Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Killzone 2 – megvan az egymillió

A Sony bejelentése szerint a Guerrilla Playstation 3 exkluzív háborús FPS-éből, a Killzone-ból eddig egymillió példány talált gazdára. Amerikában cirka 600 ezer, Európában pedig 400 ezer darab fogyott. Japánban még nem jelent meg a game, de az is köztudott, hogy arrafelé nem igazán számít közkedveltnek a saját szemszögű lövölde, mint műfaj – talán a KZ2 majd javít a helyzeten.Egyesek kevésnek tartják a milliót, a Sony viszont elégedett az eladásokkal. Az Unchartedet is példaként emlegetik: az elején feltűnően kevés ment el belőle, mára már azonban 2.3m gémer rendelkezik vele.[B]*UPDATE*[/B]A Sony friss közleménye értelmében – amely a Killzone.com [A http://killzone.com/kz/leaderboard_warzone.psml]ranglistájára alapoz[/A] – egymilió harcos szállt be idáig a Helghanon dúló online háborúba. A dolog a Sony szerint azt jelenti, hogy két hónappal a megjelenés után az összes KZ2 vásárló mintegy 2/3-a játszott már legalább egy meccset online.Szintén ide kapcsolható a legfrissebb japán szoftvereladási lista, melyen a Killzone 2 jelenleg az előkelő negyedik helyen trónol: a játékból eddig 41 ezer darabot értékesítettek a szigetországban, mindössze egy hét alatt. Az első nap arrafelé [A http://playstationlive.hu/note/1096]20 ezer fogyott[/A]. Ebből még akár japán FPS sikertörténet is lehet…

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. öröm ezt olvasni 🙂

  2. hú nagyon sikeres játék lehetmondjuk az elözö killzonek is jok voltak

  3. most kezdtem el király a játék de néha idegesitö hogy egy fél tár kell a helghastba amugy zsir a játék

  4. Jó sok lett.

  5. Mióta kijött japánban a játék, elégé megszaporpodtak a kriksz-krakszos szobák. :DTegnap leszedtem a dlc-ket. Kegyetlen dúrvák az új pályák. Gondoltam ki is próbálom keleti harcostársak ellen az egyiket, csak úgy egyedül idegenbe. Mit mondjak elég jól ment. Mecs végére kb 16 játékos pályázott a fejemre. 85 kill, 6 halál. XD Imádom!

    • Nem volt csúszás vagy lag? Klánharcnál a haláluk kb. 5mp-cet késett: te lövöd őket ezerrel, de csak akkor haltak meg mikor megfordultak ,egy lövéssel kinyírtak és fetrengsz. Meg kellett szokni, hogy kettő shoti után odébbállsz mert úgyis meg fog halni:)

      • Nem, minden flottul működik. Nincs fáziskésés. Akit lelövök az halott is marad.xD Mióta kijött a játék 2x láttam benne lagolást. Nagyon atom.

    • Nem nagy FPS-esek….de MGO-ban nagyon jól kenik a lövöldét.

  6. Bocs hogy ide irom de valaki leszedte a SW:The Force Unleashed dlc-t?Ha igen irhatna rola par szot,megkoszonnem.Nekem az alapjatek bejon de nem tudom meger-e 8 fontot a kiegeszito?

  7. usa a legtisztább az még a magyar kártyát is elfogadja 🙂 az eu-s macera

  8. Eu-sra is le lehet szedni a DLC-t nem?

    • Lehet róla töltögetni,de csak ingyenes dolgokat,mertUK Store-on nem lehet HUN bankkártyát használni.Bár egyszer valaki mintha mondta volna,hogy American Express-et elfogad,de biztos adattal nem tudok szolgálni!

  9. A Gerilla Gamesnek nem is biztos, hogy a világszerte magas számú eladások elemnek tekintályt. Hanem a marha magas Japánban elkelt darabok, ha már sikertörténet lehet a vége.

  10. Most fogok venni.meliyket vegyem USA? vagy EU?

  11. Hát miután 200m-röl gépfegyverel lehet osztani a fejeseket, ugyankkor néha meg 5 méterröl 2 tár kell egy emberbe, nem csodálom, hogy sokonak el megy töle a kedve. Klánban jó meccsket lehet nyomni, de csak ugy becsatlakozva valahova többnyire abból áll a játék hogy egy 5x5m-es szoba 2 bejáratából lövik egymást 20an, meg vannak 5-en a pályán akik a feladattal is fogalkoznak. De ettöl függetlenül nekem bejön, de azt is megtudom érteni akinek meg nem.

  12. Nos aki a killzone-t fikázza tapasztalatom szerint azért teszi mert nem megy neki. a cod és a halo lényegesen könnyebb (még mielőtt… nyomtam mindkettőt) szóval a balfaszság mondatja egyik másik emberrel, hogy szar.tény, hogy bele lehet futni 1-2 darállóba de összeszokott játékosok keményen oda tudnak baszni.

  13. Ez még csak nőni fog:)

  14. Mindkét adat meglepő.A minőséghez, a műfajhoz, és a névhez képest az európai / amerikai eladások sokkolóan szarok, Japánban pedig meglepően jók :)Hát ezvan, én szerettem!

