Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Killzone 3 – szimpla irányítási formulával

Herman Hulst, a Playstation 3 exkluzív [B]Killzone 3[/B]-at fejlesztő Guerrilla stúdió főnöke az Official PlayStation Magazine-nak adott interjújában mondta el, hogy a játék kezelése a “megyek aszt’ lövök” típusú shooterekére hajaz majd, azaz kifejezetten egyszerű és könnyed lesz. A téma azért került szóba, mert elvileg voltak olyan vásárlók, akik kritizálták a második rész irányítását, mondván “túl súlyos”. Hogy ez pontosan mit takar, személy szerint nem vágom, hisz tökéletesen tudom kezelni a KZ2-t – de úgy tűnik vannak olyanok, akik túl hangosan rinyáltak…- Biztos vagyok benne, hogy a Killzone 3 megjelenésekor több eltérő irányítási formulát is kínál majd, hogy mindenki megtalálja a neki tetszőt – mondta Hulst az OPM-nek. – A játék úgy reagál, mint egy teljesen átlag “megyek aszt’ lövök” shooter.Mint az E3 2010 kiállításon kiderült, a KZ3 nem csak DualShock kontrollerrel, de az új Move rendszerrel is irányítható lesz. Megjelenés: 2011 február, jelen állás szerint.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. a sok kocka-codos rinyált.

  2. “A Guerilla olyan minőségi játékot rakott le az asztalra ami viszonyítási pont lett. Ezért nekik szerintem nem szabadna igazodniuk másokhoz, a jól bevált recepten inkább ne változtassanak csak finomítsanak. Miért nem inkább azt mondják a Mw2 rajongók hogy ők is olyan tartalmas, és kihívásokkal teli offline tartalmat szeretnének, mint ami a killzone-ban van? Tegyük fel hogy azok a rinyálók, akik valahol hangosan elsírták a nyavalyájukat a játékkal kapcsolatban, ezentúl megteszik más játékokkal is és hallgatnak is rájuk, akkor annak a következménye az hogy minden játék egyforma lesz. Ez olyan mint ha valaki bemegy az étterembe és azt mondja hogy gulyáslevest kér, de az tulajdonképpen “”túl súlyos”” neki ezért a hús helyett halat tegyenek bele ezt-azt vegyenek még ki belőle, helyette tegyenek bele mást. Akkor mit kap? Nem azt amit kért. Ezért ha hallgatnak a rinyagépek sírására, akkor az már nem a Killzone lesz amit kapunk, hanem valami más.”

    • “””a jól bevált recepten inkább ne változtassanak””Ugye,te jàtszottàl az első rèsszel is?”

      • Mert most az első részről van szó? A jól bevált recept az a nem csak megyek és lövök típusú játékmenet. Akinek az kell az várja meg annak a játéknak a folytatását ami csak azt tudja nyújtani és ne akarja tönkrevágni egy másik játék játékmenetét.

    • “””A Guerilla olyan minőségi játékot rakott le az asztalra ami viszonyítási pont lett.””Pontosan így van.”

  3. srácok dobjátok kz2, Tf2 és vegyetek MoH!!!!! :D:D:D

  4. sokáig tartana minden felsorolni de amik a leginkább zavartak:medic ujraélesztő/gyógyító csomag elővétel, használat körülményes, sokág tart, lassan töltödik ujra ( pl battlefieldben tök jó a medic) tehát egyszerüen nem érdemes vele kisérletezni mert még megpróbáltam vkit feléleszteni engem is lelöttekengi: a sentry semmit nem ér, hiába tehetesz 4et ha olyan lassan töltödik vissza hogy addig ugyis meghalsz, lassan javítod és ha belemész véletlen a gépedbe sebződsz nah ez már tényleg sok (magyarul nem tudod megvédeni) assoult bazokája pedig overpowered egy lövés egy ember/gép viccszabotör szintén zenész, lassan tehet fel álcát támadás után, simán kiszúrják sniper láthatatlan tud lenni szintén hülyeség ugyis nehéz kiszurni nem még igy bár az is lassan tölt ujra ha ellövöd magad mind1legjobban a tactican tetszett vele nincs gond, rajta állt vagy bukott a mérkőzés többi csak töltelék kaszt zavarkeltésre ellen aprításáranagyon bízom benne hogy a kz3ban ujragondolják ezeket a dolgokat mert erröl még semmi hírt nem halottam

    • Hát ilyen kifogásokat sem olvastam…Medic: pont jól tölt vissza. A battlefiledben is kb ennyi idő míg újratöltődik az újraélesztő, kb 1 mp alatt át vált így nem értem a lényeget.engi: A robotok kúrva erősek kb a 3 hónap után erőteljes boost kaptak, így gyakran fejest lőnek kb 2 mp alatt. Az utántöltés így is kevés mivel gyakran így is robotok ellen harcolsz. Ember ember ellen menjenek ne robot vs ember…. Remélem a 3.-ban időlimites lesz a robot, mivel uncsi, ha kinyírnak máris teszed a következőt…Assaut: ha az engi robotot rak és azzal szedi meg magát akkor kell valami ellenfél aki 1 lövéssel elintézi a robotokat. Erre való a assult…… az ,hogy sokan embereket lövöldöznek vele sajnos megesik, de a robotok ellen is kell valami adu ász, nem gondolod??? mert így a mérnök eléggé előnyben van ha nincs assultos…. hányszor lőtt ki a sentry amikor ki akartam gránátozni….Sabotőr: így legalább meg van adva az esély az ellenfélnek is, hogy kiszúrja a szabotőrt. Sniper…. ennyi előnye legyen szegény karakternek, ha már olyan lassú fegyvere van….Van egy rossz hírem, nem gondolják át sőt +1 kaszt lesz a játékban ami valószínüleg a jetpack-es lesz… a karakterek coustomizálhatóak lesznek…..Mint leírtam, szerintem a k2 sokkal jobbá tette a kaszt rendszert. Amiket te írtál pont ezek miatt utáltam a TF-et…. mindig drónk lőttek ki…. a semmiből hátulról leszúrt egy szabotőr ( nem lőhetek minden bartái egységre) A doki meg itt is ott is jól működött…..

