Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Killzone 3 vs. Killzone 2

A Gamersmint webmagazin a Playstation 3 exkluzív [B]Killzone 3[/B] 2011 februári megjelenése alkalmából készített egy összehasonlító galériát a második és harmadik rész screenshotjaiból. A párba állított képeken igyekeztek olyan in-game helyzeteket versenyeztetni, melyeken megközelítőleg ugyanolyan szituáció látható.A Gamersmint szerint a fejlesztő Guerrilla sikeresen tuningolta tovább a több forrás szerint is minden idők egyik legjobban kinéző konzolos játékának titulált Killzone 2 látványvilágát. A szériára jellemző koszos-mocskos háborús környezetet ragyogó és vibráns színhatásokkal dobják fel a harmadik részben, de a textúrák minősége, a fegyverek és egyenruhák kidolgozottsága, a nagy felületek részletessége, és a képélesség is láthatóan sokat fejlődött.A Killzone 3 tehát 2011 februárjában debütál, extraként Move és sztereoszkopikus 3D támogatással. (A képpároknál az első mindig a KZ3, a második a KZ2.)Egyenruhák közeliben:[27263][27262]Egyenruhák távoliban:[27261][27260]FPS nézet:[27264][27259]Karakter + nagyméretű objektum:[27258][27257]Karakter + esemény (pl. robbanás) a háttérben[27256][27255]Nehézfegyver FPS nézet:[27254][27253]Nagytotál óriás objektummal:[27252][27251]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Még e meglévő anyagon is tudtak javítani, hihetetlen. Sokat nem változott, de a fejlődés mindenképpen jelen van.

  2. Fejlődés aaaz, van.. 😀

  3. Háát….őőőőő…izé…..

  4. Nagy változás nincs, kicsit húztak rajta (nem mintha mást vártam volna, mert alapból rohadt szép a kettő).Egyébként nem arról volt szó, hogy lesz valami erdős pálya? Ha nem keverem.Azért megnézném a motort egy napfényes, vízeséses részen is… (csak ábrándozok)

  5. Atom gagyi.

  6. aza lépegető tiszta Resistanceazért kreativabbak is lehettek volna

  7. Az a helyzet,hogy jók voltak az előző részek is és ez egyre csak jobb lesz!

  8. “Azért nem gondoltam volna, hogy a második rész “”ez túl szürke””-jétől eljutunk az “”ez túl színes””-ig. Tényleg mint a nincs rajta sapka vicc. Kabaré ez a világ. (Egyébként lesz benne “”színtelen””, kevert és színes pálya is.)”

  9. Nagyon nagy grafikai különbséget én sem látok, de nem a grafika miatt fogom megvenni hanem az élmény miatt amit átadt…. kötelező vétel 😀

  10. A képek alapján nagy különbséget énse látok, de már a 2 is nagyszerűen nézett ki.

  11. A KZ2-ben legjobban a fegyverek kidolgozottsága és az újratárazás tetszett. Viszont valami hiányzott a játékból, hogy másodjára is nekiüljek. A világosabb változatosabb színpaletta szerintem jót fog tenni a harmadik résznek.

  12. A Halo:Reach nem szebb?

    • Dehogynem, csak ez mar olyan alapdolog, h mindenki tudja.

      • Most néztem róla videót, és nem szebb, csak színesebb.A KZ2 sokat fejlődött a KZ1-hez képest. A KZ3 is fejlődött (3D, Move támogatás), de ez nem akkora fejlődés.Valamivel színesebb is lehetne.Habár ez egy zord bolyogó, zord körülményekkel.De ha lehetne mondjuk egy üvegházban, mindenféle fura (és színes) növény között gyakni, az jó lenne. 🙂

        • Nem is komolyan irtam. Azt hittem arra gondolsz, h mindenhova oda volt irva, h a Reach jobb es szebb, ezert irtam. KZ2-vel szemben a jobb meg igaz is (sztem), de a szebb az mar mas kerdes. 3 meg majd kiderul.

