Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Kazunori Yamauchi nyert a Nürburgringen

Augusztus 29-én, a nemzetközi VLN versenysorozat 8. fordulójában, melyet a legendás német versenypályán, a Nürburgringen rendeztek meg, Kazunori Yamauchi, a Gran Turismo videojáték-sorozat apukája győzelmet aratott csapatával az “SP8” kategóriában. Yamauchi kiváló szereplése talán még komolyabb teljesítmény annak fényében, hogy bár a játéktervező-géniusz pályafutása során ugyan sok gépet kipróbálhatott már, de korábban mindössze két hivatalos versenyen indult, ráadásul nem is pályaautóval, hanem utcaival.A VLN szériát évente 10 alkalommal rendezik meg a Nürburgringen. Yamauchi pilótatársai a 24 órás futamon Peter Lyon autósport újságíró és Hideshi Matsuda hivatalos versenyzők voltak. Kocsijuk egy versenykategóriás Lexus IS F.A menet nem volt teljesen problémamentes: a futam előtti tréningnapon egy a csapat kocsija előtt haladó BMW Z4 lökhárítója leszakadt, és ripityára törte Yamauchiék szélvédőjét, ezért a Polyphony Digital fejlesztőstúdiójának főnöke egy teljes kört sem tudott megtenni gyakorlásként. A versenynapra aztán a szerelők kipofozták a verdát, és reggel Mr. Yamauchi végre mehetett egyet a valóságban is azon a pályán, amit már úgy ismert játékaiból, mint a tenyerét – hisz a GT epizódokban már több mint 1000 kört lezavart rajta. Yamauchi legjobb ideje mindössze 7 másodperccel volt elmaradva csapattársa, Hideshi Matsuda – aki egy profi pilóta Le Mans tapasztalattal – köridejétől.A verseny utolsó 4 órájában minden pilóta 7 kört nyomott le, tankolásnál cseréltek. Yamauchinak jelezték rádión, hogy az éppen vezető BMW M3 lelassult, így aztán emberünk nem késlekedett és minden tudását latba vetve [I]átnyomta[/I] a Lexus gázpedálját a padlólemezen, 10 perc 9 másodperces köridőt futva. A csapat összehangolt munkája és kitartása, plusz Yamauchi hajrája meghozta eredményét: a versenyt sikerült megnyerniük.Yamauchi a verseny után – ami élete első nemzetközi futama volt, élete első versenygépében – végtelenül szerényen csak annyit mondott: szerette volna bebizonyítani, hogy a videojátékokban megszerzett “vitruális” tudás igenis hasznosítható a valóságban, valamit a tapasztalat, amit most szerzett, biztosan vissza fog köszönni a GT széria jövőbeli kiadásaiban.(A képeket az eu.gran-turismo.com szállította.)[12770]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Ezek után mondja valaki, h GT nem egy igazi szimulátor!! 😀

  2. Sze szerintem a a forsa moto motosport jobb mint mint a Gra Turismó ! XD

  3. Azért egy GT reklám elkelt volna a kocsin.Valahogy így kellett volna kinéznie:http://www.imca-slotracing.com/images/bul01.jpg

  4. GRAT ! Ez asszem mindent elárul a GT – ról . Csúcsgame . :]

  5. eloszor is grat a gyozelemhez, ezutan pedig egy kis kukacoskodas #1 a kepen en ezustnek latom a kupat#2 egy masik kepen latni, hogy minimum 10db porsche indult a versenyen, es en azt olvastam vhol, hogy a GT5-ben nem lesz porsche MIERT NEM LESZ?(bar ez nem igazan jot ide csak elfogult, vagyok porsche ugyben es a GT4-ben is sajnaltam, hogy RUF-al potoltak[remelem amit olvastam nem igaz])ennyi volt a nagy kukacoskodas :Dja es a 2.kepen jobb oldalt az a kek verseny Audi R8-as nagyon allat remelem ez is benne lessz a teljes game-ben.