    • “A minöséggel nincs baj, a müfaj meg konzolon elég réteg (föleg PS-en) meg amugy is a “”hardcore”” FPS játékosok többsége COD-al vagy Halo-val nyomja, ezt meg max egy próba után messzire elkerüli. :(A név, meg ha az összképet nézük (kisebbe sullyal a grafikát) messze elmarad az elödtöl, sajna.”

  15. Szépen fogy ez………… 🙂

  16. Hajrá. De jó lenne PSP-re is egy újabb Killzone.

  17. ahogy beszállnak ki is szállnak………..

  18. neeee ! miért UPDATE? nem szólók

  19. Nemrég fejeztem be easy-n.Lassan neki kéne menni valamilyen komolyabb fokozaton is.Normálon már voltam a legvégén de az úgy már picit nehéz volt.(elsőre)

  20. Igaz igaz. én sem tartom soknak. de fog ez változni kis idővel.

  21. hol lehet még beszólni? KZII t 3 évig vártam, kár hogy volt rá pénzem. egyszerüen hihetetlen, a multi egy rakás trágya. jòl néz ki ennyi. bár van problem itt iSS koning………..bocs de öszintén kit érdekel hogy X kg fegyverrel hogy Fordulsz fel. nevetséges… egy igazi fps fan felfordul az ilyen hányadék irányzéktól……..nekem oda forduljon ahová akarom….ha a realistic dominált,miért kell 23 bullett egy fos krumpliba? saját magukat keverték be.

    • Akkor most szólnék, hogy már több véleményt írtál a témához, mint kellett volna. Esetleg le is állíthatnád magad. Egy komment is elég, hogy elmondd, neked nem tetszik.

  22. grafics orient, h u l l a d é k

  23. 🙂

  24. A sok xbotot beültetném egy sötét szobába, ahol nagy Bravia-PS3-Kz2 pöffeszkedik, meg valami faszás hangrendszer. Játék indít hangerö fel. utánna igencsak eltünne a zöldhályog a szemük elött. HATALMASAT üt így a Kz2, igazi vérbeli háborús feeling. De sokan így ki se próbálták.

  25. Kedves tompis3 és Pityi. Azért elképesztő milyen szépen tudjátok forgatni a sz@rt, hogy még ti vagytok felháborodva és ugyanúgy nyomjátok a süketdudát. Látom azért semmit nem fogtatok fel abból amit írtam úgyhogy részemről befejeztem, társalogjon veletek a kaszás. További jó sárdobálást.

  26. Szép szám, de szerintem a KZ2 nem fogja elérni az Uncharted elasásait, multi ide vagy oda.

  27. Én szinte minden (99%) eddig megjelenő FPS-el játszottam, és bátran kijelentem, hogy a Killzone2 (hibái ellenére is) a jelenlegi legjobb FPS game. Aki szereti az FPS stílust, és még nem szerezte be a játékot, az ne tétovázzon sokáig (úgy mint én) mert ez a játék tényleg megéri az árát!!!

  28. Lesz ez még több is! Gratulálok Guerrilla!

  29. Tehát mára eljutottunk odáig, hogy a Killzone 2 egy sz*r játék, sz*r a szinglije, sz*r a multija. De a legszebb, hogy azok osztják a legjobban az észt, akiknek közük nincs a PS3-hoz, és csak fikázni járnak ide a PSL-re. Parádés.

    • úgy néz ki, hogy ez mind 2 hd konzol nagy fps-re igez 😛

    • Mit vártál, sztem ez téged sem ért meglepetésként. 🙂

    • “már elég sokszor előkerült, hogy sz@r a single, sz@r a multi, nem igazán szoktam ilyen vitákba belefolyni, mert általában ezek az arcok csak annyit tudnak hozzáfűzni, hogy nem tetszik, mert sz@r…hogy miért is az, arról én még egy épkézláb okfejtést nem olvastam, úgyhogy ezek nem mérvadó vélemények…KZ2 nem tökéletes szerintem sem, de a mai kinálatban számomra AZ fps, aminek túlteljesitéséhez fel kell kötniük a gatyájukat, bárki próbálkozik is meg vele – a multi sem tökéletes, a legnagyobb hibája szerintem, hogy hagyták a készitők, hogy a ranked meccsek is testreszabhatóak legyenek, ezáltal ritka hülye szobák is vannak, ettől eltekintve lazán körberöhögi az állandóan példának felhozott COD4-et: grafikai minőség mellett bonyolult technikás pályafelépités, lehet taktikázni, ügyeskedni – pár hét KZ2 után (már aki vette a fáradtságot és tényleg játszott vele rendesen) egy COD4 vagy bármely más FPS multi elég egyszerű és “”árkádos”” kezelésnek tűnik, olyan komolytalannak – a grafikán és karakteranimáción kivűl a legnagyobb előrelépése a KZ2-nek szerintem pont az, ami nem tetszik sokaknak, hogy megpróbált realisztikus irányba mozdul irányitás terén, fegyverek, mozgás, fizika, mintha tényleg cipelné az ember a testét, a fegyvert, amiknek súlyuk van, ha lövünk vele, akkor visszarug: korántsem tökéletes, de iszonyat hangulatos és egyedi előrelépés amit megvalósitottak, ezen az útvonalon kéne továbbhaladni: sajnos egy technikásabb játékot manapság már egyre többen csak negativumként vesznek (bár már előző generációban is volt példa, ha jól tudom a Shadow of the Colossus és elötte az ICO sem kapta meg az őket illető megvásárolt példányszámot, ami érthetetlen, mivel a SotC egy kalandjátékos kedvelő számára maga volt a mennyország zseniális hangulatával és játékmenetével)…szerintem erről akár tanulmányt is lehetne irni, hogy miért érdeklik az embereket jobban manapság a fórumokon való szájtépés és hajcibálás, mint maga a játék…”