      • jah a tf2 az olyan 😀 drón meg a kém is rohadék pont ezért szeretemakkor ebben tényleg másként gondoljuk de sztem ettöl függetlenül fogunk kz3ban találkozni, ugyis oda esz majd a penész a kiváncsiság miatt

        • Majd jössz velünk tournamentbe és megváltozik az egészről a véleményed…..

        • inkább az lehet a baj hogy sokkal hamarabb talákoztam a tf2-vel mint a kilzonennal és kicsit a tfet akartam viszont látni csak hightech grafóval kz-s környezetben ezért zavar hogy ugyanazok a kasztok mégis másként funkcionálnak kicsit olyan érzésem van mindig hogy nem merték túlságosan bőlére engedni a kasztok képességeit csak korlátozva ugy viszont számomra használhatatlanok kivétel assoult aki nem elég hogy gyors még a fegyója is erös és kivétel tactican ami ugy jó ahogy van 🙂

  5. mondjuk az nekem nekem nem tetszik hogy kifogyóban a tár és akkor mutatja a kockát mint a Moder Warfera-ban, gránát eldobásnál kis pont a célzó és a kis vilógás fölötte mint a Bad Company-ban… :s

  6. JAHA. én szolid 12 órát játszottam vele :D(egyhuzamban) 😀

  7. “Most nyomtam végig másodszor, az ég egy adta világon semmi baja az irányításnak. A játékossal van a gond, nem a játékkal, az ugyanis zseniális. Rínyálni meg szabad, de azt “”pont leszarni is.”””

    • Leszarom én is. Maximálisan egyetértek Veled,pedig én kb. tízszer toltam végig. Mindig is értetlenkedtem,amikor valaki az irányítás miatt rinyált. Lehet,hogy nem olyan,mint az általuk favorizált Modern Vórferé,de a játékok irányítása még egy stíluson belül is különbözhet. Vagy talán nem? Meg kell szokni. Ennyi.

    • Az irányítással szerintem sincs semmi baj. És ahogy többen is írták, nem lehet egy sémát ráhúzni minden fps irányítására. Meg kell szokni, be kell gyakorolni, stb. Viszont az első rész után nekem csalódás a második rész. Valahogy nem ugyanaz jött át. Attól ez még nem azt jelenti, hogy második vagy a harmadik rész rossz lenne!

  8. Inkább nézzétek meg mind az új MEDAL OF HONOR trailer-t ^^(grafikába üti mindet szerintem)http://xbox360.ign.com/dor/objects/37290/medal-of-honor-2010/videos/moh_trl_limiteded_071310.html?show=hi

  9. Nekem bejött a KZ2 irányítása .

  10. Elsőre nekem szokatlan volt az irányítása a játéknak a Bad Company-k és a Cod 6 után de aztán gyorsan bele tudtam rázódni.

    • ez team fortress 2 nem?

    • de ez most hogy jön a killzone irányításához?azt értem,hogy vmiben másolva lett (bár minden játék másolja vmilyen szinten egy másik játékot), de ez akkor is más tésztamaga műfajában biztos király ez is (egyik haverom csak ezt nyomja mióta fenn van a listámon 1.5 éve)

      • csak az hogy ennek kis gyors az irányítása, kz meg annyira overhyped cucc hogy már azok se játszák akik itt orrba szájba védik, hanem le casualozzák azokat akik évek óta codoznak stb pont az a hc aki ugyanazt tolja éveken át de mind1unalmas már a kilzzone nyál, majd kijön a 3 is aztán fél év mulva el is lesz felejtve

        • azért nem hiszem hogy fél év után elfelejtik! szerintem csak a storit milliószor fogják végig játszani és akkor még ott lesznek a trophy-k hozzá. és az igazi fanok úgy is orrba szájba fognak vele játszani!

        • Az a helyzet, hogy te úgy beszélsz a KZ2-ről, mintha nem lenne szingli része. Van, és kurvajó.

        • Hát a hardcore és a Cod-ot egy mondatban önteni elég merész húzás????Mit jelent a Hardcore egyáltalán??? Azt ,hogy valaki mindig csak 1 játékkal tolja???? Akkor mindenki casual aki több gamet tol???? Hagyd már a baromságaidat, már tényleg fárasztó. Én toltam nem kicsit a Team F.-est pc-n az első részt és elég jól lemásolták a cast rendszert….Attól hardcore egy fps ha full sebességérzet van??? A valóságot meghazudtoló fizikával mint a TF-ben???? Hagyd már…..Ha a killzone overhypolt akkor a cod mw2 mi????? Akkora ökörségeket írsz barátom ,hogy már a falat kaparom………

          • gáz lehet így élni , hogy naponta 100 szor le kell írnod, minden fórumon legyen az itt vagy a gémeren vagy bárhol ebben a számodra ellenséges világban, ahol nem érti meg az a cirka 20 millió ember amit feléjük kiálltassz , hogy mennyivel is gyengébb,kevéssé hardcore etc a Cod, mint a Kz2.A kz2 az egyik legjobb single fps, de azért könyörgöm csak van vmi oka , hogy egy ekkora címnél ilyen kicsi volt a megtartó erő online…