    • A Ruf is Porsche. 🙂

    • LEsz ,mint GT4-ben is csak nem Porsche neven! :)Amugy ebben a lexusban milyen moci volt?

      • “””Amugy ebben a lexusban milyen moci volt?””… The result is a performance tuned 5.0-liter V8 engine, topped with specially engineered heads fed by a two-stage intake system, that produces 400-plus horsepower and more than 350 ft.-lbs. of torque. …”

  6. Azért nem most ment elsőnek a pályán.Rengeteg kocsit kipróbált rajta, pl. Nissan GT-r.Persze a kezdeti tapasztalatokat a pályáról a GT4ben szedte össze.

  7. Minden tiszteletem Yamauchi-sané,de azért a megnyilatkozásából ici-picit kilóg a reklám lóláb:)

  8. Ezúton szeretnék gratulálni a mesternek. 🙂

  9. én is hajtanám azt a lexust 🙂

    • Az egyik cégben ahol dolgozom van egy ilyen Lexus IS F. Kinézetre egy családi autó, csak 5 literes motor van benne és budapesti forgalomba 20 litert eszik 100-on…na és persze kenterbe veri a másik sportkocsit a DB9-et XDEz most azt jelenti, hogy ha sokat játszok a GT5-el én is nyerhetek egy profi futamot? XDAkkor talán nekiállok a MOTO GP 09-nek 😀

  10. dejavu, a GT4 megjelenése körüli időkben is volt egy ilyen hír, akkor is briliáns időt ment a ringen

  11. a forza job simulátor mert szebb bene a tály.

  12. De komoly az a Lexus…Nagyszerű érzés lehet egy ilyen autót vezetni.

  13. Ez a marketing magasiskolája! Így kell valamit(GT5) profi módon reklámozni.

  14. Gyönyörű ez a Lexus!

  15. Respect neki! (de megmondom őszintén, hogy amennyire maximalista és amennyire ismeri az autókat, (ráadásul a Nürburgring a személyes kedvence), el is vártam tőle.:) )

  16. Én szerintem meg dolgozzon a csávó, hogy tudjuk már mire költeni a pénzünket! Már elegem van a reklámokból.

    • ezez, ne reklámozz, dolgoz japóbácsi!4 év fejlesztés az már szégyen, ennyi idő alatt olimpiát is nyerhetnél haver!!!! 🙂

  17. Ez rohadt jó! 🙂

  18. Amindenit ez király.

  19. Tud valamit ez a fickó.Bravó!!!

  20. Frankó!:)

  21. A második kép akár a GT5-ből is lehetne. 🙂

  22. Mondjuk a Nürburgringen 10 perces kört menni, nem éppen egy őrült nagy tempó. :))

    • Attól függ, ha hozzá vesszük az új szakaszt is, akkor az nem rossz eredmény, hisz ott még hozzá jöhet pár perc. A régi pályán viszont nem kiemelkedő, hisz vannak olyan utcai sport kocsik, amik simán mennek 10 perc alatti időt.Itt most nem Kazunori Yamauchi szídom, még mielőtt valaki belém köt, hisz az a tény, hogy egy vérbeli pilóta egy ilyen hosszú pályán csak 7 sec-el volt gyorsabb egy játék producertől, az nagy teljesítmény.

    • De, az.

  23. Hát ez nagyon király! 😀

  24. de király! hihetetlen ez a pali 🙂

  25. “Hát igen! “”The Real Driving Simulator””És nem meglepő módon a GT Akadémiás “”gyerkőcök”” is egyre jobb helyeket érnek el. Csúcs ez a faszi! További sok nagy(obb) sikereket neki!”

  26. A GT fejlesztői közt sokan vannak akik versenyzéssel foglalkoznak. Többen Japán Drift ill, GT bajnokok. Azért is ilyen a GT mert, megszállott autó sport rajongok készítik.