      • pontosan így van….a fizika miatt nemtetszik széleskörben…ma inkább divat a run & gun,pedighát vhová ennek a műfajnak is fejlődnie kell…ezt egyébként az olyan haverjaimon veszem észre,akik a cod4-5-ön kívül mindenben elvéreznek,sőt semmivel nem tudnak multizni ezen 2 játékon kívül,legyen az BF:BC,Socom,KZ2…és a legszarabb az egészben,hogy 3-4 gyalázatosan sikerült meccsük után félredobják a játékokat,pedighát gyakorlás nélkül…….részemről a KZ2 már csak azért is becsülendő,mert a szerverek fellövésének pillanatától effektív minden működik,nincs lag,és megszakadt meccsek… ami hiba van, azt pedig a GG példaértékűen és gyorsan reagálja le….egyedül a partyrendszerben hibáztak hatalmasat,de az az 1.24-esben már javítva lesz vmilyen formában.

    • örülnék enne a sz@rnak, meg eddig 1millióan tették ugyanezt, de lesz ez még ígyse… :-)gratula sony

  30. Szép munka!

  31. Majd eladnak még többet is.

  32. Akárhogy is szépítjük, ez karcsú. Főleg a többi nagy FPS fényében. Azt meg nem hiszem, hogy olyan nagyon elégedettek ezzel odafent. Az MGS4 sikerét szerették volna elérni (a korábbi nyilatkozatok alapján), amit még megközelíteni sem sikerült.

  33. Karcsú. Majd több fogy blúréjből, sokan azért vettek péest, nem a kilzón miatt… vagy egyáltalán a játékok miatt. Az csak egy plugin, azoknak akik a filmeket preferálják.De nekem mondjuk mindegy, azontúl hogy szép, meg jók a hangok.

  34. ennek örülök 🙂

  35. azé ezt nem kevés bevétel lehet…. de megért, nekem is bejön 😀

  36. a lényeg akkor is hogy ez a játék nagyon is megéri a pénzét és aki megvette, nem igazán bánta meg, majd megveszik azok is akik hallomásból fognak róla tudni, hogy ez fasza játék, mert néha ennyi is elég.

  37. Nincs kedvem visszakeresni, de januárban vagy februárban írtam, hogy nehogy kopp legyen a dologból (mert ez az). Erre kaptam, hogy simán elmegy a 3-4milla, csak az előrendelés 1milla, stb.Nem csoda, hogy nem hozták eddig nyilvánosságra az eladásokat. Ha korán írják le, tuti röhej lenne, viszont minnél tovább halogatják annál gyanúsabb a dolog. Ez van. Legközelebb nem fényezünk, csak kiadjuk.

    • tényleg nem éri meg széllel szemben.. a pozitív az egészben az hogy végre elkészült egy igazán jó motor PS3-ra amit remélhetőleg majd tartalmasabb játékok fejlesztésre tudnak majd felhasználni.

      • Nekem semmi bajom vele. Mindenben az én ízlésemnek megfelelő, csak ezt a túl nagy felhajtást nem értettem. Ezzel ba..ták el a dolgot. Egy demó elég lett volna, nem 1 éven keresztül unalomig nyomni a videókat,képeket, azt egy félkész bétát, majd a demót…Nem csoda, hogy elmúlt a lelkesedés.

  38. én nekem is emg volt a KZ2 de elpaszoltam mert csalodás volt

    • Nekem is, de hónapokkal ezelőtt mondtam már, hogy korántsem fog akkorát ütni a játék mint azt sokan gondolják, aztán kaptam csak a fejemhez.Az első részhez képest kifejezetten visszalépés minden értelemben. Gyenge single player, egyhangú pályák, vontatott játékmenet, nevetséges multi (Halo 3, COD4-hez képest). Vizsgáljuk meg a single részt kicsit jobban, anno több karakter közül lehetett választani, akikkel több útvonalat lehetett bejárni, a történet változatos helyszíneken játszódott, hol maradt most ez?Nem több mint a 2006-os Gears of War techdemo, csak az megmozgatta az embereket…, nagyon is, hatszor ennyire.

      • “Hát ezzel vitatkoznék. Mint játék, SOKKAL jobb az elsőnél, ezt a metacritic sore-ja is mutatja. (másrészt, az elsővel 5 perc játék után “”szakítottunk””, ezzel eljátszottam 2-3 órát és ha megvenni nem is fogom, de kölcsönkérni mindenképp.)”