          • “Igen, van! 😀 Nem lehet csítelni annyira, mint más FPS-ben és a játék nem számháború meg sznájper dömping hanem igazi taktikázós, csapatmunkára épülő nehéz lövölde, mert az irányítás miatt valóban nehezebb, mint egy mérgezett egér futamra hajazó COD.pl. A COD 4 megvolt nekem is. Nagyon jó volt a multi…csak aztán tele lett csalókkal és persze a pályatervezés túlságosan is a sznájper-genyóknak kedvez. A KZ2-ben ritkán hallasz “”hééédsháááát máther fáááákkker!”” felkiáltással rajtad nevető épp mutáló tiniket. Ha nem jól taktikázol és nem dolgozol csapatban hiába vagy jó, veszíteni fogtok. A többi FPS játékban inkább az egyéni teljesítmény dominál, mintsem a csapatszellem, csapatmunka. Szerintem…”

          • csítelni ??? sznájperek ??? tehát a COD MW 2 a legpörgősebb legárkádosabb súter , de mégis mindenki , kempel meg sznájperkedik , meg csítel 🙂 aha mindent értek.jahh hogy neked megvolt a COD 4 🙂 – akkor megint megvan a lényegaz utolsó mondat különösen ütött xDa Codban a legtöbb játékmódot nem lehet megnyerni egyedül: HQ, CTF , domination, … az egyéni teljesítmény ott domborodik ki, hogy IGEN,nagyon gyors a cod (nincs 1 perces respawn mint pl a MAGban) sokszor van 1 vs 1 élmény , ezért pörgős a játék. A kajlakezűeknek nem is tetszik…

          • “1 vs 1 élmény???? Amit 90%-ban lag dönt el…..””tehát a COD MW 2 a legpörgősebb legárkádosabb súter , de mégis mindenki , kempel meg sznájperkedik , meg csítel 🙂 aha mindent értek.”” te érted mit írsz???? A cod mw2 nem csak azért fogyott 20 millió példányban mert annyira jó game hanem mert végletekig leegyszerűsítette a műfajt. Így bárki 5 perc alatt bele tud szokni meg gyors sikerélményt nyújt és ennyi. HA annyira jó lett volna az mw2 akkor miért nem nyert semmi díjat?? Miért van lag 30 mbites nettel, meg wallhack és a többi finomság…….HA valaki már tolta cod-al akkor már az az etelon???? Hidd el a codnak mindig is meglesz a maga közönsége, de az már vicc, hogy a nagy “”cod mesterek”” fikázzák a killzone-t, hogy nem lehet irányítani meg a többi….Több mint 15 éve játszok, a cod sorozat is ott pihen a gyűjteményemben mielőtt még megvádolsz…. az utolsó jó cod a 4. rész volt….. ez a mw2 csak egy túlhypeolt nem támogatott game. Instabil lagos serverek, chetek,…. de a 11 fontos map pack jönnek kifele…… igazad van. Ha 20 millió elment belőle nem lehet szar??? Nem is volt szar a game kb 2 hónapig amíg nem ütötték fel a fejüket ezek a dolgok…… én már most félek a black ops-tól……Kb ennyi az üzenetem az “”1 játékom van az is a cod és már mindenhez értek egyéneknek”” akinek nem inge ne vegye magára…..”

          • nyugi szolíduss, én is szeretem a kz-t az atmoszféra, a karakterek (kivéve az örökké káromkó Riko) fasza az egész de vannak nála jobbak és ez független a codtól a reklámtól vagy bármitől

          • 😀 oké pajti…De azt kifejtenéd szépen nyugodtan, hogy miért kúrták el a kaszt rendszert a k2-ben??? Mert én is toltam a TF-et pc-n és nem vettem észre különbségeket…..Minden játéknál vannak jobbak ezt tény, de unalmas ,hogy a cod arcade játékmenetét hasonlítsuk a k2 lassabb, taktikusabb menetéhez….. és az tény, hogy csak a cod-oknak nem fekszik az irányítási metódus, a többi gamer megbarátkozott vele….A killzone 2-őt még ma is okan tolják, de abban igazad, van ,hogy manapsáűg már csak nosztalgiázunk, hisz 1,5 éves a játék. 20 000 kill több mint 1 heti tiszta játékidőm van benne, a HWS-el elértünk mindent amint el lehetett klán szinten ( kivéve a top 50et).A 3. nál újra felpörögnek majd a gamerek, a mw2 meg nem ér ellene felhozni, hisz majd 8 hónappal később jött ki, de megnyugodhatsz ott is csökkent a playerek száma a lag,glitch miatt…… de sokan azt tolják. Néha én is hisz jelenleg nincs jobb alternatíva…..

          • “””és az tény, hogy csak a cod-oknak nem fekszik az irányítási metódus, a többi gamer megbarátkozott vele””Ez ìgy nem igaz.”

          • Én eddig csak cod-tólhalottam, hogy nem fekszik az írányítás….. De gondolom akkor neked is gondjaid vannak vele bonta…. tudom Resistance-os irányítást alá 😀

          • Resistance-es az tènyleg jò lenne. 🙂

          • a resistance minden idők legtúlértékeltebb fps-e , vérgagyi már nem is kelet-német hanem kelet-albán alienekkel… vicc az a játék , de abból is a rosszabbik fajta…

          • Nekem mái napig az egyik kedvenc Fps sorozatom a Resistance… a single részétől tanulhanak a mai fejelesztők, hisz alsó hangon a 12 óra simán megvan bennük….. a monumentelitás is cool a 2. rész befejezése meg kegyetlen… én várom a 3. részt….A chimérák nem kelet -albánok 😀 ők voltak a földön az emberek előtt….

