egyszer már leírtam a véleményem akkor pont a GTA4 bejelentésekor, hogy a franc az aki játékot fejlesztene a mai gamereknek, Kojima odatette magát a 4. résznél is, de ha még + 10 évet beleölt volna akkor is lenne legalább 1millió ember aki húzná a száját és pampogna, hogy ez meg az milyen szar meg fölösleges meg ménem efpées és minek történet és miért installál és miért nem installál és szplinter szell jobb mert ott ratatatat és nem nyálas meg gondolkodós.Mára viszont megtanultam, hogy aki szereti és elismeri Kojima munkáit az nyugodtan játékosnak nevezhető, hisz élvezi a szépet a jót és az igényes munkát, aki meg a samut favorizálja és nem képes felfogni egy történet fontosságát és erejét az csak egy konzol bőrbe bújt Pécés patkány és nem érdekel mit motyog a billentyűzete alatt…

    • Szóval akinek jobban bejön a SC, mint a MGS, az egy PC-s patkány ( ez amúgy is milyen LOL már, PC-s patkány :P). Nem csak MGS-ből és Kojima-ból áll az egész videojáték ipar. Mellesleg nagyon sok PC-s játék van, aminek kitűnő, híres író/írók által írt története van, ez nem MGS exklúzív. 😛 A hírhez nem szólok hozzá, távol áll tőlem az MGS univerzum.

      • Igen tényleg vannak kiváló történettel ellátott PC játékok, csak a PC gamerek 99%-át nem érdekli és továbbhajtja.Számtalanszor halottam már olyan kifejezéseket mint pl:Miért nem teszik egy másik lemezre a történetet és aki akarja az megnézheti?!Miért nem lehet elhajtani a videókat?Nem láttam azt a részt mert cheat-eltem és a jobbik pályákat nyomtam le.Pc-n ez szebben futna!A MGS márpedig SC clone mert mondta a haverom aki már részt vett egy játék fejlesztésében és kicsit jobban ért hozzá!(LOL)Szóval meglehet őket védeni, de én már csak ilyen vén PC-gamer gyűlölő punci vagyok.

    • Picsaba, ne okozz csalodast. Ha’ milyen okossag ez?

  11. Érdekes lett volna. Ha minden játékban hasznosítani lehetne, akkor talán megvalósult volna.

  12. Kojimát már majdnem kirúgták azért mert nem volt tisztában azzal, hogy mik a hardver lehetőségei, és ha úgy nézzük a MGS4 sok szempontból pont ezen vérzett el.Az ember nem érti, hogy bizonyos dolgok miért így vannak vagy úgy abban a játékban is, miközben a játék, ha ugyan zseniális is, de több sebből vérzik. Pl percekig installál, hogy megnézz egy valós időben legenerált, de csak minimálisan interaktív videót. Mennyi időt töltöttek el ezzel vajon? Szerintem rengeteget! Értelme meg semmi, mert a legtöbb játékos simán elnyomná már a 2. 3. végigjáccás után. A képernyő elött beszélgető emberek a valóságban sem túl izgalmasak, a játék valójában meg kb annyi ideig tart mint az első rész PS-re. Ráadásul az egyik fő videojelenet, amikor a hidakon felvonuló katonákat xarrá alázzák az valójában is video, mert azt már nem tudták megcsinálni ezzel a technikával. De akkor minek kell eröltetni máshol is, amikor simán ráfér a BD lemezre!? Na mindegy, valaki ezt kitalálta ugye.Jó csákó ez a Kojima, de marhára ott kell valakinek lennie, aki visszahúzza a földre, máskor meg előre rugdossa.

    • De ha megnézed azokat a legenerált vidókat, és mondjuk összehasonlítod mondjuk egy más game videóvival, ég és föld a külömség.Az Mgs az szereplők tekintetében olyan magara helyezte a mércét melyet még nem ért el a többi cég.Azok az arock, sérülések…. az unreal engine már a felénél kifingott volna.Az hidas rész mitől lenne videó??? Az egész játék úgymond valós időben generál mindent. Nem értem honnan veszed ezt.Videók a visszemlékzések, vagy amikor Meryl magyarázza az Ai rendszert, vagy Big Manna a multat.A metal gear egy interaktív film. Egyes részeknél játszol, máshol meg mozizol. Azért tartott eddig a fejlesztés ,mert ennek a játéknak a fő erőssége a történet, több mint 8 órányi vidó van a játékban, ezeket megcsinálni nem semmi. De vagy 2 évig az ezt mozgató engie-t fejlesztették.Kojimát majdnem kirugták??? Ő a Konami egyik alelnöke. A saját studiója a Konami teljes bevételének 20-40 % adja. Nem hiszem ,hogy veszélyben lett volna egy percere is az állása. Tud valaki más konami gamet mondani a Mgs és a Pes kívül ami valami hatalmas bevételt hozna a cégnek? Én nem.

      • Latom szepen megtanultad a lecket, amit a mestered papirra vetett. Kizarolag az ‘interaktiv film’ kifejezes hasznalatara gondolok.A MGS-nak lofasz koze nincs az interaktiv filmhez. Az egy nagyon mas kategoria. Nezz utana, erdemes.Es valassz masik tanitot. Vagy legalabb szurd, ellenorizd az infokat.Vigyazat, a hulyeseg fertoz. Tobbek kozt ebben all a teszterek, megmondoemberek felelossege. De ez mas tema, elkalandoztam (mindannyiunk erdekeit szem elott tartva).

      • Castlevania, Contra, és még van egy pár más.

    • “””MGS4 sok szempontból pont ezen vérzett el.””Ez a kijelentés semmilyen szempontból nem állja meg a helyét!”

    • Te vajon mi a faszról beszélsz? A Konami alelnökéről és a jelenlegi Kojima Productions névadó vezetőjéről? Saját magát rúgta volna ki? És a többi hülyeség?:D Mondandód több sebből vérzik.

    • Hasonló a véleményem, Kojima már egy csöppet el van szállva… Nemcsoda ,hogy már csak PSP-re engedik fejleszteni , mégis csak jó volt az a Blu-ray ,a UMD lemezkéhez képest ? A Boxnak is eladta magát és a Konami sem fog 100 000000 $ -os egyedi részekbe fektettni ,inkább jönek a fos mellékszállak harmad áron ,multiba,mint a Residentnél. 🙁

  13. na egy ilyen joy azért jó lenne 🙂

  14. Kojima egy idióta.

  15. DualShock-terápia?

  16. Kipróbáltam volna azt a controllert 🙂

  17. kár érte :S

  18. Elképzelem mit kaptunk volna akkor amikor Snake a MGS4 kapott egy kis sugárkezelést abban a szobában. :STérdre estünk volna mi is rögtön a kényelmes fotelból.

  19. Abba meg bele sem merek gondolni,ha tevedesbol az inFamous-t kezdem el vele.

  20. jó lett volna 🙂

  21. kár hogy nem valósult meg, jó volt az ötlet

  22. Tipikus svindler.

  23. Így is rossz volt nézni ahogy Snaket agyonverik, megsütik, árammal rázzák XD Pláne ha még közben megráz a kontroller. Be is szartam volna. XD

  24. Csináljon saját konzolt!:D

  25. Szerintem ez a pali egy UFO és most csepegteti a földönkívüli technológiákat a játékokon keresztül:D!

  26. Nekem mondjuk nem hiányzik kimondottan az elektrosokk, de pár mazho biztos karmolta volna.

  27. Hát ha azt nézzük, hogy az Mgs 1-ben is először az ő játékában volt igazi értelme a Dual Schoknak.Masszírozás, áramrázás, kinzás ……