  13. Nekem 2 dolog jött le kapásból .- A Killzone 2 még mindig kib@-durván néz ki !!!!!! – A Killzone 3 meg egyenesen a legdurvábban kinéző FPS lesz !!! Tuti vétel , vmelyik nap elő is rendelem ! 2011 a PS3 éve lesz .

  14. Nagyon szép, hangyányit de szebb mint a 2. rész. Sokkal színesebb az egész, a KZ 2 főleg a szürke látványvilága miatt nem jött annyira be. De nekem képek alapján a Resistance 3 jobban bejön, sokkal élesebb és szebb sztem.

  15. Tényleg sokkal élesebb lesz a kép,színesebb,nem olyan komor szürke mint a KZ2-ben!Még részletesebb a kidolgozás,így első ránézésre jobban tetszik mint a 2.:)De majd ki derül,mert ezek csak képek…………….

  16. A KZ2 teljesen egyedi, filmszerű látványvilággal bírt. A folytatás ehhez képest (szerintem) inkább csak egy nagyon szép, színes-szagos JÁTÉK-nak tűnik.

    • Abszolút egyetértek. A képek alapján a k2 reálisabb, életszerübb, mellette a k3 egy szines-szagos videojáték. Biztos jó lesz, talán izgalmasabb és érdekesebb is mint a kettő viszont grafikailag nem látok nagy fejlődést(inkább visszalépést a fentiek miatt).

  17. Nagyon szép, újra rátesznek… nem kislapáttal. Most februárban lehet hogy nem lesz rá keret, azért remélem majd valahol csekkolhatom.

  18. Hihetetlen, de szebb lesz mint a 2.Pedig az nálam az etalon!!!!

  19. Nem rossz!De nagyon nagy változás nincsen!

  20. Jól néz ki, de én nem igazán látok nagy különbséget. A KZ2 is baszott jól mutat.

  21. Nagyon durván néz ki.

  22. A KZ3 olyan durva lesz, hogy hullani fognak még a slimek is! XD

  23. Nincs sok különbség.

  24. Ez a lépegető nekem már tiszta Resistance! 😛

  25. “Kétség nem fér hozzá, egyszerűen lélegzetelállító a grafika. Egy nagy bajom van ezzel. Már a KZ2 is kegyetlenül “”ette”” a gépet, értem ezalatt a rengeteg venti felpörgést ami természetesen a grafikus chip melegedésére vezethető vissza. Ennél a játéknál rengetegszer felpörgött a venti, a 3 meg fogja ölni a gépet???”

    • Egyáltalán nem öli majd meg, ez Xbox360-oknál volt jellemző régebben.Nálam is néha felpörög, és akkor mi van? Egyébként ha nincs a szobában jól befűtve, esetleg még nyitva is félig az ablak, akkor nincs gond.Nem mindegy a konzolnak, hogy 15 vagy 25 fokos levegőt kap.

  26. Én nem látok nagy különbségeket, mivel már a Killzone 2 is az egyik, ha nem a legszebb FPS-e, játéka a PS3-nak!

  27. Mindegyik tetszik, imádom!A KZ3 valóban színesebb lesz egy kicsit, de mind a kettő művészi alkotás! 🙂

  28. Azért a 2. motorért is megnyalná az X tábor mind a 10 újját. :)Kívacsi vagyok, hogy még egy 4. rész lesz-e PS3-on. ?

  29. azért a képeket öszzehasonlítva a Killzone 2 is még mindíg odab@sz rendesen

    • KZ2 grafikai megoldàsa az nagyon, de nagyon is jó! A KZ3 a 3D miatt is csak szinesebb 1-2 dolgot leszàmítva nem olyan nagy a különbsèg!