          • akkor viszont tuti szlovákok , ahogy hallom ők itt voltak mindenki előtt : )

          • Nekem pont a befejezése nem tetszett, nagyon nem erre számítottam.Amúgy a játék jó volt, bár voltak részek ahol kicsit paráztam. 🙂

          • Hàt te nem vagy normàlis!

          • tegyük hozzá, Szerinted!

          • miért szerinted kinek a véleményét írom le ? a tiedet? N A G Y O N B U T A . . .

          • “te nem véleményként, hanem tényként írtad.a kedves megjegyzéseidet meg másoknak tartogasd””NAGYONPARASZT…”””

          • örülök, hogy tényként kezeled a véleményem , mert így is van 😀 O S T O B A : )

          • rossz profil: üzi stimmel xD

          • BUTA HÓD=)

          • Ne félts te engem… jól megvagyok én ebben a világban…. csak szörnyűlködök néha ,hogy milyen arcok vannak…..Valaki csak cod-ot tolt eddig életében és márisz ő a Fps szakértő……A 20 millió playert meg leszarom…. nézd meg a metacritic oldalán az olvasói pontokat az mw2-nek. A kommenteket….Azért tolják most sokan a mw2-tőt mert nincs más alternatíva… A k2 már lassan 1,5 éves és a hardcore magyar klánok már mindent elértek benne…….

          • igen az a hc aki éveken át egy játékkal játszik

          • amugy a valve altal kifejlesztett fizika az egyik legvalóságosabb de semmi gond

          • A Havok az többet tud, mint a Source motor. Nem véletlenül alkalmazzák több játékban is.Az meg hülyeség hogy az a HC, aki csak egy játékkal játszik. Inkább az a HC, aki több játékot is kurva profin nyom, a legnagyobb mélységeit is felfedezve szvsz.

          • maradjunk annyiban hogy a havok a populárisabb, mint grafikánál az unreal engine de ettől még nem az a legjobb

          • Ja, nagyon sok játék használ Havok fizikai motort, többek között a KZ2 is.

          • A Valve nem sajátot írt hanem a havokot használja.

          • A Valve-féle Source engine leginkább a grafikáért felelős, a fizikához például már a HL2 is Havok motort használt. Amúgy a Havok fejlesztője egy írországi vállalat aminek – nem meglepő módon – Havok a neve.

      • amugy ha magyar az a haverod megadhatnád felvenném ha még nem ismerem 😀

        • privi ment a srácrólA killzone2-t amúgy sokan nyomják még. Pár havonta rámjön és én is visszamegyek oda. Az mw2-t 1.5 hónap után letettem és most újra elővettem. (de most kezd már unalmas lenni). A K2 asszem 2-3 hónap után tettem le, de azt nem is adtam el.Annyiban volt a K2 jobb,hogy adott szobát végigtámadtunk, védekeztünk 7 feladattal akár 40 percig is. Egy nyitottabb pályán komoly támadások mentek minden oldalról és élvezet volt harcolni. Mondjuk egy 2x10es szobában. A cod ennél rövidebb ideig szokott tartani. Nem beszélve az olyan idegesítő pillanatokról mikor 10mp alatt 3szor szedi le az embert a helikopter vagy hogy a pálya túlsó végén spawnolja az embert a gép.De ja mind1. Kinek mi tetszik. Mind2 jó.

    • Hányás ez a színes grafika, de ami ettől is sokkal rosszabb, hogy úgy ugrálnak benne a karakterek mint a kecskék. Pont neked való.

  11. Örülnék ha a sprintet és guggolást be lehetne majd állítani hasonlóan mint a Resistanceben. Egy toggle crouch/cover opció sem ártana (állati kényelmetlen volt fedezékből lövöldözni). És az sem lenne rossz ha sixaxis-es (bomba élesítés meg hasonló) részket ki lehetne kapcsolni. Ezekkel nekem tökéletes lenne az irányítás.

  12. Fegyverösszeszerelést (is) bele !

  13. A Modern Warfare és a Killzone olyan, mint az autós játékoknál az árkád és a szimulátor. Az előbbi csak a játék élvezhetőségére megy, gördülékenyéségére, az utóbbi pedig hogy minél realisztikusabb, minél közelebb legyen a valósághoz. Kinek ez jön be, kinek az. Ennyi.(Nekem az utóbbi.)

  14. A legvicesebb,hogy annó a videótesztben Martin főszerkesztő úr egy álló lámpát,nem tudott becélozni a KZ 2- ben fél óra alatt,de azért jön itt a rosszindalatú faszságaival,hogy a Cod-al csak hülyék játszanak,pedig legalább olyan ügyesnek kell abban is lenni,mint hiperintellektuális játékosokat követelő KZ 2-ben. A célzás pedig minden játékban megszokható.Gigalol.A kz2 nem ezért volt rossz(számomra)hanem az ötlettelen single és az alacsony framerate miatt élvezhetetlen multi miatt.Akinek teszik az játszon vele csak dilettáns szerkesztők ne fikázzanak már senkit.Thx!