        • ahogy én észre veszem, magasak a pontszámok, viszont a játékosok egy része (néha úgy tűnik, hogy a többség), meg csak szidjavolt már ilyen játék ezelőtt is, ami a kritikusoknál sikert ért el, és a játékosoknál meg bukás volt, szóval amit mondani akarok, hogy a pontszám nem mindenaz első résszel játszottam, és én se tartom kiemelkedőnek, de volt neki egy hangulata, változatosak voltak a pályák, még a küldetések isa második részről meg csak azt hallom, hogy gyenge single, meg egyhangúak a pályák, egy csőben mozgunk, stb…szerintem itt tipikusan ugyan az van mint anno az első gears-nél, az újságírók elélveztek, amikor meglátták a grafikát, és hirtelen a játék menet nem lett annyira fontos, és ezért a sok magas pont

      • A multi… Van akit baromira nem erdekel a multi. En jo single-t varok el egy jatektol elsosorban. Single-ben pedig korbehugyozza a Halo 3-at, minden szinten.

  39. csoda hogy ennyi fogyott, tényleg örülhet a Sony. én konkrétan utálom ezt a sz.rt.

  40. Kevés ez az 1 millió. Én 2 milliót mondtam neki, és igazából még azt is kevésnek gondoltam.Az okokat napestig lehetne sorolni, de csak pár gondolat:- A Killzone sosem volt a PS Haló-ja, esztelenség tőle elvárni olyan számokat.- A single kampány jó, de FPS-t általában nem a single kampány miatt vesznek az emberek, hanem multizni. A Halo 3 single kampánya szinte senki szerint nem volt valami nagy szám, de ez senkit nem is érdekelt. Egyszer végigtolták, majd mentek multizni.- Későn jött ki a játék. Szép, jó, hangulatos, de már nem annyira érdekes, mint mondjuk egy évvel ezelőtt lett volna.

    • “””A single kampány jó, de FPS-t általában nem a single kampány miatt vesznek az emberek, hanem multizni.”” örülök, hogy nem csak én látom így…”

  41. Szerintem az egészen kiváló single mellé egy közepesen gyenge multi az ami megbuktatja a játékot.Túl sok mindent zsufoltak bele(nem kibalanszirozott, eröltetett kasztok) és egyszerűen nem működik úgy ahogy annak kéne. Minden pályának kb az a vége, hogy két szemben lévő szobában ledobva spawn pointok és eszetlenül egymást lövő ellenfelek…

  42. 1 milla??? Valahol már 2millát olvastam. Hogy is van ez??? Szerintem tuti több fogyott belöle. Megjelenéskor elég volt ránézni a barátlistámra…. 10 emberböl 9 tuti azt tolta. A multinál szerverek tömve voltak, alig lehetett bejutni egy partiba…… szóval nemértem…..A Crysis-böl emlékszem alig fogyott 100-er az elsö hónapban, na az a hasalás.Ezt azért írom mert ésszel kéne fikázni azt az 1-2 millás eladást.

  43. “Véleményem szerint két dolog van, ami a Sony ellen dolgozik, ami miatt a vártnál kicsit gyengébben megy a szekér, mégpedig:1.) hálózati hatások: Eleve kevesebb PS3 -at vettek a népek, mint a konkurens konzolból. Érthető, hiszen később jött ki. Mire piacra dobták az X360 már jelentős felhasználó táborral rendelkezett. Az új vásárló pedig legtöbbször azt a konzolt választja, amit a barátai is, akik korábban szintén azt a játékmasinát vették meg, amivel az ő ismerősei játszottak. A kör egészen addig folytatódik, amíg el nem jutunk ahhoz az emberhalmazhoz, akik elsők között vettek next-gen gépet (XBox 360-at).KZ2-re levetítve: hiába egy remek játék, ha a potenciális vásárló összes haverja CoD4-ezik, akkor ő is azt fogja megvenni.2.) lekötés:Onnantól kezdve, hogy a felhasználó megvásárol egy játékkonzolt, le van kötve. És minél több játékot, minél több pontot/trófeát gyűjt össze, minél szélesebb társadalmi hálót alakít ki az adott konzol online közösségében, annál jobban mélyül a lekötöttség, annál nagyobb veszteség éri, ha a konkurens konzolra akar váltani. Hiszen akkor ez mind elvész. Hiába akarnának sokan konzolt váltani, egyszerűen túl sokba pénzbe és időbe kerülne újra megvenni a játékokat, újra kialakítani egy online társadalmi hálót, újra elérni azt a rangot. Mire kijött a PS3, már több millió felhasználó vásárolt X360-at a hálózati hatások miatt, akik további vásárlókat “”vonnak be”” a táborba, ezáltal folyamatosan nő a lekötöttek száma.Szóval ez az a 2 dolog, amit a Microsoft kihasznált. Ezért volt neki annyira fontos hamar piacra dobni az XBox 360-at. Tudta, hogy a konzol nem megbízható, de azzal is tisztában volt, hogy a felhasználók nagy része akkor se fog PS3-ra váltani, ha az X360 félévente tönkremegy, ugyanis túl magas a váltási költség.”