  30. “Lehet, h korán van és nem látom a marha nagy változásokat, de nálam egyedül az utolsó képen veri a 3. rész az előzőt.A többin csak minimális élesítés van meg világosabb helyszínek, azért tűnik “”szebbnek””.”

    • Azok ám nem csak világosabb helyszínek… Sokkal jobbak a fények, azért világosabb, és ráadásul kidolgozottabb, nem kell takarni 🙂 Én a kettőben feljebb nyomtam a fényerőt, vagy gammát:D Nem tudom már melyik volt, és sok helyen látszott, h a sötétített helyeken nem volt úgy kidolgozva…

  31. Én azt mondom van fejlődés,nem is kevés.Jelen pillanatban pedig nem tudok konzolokra ennél jobb vizualitást.Szerintem ugyanez várható az R3 esetében is,ott még nagyobb lesz az előrelépés az előző részekhez képest.A Killzone pedig az egyik legjobb példa arra,hogy a ps3 a legjobb konzol.

  32. nájsz

  33. Már azért erősen feszegeti a PS3 határait. Nincs is túl sok fejlődés, de még így is iszonyú szép. Azt azért nem árt elfelejteni, hogy cső FPS. Crysis 2t aligha fogja bírni.

    • itt is megkérdem:konzolon melyik fps nem cső vagy lineáris?

    • Basszus ne te tudjad már jobban a PS3 technikai teherbírását, mint a Sony meg a Guerilla mérnökei!:DÉdes Istenem….

    • A Crysis 2 már nem lesz olyan nyílt világú, mint a Crysis 1. Zónákra lesz osztva a játék, amik között tölteni fog. Lehet a pc-s betölti majd az egészet, de konzolon biztosan nem.ALF22: Az, hogy cső játékok/lineárisak inkább az akció játék jellegükből jön, hisz rosszabb grafikával biztosan meg lehet oldani nagyobb tereket is, csak akkor kevésbé lesz akció jellegű. FPS nézetű játékokban is oldottak meg már nyílt világot konzolon (Fallout, Borderlands, Oblivion, Bioshock – bár a bio nem volt akkora világ, de nem volt full lineáris -). Persze ezek rpg-k, de az akció fps-ek csak az akció miatt (skriptelt jelenetek) lineárisak szerintem. Egyedül a Halo jut eszembe most, ami ugyan szintén lineáris, de hatalmas területekkel dolgozó akció fps.

    • Hülyeséget mondasz, (bocsi), de a Crysis 2-t minimum 720p-ben és 3D-s támogatással bírni fogja a PS3! Akarsz fogadni?

  34. Egyik interjúban emlitik, hogy az új enginet használva a k2 kb 50%-ig izzasztja meg. Tehát a 3. motorjának a teljesítménye 2x a 2.-nek.Találtak valami új módszert, amit a többi belsős stúdióval is megosztottak…..

  35. Ez mindenhogyan jól néz ki, képen, videón tök mind1. Csak jönne már.

  36. Durván sokat fejlődött, le a kalappal Guerilla!Pláne ha azt figyelembe vesszük hogy a 2.-rész is nagyon szép volt!

  37. Ez mindenkinek meglesz.

  38. …ööö nem játszottam volna vele, megnemmondanám melyik honnan valómind1ik szép és tetszikaz a brutál póklábú dúrván néz ki (mintha a resis3ban is lenne vmi hasonló)

  39. nincs játék péjesháromra és programozni se lehet rá!!4444négy

  40. Az első kz3 kép egy vicc!Ott lóg ki az emberke vagy Helghast vagy mi lábából (vagy épp abba bele?) a gázpalack.azért LOL….Amúgy mintha a KZ2 képe élesebb lenne a 3-on meg több lenne az effekt pl HDR meg ilyesmi de annyira nem vágom a dolgot!Mind a 2 jól néz ki szerintem!Igazából úgyis a mozgóképen dől el hogy melyik a jobb!

  41. szép 🙂