  15. X-boxon jobb lesz az irányítása.

  16. Akinek nem jön be az irányítás, az vegyen FragFx-et, vagy akkor ne vegye meg a játékot.

    • Ez a game kontrollerle lett tervezve. Itt a frag-x nem él meg mivel nem gyors a játékmenet. A frag-X-hez meg sebesség kell. A cod-ban azért van a 10-es érzékenység a max mert ott controllerel nagyon nehéz játszani, viszont frag-x-el hozza a pc-s bill egér kombó szinvonalát ha jól van beállítva….

  17. én inkább egy kis fegyvervariálásnak örülnékDe nem úgy hogy erősebb legyen annak aki éjjel nappal nyomja, hanem ,hogy vagy célzót tesz fel vagy hangtompítót vagy shotit. Csak, hogy lehessen taktikázni.

  18. szerintem teljesen fölösleges. A második rész irányítása jó úgy ahogy van. Megszokja idővel az ember ha játszik vele, nem tudom ki akkora núb hogy ilyenen képes legyen panaszkodni.

    • Tènyleg ilyen nagy baj hogy nem akarom òrákon keresztül folyamatosan benyomva tartani egyszerre!!! az L1et meg az L2őt?!Nem hiszem el hogy ez csak az èn csőrömet bökte!

  19. Nekem nagyon tetszik a KZ2 irányítása, úgy tökéletes ahogy van, nem kellene azon semmit változtatni hanem simán mehetne a folytatásba ugyanaz. Mondjuk hozzácsapnak még egy szabadon variálható gombkiosztást és úgy már tényleg hibátlan.

  20. végig olvasva a kommenteket parázs kis vita alakult ki 8))talán a meleg is rásegít, hogy mindenre ugranak az emberek, és mindenki rá akarja eröltetni a saját gondolatmenetét a másikra.fogadjunk el mindenkit úgy ahogy van, és azt amit gondol, hisz mindannyian mások vagyunk!!!!visszatérve az irányitásra, én nem sokat játszottam a KZ2-vel, de az MW2-vel se, de azért kipróbáltam mindkettőt. ( ha a tesóm nem rinyál, hogy rontom a statját, még talán meg is kedvelem a KZ2-t )viszont néztem egy pár meccset ( a bajnokságot is 8)) ), és láttam a különbségeket, ami részemről a KZ-t részesíti előnybe, mert valahogy az realisztikusabbnak tünt.MW2-nél láttam olyat is, hogy két talplövés után meghalsz, ami nevetség tárgyát képzi, de van aki ezt szereti, fogadjuk el!úgy gondolom egy igazi játékos nem rinyál az irányitást miatt, mert ha tetszik neki a játék, akkor addig játszik, gyakorol mig el nem sajátítja az adott gém kezelését, és utána teljes együtt tud élni a játékkal.ez minden játékra vonatkozik!!!

  21. Hiszem ha làtom…a 2 irànyìtàsàt jòl elkùrtàk.

  22. A Killzone 2 irányítása tökéletes volt szal nem tomm mi bajuk van vele?????

  23. “””megyek aszt lövök”” ez a lényeg:D”

  24. “Na most akkor mi is lesz? Mert Alien blogjában már megnyugtattak, hogy a KZ2 tökéletesre sikerült élethű kezelhetősége nem lesz megbuherálva a 3. részben túlságosan is csak, hogy az COD-on és a pehelykönnyű fegyveres hipergyors célzáson felnőtt nyápicok ide is begyűrűzzenek és elrontsák még jobban a KZ élményt. 🙁 Nekem nem kell a PC-kről ismert “”egérrel marhára gyors célzási”” séma. Legyen olyan “”lomha”” a karakter, mint a való életben is és ne speed-et kapott laboratóriumi egér!”

    • annyira nem lesz egyszerű mint a COD irányítása, a fegyverek súlyát érezni fogod, a nehézkes mozgást és valszeg a lag-ot dobják majd el. én gyanítom, hogy a Bad Company féle irényítás jellemzi majd.részemről sajnálom, hogy így döntöttek, mert emiatt tele lesz amerikai takonnyal a multi, de hát túl sokan sírtak miatta.

      • Majd jól a földbe döngöljük őket a Hws-el 😀 istenem de fogom élvezni a sok kis futkosó akimbo lightweight-hez szokott csókát fejest osztani….A snipereknek meg külön öröm lesz a mozgásérzékelés… így legalább tényleg kihívás a sniperkerdés nem újgyakorlat….

  25. Ha ez azt jelenti, hogy butítv lett a dolog, hát akkor csak gratulálni tudok….

  26. A COD után kezdtem bele a Killzone 2-be, persze fura volt az irányítás, de aztán pár perc után megszoktam, nem nagy kunszt. A 3. részt meg már nagyon várom.

  27. Én azokra leszek kíváncsi akik az MW2-t light weight és maraton perkel tolták végig, és utána próbálják a KZ-txD úristn:)Nem volt semmi gond az KZ2 irányításával, akkor se igazán értettem mi volt vele a gond, de azóta se fér a fejembe.

  28. “semmi gond nem volt az irányítássalÉn is csak azt tapasztaltam, hogy sok COD után tűnik “”nehéznek és lassúnak””. Meg legalább itt nincs futóbolond akimbók ( ha ilyet látok már vérszemet kapok és örömmel szedem le)Mindkét irányítás tetszik csak nem közvetlenül egymás után.”

  29. Akkor most valami olyasmit képzeljünk el mint a RDR-be, hogy lehet majd állítani a nekünk megfelelő irányítást?Akinek bejött a 2. rész nyújtotta kezelés az majd a menűbe bekapcsolhatja a régi irányítási módot?

