Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Killzone 3 – töltőképernyő nélkül

Herman Hulst Guerrilla manager szerint az Uncharted 2 és a God of War 3 után a Playstation 3 exkluzív [B]Killzone 3[/B] sem vesz majd el [i]drága időt[/i] a játékosok életéből a pályák közötti, átlagosan szokásos 10-30 másodperces töltőképernyőkkel. A program jelen információink értelmében teljes egészében streameli az adatokat, szóval elvileg nem kell majd statikus képernyőt bámulni két küldetés között.Arról nincs infó, hogy a töltés pontosan milyen formában kerül elrejtésre, de források úgy gondolják, talán átvezető filmek alatt streameli be a játék a következő adatmennyiséget.[GT]701682[/GT]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Szerintem Killzone-ba türhető ez a pár másodperc töltés. Nekem leginkább GOW3-ban a végén mikor felkel mászni Zeus-hoz harcolni és ha ugrálva megyek akkor nagyon sokáig tölti be de ha csak lépésről lépésre megyek akkor jó…

  2. Ezt nem hiszem el hogy titeket az az 1 másodperces beakadás ennyire zavart a killzone 2ben. Meg unchartedben a pár másodperces textúratöltés. Vicc.

    • 2010-et írunk.Egyébként egy minimális installálás orvosolta volna a problémát(szerintem)Sajnos sokan rinyáltak az install miatt(nem csak a kz-nál hanem bármelyik játéknál)ezért a fejlesztők ennek elkerülésére törekszenek.Továbbra sem értem,hogy ez miért nem lehet egy opcionális funkció…

  3. “Remélem lehet majd installálni,és hogy nem fog a checkpoint-oknál “”akadni”””

  4. Csak problémamentesen működjön, a többit leszarom.

  5. alig várom, remélem jól megoldják majd a dolgot

  6. Nagyon nagy lesz!

  7. Sztem a 2 is bőven elviselhető mennyiséget töltött. Az se volt zavaró, de ha javítanak rajta az csak jó.

  8. Az a megoldás sem jó mint ami az Uncherted-ben volt.Mindig elnyomtam az átvezetőket, utána meg ocsmány textúra volt a páláyn legalább 10 másodpercig.Most szerintem akkor már annyira mindegy h a töltőképernyőt bámulom, vagy az unalmas átvezetőt huszadjára.

    • Te nem tudom melyik játékkal nyomtad,de nálam uncharted-ben max 2-3 másodperc volt amég töltötte a textúrákat. És ha ennyire zavar akkor látom még nem próbáltál Unreal Engine 3-s játékot,na az után rájössz mi is igazán az hogy sokáig tölti be a textúrákat…

      • Hogyne próbáltam volna:)GOW1-2, Batman, stb.Azoknál én ennyire nem tapasztaltam textúra hibákat, de persze lehet h a PSm-ben szar az olvasófej és azért tart neki tovább mint másnál.De ez akkor áll fent, ha az átvezetőt elnyomod, már az elején.Másnál nem volt szerencsém látni a játékot.

  9. De remélem nem hasonló lesz mint kz2-ben hogy többször is megállt 2-3 másodpercre miközben mentem a pályán hogy töltögessen. Nem arról van szó hogy nagyon idegesített volna,csak akkor inkább töltsön felőlem akár 1 percet is pályák előtt de akkor végig folyamatosan tudjam nyomni.

  10. Jól hangzik. A 2. részben sokat kellett bámulni a töltőképernyőt.

  11. Majd jól megáll mint ha lefagyna, a kettőbe is így volt.Inkább töltsön 10-30 másodpercet mint hogy játék közben azt halljam hogy a fej majd szét szakad erölködés közben.

  12. Engem a Killzone 2ben nem a töltő képernyő zavart, hanem a pályarészeket összekötő folyosókon az állandó akadás.Mindig a frász jött rám, hogy lefagyott a gép.

  13. Profi game lesz ez újra minden szempontból…

  14. Komonyan mondom ez a gém egyre trébb nem elég, hogy kivették belölle a co-op módot mostmár töltőképernyö se lesz.

  15. mondjuk ez azért meleg, nekem elég lett volna annyi is, hogy ha nem akad meg egy-egy pályaszakasz betöltésekor….

  16. hála az égnek.a 2-ben is utáltam,hogy egy órát kellett várni….

  17. Helyes!

  18. Tuti valami 3D+Move csillogtatás lesz, hogy ösztönözzön a félmilkás Bravia vételére.

  19. ez már csak hab a tortán 🙂

  20. Ez jó hír, am múltkor kipróbáltam a 3D LED tv-t :O, valami koncert ment rajta, nagyon komoly! Ezt dejó lenne 3D-ben nyomni :).

  21. 30mp-es töltési idő? Az komoly programozást sejtet a mai világban… 😀 Egyébként jó hír, gondolom vinyóra kell tenni a cuccot, de az átvezető filmes megoldás is finom. Az látható, hogy hozzák a kettő szintjét, kicsit változatosabb pályákkal operálnának és raknának bele ötletes/gondolkodós részeket(álmodik a nyomor…) akkor akár szertném is. Szerintem a 3D itt üthet a legnagyobbat, a GT5 ugyan elöbb jön, de az a gyors mozgás miatt nem lehet olyan átütő.

  22. Tök jó! Amúgy a KZ2 télleg sokat töltögetett. Nem baj, azt is túléltük :/