  44. Elég kiábrándító néha ez a műsor.

  45. Hát az a szomorú igazság, hogy a Modern Warfare 2 porrá fogja zúzni szegény KZ2-őt…

    • de az egy multiplatform cím, bár ps3-on is többet fognak eladni belőle, mint a kz2-bőlehhez nem fér kétség

  46. “””mert könnyebb fikázni, mint bevallani, hogy sajos nem bírunk fenntartani 3 vagy több konzolt, esetleg megvenni az áhított kormányt ehhez, egy másikat ahhoz, mert ugye nem kompatibilisek egymással, stb ,stb.””Ezzel nagyon egyet értek… s, sajnos erre a kiadók még rá is csapnak egy lapáttal. Undorítónak találom pl. amit az amúgy überkirály Capcom most megjátszik a Street Fighter IV-el…Mi az már, hol tarta világ, hogy egy ingyenes peccsben (patch az angolosoknak) megosztja a két tábort, s az egyiknek (esetünkben a PS3) szart kínál gyakorlatilag, míg a másiknak egy normálisabb, elvárható szolgáltatást….. s mindez persze felénk ingyenes, szóval befoghatjuk… de akkoris… ez számomra undorító.”

  47. Eleg kevesnek tunik, en max 2 millat prognosztizalok belole. Pedig megjelenes elott ennek tobbszorosere gondoltam…

  48. “Azt hiszem elemzőként igencsak megbuktam volna, ugyanis én ennyi idő alatt legalább 2-3 millió eladott példányt jósoltam az előzetes kritikák, reklámok és képi anyagok, valamint a demo alapján. De vajon mi lehet az oka az elvártnál “”szerintem”” jóval alacsonyabb számoknak? – lehet, hogy nem volt jó ötlet egy SF IV és egy Resi 5 közé időzíteni a kiadást? – vagy nem kellett volna erőltetni a hiperrealisztikusnak mondott irányítást (mondhat bárki bármit, futás közben akkor sem csak egy 3 méteres sugarú kör mentén lehet bekanyarodni)? – esetleg olyan sok elégedett COD 4,5 (számomra etalon) és Halo 3 (nem játszottam vele) játékos van, akik nem kíváncsiak egy újabb űber FPS-re? – vagy talán az FPS műfaj tényleg csak X-en eladható? (szvsz ez jókora nagy baromság)Kérdések, amikre nincs igazán válasz, de lehet, hogy teljesen rossz felé keresgélek……Minden esetre ősszel Halo ODST (nem érdekel), aztán újabb COD (must have), a Killzone 2 meg talán újra megmarad egy kisebb rajongótábor bálványának. Majd kiderül, de addig is játsszon mindenki azzal amivel szeret, mert mindegyik gépre van elég jó játék! :)”

  49. Karcsú, nem kicsit.

  50. hmm.. Halo 3 lassan 10 milliónál tart… És múlt héten Amerikában többet adtak el belőle mint Killzone 2-ből.

  51. Remélem a Sony rájön h. nem csak a lövöldét kéne tolni orrba-szájba. Hiába lett tök jó a KZ2 annyira nem durvák az eladások, sztem más kell a népnek.

  52. “””Ha innen nézzük, a PS3 alacsonyabb elterjedtsége mellett eleve reménytelen volt egy ennyire rétegjátékkal megpróbákozni bankot robbantani.””Eh? Az X360ból se volt sokkal több amikor rekordok dőltek a játékeladásokból.”

  53. “Na most legyünk okosak mi!???:DDDAz összes haverom megvette, akit csak ismerek. Erre 1 millió.!!!Csak!:)A H3 meg ennek soxorosa!Én monnyuk mindíg is azt mondtam, hogy az FPS réteg játék. Másrészt a PS sikere nem 1-1 játéknak köszönhető, sokkal inkább a színes, különböző rétegeket lefedő játékkínálatának.Ha innen nézzük, a PS3 alacsonyabb elterjedtsége mellett eleve reménytelen volt egy ennyire rétegjátékkal megpróbákozni bankot robbantani.Könnyű okosnak lenni utólag.:)Azt kellett volna tenni, amit a M$ csinált, hogy dzsúliaroberccel és ricsárdgírivel próbálták mindenkinek bemagyarázni, hogy mennyire szeretik az FPS-t?Talán!Mert a Sony szempontjából is ez nem a “”megfelelő játékot a megfelelő játékosnak”” műfaj. Sokkal inkább a “”mindegy hogy mit mindenkinek legfeljebb kidobja a kukába”” műfaj. Ez meg nagyrészt a marketingen múlik, amit a Sony az utóbbi időben szeret elbaltázni, még ha a golyókövetős reklám, meg demó nagyon is kircsi volt.:)”

  54. Nevetséges, ennyi hype és sokéves fejlesztés után 1 millió worldwide? A Resident Evil 5-ből két hét alatt fogyott kis híján ennyi csak az USA-ban 360-ra…

  55. Én két dolog miatt keveslem:1, a Sony egyik nagy hajója. Sokat vártak tőle.2, sokak szerint az FPS a legnépszerűbb műfaj, ebből mégse fogyott olyan kimagaslóan sok.Azt ne mondják nekem a Sonynál hogy ők ilyen eladásokat reméltek.Szerintem nem elégedettek, csak nem merik kimondani.Ok aláírom 1.000.000. szép összeg egy hónap alatt, de egy Sony által beharangozott és a sajtó által is túlhájpolt játékból kezdésben többet kellett volna eladni mint 1milla. A konkurencia egyes hasonszőrű ONLY X360 játékait nézzük pláne. Persze idővel biztos elmegy belőle még 1 milla vagy több, de a rajtnál azért (a félrebeszélések ide vagy oda) mindenki többet várt tőle.Rá kell jönni hol rontották el a dolgokat és úgy megalkotni a folytatást. Ennyi. Nem kell a jelenlegi trendbe kényszeríteni a készítőket, hanem hagyni kell őket alkotni valami egyedit. Vissza kell térni az alapokhoz a gyökérhez és onnan újra építkezni.