  30. Nekem bejött a Killzone2 irányítása story-ba és multiba egyaránt! Ha valakinek lassú volt az irányítás, vegye fel max-ra az analóg érzékenységet és meg van oldva a probléma. Ha MAX-on is lassúnak találja valaki? Csak azt tudom tanácsolni az illetőnek, hogy ne játsszon a Killzone2-vel, mert nem neki való! xD

  31. Legyen saját gombkiosztás lehetősége, mint az első részben !Jah, és a guggolást ne kelljen már egyfolytában nyomni, mert a fedezékrendszer úgy egy rakász szar !

  32. Hát ezt biztosan elő fogom rendelni. Én a sok fagyást kritizálnám a Killzone 2-ben ( csak online ). A többi teljesen rendben van.

  33. Remélem nem szúrják el az irányítását.A 2 rész pont megfelelt nekem.

  34. Én vágom mit takar, az egyetlen igazi pozitívum a KZ mellet, hogy a fegyvereknek van súlyuk és nem Quake-Halo típusú papírmasé rángatás megy benne.

  35. “aréna tipusú fpseknék amikor még cod meg moh nem is létezett mindkinek bejött a “”rocket jump után fejlövés”” irányítás, nah az gyors volt és sokkal élvezhetöbb mint az “”amíg megfordulsz kiröhög az ellen és rád erőtetjük a hülyeséget”” kezelés, legjobb megoldás ha mindenki saját magának állíthassa be a fordulás érzékenységét”

  36. győzött a casual réteg.

  37. Na én vagyok a rinyagép, singliben nem zavart, de online nekem túl lassú volt, tiszta röhej ha egy közelharcban pl. sotyival úgy forgunk egy sikátorban mint a vadparasztok. Amúgy a cikknek igen ellenszenves tónusa van, csak így tovább….

    • “Lényeg, hogy a CoD-nak jó az irányítása “”sotyival”” a sikátorban.”

      • “Ez a lényeg “” Hogy ez pontosan mit takar, személy szerint nem vágom.. “””

        • Ha leírtam volna, hogy pontosan vágom: a sok félkegyelmű CoD huszárnak túl lassú volt, akkor sértődtél volna meg igazán.

          • Aha, csak azt nem értem miért kell lenézni meg beskatulyázni olyan játékosokat akik szeretik a gyorsabb irányítást , de látom itt semmi értelme társalogni veled, aki csak egy csordát lát az emberekben, písz

          • Pont azt bírom a Martinba hogy kimondja amire gondol én is ilyen vagyok csak martint komálják neki nem durognak vissza engem meg utálnak . Mondjuk nem mintha sokat számítana de azért elmondtam 🙂

          • “Azért mert te írsz olyanokat ,hogy “” a Dead Space 2 szar”” meg, kb minden gamet leszarozol kivéve az fps-eket…. most mit írjuk rá… ügyes vagy….. írtuk már szélesísd a látóköröd mielőtt lefikázol valamit ami kb a 2011-es év egyik legnagyobb durranása lesz…..”

          • Nem ezzel van a bajom sött nem is veletek hanem egy két okos tojással akik úgy kommentálnak engem hogy elsem olvasák hogy mit írtam értsd: van egy hapek aki nekem ír pl az nem ért velem egyet vagy fére értelmezi amit irtam és akkor mi van ? a másik felhasználó csak az ővét olvasa el ami nekem beugatott tévesen azt hogy én mit írtam na az már lényegtelen és megint mi van ö ez a hülye szid ezt vagy szaroz azt ,amikor csak féreértelmeznek egy ketten azt én vagyok a PSC feketebáránya

          • Gyöngyöm, hadd kérdezzem már megy ennyi év után: te hány éves vagy?

          • Ha jól tudom 14 vagy 12 a srác…..

          • nem jó tudod ember nagyon nem jól

          • Nem tudom mi a bajotok velem de ha nektek az kel hogy én is olyan legyek mint a többiek 100%ban-azt mondjam ami a fejembe van akkor jó anyázgatók meg qurvázok it mindenkit úgy látszik ma már az a menő . Mindenki szi mindenkit aztán még ti úgynevezett felnötekre nézünk fel mi meg nagy francokat inkább a hálál mitsem rolatok vegyek példát helyesírásom szar nekem mindengy hogy szarni a csapra van csapni a szara .

          • Ennyi év után ? gondolom úgy érted hogy mióta vagyok tag vagy mit tom én 15 vagyok ha annyira tudni akarod de miért mi bajod most megint mit fogalmaztam el ?

          • xDDDD

          • Azért sem értik , hogy mit akarsz írni/mondani , mert szinte képtelenség elolvasni a helyesírás miatt -már annak hiánya miatt . De általában csak sz@rozol . Bocs .

          • Ja szarozok ezt a játékot kivételével mert ez a kedvencem .

          • Èrtelmetlen amit ìrtàl.

          • Mindig , mindent lefikáz . Nagyon értelmes gyerek lehet .

          • Hé! Attól,hogy nem mindenki ért Veled egyet,még nem utálnak. Rendben? Ne parázz!

          • Soha sehol, semmilyen fórumtémában nem volt még annyi kurvaanyázás, fikázás és veszekedés, mint az MW1 és MW2 témáknál. Ez szerintem jól mutatja a CoD szcéna általános összetételét. Én is végigtoltam az összes CoD-ot, meg a Killzone-okat is, de még nem sikerült senkinek az anyját szidnom az eltérések miatt.Egy SPAS shotgun 4.5 kilós és egy méteres jószág, ahhoz hasonló sörétes van a KZ2-ben is. Elég mókás lenne, ha azzal negyed másodperc alatt fordulnál és nyomnád a HECCSÁTot. Talán inkább neked kéne elfogadni, hogy a Killzone nem Modern Warfare.

