Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Killzone 3 – Guerrilla Games interjú

[B]Jeff Rubenstein[/B], a PlayStation.Blog egyik szerkesztője volt olyan szerencsés, hogy egy közel tíz perces interjút készíthetett a Guerrilla Games egyik producerével. [B]Steven Ter Heide[/B], az amszterdami származású úriember többek közt a jeckpackról, az új Helghast ellenségekről, az irányításról illetve a grafikai megvalósításról mesél.Szemfülesebbek észrevehetik, hogy a háttérben elbújó képernyőn bizony a [B]Killzone 3[/B] fut!Köszönet fórumtársunknak (ax-Advanced), hogy felhívta rá figyelmünket![YOUTUBE]kGYA4XTcfaQ[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nagyon állat ez a Killzone 3.

  2. nem tudom mit nyafogtok az irányítás miatt… érzékenységet fel kell tenni maxra, kiválasztani az Alternate 2 gombkiosztást, ami tiszta CoD, be kell pipálni, h ne kelljen folyamatosan nyomva tartani a guggolást és már lehet is menni a harcmezőre… én nem érzem, hogy állítani kéne az irányításon, maximum (amit a producer is mondott), hogy a válaszidőn rövidítenek…

  3. Amúgy ahogy a második résznél az Insomniac Games csapata segédkezett, addig most a harmadik résznél Naughty Dog emberi segítik a csapatot a fejlesztésben.

    • én úgy tudom ,hogy ezt napokban kemény cáfolták a Guerrillások és azt mondták, hogy van kapcsolat a két cég között, de csak üzleti alapú és a NNaughty Dog-nak semmi köze sincs a Kz3 engine-hez se a multihoz se a desinghoz…..gondolom annyi az egész hogy az U2be mennek majd a Kz3 új szereplői … kb ennyi…

  4. Nagyon ottlesz ez a game.

  5. Szimpatikus a fejlesztők hozzáállása. Jó dolog, hogy ennyire figyelembe veszik a rajongói javaslatokat, hiszen elvégre nekünk készítik. :)Várom nagyon ezt a gamét, szerintem iszonyat jó lesz. A 2 über brutál volt. Egyedül az irányítás volt, amit nehéz volt megszokni, de mondja is a videóban, hogy javítanak rajta. Jó lesz ez csak még olyan messze a megjelenés.

  6. “Ax, hogy te milyen szemfüles vagy! :DIlyemik lesznek:- Fedezékbe lehet “”csúszni”” és átugrani azt.- Nagyobb, nyitottabb és részletesebb pályák.- Rico-ék “”hasznosabbak”” lesznek.- Kevésbé scriptelt játékmenet.”

  7. megint L1 nélkül kell célozni és lőni ! Szerintem ezt berakhatnák úgy mint codba vgy bc2be, hogy célozol azután lősz! Na mind1

    • Lő a videóban a scope segítségével is… de közelre én sem nagyon használnám ,távolra viszont jó volt.Fegyverkusztomizálás nem hiszem, hogy lesz. Ezek mind kitalált fegyverek, egy távoli jövőben, nem hiszem ,hogy variálható kiegeket terveznének rájuk…..

  8. én annyit kívánok a kz3multitól hogy minimum, Cod(Mw2) vagy BC2 fegyver variálhatóság legyen benne…

  9. De kár ebbe egy fillért beletenni. Egy rakás s..r volt a kettő is!

  10. szerencsére nem volt nehéz összehozni a 3. részt, hisz a 2. rész is közel tökéletes voltsza…t se érdekelne, ha ugyanilyen minőségben kapnák legalább még egy killzone4et is ps3raés remélem lesz is, ne kelljen mindig megállni egy sorozatnak egy gépen csak azért, mert hiányolják a javulást (egy killzone folytatás milyen jól jött volna még ps2n is)

  11. Pár hete semmit nem tudtunk a játékról, most meg ott fut, a háttérben. 🙂

  12. az ilyenekt miértnem halasztják 2 héttel későbbre az e3-ra?