  56. az a nagy helyzet, h az fps-b*zik még mindig a pc elé dobják le magukat

    • Mindezt kompenzáld a Halo 3 6+ milliós eladásaihoz képest:) Csak a PC?:P

      • jó, nézd meg hány kimelten támogatott/belsős cím van az ms-nél, illetve a sonynál. igazából már wiire is több normális cucc van mint ikszre

        • Szerintem meg mindhárom jelenlegi gépre vannak olyan exkluzív címek, amelyek miatt érdemes megvenni az adott masinát, bárki is a készítője vagy a kiadója. Persze könnyebb a homokba dugni a fejünket és lesz@rozni azt amit esetleg nem engedhetünk meg magunknak, de én igencsak nehezen tudnám eldönteni, hogy Tatsunoko vs. Capcom vagy Street Fighter IV, avagy mondjuk Fable II. vagy Gran Turismo 5.

        • Így gondolod…. naggyon rosszul látod….:/

        • Nagyon rosszul látod a dolgokat, tele nyomtak Playstation Live lidokainnal vagy micsoda? 😀

    • Én meg pont úgy vettem észre, hogy már konzolon is az FPS ek a menők…. Tonnaszámra veszik…De egy komolyabb játék már bukdácsol a kasszáknál 🙂

  57. Szép szám az az 1 millió. Persze kevesebb mint a Halo 3 vagy a Gears, de ez számomra csak azt igazolja, hogy PS3-ra sokkal több a jó játék.

  58. “””Az a techno-trance-partyface réteg játéka volt (lesz is). Fehér ember nem NFS-ezik lassan 1 évtizede:)””Ezen behaltam, ezt lementem magamnak.:D:D(én szeretem az igényes Techno zenét, mégis ki nem állhtaom az újkori NFS részeket.:) )”

  59. Szerintem kevés az egy milla a hájphoz képest.

  60. “Mondjuk a hírt nézve meglep az európai “”közömbösség”” a cucc iránt. Az 1 itt fogyott jobban. A PS tábor itt nagyobb, mint bárhol a világon…. Furcsa mindenesetre…”

  61. 1m az szép :D(ehez én is hozzá járultam :))

  62. Ez hülyeség… az első héten már fogyott világszerte 1 milla. Csak online megvan már az 1 milla játékos,és köztudottan a játékosok 50-60%-a multizik csak. szal szerintem valahol 2milla körül lehet a játék.

    • Szóval a Sony hazudik? Ezt ők nyilatkozták. Egyébként meg tessék már megérteni, hogy az az 1 millás EU-s előrendelés a BOLTOK előrendelései voltak és nem a játékosoké.(ezek a számok viszont a felhasználok kosarába landolt kópiák adatai.)

      • Mondjuk géphez is adják (gyk. majdnem ingyen), s így sem akaródzik manapság szaladni a szekér.. (legalábbis idehaza)..Eleinte megindult, de most, mintha nem is létezne ez a (szerintem) remek ajánlat).

    • Igen a Sony saját maga ellen nyilatkozik eladási kérdésekben:)Azért ehhez elvakultnak kell lenni:)

  63. Az Unchartedegy gyk. ingyen adják már mióta, nem csoda ez az eladott szám (most is lehet 2-3Kért szerezni újat).Mondjuk a KZ2 teljesítménye nem lep meg, az elődjének a rossz híre (nem volt faintos igazán, a világi megitélés szerint ugye), lehet rányomta a bélyegét erre, hiába lett megakirályos a 2.

  64. Amúgy tényleg nem rossz ez a 1 millió. Sokak megfogják még venni,köztük én is.

  65. Resident 5 mennyinél jár ? Szerintem már világszinten biztos megvan neki a 2,5 milla eladott példány.

  66. Arra egyébként én is kíváncsi lennék, hogy mennyinek kell elmennie ahhoz, hogy visszahozza a költségeket, mert tudtommal a sony irdatlan pénzeket ölt bele.

    • ha jól tudom, több project is kárárt látta, hogy az emberek a kz2n dolgoztak, és nem azokon, pl the gettaway, vagy eigth days (ha jól tudom ez volt a másik cím)

  67. a hírhez annyit, hogy én is többre számítottam, kb 3-4x ennyi eladott példányra, vagy még többre, de az egy millió se rossz, és ez még lesz több isarra viszont kiváncsi vagyok, hogy hány példánynak kell elkelni, hogy nyereséges legyen a kasszáknál, és megtérüljön a fejlesztési költség

    • Ennyi idő alatt nem reális a 3-4x ennyi eladott példányszám. (azért ez nem egy nagy múlttal rendelkező frencsájz.) Olyan kétszer ennyit tartottam volna reálisnak és a 3-4 millát úgy összesen, majd.