          • Nem vicces hogy egy játékról beszélünk ??Most komolyan szerinted a cikk ilyen formában okés ??gondolok arra ahogy elő van adva

          • Kérlek fejtsd ki ezt pontosabban, hogy véletlenül se értselek félre.

          • “Okaj, nézd ez én szemszögemből, imádom a KZ-t a hangulatát mindent, de multi irányítása nem fekszik, ezt itt kulturáltan meg is vitattam pl. solidussal, és bíztam benne hogy a 3.-ban valamit javítanak rajta, vagy legalább választási opciónák bedobják az olyan “”rinyáknak”” mint nekem”

          • Emlékeim szerint ugyanolyan volt az online irányítása, mint a szinglié.

          • Igen, de szingliben máshogy játszol mint a multiban.

          • amúgy nem vágom h mi tetszik a sok kz2-ősnek abban hogy egyszerűen nem lehet egy sarkon befordulni vagy esetleg célozva lelőni valakit mert azt sem lehet…csak csípőből lehet lelőni az enemit….hiába rakom fel max-ra az érzékenységet lassú nagyon…bezzeg ha rácélzol olyankor meg túl gyors és rángat össze vissza ha tüzelsz…egy szenvedés volt vele játszani…..sztem totál szétbassza a játékélményt az irányíthatatlansága….szeretnék már végre egy jobb játékot mint a cod…nem hiszem el hogy nem tudnak csinálni…..remélem a kz3ban megcsinálják azt hogy aki élvezi azt hogy nem tud rendesen mozogni az beállitja magának a kz2-es irányitási sebességet aki meg casual vagy csak egyszerüen nem akarja kínozni magát az meg beállitja a cod-os sebességet…..aztán a két játékosréteg nem kerül össze egy lobbyba és nincs az hogy valaki előnyben van…..

          • Nem csak csipőből lehet tüzelni, rá lehet zoomolni az ellenre, ha erre gondolsz.

          • tudom de….nekem valahogy fura volt az hogy célzás nélkül lassú a fegyver ha célzok akkor meg atom gyors és rángat össze vissza….de ez az én és még nagyon sok ember sutasága miatt van…..egyszerűen nem tudom megszokni

          • Nekem mondod XD mi már 3 éve a cod4-t nyomjuk, mert sajnos nincs jobb 🙁 nagyon váltanánk már, de nagyon, be is hájpoltam a brigádot a kz2-re aztán kaptam is rendesen …:)

          • hát igen 😀 ne is mond

          • Cod sebességet ne várj… ezta fejelesztők már cáfolták. Ez egy sci-fi fps- nem értem miért kell fennakadni a cspőből tüzeleken…. így csinálták meg… a Hip célzás tényleg nem használható de ha az ign honlapján beírod, hogy hip crossari k3 megkapod a válaszod….http://ps3.ign.com/dor/objects/14324403/killzone-/videos/e310_killzone3_gmp_reflexsight_061510.htm

          • oks megnézem….igazából amit irtál lentebb hogy a bf-es irányítás lenne a legjobb az nem rossz ötlet…..ezzel az a baj h nekem az kb 75 százalékban feküdt csak :(én világ életembe pc-n toltam az fps-eket és mikor megvettem életem első konzolját a ps2őt egy fps-t toltam rajta csak a black-et de hozzáteszem hogy nem bírtam átszokni rendesen pc-ről ps-re…..azóta meg csak codokat toltam…..ehhez vagyok hozzászokva…sztem sokan vannak vele igy

          • “talán megadatt a választ az irányítást illetően.”” …ehhez vagyok hozzászokva.. “”minden játék kezeléshez hozzá kell szokni, és nincs semmi gond.egy trabi után ha beül az ember egy másik kocsiba, ahoz is hozzá kell szokni, mert nem lesz olyan mint a trabi.”

          • igen hozzászokás kérdése…..

          • Ma már nincs az, mint régen, hogy ha játszani akarsz és nem áll kézre, akkor beletanulsz és hozzászoksz, most már rinyálás van és a játék jelenjen meg úgy, hogy passzentos legyen és a legkevesebb kényelmetlenséget okozza. Ha ez nem jön össze, akkor elbszták a játékot.

          • mert kb. 10szer 20szor többen tólják mint bármi mást… így a mongoloidok száma is sokszorosa a normál mennyiségnek…

  38. Szerintem pont kellőképpen volt realisztikus. Nem tudom konkrétan mi miatt rinyálnak, hogy egyes funkciók nem azokon a gombokon vannak ahol szeretnék? Akkor annyi hogy beleraknak egy gombkiosztás állitást. Számukra lassan fordul? Akkor ott a sensitivity. ezeken felül meg ha probléma van akkor nem az irányítás nem tetszik az egyénnek hanem a játék. Pont ez volt az egyedi a killzone-ban, és ezután is egyedi játékot várok, nem egy kommerszesített fps-t, mert egyesek nem bírtak vele játszani.Akik meg lomhának találják a mozgást, azokat beöltöztetném vagy 40-50 kiló menetfelszerelésbe, oszt fussá köcsög, majd megtudod. (Ott a fegyver vagy 5 tár ólommal a kaszt kit-je meg gránát meg páncél meg bakancs.)

    • Ezt mond a 10-12 éves gyerekeknek akik televinnyogják a microfont…. és amikor kilövöd őket már kapod is a noob jelzőt pedig azt sem tudják mit jelent….Bár én tuti nem fogok a fiamnek fps-eket toltni 10-12 évesen, a hülye amcsik meg finyálnak az erőszakok meg a lövöldözések miatt, bezzeg a 10 éves gyereknek megveszik a xbox/ps3-at meg a cod-ot oszt kussojá be….. sajnos ilyen a világ..

  39. Arról a direkt belerakott piciny lagról beszélt, ami egyfajta realisztikusságot vitt a rendszerbe. Majd olyan lesz, mint a COD, ahol a fegyverek súlya egy zacskó savanyú cukorral egyenértékű.

  40. Pedig pont az volt a szép a játékba hogy lassan mozgott mert szerintem élőben sem futnak 1000-rel a bazi nagy gépfegyveresek de gondolom azok rinyáltak akik a cod után átértek rá mert nekik egy picit szokatlan lehetett. Én amikor kipróbáltam ez volt az első ps3 játékom nekem abszolút nem okozott nehézséget mert ps2 kereken 3 évég minden nap minden percében killzonosztam amig nem jött a válltás .

  41. Azért ez jó!:D Béna vagyok, ja nem, szar a játék!Az a gáz, hogy talán csak szimeknél, meg stratégiánál ciki, ha valaki nincs tisztában a játék irányításával, népszerű kategóriákban ez sajna fordítva van.Az a gáz, hogy most már, ha a népből néhányan nagy hanggal felverik a netet, akkor már nekik van igazuk, azt is figyelembe kéne venni talán, hogy aki nem szól annak valszeg bejön a dolog, az is egy fajta szavazás.:(

    • Gondolod azért változtatnak rajta mert 3 emberkének nem tetszett?Én is negatívumkén irányítást hallottam sok embertől 🙂

      • “A több profitért áldoznak be egy kicsit az irányításból…. A k2-ből emlment vagy 1,5-2 millió világ szinten, ami elég jó de lehetett volna sokkal jobb is….Lehet a 3.nál már jobbak lesznek az eladások mivel rengetegen kiábrándultak a cod-ból, de valjuk be rengeteg cod-os haverom ( kivétel te aki becsülettel tolta a k2) 1-2 menet után passzolta a gamet mert….- az utolsó helyen volt, nem ment olyan könnyen a célzás…- nem értette a feladtokat….- túl lassúnak tartotta…….A cod sorozat túlontúl leegyszerűsítette a fps műfajt, így mindenki azt hitte, hogy “”kúrvafaszagyerekvagyokmindenkitkinyírok1 golyóval”” és koppantak….. emlékszem hány vinnyó hangú kis 10 évest támadtam hátba a pályán amikor gubbasztott egy kis sarokban a lelkem……”

        • Nekem a mai napig megvan a kz2, nekem nem volt akkora baj az irányítás hogy emiatt passzoljam, de az tény, hogy jobban fekszik a gyorsabb FPS 🙂

  42. sose volt a kz olyan addiktiv mint fps társai, pont az ótvar irányítás miatt r2 irányítást neki és kész

  43. Nem akarok fölös vitát szítani, de a cod-osok egy része kritizálta a k2 irányítását, hogy lassaú és nehézkes. Azt hitték, hogy mostmár minden játéknak olyan túlontúl gyors lesz a sebessége és ők fikázták.A másik pont meg a nem konfigurálható gombkiosztás volt…… bár az egyik kiosztás 90%-ban megegyezett a cod gombkiosztással….Aki az irányítás miatt passzolta a gamet az nem tudja miről maradt ki. Remélem egy arany középutat találnak a fejlesztők a sebesség tekintetébe és akkor még sikeresebb lesz a killzone franchise…Bár a hivatalos fórumon is leírták, nem fognak cod-ra hajazó sebességet csinálni, mivel az nem az ő asztaluk…Érdekes, hogy régen amikor minden fps-nek külön irányítási metódusa volt senki sem jajgatott…..

    • Régen nem folyt be mindenhova a net.

    • Régen nem volt a játékosok nagy százaléka csökkent értelmi képességű.

    • Gondolom nem kevés emberke panaszkodhatott az irányításra, ha változtatnak is rajta 🙂

      • Pont annyian kritizálják mint amennyien szeretik……. a hivatalos fórumon több topicban írtják egymást a Cod sebességet akaró és a minden marad a régiben fanok….A guerilla pontott tett az ügy végére. Gyorsabb lesz a game, de nem annyira…. szerintem egy Battlefiled-es sebesség pont jó lenne… az valahol az arany középút…..

        • Az a baj hogy sokan kevernek két dolgot ahogy lejjebb is olvasható, nem arról van szó, hogy rossz hogy egy LMG-vel nem tud maratont futni a karakter,(mert ez rendben van) hanem arról hogy egy M4 kategóriás fegyverrel ami 5kg körül van, nem tud egy hirtelen mozdulatot tenni…Egy Bf irányítás szerintem is passzolna 🙂

          • “Kijött egy patch ami “”precizebb irányítást “” tesz lehetővé. Az optionsban kell bekapcsolni… az állítólag segít…De a cod-ban meg olyan gyorsan forogsz, hogy a való életben már 2x görcsöt kötnél a gerincedre. Bár ott kell is a gyorsaság olyan pörgős….A lassabb taktikusab menetekhez jobban passzolt ez a fajta metódus…..”

  44. Nem értem, mit jelent az, hogy megyek aszt lövök. Ezt jó lenne, ha valaki kifejtené, vagy legalább egy olyan játékot mondana, ami ilyen.

  45. Igaz, a II rész iszonyatosan nehézkes volt(számomra) de ezt betudom a kontrollernek.A III rész már alapból nem érdekel.