      • tudomcsak hát, az első e3as rendervideó óta, ott volt az emberek tudatában, hogy itt valami nagy készül (grafikailag biztos:) ), és azt lehetett olvasni a fórumokon is, hogy mindenki, hogy várjaez volt az mgs 4 után a legtöbbet emlegetett ps3as cím

        • Úgy néz ki, hogy ezek az emberek a coret képviselték és nem a mainstreamet.:)

          • ekkor nagyon kicsi a core

          • Mondjuk az MGS4 meg épp nem ezt mutatja, de az lehet más tészta, mert annak betonbiztos bázisa van.(hálistennek)

          • Egyszer volt régebben, (PS2 idején) egy nem tudom milyen kimutatás. Nos abban a Sony féle Core réteg volt a legkisebb. 2. volt az MS (gondolom az USA hype miatt), s 1. a Nintendo féle keménymagos tábor. Az eladási mutatók pedig pont a fordítottja volt akkoriban.

          • Vagyis már nem emlékszem pontosan hol merre mikor miért csinálták pontosan ezt a felmérést.

          • “Ez a felmérés valahol nagyon sántít. (“”A GT eladásai boldogan integetnek””. Azt a játékot meg semmikép nem lehet egy hétvégi, könnyed szórakozásnak nevezni. Aztán ott van az FF,MGS és a többiek) Úgy viszont egyetértek, hogy a mostani wii réteg nem csak úgy a föld alól jött elő, hanem az előző genben ps2-őt vásároltak, mert arra volt singstar meg a többi casual cucc. A nintendo ezúttal viszont jobb alternatívát nyújtott ennek a hatalmas tábornak.”

          • Szerintem abból a szempontból nem, hogy a HC N tábort 10-15 millióra teszik már több mint 1,5 évtizede… (ezek azok akik majdnem a kezdetektől kitartottak, s máig is teszik), míg egy Sony féle Core (hasonló mentalitású) réteg 10M alatt volt valamivel….. ha jól emlékszem. Érted oké… FF, MGS meg GT, akik ezeket szeretik, nagy átlagban mind a 3-at szeretik.. S csak a Core szólalt fel bármelyik esetében, hogy húúú ne jöjjön másra. S azért olyan nagy hiszti nem volt:)

          • Én ezt úgy értettem, hogy maximum arányaiban lehet igaz a felmérés. Most hasra ütve magyarázok: ha mondjuk a 120 milliós ps2-es felhasználók 30%-a volt a core, akkor az már sokkal többet jelent, mint a Nintendo 80%-os rátája. Érti? A GT-t meg azért hoztam fel, mert egy résznek majd 10 millás eladásai voltak és létezhetetlen, hogy csak azok képviselték a core-t, akik megvették a GT-t. Olyan nincs a keménymagon belül sem, hogy MINDENKI megveszi, mert ha 10 milla alatt volna a sonys core, akkor biza egytől egyig mindenki megvette a GT részeket, ez pedig kizárt.

          • “A GT-t nem tartom core játéknak… boldog boldogtalan belenyúlt (nem is rosszul, hiszen az az etalon:) ) de semmiképpen sem nevezném core cuccnak. Apuka bemegy autosat akarok… nincs az a barom, aki ne a GT-t ajánlaná (egy hülyeséget se mond, illetve minimális az esélye, hogy átverve érzi majd magát a delikvens).A számok meg akár hasraütés akár nem számok, s nem mennyiből mennyi arány alapján, hanem számmagasság alapján:Tehát pl. Felmérés szerint a megkérdezettekből (legyen ez 100.000)35000 nintendo33000 Xbox 32000 SonyAkkor mindegy melyiknek mekkor a felhasználói bázisa …(ezesetben is a sony a legrosszabb, hiszen nagyobb szórásból kapta a legkevesebbet) az eredmény ilyesmit tükrözött…. de régen volt, s csak mint érdekesség írtam le… mit számít mamár.Ehhez meg már csak azt jegyezném meg, hogy akkoriban betudtam annak, hogy azért “”tűnik”” többnek a gyengébben szereplő cég HC rétege, mert jobban “”jelen”” vannak. Manapság nincsenek N csillagharcosok, ellenben Sony patriótákkal tele lett a padlás a neten…. szóval mostanság nagyon más képet festhetne ez a felmérés..Az én kicsi Wii-m pedig szakít a piacon, így mindenki más mehet a levesbe:P Szavazni se szavazok:P”

          • “Már hogyne lenne core játék a GT?( a core játék nem egyenlő a rétegjátékkal) A legelvetemültebb autós fanok játéka az.(persze biztos volt egy pár “”belenyúló””, de a többség nem az volt) Továbbra is sántít nálam ez a felmérés, de ezen nem fogunk összeveszni.:)”

          • Szerintem a GT mindenki tütükés játéka volt majd egy évtizeden át. Most is az lehetne, ha végre kijönne. A cuccnak van HC, s casual oldala egyaránt. Egy tökéletes ötvözet. Emiatt nem sorolnám sehova sem.

          • Mindenki tütükés játékát NFS-nek hívják.:)

          • Az a techno-trance-partyface réteg játéka volt (lesz is). Fehér ember nem NFS-ezik lassan 1 évtizede:)No meg ha keresztezik is egymást… egy ember egy generáció alatt csak vagy-vagy vehetett játékot?:)Szóval a kettő dolog még mindig nem üti egymást.

          • “Casual gamer nem fog leülni a GT elé az egyszer biztos… Annyi órát bele kell ölni, hogy “”normálisan”” tudjon játszani…Azok inkább Burnout meg NFS el tolják 😀 :)”

          • Arcade mode…. hallottál már róla? Tökéletes kikapcsolódást nyújt naaaggyon sokáig.

        • Pontosan! Ott mindenki beszart a kis videótól, viszont úgy néz ki eddig, hogy venni nem nagyon akarják.Jó lenne tudni mennyi ment el a KZ1-ből.Végülis nekem mindegy. Itt van mind a kettő egymás mellett, és ez a lényeg! 🙂

          • “Nem hiszem, hogy mérvadó lenne. a KZ 1 sokkal nagyobb bázisra jelent meg. Van cirka 20-25 millió PS3 eladva a világon, amikora KZ1 kijött, 80-100 millió között járhatott a PS2. (Az már más kérdés, hogy ennek fényében “”hasalt”” a KZ1, hiába adták ki olcsón platinumban is).”

  68. Én is keveslem……..

  69. Nem rossz , de lesz ez még jobb is. sztem 3 körül . :]

  70. jól van Killzone…csak így tovább!

  71. Személy szerint én is többre számítottam, de még csak másfél hónapja jelent meg, lesz ez még több is. Talán a DLC-k dobnak vmennyit az eladásokon.

  72. egy kicsit többet vártam,főleg,hogy volt hír európai 1,1millió előrendelésről….sajnálom,mert ha vki akkor a Guerrilla megérdemelné a sikert,nálam messze a legjobban összerakott/polírozott játék ebben a generációban,a sok gyorsan kiadott félkész szemét között.a sikertelenség oka valszeg a gyengébb marketing illetve az,hogy a casual-ok nem tudnak mit kezdeni az irányítással(sajnos a baráti körömben is van nem egy…) És talán az,hogy a Ps3-as tábor rengeteg jó IP-re van széttagolva…

  73. Ilyen gazdasági helyzetben, nem egész két hónap alatt szerintem nem rossz az egymillió.

  74. Akkor játsszanak minél többen majd nyáron 1-2 pontokkal, hogy meglegyen a heti 4# rang.

  75. “Kicsit többet vártam, meg is lepődtem, hogy “”csak”” ennyien veszik.”

  76. metal gear jobban teljesitett, igaz az egy nagy multal rendelkezö game, a kz pedig a semmiböl probál a csucsra törni

  77. Egy kicsit többet vártam.

  78. Talán a lassú víz partot mos itt is meglesz, akárcsak a LBP-nél…

  79. Nincs ebben semmi meglepő. A PlayStation tábor nagyon szétszórt, az X360 tábor viszont a HALO játékból élte meg a születését. Anno XBOX-os tábor főleg ezzel játszott, más nem nagyon volt akkor nekik. Jött az új gép (360) és sok rajongója volt. A PlayStation gépnél más van. Ott van GT csoport, FinalFantasy csoport, MGS csoport, Killzone csoport, sorolhatnám.Mellesleg iszonyat nagy KZ fan vagyok én is, mégse vettem meg, mert inkább PSN-re költöm el azt a pénz, mert ott még mindig jobban szórakozok, mint a Killzone 2-vel.

  80. Februárban csomó oldalon lehetett olvasni, hogy 1.1 millió európai előrendelő van. Valaki nagyon benézett akkor valamit.

  81. Az enyém eladó a Japóknak!Szar egy játék!

  82. érdekes ….

  83. Hát ez LOL.Szánalmasan kevés fogy belőle. Vmi nagyonokos elemző-gamer szakember igazán elmagyarázhatná nekem ezt. Ennyi idő alatt abból a szarhalmaz H3-ból vagy 3-4 milla elfogyott.Hogyvanez? :/

    • De nem csak a KZ2-vel van a baj. Ott az MGS4, LBP, Resi2, UC, stb…PS3-ra gyakorlatilag a multi címek is jobban fogynak. Vagy csak én érzem így?

      • Non-no! Az MGS4-et ne tessék belekeverni, abból 4,5 millió ment el eddig és ez jobb teljesítmény, mint a harmadik részé volt ps2-őn.(igaz a második rész 7 millájához messze van, de a 4,5 millió kiváló szám). Az MGS4 az egyetlen olyan exkluzív eddig, ami tényleg kasszát robbantott ps3-on.)

    • Háááát…. talán a gyenge marketing. (és itt ne az internet bugyriban fellelhető rengeteg trailerre tessék gondolni, mert az kevés) Kevés csak a keménymagot megszólítani, azok úgy is megveszik. Nem azonosították eléggé a játékot a ps3-al, mint a Halo-val tette azt az MS. Az amcsi TV-k ben tonnanszám reklámozni kellett volna stb…stb…. Én ezt látom a háttérben.

    • 3-4 millió Halo 3 ment el nem egész két hónap alatt?

  84. Grat, még 3x ennyit!:)